Şimdi Ara

Siz Siz Olun 'Faturalı Hat Bedava' Tuzağına Düşmeyin. Lütfen Okuyun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
2
Favori
22.296
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ekim 2011'de almış olduğum bir hatla ilgili bütün yaşadıklarım aşağıdaki gibidir. Şikayetin tarihi 3 Mart 2012 Çözümlenmedi , çözümlenmeyecek de ama sizlere bilgi olsun!

    Cevaplar hep ; "Sözleşmeniz var , sözleşmeniz var."

    Tekrar her şeyi yazmayacağım ve BTK'nın bile beni haksız bulduğu şikayet formunu buraya kopyalayacağım. Turkcell'in çıkarcı primci gerizekalı tüm tim çalışanlarına ; hakkımı helal etmiyorum.


    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'na;

    Ekim 2011'de İstanbul/Ümraniye Netser Komünikasyon San. ve Tic. A.Ş. ' nin bayiliğini yaptığı Turkcell İletişim Merkezi (TİM) ' e gidip bir hat aldım. Bayi çalışanı benimle ilgilendiğinde bir faturasız hat almak istediğimi ve faturasız hat ücretinin ne kadar olduğunu sordum. Satış görüşmesi şu şekilde

    Müşteri: Kolay gelsin, faturasız hatlar ne kadar?
    Çalışan: 5 TL hediyeli hatlar 30 TL , 20 TL hediyeli hatlar da 40 TL
    M: Anladım, teşekkürler.
    Ç: Faturalı hatlarımız ücretsiz beyefendi , dilerseniz şimdi para verneden alın , 20 TL yükü pakete 40 TL vermemiş olursunuz.
    M: Mantıklı , peki hiç konuşulmayacak olsa ne kadar gelir?
    Ç: Aylık 12.50 TL toplam sabit ücret var. Geri kalanı da konuşma veya diğer kullanım birim fiyatları üzerinden ücretlendirirsiniz. Ya da sabit fiyatlı paketlerimiz var...
    M: En küçük paket hangisi?
    Ç: "Haydi Gel Minik" paketimiz var , her yöne 250 dakika ve smsleriniz olacaktır ücreti tüm vergiler de dahil 22 TL'dir.
    M: Anladım , yani 20 TL'lik faturasız hatta 20 TL fazladan vermek yerine bu uygundur bundan alayım.
    Ç: Tamam numaranızı seçin evraklarınızı hazırlayalım.

    Hattımın işlemleri yapıldı ve sözleşmeyi imzaladım.

    M: Hanımefendi, bakın bu hattı acil bir durum için aldım ve annem kullanacak. Az kullanım söz konusu olacağı için fazladan ücretler ödemek istemiyorum. 22 TL dışında herhangi ekstra ücret ödeyecek miyim?
    Ç. KESİNLİKLE ödemezsiniz. Birinci aydan sonra da dilerseniz faturasız hatta geçiş yapabilirsiniz.
    M: Peki öyleyse teşekkürler.

    İşlemler tamamlandı ve bayiden çıktım.

    İlk aydan sonra 27.60 TL'lik ücretler için farklı bir bayide fatura ödemesi yaptım. Ben faturasız hatta geçmek istiyorum dedim. Yeni fatura dönemine geçmiş olduğumdan yeni dönem faturası ve her ay faturama yansıtılan 60 TL'lik verginin kalanını talep ettiler. 80 TL civarı. Şok oldum resmen.

    Ve dört-beş aydır kullanmakta olduğum hat için her ay ortalama 30 TL ödüyorum.
    Neden mi?

    Sırf prim kazanmak için bilgi eksikliğine maruz bırakan çalışanın bana hattı satarken zorunlu olarak söylemesi gereken yeni tesis vergileri , telsiz kullanım ücretleri , kullanım tutarı, pakette olmayan smsler gibi ekstra ücretlerin pakete dahil olmadığından..

    Konuyla ilgili olarak ikinci ay itibarıyla 50 küsür TL'lik bir faturam oluşuyor. Smsler paketimde olmadığından ekstra ücret yansıyor. Müşteri hizmetlerini aradım ve 22 TL üzerindeki tüm ekstra ücretlerin bana söylenmediğini, paketimde sms yok muydu gibisinden sorular soruyorum.

    Yeni tesis vergisi ve diğer vergilerin devlet tarafından zorunlu tutulduğu , ödemeli arama hizmetlerini kabulünde ayrıca ücretlendirileceğimi, çağrı merkezlerine arama başına ücret kesildiği ve paketimde sms hakkı bulunmadığını müşteri hizmetleri çağrı merkezindeki çalışan bana belirtti. Sadece smsleriniz için indirimli bir paket oluşturup atılan smsleri paketinize bağlarız denildi ve 52 TL'lik fatura 33 TL'ye geriledi.

    Müşteri hizmetlerinde kaydı vardır ; temsilciye belirtiyorum ki bu ücretlerin alınacağı bana söylenmedi. Çalışan bayan kesinlikle dedi , bireysel olarak bir vergiden kaçtığım söz konusu değil bana söylenmedi gerekli indirimi yapın!

    -Bayi hakkında işlem yaparız denildi ve bayiye sorduğumda şikayet almadıklarını ; ayrıca bana hattı satan bayanın işten çıktığını ayaküstü bana söyleyip afedersiniz kapı dışarı ettiler.

    -Geçen hafta itibarıyla tekrar aradım çağrı merkezini ; öğrenciyim ve kredilerimle ödüyorum bu faturaları bayi hakkında işlem yapılmamış nasıl bilgilendiriyorsunuz dedim ve maalesef aynı muameleyi gördüm. "Bir şey yapamayız."

    Her ayın 10'u itibarıyla kesilen sözde tüm ücretler dahil 22 TL'lik pakette bulunan fatura bilgilerim

    10.11.2011
    Toplam Tutar : 27.60
    19.87 TL (Haydi Gel Minik Tarife paketi)
    0.41 TL (Sms)
    45 TL (Adı olmayan diğer vergiler, harçlar, fonlar)
    -42.80 TL (İndirim; Yani vergilerin taksitlenmesi)
    2.83 TL (Yeni Tesis Özel İletişim Vergisi 1.Taksidi/12 )
    1.10 TL (Telsiz Ruhsat Kampanya Taksidi)

    10.12.2011
    Toplam Tutar : 52.90
    21.99 TL (Haydi Gel Minik Tarife paketi)
    0.40 TL (Konuşma (Çağrı Merkezi ayrı ücretlendirme) )
    19.50 TL (Sms Kullanımları (Pakette sms var sanılarak) )
    5.50 TL (Adı olmayan diğer vergiler, harçlar, fonlar)
    2.83 TL (Yeni Tesis Özel İletişim Vergisi 2.Taksidi/12 )
    1.10 TL (Telsiz Ruhsat Kampanya Taksidi)
    M.H görüşmesiyle SMS'lere yapılan düzenleme sonrası;
    Toplam Tutar: 33.40

    10.01.2012
    Toplam Tutar : 29.40
    21.99 TL (Haydi Gel Minik Tarife paketi)
    0.40 TL (Konuşma (Çağrı Merkezi ayrı ücretlendirme) )
    1.66 TL (Sms)
    1.21 TL (Adı olmayan diğer vergiler)
    2.83 TL (Yeni Tesis Özel İletişim Vergisi 3.Taksidi/12 )
    1.10 TL (Telsiz Ruhsat Kampanya Taksidi)

    10.02.2012
    Toplam Tutar : 28.80 TL
    21.99 TL (Haydi Gel Minik Tarife paketi)
    1.60 TL (Konuşma (Çağrı Merkezix4 ayrı ücretlendirme) )
    1.21 TL (Adı olmayan diğer vergiler)
    2.83 TL (Yeni Tesis Özel İletişim Vergisi 4.Taksidi/12 )
    1.10 TL (Telsiz Ruhsat Kampanya Taksidi)

    Görüldüğü üzere düzensizlik söz konusu olan özellikle katma değerli servisler , diğer tutarlar vs. habersizcedir ve ahlaksızcadır.

    Kasım Faturası : 22 TL paket ve 41 kuruşluk sms haricindeki ücretler söylenmemiş vergilerden oluşmaktadır.(yaklaşık 5.20 TL)
    Aralık Faturası : 22 TL paket ve 5 TL'lik sms düzeltme paketi haricindeki ücretler söylenmemiş vergilerden oluşmaktadır. (yaklaşık 6.50 TL)
    Ocak Faturası : 22 TL paket, 1.66 TL sms haricindeki ücretler söylenmemiş vergilerden ve çağrı merkezi görüşmelerinden oluşmaktadır. (yaklaşık 6 TL)
    Şubat Faturası: 22 TL paket haricindeki ücretler söylenmemiş vergilerden oluşmaktadır ve 4 adet çağrı merkezi görüşmesinden oluşmaktadır. (6.80 TL)

    Güncel mart tutarım da 28.38 TL civardındadır ve yeni kesim 20 Mart'ta olacaktır.

    Tüketici haklarımız koruyacağınıza güvenerek bu durumu size aktardım. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak adımıza kesilen vergiler bu devlete sadakat borcumuzdur son kuruşuna dek ödemenin bizlere hizmet olarak döneceğinin bilincindeyiz. Fakat aracı kurum kuruluşlar bu vergileri bize şeffaflık sınırlarında baştan belirtmiş olsa hiç gocunup şikayet yazma tenezzülü göstermek bile söz konusu olamaz. Turkcell firması hiçbir inisiyatif kullanmaksızın, prim derdine düşmüş çalışanları dolayısıyla müşterileri mağdur etmektedir. Söz konusu vergilerin Turkcell tarafından usulsüzlük gerekçesiyle bana iade edilmesini istiyorum.

    **Ekte verdiğim 4 link fatura özetlerimin ekran görüntüleridir. Oynanma yoktur ;
    Kasım:http://e1203.hizliresim.com/v/7/39uk4.jpg
    Aralık: http://e1203.hizliresim.com/v/7/39ukn.jpg
    Ocak: http://e1203.hizliresim.com/v/7/39uky.jpg
    Şubat:http://e1203.hizliresim.com/v/7/39ulb.jpg







  • Cevap da buydu; yaklaşık 1 ay sonra 6 Nisan 2012'de gelmişti. Konunun yandan geçmişi.Hep bu şekilde.

    Sayın Ömer Faruk YAVUZ,



    11758 numaralı tüketici şikayetinize istinaden işletmeciden konu ile ilgili gönderilen detaylı açıklamalar ;



    “BTK’ya yapmış olduğunuz başvuruda, Şirketimizden ön ödemeli hat almak için Şirketimiz bayisine gittiğinizde, tarafınıza hem faturalı hem de ön ödemeli hatlar hakkında bilgi verildiği, faturalı hat alarak, en küçük paket olan Haydi Gel Minik Paket’i seçmeniz halinde, aylık 22-TL ödeme yapmanız gerekeceği ve isterseniz birinci aydan sonra hattınızı ön ödemeliye de çevirebileceğiniz yönünde bilgilendirildiğiniz, bunun üzerine faturalı hat alarak Haydi Gel Minik Paket’i seçtiğiniz, ilk faturanız çıktıktan sonra hattınızı ön ödemeliye çevirmek istediğinizde 80-TL yeni tesis ücreti ödemekle yükümlü olduğunuzu öğrendiğinizi ileterek, mağduriyetinizin giderilmesini talep etmektesiniz.

    Öncelikle, şikayetinize konu vergilere ilişkin olarak, Şirketimiz resmi internet sitesi olanwww.turkcell.com.tr adresinde yer aldığı üzere, yeni hat alan abonelerimizden, 2813 Sayılı Telsiz Kanunu'nun 27. Maddesi ve 5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu’nun 46. maddesi uyarınca TGM Ruhsat ücreti(Telsiz Ruhsat Ücreti) Devlet adına tahsil edilmekte ve bu ücretler, ilgili Devlet makamlarına aktarılmaktadır. Abonelerimizin faturalarına ise 12 taksitle yansıtılmaktadır. 12 aylık süre sona ermeden hattınızı ön ödemeli hatta çevirmek istemeniz halinde, kalan tutar tek seferde son faturanıza yansıtılacaktır. Açıklanan sebeplerle, faturanıza TGM Ruhsat Ücretinin yansıtılmasında herhangi bir hata veya hukuka aykırılık söz konusu değildir. Bununla birlikte, şikayetinize konu 10.11.2011, 10.12.2011, 10.01.2012, 10.02.2012 tarihli faturalar incelendiğinde, ücretlendirmede herhangi bir hataya rastlanmamış olup; Şirketimiz kaynaklı giderilmesi gereken bir mağduriyetiniz bulunmamaktadır. “ şeklindedir.

    İşletmecinin verdiği bilginin aksini ispatlayabilecek bilgi ve belgelerin bulunması halinde, söz konusu bilgi ve belgelerle birlikte Kurumumuza müracaat ettiğiniz takdirde başvurunuz yeniden değerlendirmeye alınabilecektir.

    Bilgilerinizi rica ederiz.
    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
    Tüketici İle İlişkiler Müdürlüğü

    Buna verdiğim cevap da ;

    Ya siz karşınızdaki insanı cahil yerine koyuyorsunuz ya da çözümcül yaklaşmaktan kaçınıyorsunuz...

    "Bununla birlikte, şikayetinize konu 10.11.2011, 10.12.2011, 10.01.2012, 10.02.2012 tarihli faturalar incelendiğinde, ücretlendirmede herhangi bir hataya rastlanmamış olup; Şirketimiz kaynaklı giderilmesi gereken bir mağduriyetiniz bulunmamaktadır"

    Siz bu cümlelerle ; göndermiş olduğum faturalarda bir hata olduğunu düşünerek o faturaları BTK'ya ilettiğimi düşünerek hata olmadığını söylüyorsunuz. Ben fatura görsellerini içlerinde hata bulunduğu için değil ; İletişim Merkezinde çalışan elemanınızın hatasının faturalara yansımasını aktarmak için gönderdim. Yani "Abonelerimizin faturalarına ise 12 taksitle yansıtılmaktadır. 12 aylık süre sona ermeden hattınızı ön ödemeli hatta çevirmek istemeniz halinde, kalan tutar tek seferde son faturanıza yansıtılacaktır" cümlenizi anlıyorum elbetteki. Bana bu cümleleri bildirmeyen bildirmekle kalmayıp sorduğum sorularda bile yanıtlar arasında bu cümleleri söylemeyen çalışanınızın bana yaşattığı mağduriyeti gidermenizi istiyorum. Yasal yükümlülüklerimiziwww.turkcell.com.tr 'den okuyacağımızı bize hiçbir zaman bildirmemenizle birlikte hiçbir vatandaşın internet adresinize girme zorunluluğu yoktur. Benim bütün şikayetim; "Kesinlikle 22 TL dışında ekstra bir ücret ödemezsiniz. Bir ay sonra şubemize gelip sadece son faturanızın ödemesini gerçekleştirerek faturasız hatta rahatlıkla geçersiniz." cümleleri üzerinedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kırmızı pelerin -- 2 Haziran 2012; 21:21:59 >




  • of of çok uzun, okuyamadım...
  • faturasizdan farki vergileri 12 taksite boluyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 12 yıldan beri kullandığım faturalı Turkcell hattıma her ay 59 TL full paket için 1.21 TL de telsiz kullanım ücreti toplamda 60.20 ya da 60.25 TL fatura geliyor. Bana niye katma değerli servisler başlığı altınta bir şeyler geçirmeye çalışmıyorlar anlamadım. Yeni ipad kampanyası ile aldığım data hattına bahsettiğiniz gibi 12 ay boyunca aylık 4.30 TL gelecek. Bahsettiğiniz yeni tesis vergisi vs. İlk ay ek olarak damga pulu vergisi 23 TL kadar geldi birde. Normalde 118 TL kampanya fiyatı bir de 4.30 TL toplamda 123.50(118+4.30+1.21TL) TL ödeyeceğim 12 ay boyunca daha sonra 118 TL ve 1.21 TL telsiz kullanım ücreti ödeyeceğim. Benim ilk faturamda da 38 TL indirim yapmışlar. bakalım 2. fatura 123.50 TL gelirse eyvallah da fazla gelirse soruştururum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alican09turk -- 3 Haziran 2012; 0:28:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Noxco

    of of çok uzun, okuyamadım...

    uzun ama sade ve açık yani sürükleyici bir metin yazdığımı düşünüyorum :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Monarch@

    faturasizdan farki vergileri 12 taksite boluyorlar.

    En azından faturasızdan aldıkları 20 TL ; Buradan 80 TL alıyorlar be kardeşim. Her ay (12 ay boyunca) 5-6 lira arası ekleniyor.

    İşte bunları maalesef dalgınlıktan olsa gerek yoksaydım. Her şeyin sebebi 20 tl yüklü karta 40 tl vermek istememdi.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alican09turk

    12 yıldan beri kullandığım faturalı Turkcell hattıma her ay 59 TL full paket için 1.21 TL de telsiz kullanım ücreti toplamda 60.20 ya da 60.25 TL fatura geliyor. Bana niye katma değerli servisler başlığı altınta bir şeyler geçirmeye çalışmıyorlar anlamadım. Yeni ipad kampanyası ile aldığım data hattına bahsettiğiniz gibi 12 ay boyunca aylık 4.30 TL gelecek. Bahsettiğiniz yeni tesis vergisi vs. İlk ay ek olarak damga pulu vergisi 23 TL kadar geldi birde. Normalde 118 TL kampanya fiyatı bir de 4.30 TL toplamda 123.50(118+4.30+1.21TL) TL ödeyeceğim 12 ay boyunca daha sonra 118 TL ve 1.21 TL telsiz kullanım ücreti ödeyeceğim. Benim ilk faturamda da 38 TL indirim yapmışlar. bakalım 2. fatura 123.50 TL gelirse eyvallah da fazla gelirse soruştururum.

    Soruşturmak bir de çare olsa. Bir şekilde insanları tersliyorlar. Ellerinde olmuyormuş.

    Bu arada konu dışı , bence bunlara taahhütle cihaz almak çok yanlış. Zira neredeyse aynı fiyata geliyor ürünler hatta geçiyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukyavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: alican09turk

    12 yıldan beri kullandığım faturalı Turkcell hattıma her ay 59 TL full paket için 1.21 TL de telsiz kullanım ücreti toplamda 60.20 ya da 60.25 TL fatura geliyor. Bana niye katma değerli servisler başlığı altınta bir şeyler geçirmeye çalışmıyorlar anlamadım. Yeni ipad kampanyası ile aldığım data hattına bahsettiğiniz gibi 12 ay boyunca aylık 4.30 TL gelecek. Bahsettiğiniz yeni tesis vergisi vs. İlk ay ek olarak damga pulu vergisi 23 TL kadar geldi birde. Normalde 118 TL kampanya fiyatı bir de 4.30 TL toplamda 123.50(118+4.30+1.21TL) TL ödeyeceğim 12 ay boyunca daha sonra 118 TL ve 1.21 TL telsiz kullanım ücreti ödeyeceğim. Benim ilk faturamda da 38 TL indirim yapmışlar. bakalım 2. fatura 123.50 TL gelirse eyvallah da fazla gelirse soruştururum.

    Soruşturmak bir de çare olsa. Bir şekilde insanları tersliyorlar. Ellerinde olmuyormuş.

    Bu arada konu dışı , bence bunlara taahhütle cihaz almak çok yanlış. Zira neredeyse aynı fiyata geliyor ürünler hatta geçiyor..

    iPad'i hesapladım 118 TL üzerinden daha ucuza geliyordu 99 TL kadar. O kadar çok kazıklamıyorlar cihaza göre değişir tabi. Ama turkcell şu ana kadar faturada bana yamuk yapmadı. Yansıtılan 12 ay taksitle aylık 4.30 TL zaten web sayfasında yazıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alican09turk

    quote:

    Orijinalden alıntı: farukyavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: alican09turk

    12 yıldan beri kullandığım faturalı Turkcell hattıma her ay 59 TL full paket için 1.21 TL de telsiz kullanım ücreti toplamda 60.20 ya da 60.25 TL fatura geliyor. Bana niye katma değerli servisler başlığı altınta bir şeyler geçirmeye çalışmıyorlar anlamadım. Yeni ipad kampanyası ile aldığım data hattına bahsettiğiniz gibi 12 ay boyunca aylık 4.30 TL gelecek. Bahsettiğiniz yeni tesis vergisi vs. İlk ay ek olarak damga pulu vergisi 23 TL kadar geldi birde. Normalde 118 TL kampanya fiyatı bir de 4.30 TL toplamda 123.50(118+4.30+1.21TL) TL ödeyeceğim 12 ay boyunca daha sonra 118 TL ve 1.21 TL telsiz kullanım ücreti ödeyeceğim. Benim ilk faturamda da 38 TL indirim yapmışlar. bakalım 2. fatura 123.50 TL gelirse eyvallah da fazla gelirse soruştururum.

    Soruşturmak bir de çare olsa. Bir şekilde insanları tersliyorlar. Ellerinde olmuyormuş.

    Bu arada konu dışı , bence bunlara taahhütle cihaz almak çok yanlış. Zira neredeyse aynı fiyata geliyor ürünler hatta geçiyor..

    iPad'i hesapladım 118 TL üzerinden daha ucuza geliyordu 99 TL kadar. O kadar çok kazıklamıyorlar cihaza göre değişir tabi. Ama turkcell şu ana kadar faturada bana yamuk yapmadı. Yansıtılan 12 ay taksitle aylık 4.30 TL zaten web sayfasında yazıyor.

    Yazıyor da ama hat alırken insanlar bunu mu düşünecek?

    Oradaki aptal da sonuçta bir Turkcell çalışanı. Kıytırık bilgi yerine insan gibi bilgi verecekti.

    Örnek
    Xperia Neo V

    250 MB internet ile 49x24ay = 1176 TL
    Turkcell'in İnternet paket fiyatı olan 14 TL'yi düş 35x24ay = 840 TL
    Turkcell Cihaz Peşin Fiyatı : 804 TL
    Cihaz piyasada : 730-750 TL

    Eeee ? yani taaahhütsüz alırım, ucuza alırım, istediğim zaman paket alırım. Benim tespit ettiğim şudur ki bütün cihazlarda böyle. Bu sadece bir örnek.

    He avantajlı cihazlar hangileri ; 95 TL'lik gold paket kullanan ve ayda +5 , +10 TL ile 120-240 Lira'ya verilen normal fiyatı 300-500 TL olan bazı cihazlar. Çok az sunuluyor böyle teklifler. Zaten genelde pek faydalı cihaz çıkmaz, ya da sıradan cihazlar çıkar. Samsung S3353 geçen yıl 45-50 TL'lik tarifelere +5 TL'ye iyi üründü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kırmızı pelerin -- 3 Haziran 2012; 2:52:47 >




  • faruk kardeşim kusura bakma ama cinlik yapayım derken çarpılan sen olmuşsun.

    bu hatlar bedava olsa zaten kimse hazırkart falan almaz öyle değil mi.. cümle alem biliyor faturalı hat alınınca vergilerin yansıdığını.. hazırkart alınca ne ücreti ödediğini sanıyorsun mesela çoğu vergi.. faturalı alınca da vergiler faturaya geliyor. faturasiz hat bir nebze daha ucuz ilk alışta..

    şurda haklısın sormuşsun şu şu paradan başka para gelecek mi diye.. evet vergiler yansıyacak denmesi gerekiyordu. orada şeytanlık yapmışlar. ama yine de uyanman lazımdı. turkcell adama beleşe hat verir mi ? bu sorumu yanıtla zaten cevabı içinde olacak.

    geçmiş olsun ne diyelim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Subat -- 3 Haziran 2012; 3:15:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Subat

    faruk kardeşim kusura bakma ama cinlik yapayım derken çarpılan sen olmuşsun.

    bu hatlar bedava olsa zaten kimse hazırkart falan almaz öyle değil mi.. cümle alem biliyor faturalı hat alınınca vergilerin yansıdığını.. hazırkart alınca ne ücreti ödediğini sanıyorsun mesela çoğu vergi.. faturalı alınca da vergiler faturaya geliyor. faturasiz hat bir nebze daha ucuz ilk alışta..

    şurda haklısın sormuşsun şu şu paradan başka para gelecek mi diye.. evet vergiler yansıyacak denmesi gerekiyordu. orada şeytanlık yapmışlar. ama yine de uyanman lazımdı. turkcell adama beleşe hat verir mi ? bu sorumu yanıtla zaten cevabı içinde olacak.

    geçmiş olsun ne diyelim..

    Yani biliyorum. Vergileri de biliyorum. Sonuçta faturalı hattı ücretsiz olarak vereceğini ama " al bu sana kullanım yapmasan da bedava" demeyeceğini biliyorum. Elbette sabit ücret vardır. Söyledi de. Ama paket alınca dahil oluyor demesi çirkefliğin ilk cümleleri.

    Paket nedir ? Haydi gel minik paket ; fiyatı nedir 22 TL . Şu an websitesine baktım , aşağıdaki bilgiler mevcut.
    http://www.turkcell.com.tr/bireysel/Sayfalar/konusmavemesajlasma/yeniturkcellilereozel/haydi-gel-mini.aspx

    Tarife ücretine tüm vergiler (%18 KDV ve %25 ÖİV) dahildir.
    Telsiz kullanım ve telsiz ruhsat ücreti dahil değildir.
    Paketler kapsamında ve paket aşımında yapacağınız yurt içi görüşmeleriniz 6 saniyede bir ücretlendirilir.​
    Katılım için gönderilen SMS’ler ücretsizdir.

    kalın yazdığım vergi bilgilendirmesi daha öncede burda mıydı bilmiyorum. ama ilk maddede yine çelişki olduğunu görüyoruz ; "Tarife ücretine TÜM vergiler..." sonuçta ben acil durum üzerine hat almaya giriyorum. Ve gerekli görüşmeyi yapıyorum, tüm vergiler dahil cümlesi de kullanılıyo bana, 2.ay itibarıyla geçersin de deniliyor. Sonrası işte malum

    Geçen gün fatura öderken denk geldim tesadüfen; adamın teki benim sorundan yakınıyordu çalışana. Anlattı olayı çıkmadım ben de dinledim adamı. Çalışan : Ayda ek olarak 5,50 TL hat tesis ıvır zıvır.. Adam donakaldı , deprem olmuşçasına mağazayı terk etti. "Bunların sorumluları ekmek yiyor haram helal dinlemeden" Çalışana söylediğim buydu. Ben de aynı sorunun mağduruyum. Adam rahat bir tavırla ; "valla ne yalan söyleyeyim çoğu bayi vermiyor bu bilgiyi"






  • malesef üc kurus pirim için yalan soyluyorlar faturasiz hat bizim burda 20 tl icinde 5 tl var yani 15 tl vergi öbur turlu faturali hatta 80 tl vergi aliyorlar al faturasiz bir ay sonra yap faturali 65 tl vergi kar kalsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesekkurler, bilgilendirici bir konu olmus...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende cogunu okumadım.
    ama butun operatörler kendini haklı çıkartmayı iyi beceriyorlar
    bu yuzden dikkatli olmak lazım. hataya dusmemek lazım.
    baktın işine gelmiyor hemen diğer operatöre tası..
  • kaç kere diyeceğiz bilmiyorum ki... niye faturali hat alip kendinizi faturaya mahkum ediyosunuz. Alin kontörlü hat sizden sömüremezler ayda 10 tl yüklüyorum cepnetim yenileniyo 2000 dakika bedava geliyo telsiz vergisi denen gerizekali uyaniklarin cikardigi vergi 1 küsür lira yida cekiyor. Tabi vodafone da bu ay 30 dakika her yone hediye etti Ayda sadece 10 tlye ihtiyaclarim görülüyor daha ne olsun :) tabi bir ton kampanyada var faturasiz icin örnegin 20 tlye her yone 2000 dakika 5000 sms...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunewiki

    kaç kere diyeceğiz bilmiyorum ki... niye faturali hat alip kendinizi faturaya mahkum ediyosunuz. Alin kontörlü hat sizden sömüremezler ayda 10 tl yüklüyorum cepnetim yenileniyo 2000 dakika bedava geliyo telsiz vergisi denen gerizekali uyaniklarin cikardigi vergi 1 küsür lira yida cekiyor. Tabi vodafone da bu ay 30 dakika her yone hediye etti Ayda sadece 10 tlye ihtiyaclarim görülüyor daha ne olsun :) tabi bir ton kampanyada var faturasiz icin örnegin 20 tlye her yone 2000 dakika 5000 sms...

    Zaten taşıdım numarayı faturasıza kendim de faturasız kullanıyorum. Şu var ki bizde nar yap ; 20 TL'ye 200 arama gerçekleştiriyosun ve her yöne 1000 dk'ya kadar konuşuyorsun. Fırsat mesajları var , 12 TL'ye 180dk+180sms alıyorsun. Mesela ben bunu kullanıyorum. Ama Turkcell'de Sms için alternatif yok. 5bin için 12 TL vermek istemiyorum. Ayda 1000-1500 atarım atmam belki de. 180 sms de yetmiyo.

    Fırsat paketleri bitmediği sürece 24 TL 'ye (+1.21 telsiz zırtı) 180dk+5000 sms paketi benimki. Telefon görüşmesi çok yapmıyorum. Ama dakika olması avantaj. İnternetle de şimdilik işim yok.

    Şu var ki Turkcell ne kadar zorlasa da insanları diğerleri de aynı. Hepsi numara taşımalara avantajlı. Yoksa normal ücretler tcelle birebir zaten. 20 TL'ye 2bin+5bin güzelmiş detayı var mı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferdidemir

    malesef üc kurus pirim için yalan soyluyorlar faturasiz hat bizim burda 20 tl icinde 5 tl var yani 15 tl vergi öbur turlu faturali hatta 80 tl vergi aliyorlar al faturasiz bir ay sonra yap faturali 65 tl vergi kar kalsin.

    bilemiyorsun bir anda işte. Küfretmek istemiyorum ama neyse anladınız. Aklıma geldikçe sinir oluyorum. O kızı zaten bir görsem icabına bakardım da şans işte ya çıkmış işten. Turkcell bişey yapamıyo maalesef her şeyin altında sonuçta bir sözleşme var. Onları neden çalıştırırlar acaba merak ediyorum!

    Bunun için müsait bir zamanda aynı gün içinde 10 farklı time girip faturalı hat almak istediğimi söyleceğim ve ses kaydedeceğim bakalım kaçı aynı haltı yemeye kalkışacak.

    Bundan sonra kontörsüzü 40 TL'ye alırım artık ne diyeyim :D

    quote:

    Orijinalden alıntı: Basri Mutaf

    bende cogunu okumadım.
    ama butun operatörler kendini haklı çıkartmayı iyi beceriyorlar
    bu yuzden dikkatli olmak lazım. hataya dusmemek lazım.
    baktın işine gelmiyor hemen diğer operatöre tası..


    hepsi aynı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Basri Mutaf

    bende cogunu okumadım.
    ama butun operatörler kendini haklı çıkartmayı iyi beceriyorlar
    bu yuzden dikkatli olmak lazım. hataya dusmemek lazım.
    baktın işine gelmiyor hemen diğer operatöre tası..

    2-3 sene önce falan taşıma olayları daha zordu ama dediğiniz gibi artık kafan bozuldun mu taşıyacaksın şartlara uyuyorsa...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jovanovic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Basri Mutaf

    bende cogunu okumadım.
    ama butun operatörler kendini haklı çıkartmayı iyi beceriyorlar
    bu yuzden dikkatli olmak lazım. hataya dusmemek lazım.
    baktın işine gelmiyor hemen diğer operatöre tası..

    2-3 sene önce falan taşıma olayları daha zordu ama dediğiniz gibi artık kafan bozuldun mu taşıyacaksın şartlara uyuyorsa...

    Ya zaten ben memnuniyetsizlikten taşıma oranı heralde %20 falandır diye düşünüyorum. Kafam bozuldu numara taşıyayım diyen pek kişi olmaz. Diğer oransa kampanyalar için taşıma yapanların.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.