Şimdi Ara

Siz Siz Olun 'Faturalı Hat Bedava' Tuzağına Düşmeyin. Lütfen Okuyun (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
2
Favori
22.296
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukyavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakansant

    TİM için faturalı hat satmak çok daha kârlıdır,
    Sizin faturalı hat konusundaki tecrübesizliğinizden faydalanmışlar,
    Malesef,bilmemeyi mazeret kabul etmiyorlar.Vergi bitene kadar sabır.

    Bitirdim toptan. Geçtim faturasıza zaten. Haram olsun ne diyelim. İşimiz öteki tarafa

    Haklısınız çalışanın uyanıklığı söz konusu ama kızmayında yıl olmuş 2012 faturalı hatlardaki vergileri bilmeyen mi kaldı hocam.Hatta yıllar önce bunlar direk ilk faturada tahsil edilirdi o yüzden daha rahatsız ediciydi sonradan 12 aya yaydılar taksitler halinde almaya başladılar.Demek o dönemde bunu yapmış olsaydınız tam şok olacaktınız direk ilk faturada tüm vergiler yansıyacaktı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byfena

    quote:

    Orijinalden alıntı: farukyavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Noxco

    of of çok uzun, okuyamadım...

    uzun ama sade ve açık yani sürükleyici bir metin yazdığımı düşünüyorum :D



    Sanki bilim kurgu romanı okur gibi oldum

    evet ya dünyada bir ton konu varken nereden ne kurguladım ben :) bu arada btk hala cevap vermedi yani konunun üzerinden bu kadar geçmesine rağmen. kazığın kurgusu olmaz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN

    quote:

    Orijinalden alıntı: farukyavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakansant

    TİM için faturalı hat satmak çok daha kârlıdır,
    Sizin faturalı hat konusundaki tecrübesizliğinizden faydalanmışlar,
    Malesef,bilmemeyi mazeret kabul etmiyorlar.Vergi bitene kadar sabır.

    Bitirdim toptan. Geçtim faturasıza zaten. Haram olsun ne diyelim. İşimiz öteki tarafa

    Haklısınız çalışanın uyanıklığı söz konusu ama kızmayında yıl olmuş 2012 faturalı hatlardaki vergileri bilmeyen mi kaldı hocam.Hatta yıllar önce bunlar direk ilk faturada tahsil edilirdi o yüzden daha rahatsız ediciydi sonradan 12 aya yaydılar taksitler halinde almaya başladılar.Demek o dönemde bunu yapmış olsaydınız tam şok olacaktınız direk ilk faturada tüm vergiler yansıyacaktı

    Ben maliyeci değilim abi fatura ödemesi yapmıyorum yıllardır, öğrenciyim sonuçta. hep uygun fiyat ararım. vergileri bilmemekten de değil, gerizekalı kızın tüm vergiler dahil demesinden, kesinlikle ek bir vergi yok demesinden yaşadım bu olayı :) sağlık olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukyavuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: byfena

    quote:

    Orijinalden alıntı: farukyavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Noxco

    of of çok uzun, okuyamadım...

    uzun ama sade ve açık yani sürükleyici bir metin yazdığımı düşünüyorum :D



    Sanki bilim kurgu romanı okur gibi oldum

    evet ya dünyada bir ton konu varken nereden ne kurguladım ben :) bu arada btk hala cevap vermedi yani konunun üzerinden bu kadar geçmesine rağmen. kazığın kurgusu olmaz :)

    haklısın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukyavuz

    Cevap da buydu; yaklaşık 1 ay sonra 6 Nisan 2012'de gelmişti. Konunun yandan geçmişi.Hep bu şekilde.

    Sayın Ömer Faruk YAVUZ,



    11758 numaralı tüketici şikayetinize istinaden işletmeciden konu ile ilgili gönderilen detaylı açıklamalar ;



    “BTK’ya yapmış olduğunuz başvuruda, Şirketimizden ön ödemeli hat almak için Şirketimiz bayisine gittiğinizde, tarafınıza hem faturalı hem de ön ödemeli hatlar hakkında bilgi verildiği, faturalı hat alarak, en küçük paket olan Haydi Gel Minik Paket’i seçmeniz halinde, aylık 22-TL ödeme yapmanız gerekeceği ve isterseniz birinci aydan sonra hattınızı ön ödemeliye de çevirebileceğiniz yönünde bilgilendirildiğiniz, bunun üzerine faturalı hat alarak Haydi Gel Minik Paket’i seçtiğiniz, ilk faturanız çıktıktan sonra hattınızı ön ödemeliye çevirmek istediğinizde 80-TL yeni tesis ücreti ödemekle yükümlü olduğunuzu öğrendiğinizi ileterek, mağduriyetinizin giderilmesini talep etmektesiniz.

    Öncelikle, şikayetinize konu vergilere ilişkin olarak, Şirketimiz resmi internet sitesi olanwww.turkcell.com.tr adresinde yer aldığı üzere, yeni hat alan abonelerimizden, 2813 Sayılı Telsiz Kanunu'nun 27. Maddesi ve 5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu’nun 46. maddesi uyarınca TGM Ruhsat ücreti(Telsiz Ruhsat Ücreti) Devlet adına tahsil edilmekte ve bu ücretler, ilgili Devlet makamlarına aktarılmaktadır. Abonelerimizin faturalarına ise 12 taksitle yansıtılmaktadır. 12 aylık süre sona ermeden hattınızı ön ödemeli hatta çevirmek istemeniz halinde, kalan tutar tek seferde son faturanıza yansıtılacaktır. Açıklanan sebeplerle, faturanıza TGM Ruhsat Ücretinin yansıtılmasında herhangi bir hata veya hukuka aykırılık söz konusu değildir. Bununla birlikte, şikayetinize konu 10.11.2011, 10.12.2011, 10.01.2012, 10.02.2012 tarihli faturalar incelendiğinde, ücretlendirmede herhangi bir hataya rastlanmamış olup; Şirketimiz kaynaklı giderilmesi gereken bir mağduriyetiniz bulunmamaktadır. “ şeklindedir.

    İşletmecinin verdiği bilginin aksini ispatlayabilecek bilgi ve belgelerin bulunması halinde, söz konusu bilgi ve belgelerle birlikte Kurumumuza müracaat ettiğiniz takdirde başvurunuz yeniden değerlendirmeye alınabilecektir.

    Bilgilerinizi rica ederiz.
    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
    Tüketici İle İlişkiler Müdürlüğü

    Buna verdiğim cevap da ;

    Ya siz karşınızdaki insanı cahil yerine koyuyorsunuz ya da çözümcül yaklaşmaktan kaçınıyorsunuz...

    "Bununla birlikte, şikayetinize konu 10.11.2011, 10.12.2011, 10.01.2012, 10.02.2012 tarihli faturalar incelendiğinde, ücretlendirmede herhangi bir hataya rastlanmamış olup; Şirketimiz kaynaklı giderilmesi gereken bir mağduriyetiniz bulunmamaktadır"

    Siz bu cümlelerle ; göndermiş olduğum faturalarda bir hata olduğunu düşünerek o faturaları BTK'ya ilettiğimi düşünerek hata olmadığını söylüyorsunuz. Ben fatura görsellerini içlerinde hata bulunduğu için değil ; İletişim Merkezinde çalışan elemanınızın hatasının faturalara yansımasını aktarmak için gönderdim. Yani "Abonelerimizin faturalarına ise 12 taksitle yansıtılmaktadır. 12 aylık süre sona ermeden hattınızı ön ödemeli hatta çevirmek istemeniz halinde, kalan tutar tek seferde son faturanıza yansıtılacaktır" cümlenizi anlıyorum elbetteki. Bana bu cümleleri bildirmeyen bildirmekle kalmayıp sorduğum sorularda bile yanıtlar arasında bu cümleleri söylemeyen çalışanınızın bana yaşattığı mağduriyeti gidermenizi istiyorum. Yasal yükümlülüklerimiziwww.turkcell.com.tr 'den okuyacağımızı bize hiçbir zaman bildirmemenizle birlikte hiçbir vatandaşın internet adresinize girme zorunluluğu yoktur. Benim bütün şikayetim; "Kesinlikle 22 TL dışında ekstra bir ücret ödemezsiniz. Bir ay sonra şubemize gelip sadece son faturanızın ödemesini gerçekleştirerek faturasız hatta rahatlıkla geçersiniz." cümleleri üzerinedir.

    aga sen kitap yazsana ya .D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: delux5534


    quote:

    Orijinalden alıntı: farukyavuz

    Cevap da buydu; yaklaşık 1 ay sonra 6 Nisan 2012'de gelmişti. Konunun yandan geçmişi.Hep bu şekilde.

    Sayın Ömer Faruk YAVUZ,



    11758 numaralı tüketici şikayetinize istinaden işletmeciden konu ile ilgili gönderilen detaylı açıklamalar ;



    “BTK’ya yapmış olduğunuz başvuruda, Şirketimizden ön ödemeli hat almak için Şirketimiz bayisine gittiğinizde, tarafınıza hem faturalı hem de ön ödemeli hatlar hakkında bilgi verildiği, faturalı hat alarak, en küçük paket olan Haydi Gel Minik Paket’i seçmeniz halinde, aylık 22-TL ödeme yapmanız gerekeceği ve isterseniz birinci aydan sonra hattınızı ön ödemeliye de çevirebileceğiniz yönünde bilgilendirildiğiniz, bunun üzerine faturalı hat alarak Haydi Gel Minik Paket’i seçtiğiniz, ilk faturanız çıktıktan sonra hattınızı ön ödemeliye çevirmek istediğinizde 80-TL yeni tesis ücreti ödemekle yükümlü olduğunuzu öğrendiğinizi ileterek, mağduriyetinizin giderilmesini talep etmektesiniz.

    Öncelikle, şikayetinize konu vergilere ilişkin olarak, Şirketimiz resmi internet sitesi olanwww.turkcell.com.tr adresinde yer aldığı üzere, yeni hat alan abonelerimizden, 2813 Sayılı Telsiz Kanunu'nun 27. Maddesi ve 5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu’nun 46. maddesi uyarınca TGM Ruhsat ücreti(Telsiz Ruhsat Ücreti) Devlet adına tahsil edilmekte ve bu ücretler, ilgili Devlet makamlarına aktarılmaktadır. Abonelerimizin faturalarına ise 12 taksitle yansıtılmaktadır. 12 aylık süre sona ermeden hattınızı ön ödemeli hatta çevirmek istemeniz halinde, kalan tutar tek seferde son faturanıza yansıtılacaktır. Açıklanan sebeplerle, faturanıza TGM Ruhsat Ücretinin yansıtılmasında herhangi bir hata veya hukuka aykırılık söz konusu değildir. Bununla birlikte, şikayetinize konu 10.11.2011, 10.12.2011, 10.01.2012, 10.02.2012 tarihli faturalar incelendiğinde, ücretlendirmede herhangi bir hataya rastlanmamış olup; Şirketimiz kaynaklı giderilmesi gereken bir mağduriyetiniz bulunmamaktadır. “ şeklindedir.

    İşletmecinin verdiği bilginin aksini ispatlayabilecek bilgi ve belgelerin bulunması halinde, söz konusu bilgi ve belgelerle birlikte Kurumumuza müracaat ettiğiniz takdirde başvurunuz yeniden değerlendirmeye alınabilecektir.

    Bilgilerinizi rica ederiz.
    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
    Tüketici İle İlişkiler Müdürlüğü

    Buna verdiğim cevap da ;

    Ya siz karşınızdaki insanı cahil yerine koyuyorsunuz ya da çözümcül yaklaşmaktan kaçınıyorsunuz...

    "Bununla birlikte, şikayetinize konu 10.11.2011, 10.12.2011, 10.01.2012, 10.02.2012 tarihli faturalar incelendiğinde, ücretlendirmede herhangi bir hataya rastlanmamış olup; Şirketimiz kaynaklı giderilmesi gereken bir mağduriyetiniz bulunmamaktadır"

    Siz bu cümlelerle ; göndermiş olduğum faturalarda bir hata olduğunu düşünerek o faturaları BTK'ya ilettiğimi düşünerek hata olmadığını söylüyorsunuz. Ben fatura görsellerini içlerinde hata bulunduğu için değil ; İletişim Merkezinde çalışan elemanınızın hatasının faturalara yansımasını aktarmak için gönderdim. Yani "Abonelerimizin faturalarına ise 12 taksitle yansıtılmaktadır. 12 aylık süre sona ermeden hattınızı ön ödemeli hatta çevirmek istemeniz halinde, kalan tutar tek seferde son faturanıza yansıtılacaktır" cümlenizi anlıyorum elbetteki. Bana bu cümleleri bildirmeyen bildirmekle kalmayıp sorduğum sorularda bile yanıtlar arasında bu cümleleri söylemeyen çalışanınızın bana yaşattığı mağduriyeti gidermenizi istiyorum. Yasal yükümlülüklerimiziwww.turkcell.com.tr 'den okuyacağımızı bize hiçbir zaman bildirmemenizle birlikte hiçbir vatandaşın internet adresinize girme zorunluluğu yoktur. Benim bütün şikayetim; "Kesinlikle 22 TL dışında ekstra bir ücret ödemezsiniz. Bir ay sonra şubemize gelip sadece son faturanızın ödemesini gerçekleştirerek faturasız hatta rahatlıkla geçersiniz." cümleleri üzerinedir.

    aga sen kitap yazsana ya .D

    O kadar malzeme yok bende :D ama bir yirmi yıl sonra belki ; "20 Yıl Önceki Perakende Kazıklama Metodları" adlı bir kitap yazabilirim ::D




  • En son 8 yıl önce turkcell faturalı hattım vardı, tam 8 yıl önce de aynı problemler ve bayiler aracılığıyla aldatma taktikleri devam ediyor anlaşılan , yani değişen birşey yok turkcell de, 8 yıldan buyana avea dayım, kafam rahat.
  • Bir çalışanın hatasından doğan olaylar nerelere kadar getirmiş. Hakkınızı aramak da sonuna kadar destekliyorum. Sırf bayi hedeflerini tutturucak diye yalan yanlış bilgiler ile müşteriyi doldurursan, sonuçları böyle olur. Ben faturalı hat kullanıyorum ve gayet memnunum. Çevremde bir çok arkadaşımda keza faturalı hat sahibi. Bu sorunları yaşamak hiç bir insan istemez. Yapabilceğim bir yardım varsa , söylemeniz yeterlidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: W7K2D

    Bir çalışanın hatasından doğan olaylar nerelere kadar getirmiş. Hakkınızı aramak da sonuna kadar destekliyorum. Sırf bayi hedeflerini tutturucak diye yalan yanlış bilgiler ile müşteriyi doldurursan, sonuçları böyle olur. Ben faturalı hat kullanıyorum ve gayet memnunum. Çevremde bir çok arkadaşımda keza faturalı hat sahibi. Bu sorunları yaşamak hiç bir insan istemez. Yapabilceğim bir yardım varsa , söylemeniz yeterlidir.

    Bu konuya mağdur düşen çok kişiyi gördüğüm için çalışanın o muamelesine -hata- demekle çok iyimser oluruz. Hakkımızı aradık sonuç alamadık. Btk'ya bile bir gram değer vermiyorum. onlar ancak kendi kasalarına yansıtıyorlar yaptırımları. Bundan sonra her şeyde daha dikkatli olmak gerek. mağazaya ayak basma vergisi de dahil mi diye sorarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lagnet olsun aynı hataya bugün düştüm bedavaya hat aldım ve bir ay sonra faturasiz hatta geçebileceğimi söylediler timdeki çalışanlar yarın gidip ortalığı ayağa kaldıracağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet_glryz

    Lagnet olsun aynı hataya bugün düştüm bedavaya hat aldım ve bir ay sonra faturasiz hatta geçebileceğimi söylediler timdeki çalışanlar yarın gidip ortalığı ayağa kaldıracağım

    Abi konu başlığı ya :@
    paranı ancak sana hattı veren o üç kağıtçıdan alabilirsin. Şanslısın olayın yeni. Yasal olarak talep edeceğin hiçbir şey yok. Onu tenhadaaa.. :@ ve lütfen benim yerime de. Benim aldığım salak çıkmamış olsaydı yapacağım buydu çünkü.
    kolay gelsin:@
    Şerefsizler!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • googlede arama yaparken denk geldi, konuyu açan arkadaşın mesajını okudum, normalde senesi dolmayan hattan kesiyorlar bu bir gerçek ama benimde başıma şöyle bir olay geldi, ;

    turkcellden 532li hat aldım faturalı ve iş icabı, bu hattı yaklaşık 6 7 ay boyunca kullandım, ve o ara diğer şirket içi kullandığımız hatlar vodafone.. vodafone bana çok yardımcı olduğu için, ve bayideki elemanlar işimi hep gördüğü için, turkcell faturalıyı vodafone faturalıya geçirdim, vodafonedeki arkadaş - ne kadardır kullanıyorsunuz? taşırsak fatura ve cayma bedeli gelebilir bilgin olsun dedi, bende problem yok dedim, en fazla bir fatura gelir diye düşündüm, ama maalesef vodafoneye geçtikten sonra ilk önce kullanmadığım ayın faturasını bana kitlemişler, sonrada cayma bedelinin tamamını kitlemişler 60 küsür tl,... ve nasıl olduysa halâ anlamadım, 2 3 ay sonra turkcelle 1.20tl borcum kalmış, yani ekmek parası, bende çok küçük bir matrah diye önemsemedim, 2 ay sonrada ev adresime haciz kağıdı gönderdiler, bende acil bir şekilde turkcell müşteri hiz. arayıp güzelce bir sövdüm (tabii karşımdakine değil, neticede onun günahı yok) bu sisteme, sonrada kredi kartı ile 1.20tl yi ödedim, kurtulmuş oldum, ve eve gelen o kağıdı, sosyal medyada yayımladım, .... neticede hiçbir yaptırımı olmadı,

    Siz Siz OLun TURKCELL' den HAT ALMAYIIINN, en iyi hizmet VODAFONE' da,

    çalınan telefonumun imei sini bile söyleyemedi turkcell, ve kapattıramadım da




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turkay_34

    googlede arama yaparken denk geldi, konuyu açan arkadaşın mesajını okudum, normalde senesi dolmayan hattan kesiyorlar bu bir gerçek ama benimde başıma şöyle bir olay geldi, ;

    turkcellden 532li hat aldım faturalı ve iş icabı, bu hattı yaklaşık 6 7 ay boyunca kullandım, ve o ara diğer şirket içi kullandığımız hatlar vodafone.. vodafone bana çok yardımcı olduğu için, ve bayideki elemanlar işimi hep gördüğü için, turkcell faturalıyı vodafone faturalıya geçirdim, vodafonedeki arkadaş - ne kadardır kullanıyorsunuz? taşırsak fatura ve cayma bedeli gelebilir bilgin olsun dedi, bende problem yok dedim, en fazla bir fatura gelir diye düşündüm, ama maalesef vodafoneye geçtikten sonra ilk önce kullanmadığım ayın faturasını bana kitlemişler, sonrada cayma bedelinin tamamını kitlemişler 60 küsür tl,... ve nasıl olduysa halâ anlamadım, 2 3 ay sonra turkcelle 1.20tl borcum kalmış, yani ekmek parası, bende çok küçük bir matrah diye önemsemedim, 2 ay sonrada ev adresime haciz kağıdı gönderdiler, bende acil bir şekilde turkcell müşteri hiz. arayıp güzelce bir sövdüm (tabii karşımdakine değil, neticede onun günahı yok) bu sisteme, sonrada kredi kartı ile 1.20tl yi ödedim, kurtulmuş oldum, ve eve gelen o kağıdı, sosyal medyada yayımladım, .... neticede hiçbir yaptırımı olmadı,

    Siz Siz OLun TURKCELL' den HAT ALMAYIIINN, en iyi hizmet VODAFONE' da,

    çalınan telefonumun imei sini bile söyleyemedi turkcell, ve kapattıramadım da

    Sizinkinde şöyle bir olay olmuş sanırım. Gerçi senelik olayı ilk cümlede belirtmişsiniz;

    Atıyorum 40TL'lik bir pakete girdiniz. Ve Turkcell 12 ay boyunca durmanız karşılığı 35 TL'den verdi. Yani aylık 5 TL bir indirim yaptı. Siz de 12 ay dolmadan Vodafone'a hattınızı taşıdınız. Mevcut ayın faturasını , saniyesini bile tüketmediğiniz halde ödemek zorundasınız. Artı 12 ay boyunca yanısyacak olan 5 TL indirimin hepsini de son faturaya kitliyorlar. Yeni hat vergisi zaten aylık 5 TL. Onun da hepsini ödetiyorlar. Aynı şekilde yıl sonuna kadar olan 1.49 luk vergiyi de alıyorlar.

    Yani 35 TL'den 12 ay boyunca durmak karşılığı 30 TL'lik bir pakettesiniz. 5 ay kullandınız;

    Numara taşıdığınızda son faturanız ;
    Kalan 7 aylık yeni hat vergisi (yaklaşık : 40 TL) ,
    Aralık dahil kalan 1.49luk telsiz kullanım vergisi (yaklaşık 12 TL)
    Mevcut dönem paket ücreti = 30 TL
    35'den 30'a 5 TL indirim 5 TL = 12 aylık indirim 5x12=60
    Toplam : 140'a yakın bir fatura çıkabiliyor.

    Benim sorunum tamamen o bayideki kızdı. Bi daha göremedim de kendisini. Ayrıca annemin hattı kontörlüye çevirdiğim zaman son faturamdan 90 kuruş kalmış , öder misiniz? diye aradılar yahu :D

    Dikkatli olalım. Avea, Vodafone idealdir. Aynı kanunlar tüm firmalar için geçerli. Yani belki de bireysel problem yaşadık ama hangi firma olursa olsun dikkat edelim.




  • Şikayet ettiğin şeyleri bütün operatörler yapıyor. Turkcell'e has bir durum değil.

    Avea ve Vodafone'dan hat aldınız diyelim; vergiler taksitlendirilir, taksit dolmadan hattınızı taşırsanız kalan taksitler son faturanıza yine yansıtılır. Uygulama böyledir.

    Avea ve Vodafone'da sözleşme bitmeden hattını taşırsanız Turkcell'de olduğu gibi ceza yersin ve tarifen de diyelim ayın 12'sinde yenileniyor. Sen aynı günün sabahı geçmiş olsan yine hiç kullanmadığın dakikalar için fatura ödersin. Vodafone'da ödedim oradan biliyorum. Bir önceki geçişimde de Avea'daydım. Evimde çekmiyordu, mağdur durumda olmama rağmen kullandığım 5 ayın indirimini benden tahsil ettiler. O kadar şikayetvar'a yazdım, BTK'ya ilettim 1 saate yakın müşteri hizmetlerine durumu açıkladım fayda etmedi.

    Artık Vodafone'da mısınız ya da Avea'da mısınız bilmiyorum ama aynı uygulamaları yapmasının dışında müşteri memnuniyetinde çok daha kötü olduklarını söyleyebilirim. Turkcell'de en azından şebeke probleminden mağdur olursanız, ceza tutarı yansıtmazlar, ya da paketinizi aştıysanız bir defaya mahsus geçmiş dönük paket aldırıp paket fiyatından faturalandırabiliyorsunuz. Bunları Avea ve Vodafone yapmaz. O yüzden bu kadar rahat olmayın derim.

    Sonuç olarak Türkiye'de GSM operatörlerine güven olmaz. Hiç birine güvenmiyorum. Dikkatli olmakta fayda var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cirrus-

    Şikayet ettiğin şeyleri bütün operatörler yapıyor. Turkcell'e has bir durum değil.

    Avea ve Vodafone'dan hat aldınız diyelim; vergiler taksitlendirilir, taksit dolmadan hattınızı taşırsanız kalan taksitler son faturanıza yine yansıtılır. Uygulama böyledir.



    Zaten bunu dile getirdim ben. Benim şikayetim bunları bana anlatmayıp üstüne bir de "yok ekstra ücretiniz olmayacak paket ücreti haricinde" diyen tutumsuz tim çalışanı üzerineydi. Daha sonra 2-3 kez hat alışımız oldu faturalı ve bütün personeller tüm vergileri anlatmışlardı. Hatta turkcell çalışanı bile iyiydi. Ama Turkcell personel hatasını bana kitlediği için sinirlenmiştim.
  • evet hocam, çokta güzel anlatmışsınız, teşekkürler,

    kısacası nerede olursa olsun dikkat etmek lazım, iyi forumlar. :)
  • O kadar güzel konuşmuşsunuz ki...
    Keşke diyorum , ama ülkemizde Allah korkusu (?)
    Alt tarafı 3 tl , alt tarafı 100 dk, altı üstü şu şu... diye gidiyor o korkular esnaftan, operatörden veya para kokulu tüm sektörlerden...
    Allah düşürmesin ellerine, kimsenin müdahele ettiği yok. Dikkatli olabildiğimizce olmamız gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eurosim

    Her baynin operatör tarafından belirlenen bir kotası var. Atıyorum Kadıköy merkezi bayisine operatör kota koyuyor ve bu ay 800 faturasız hat satışı, 500 faturalı hat satışı, 2000 adet'de numara taşıma yaparsan sana 10.000 TL prim öderim diyor. Bunu duyan bayi de hat satmak için elinden geleni yapıyor.

    Diyelim ay sonu yaklaştı, hedef 500 faturalı hattı ama sadece 400 faturalı hat satabildi. O aradaki 100 adedi tamamlamak için elinden ne geliyorsa yapacaktır. Dürüst bayiler bu durumda hattın yanında hediye verirler, bazıları faturalı hattın yanında faturasız hattı hediye olarak da verebilir, bazıları oyuncak ayı gibi hediyeler veriyor. Bazıları ise müşteriyi kandırarak bu kotayı doldurmaya çalışıyor.

    Operatörler her bayiye prim için bir kota koyma bunun gibi birçok sahtekarlıkta ortadan kalkmış olacak. İlk yanlışı operatör yapıyor, Allah korkusu olmayan bayi veya bayi çalışanları da böyle sahte işten para kazanmaya çalışıyorlar. Kendilerince haklılar, maaşlar oldukça az, mecburen operatörün verdiği primin alınması ve bayi tarafından belli bir oranının çalışanlara dağıtılması gerekiyor ancak bu şekilde dağıtılan primin haram olduğunun farkına varamıyorlar.

    Eskiden olduğu gibi bayilerde direk operatöre bağlı olarak çalışan ve operatörden maaş alan bir yönetici olursa veya Avrupa ülkelerinde olduğu gibi bayi taşeronların veya belli büyük grupların olmak yerine direk olarak operatöre ait olursa bu sorunlar ortadan kalkar. Önlem almazlarsa ve bu sistem devam ederse mağdur olan vatandaşın sayıcı artmaya devam edecektir.

    Daha dun aksam Turkcell CEO su yeni hedeflerinin faturasiz yuzdesinin faturaliya gecirmek icin yeni hedefler koyduklarini acikladi. Yani hediye promosyonlarla kandirmak gibi her yolu deniyorlar.
    Faturali hat aslinda GSM sirketlerince kabul edildigi uzere musteriye en buyuk tuzak.

    Ustelik faturalidan faturasiza gecmelerini engellemek icin epey bir gecis ucreti isterken faturasizdan faturaliya gecmek bedava arti cesitli goz boyama promosyonlariyla cazipmis gibi gostermeye calisiyorlar

    Arkadasimdan faturalidan faturasiza gecis icin epey bir gecis ucreti ve formalite isteyip yildirmislardi

    Biz de hak ettiklerini yaniti hatti -onlarin hattini ucretsiz kapatip baska bir gsm sirketinden ucretsiz faturasiz hat alarak - verdik

    ikimiz de faturasiz hattan cok memnunuz ve bazen yari yariya maliyetle benzer paketleri kullaniyoruz.




  • aysegul-dh kullanıcısına yanıt
    Geçen gün avea'dan turkcell'e yeniden geçiş için gittim. Ben böyle nezaketsiz bir TİM görmedim. Şurda anlattığım olaydaki şubeden bile daha ilgisiz bir TİM (Şişli / Trump Towers Tim)
    İşlemlere başladı , geçeceğim tarifeyi falan söyleyerek gittim zaten. Dedi "faturasıza mı taşıyacaktınızzzz" Dedim "eveeett" Yanındaki avea şubesinde 3 dkda biten işlem için orada 20 dakikadan fazla bekledim. Müşterinin birinin telefonuna jelatin takıyor. Müşteri olmadığını söylüyor, iki oynuyor geri veriyor falan. Geçeceğin paketi de hat açılınca yaparsın, biz yapmıyoruz dedi. Hayır bir de bayan çalışanı var süs gibi sadece oturuyor. Adam bir yandan benle ilgileniyor, bir yandan diğer müşterinin cihazıyla. Yoğunluğa saygım var ama kabalığa yoktur. Şikayet ettim artık ne kadar işlerseler. Zira bu konuda ne kadar işlendiğini de anlatmıştım şikayetlerin.

    Faturalı paketlerin hepsi faturasızlarda da mevcut. İnsanları daha avantajlı diye kandırmaları ayrı konu, insanların hala kanması ayrı konu. Avm alt katında da stant açmıştı. Hatta siz taşıyor musunuz diye önce ona sordum ben faturalıya taşıyorum sadece dedi.Anlatmaya kalktı dedim ben geçeceğim paketi vs. biliyorum. Madem taşımıyorsun üst katta tim var de yönlendir. Benim işlemleri yaparken şubeye girdi tuhaf tuhaf da baktı zavallı. Her zaman faturasız avantajlıdır diyemeyeceğim. Düzenli ödeme yapanlar için faturalı zaten mantıklı. Ama herhangi bir telefon trafiğinde olmayanlar için faturasız en avantajlıdır derim, benim gibi öğrenci milleti dahil, ev aile ortamı dahil.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.