Şimdi Ara

Siz olsanı hangi radyatör fanını tercih ederdiniz? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
3.614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Karbon 12 K kullanıcısına yanıt
    Role konusunda haklısınız.
    Ya çıkma lancia fiat amblemli sıemens role kullanırıım (siena nın orijinal rolesi) ya da piyasadaki 40-50 a lık roleleri kullanırım.
    İlk kademeyi kontaktan bağımsız ikinciyi kontağa bağlı yaparım ya da tek kademe kullanacak olsam da kontak açıkken hızlı kapalıyken yavaş olacak şekilde bağlantı yaparım ki aracın aküsünü bir nebze olsun koruyabilelim.
    Fan ilk kademede 5-7a
    İkinci kademede 15-20a arası bir akım çekiyordu ölçtüğümde tabi sıfır alacağım daha yüksek ya da daha düşük akım çekebilir benim aracım 19 yaşında ve 250.000km de idi ölçtüğümde fanın tarihi de aracın üretim tarihi ile tutuyordu hiç değişmemişti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçi elektriğe aşinasınız sanırım, ama yine de, kontaktan ekstra 20A geçirmemek lazım. Kontaktan referans elektriği alıp ikinci bir röleyle açıp kapamak doğru olan. Böylece iki hızı da kesmek mümkün. Motor kapanıp devri-daim durduğunda fanın çalışmasının hiç bir mantığı yok, bence tamamen devreyi ucuza mal etmekle alakalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikailhanaltınkaya

    Pahalınoluyor onlar hocam
    olsun. işe yarıyorsa kullanırdım. sonuçta zırt pırt almayacaksın.
  • Karbon 12 K kullanıcısına yanıt
    Kontaktan akım geçirmem zaten sadece roleyi tetiklemek için kullanırım.
    Araç stop ettiğinde fanın çalışması bence mantıklı. Yazın bi markete uğradığımda ya da evden bişey alıp çıkarken aracı stop ettiğimizde fanın radyayördeki suyu soğutarak bi nebze rahatlatması güzel oluyor.Tamamen Kontağa bağlı olunca zaten aluminyum blok devirfaim duran motorda su 3-4 derece daha ısınmış oluyor bir de fan durunca 15-20 sn lik de olsa 100 dereceleri görüyor araç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikailhanaltınkaya -- 15 Nisan 2020; 19:1:45 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tabiki zırt bırt alınmayacak lakin 10-12 bin liralık araçta da en iyi fiyata en fazla perofrmans göstereni takmak mantılı olandır. Aynı işi 200₺ ya yapan bir fan varken neden 350₺ lik olanı alayım ki?
    Bu postu açma amacım da o zaten. En iyü işi en uygun fiyatla nasıl hallederiz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikailhanaltınkaya

    Tabiki zırt bırt alınmayacak lakin 10-12 bin liralık araçta da en iyi fiyata en fazla perofrmans göstereni takmak mantılı olandır. Aynı işi 200₺ ya yapan bir fan varken neden 350₺ lik olanı alayım ki?
    Bu postu açma amacım da o zaten. En iyü işi en uygun fiyatla nasıl hallederiz?
    sen fanı istediğin kadar 2 farklı kademe yap sonuçta o 200 liralık fanın da kapasitesi belli.
  • Sgr kötü bir marka da değil.
    Siena fanınını da gerçekte hiç gördün mü merak ettim açıkcası

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • japon araçları kolay hararet yapmaz ben olsam onların soğutma sistemlerini incelerdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikailhanaltınkaya

    Sgr kötü bir marka da değil.
    Siena fanınını da gerçekte hiç gördün mü merak ettim açıkcası
    albea fanı gördüm. kendi arabamda...
  • Albea ile siena sadece şase ve karolser olarak aynı. Radyatör fan elektirik tehsisatı vs bambaşka araçlar. Bunun farkındasındır umarım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikailhanaltınkaya

    Albea ile siena sadece şase ve karolser olarak aynı. Radyatör fan elektirik tehsisatı vs bambaşka araçlar. Bunun farkındasındır umarım
    sen bilirsin hacı. istediğin fanı al. benimki önderiydi.
  • echomaniac E kullanıcısına yanıt
    Onların termostatı 82 lik hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gelişme var mı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 olanın fanını takabilirsin hocam. Oldukça güçlü ve gürültülü bir fan. 40-45 derece akdeniz sıcağında motoru stop ettikten sonra benim araçta baya uzun süre çalışıyor, arabaya 10-15 adım mesafeden bile kendini çok net duyuruyor.

    Birkaç kere kaputu açmamla fanın çalışması bir oldu. Baya güçlü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • babapars kullanıcısına yanıt
    Flash almadım r19 aldık klimalı onun fanı da zaten tofaş fanından dsha büyük ve etkili
    Siz olsanı hangi radyatör fanını tercih ederdiniz?
    Siz olsanı hangi radyatör fanını tercih ederdiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ..Raptor.. kullanıcısına yanıt
    Palio siena da motora göre fan değişmiyor hocam. Klimalı klimasız fark ediyor sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mikailhanaltınkaya M kullanıcısına yanıt
    Güle güle kullanın inşallah

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.