Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (339. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.811
Cevap
97
Favori
296.512
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 337338339340341
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gulnare G kullanıcısına yanıt

    merhabalar,


    belirttiğiniz talebe istinaden dış mekan üzerinde kullanılacak ve noktadan noktaya bir aktarım sağlanacak ise aşağıda ki linklerden dış mekan CPE cihazlarımıza ulaşabilirsiniz.




    iletilen link üzerinde noktadan noktaya veya noktadan çoklu noktaya internet aktarımı sağlamak adına CPE cihazlarımızı kullanım sağlayabilirsiniz.


    CPE cihazlarının kullanımı etrafta herhangi bir engel(bina, ağaç , baz istasyonu) gibi engellerin olmaması gerekmemektedir. Tamamıyla açık alan ve karşılıklı yapılandırılacak şekilde konumlandırılmalıdır. Sizlere iletilen adımları gerçekleştirmeniz durumunda CPE cihazlarımızı kullanım sağlayabilirsiniz.



    Saygılarımızla,


    TP-Link Türkiye




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TP-Link Türkiye -- 6 Mart 2023; 11:20:42 >




  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Merhaba bu ay dediniz halen satan bir yer bulamıyoruz. Ne zamam gelecek acaba gecikme mi oldu?
  • Merhaba Turknet gigabit internet kullanıyorum. 135 m2 dikdörtgen planlı perde beton bir daire için Deco X20 (2-pack) ürününüz uygun olur mu?





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi menaban -- 12 Mart 2023; 18:21:43 >
  • Merhabalar


    Power line TL-PA7010P ve TL-WPA4220 kullanıyorum. Son zamanlarda wpa220 de hep çok rahatsız edici bir cızırtı var. Sebebi ne olabilir? Farkli farklı prizlerde denedim hiçbir şekilde düzelme olmuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DGLYN -- 18 Mart 2023; 9:53:37 >
  • Merhaba WA801ND cihazı repeater olarak kurdum ama sadece kablolu sinyal alabiliyorum kablosuz alamıyorum.Ayrıca Repeater modunda ağ adı ve şifre aynıysa hangisine yani modeme mi yoksa tp link cihaza mı bağlandığımızı nasıl anlayabiliriz?Şuan kablolu olarak tp linkten internet alabiliyorum ama kablosuz seçince modeme mi tp linke mi bağlandığımdan emin değilim.Nasıl öğrenebilirim?

  • Merhabalar.

    TPlink Tapo c200 Kameram var. koridorda tavana astım 1 yıla yakındır sabit çalışıyordu. Dün telefondan girdiğimde kamera görünmedi ve kırmızı yeşil ışık yanıp sönüyordu. wifi bağlantısı kesilmiş.


    Kamerayı söküp yanıma aldım içindeki micro sd karta kaydetmiş ben sökene kadar. yani kamera çalışıyor fakat wifi ye bağlanmıyor.


    Reset tuşuna basılı tutarak resetledim.

    Tapo uygulamasından kaldırıp tekrar ekliyorum fakat Tapo_Cam_XXXX adına wifi yayması gerekiyor yaymıyor.


    youtube ta yabancı videolarda aynı problemden bahsedilmiş ve yorumlardada herkes bu durumdan şikayetçi. çözümünü bulamadım.

    Defalarca resetlememe rağmen wifi si görünmüyor zaten wifi çalışsaydı durduk yere bağlı olduğu modemden kopmazdı. kamerama ne olduğunu çözdemedim tavanda prize bağlı çalışan sabit kamera neden wifi si kopar.

    Şuan kamera çalışıyor hafıza kartına kaydediyor çıkarıp pc ye taktığımda videoları görüyorum.

    WİFİ özelliği gitti. Donanımsalmıdır yazılımsalmı? garantisi var ürünün servise yollamadan önce teknik destek almak istiyorum. size danışarak.





  • brifing B kullanıcısına yanıt

    merhabalar,


    bizlere iletilen bilgilere istinaden satış bandında bazı aksaklıkları sağlanmış olabilir. Cihaz en yakın sürede satışa sunulacaktır.


    bizleri tercih ettiğiniz için teşekkür eder iyi günler dileriz.


    Saygılarımızla


    TP-Link Türkiye

  • tanrınınkırbacii kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,


    Modem cihazlarımızın kurulum ve diğer yapılandırma desteklerini 0850 724 44 88 numaralı çağrı merkezimiz ile iletişime geçerek ya da support.tr@tp-link.com adresi üzerinden bizlere mail atarak gerçekleştirebilirsiniz. Gerekli bilgilendirmeler sağlandıktan sonra sizlere aksiyonları sağlıyor olacağız.


    ek olarak,


    link üzerinden detaylı kurulum adımlarına ulaşabilirsiniz.


     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASINTP-Link TÜRKİYEyoutube
    AC2100 Wireless MU-MIMO VDSL/ADSL Modem Router - Archer VR2100 Kurulum Videosu
    https://www.youtube.com/watch?v=h3Fnvj8mBRY&feature=youtu.be

    Saygılarımızla,


    TP-Link Türkiye

  • sadbul S kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,


    belirtilen cihaz özelliğinde, repeater modu  Kablosuz olarak aldığı interneti hem kablolu hemde kablosuz olarak dağıtır. bu yapıya istinaden gerekli adımları gerçekleştirebilirsiniz.


    Alıntı

    metni:
    Ayrıca Repeater modunda ağ adı ve şifre aynıysa hangisine yani modeme mi yoksa tp link cihaza mı bağlandığımızı nasıl anlayabiliriz?


    burada belirtmiş olduğunuz soru da, cihazın kurulumu sağlarken cihazın kablosuz ağ ismini farklı verebilirsiniz. bu durum kablosuz ağınızı etkilemez. TL-WA801ND cihazı farklı kablosuz ağ ismi üzerinde sinyal yayar ve sizler bağlantı sağladınız cihaz bilgisine ulaşabilirsiniz.


    ek olarak,


    kablosuz ağınızı sağlıklı bir hale getirmek istiyorsanız eğer bu durumda modem üzerinden kablosuz kanal ayarlarınızı gerçekleştirebilirsiniz. kablosuz kanal ayarları 2.4Ghz için 1.6. veya 11. kanallara sabitleyerek adımları sağlayabilirsiniz.


    cihazın yazılım güncellemelerini de sağlamayı unutmayınız.



    Saygılarımızla

    TP-Link Türkiye





  • 2khakan kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,



    Cihazın yakın konumundayken bu tür problemleri yaşıyorsanız eğer bu bilgileri support.tr@tp-link.com adresine mail atmanızı rica ederiz. Gerekli bilgiler aktarıldıktan sonra sizlere gerekli yönlendirmeler sağlanacaktır.


    Saygılarımızla

    TP-Link Türkiye

  • menaban kullanıcısına yanıt

    merhabalar,


    yukarıda belirttiğiniz duruma istinaden gerekli yapılandırmaların sağlanması adına, işlemleri aşağıda ki gibi yapılandırmanızı rica ederiz.



    bu yapıda 2 adet DECO x20 cihazı yetmeyebilir, bunun için 2'den fazla cihaz temin etmeniz gerekmektedir. Ortamın yapısı, herhangi bir köşe, duvar vb. gibi engellerin olup olmadığı kontrol edilmesi gerekmektedir. Cihazların konumlandırıldığı nokta da cam veya tahta dolap tarzı bir dolabın içine konumlandırılırsa eğer sinyal problemleri yaşayabilirsiniz. Bunun önüne geçmek için cihazları yukarıda ve çevresinde herhangi bir engel olmadan konumlandırmanız gerekmektedir. 1 cihaz modeme bağlı olacak şekilde diğer cihaz farklı nokta da konumlandırma sağlayabilirsiniz. Sizler 3-pack seçimi sağlayarak bu konumlandırmalara istinaden durumu kontrol edebilirsiniz.



    Saygılarımızla


    TP-Link Türkiye

  • Merhaba, türk telekomun verdiği zte modemi fiber internet ile kullanıyorum. Elimde tp link vr900 V3 modem var. Zte modemden vlan ıd, ıp tv ıd si mac klonlama yaparak tp link modemim de denedim. Ancak bir türlü internete bağlanamadım. Türk Telekom un verdiği modemi iptal edip tp link modemimi kullanmak istiyorum. Yardımcı olabilecek birisi var mı?
  • Merhabalar , Türk telekomum verdiği vdsl modem tp link vc12 1200 kullanıyorum , ev geniş olduğu için tp link m4 3 lü mesh sistem bağladım , Wi-Fi problemi çözdüm fakat son 2-3 aydır sürekli bi anda bağlantı kopuyor mesh sistem ile alakalı değil vc12 modemde bağlantı gidiyor 2-3 dk sonra Ethernet bağlantı ışığı turuncu oluyor , sürekli trüktelekom ile konuştuğumda uzaktan modeme reste atıyorlar biraz düzeliyor sonra gene ağ bağlantısı kopuyor , son 2 haftadır çok arttı nasıl bi çözüm yolu izleyebiliriz . Modem bozulmuş mudur ?
  • Yeni modeller ile beraber deco aplikasyonununda internet hız testi kaldırıldı. Eski cihazlarda hala mevcut, bu sebeple elimdeki M9 plus ve P7'leri yeni wifi6e cihazlar ile değiştiremiyorum çünkü internet hız testi modeme gelen internet hızını ölçtüğü için evde olmadığımız zamanlarda bile evdeki modeme gelen internette sıkıntı var mı yok mu size bilgi veriyor.


    Yurtdışı forumlarda da bu ciddi problem, birçok insan başka markalara yöneliyor. Ben bile aldığım Xe75 modelini geri yollamak zorunda kaldım.


    Aplikasyona tekrardan internet hız testi eklemek açısından bir gelişme var mı acaba TP-Link cephesinden?


    Teşekkürler

  • haykoatmaca kullanıcısına yanıt

    kendi yazıma kendim cevap vereyim.  SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN 


    şu powerline key kod konusunda, iki cihazın birbiri ile eşleşmesi veya ağa başka bir cihazın eklenmesi amacı ile kullanılan kod. default şifre daha kısayken manuel kod seçiminde biraz daha uzun karakterlerle şifreleme yapılabiliyor. cihazlar birbiri ile bağlıyken, tek bir cihazda kodun değiştirilmesi ile diğer cihazların kodu otomatik değişiyor. kısaca cihaz üzerindeki eşleşme butonunu kullanmadan, bu key girişi ile cihazlar birbiriyle eşleştirilebiliyor.


    cihazın versiyonuna göre, net üzerinde güncel firmware sayfası yok görünüyor. belki bug ve iyileştirmeler için yeni sürüm vardır diye bakındım ama kendi sayfasında da yok. bunu niye yazdım, kopma sorununa maalesef çözüm üretemedim. faz sorunu yok diyebilirim. tamamen evdeki bazı cihazlarla alakalı görünüyor.  SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haykoatmaca -- 26 Mart 2023; 20:36:23 >




  • Merhaba, evim için mesh sistem düşünüyorum. Evin planını amatör bir çizim ile anlattım. Kırmızı nokta modem. Yeşil çizginin olduğu yerde Wi-Fi sorunu yaşıyorum. Superonline Wi-Fi 6 modemim var. İnternet hızım 50mbit. Hangi üründen kaç adet kullanmalıyım?

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN
  • cLk kullanıcısına yanıt

    re200 işini görür.

  • haykoatmaca kullanıcısına yanıt

    WA854RE bundan kullanıyorum memnun değilim hocam. Mesh sistem daha iyi çekmez mi?

  • cLk kullanıcısına yanıt

    onu mesh ile denemedim. re200 v4, daha güçlü. sendeki 15 benim önerdiğim 20dBm, güç tüketimi iki katı, dahili anten sendekinde iki adet benim önerdiğimde üç adet. tabi 300'e 433 var bir de. bilmiyorum ben bu re200'ü etkili gördüm. bunun v5'i de var ama ne ilavesi oldu göremedim. tp-link'in en gıcık yanı bu. bu versiyon olayını çözebilmek için tp-link'in sitesine girmek de işe yaramıyor.  SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN  yani yarıyor da insan bir karşılaştırmasını koyar, bak bu böyleyken iyileştirme yaptım şöyle oldu diye. deli dana gibi aramak gerekiyor. satıcılar da aynı. mutlaka versiyon sorusunu soracaksın..  SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haykoatmaca -- 2 Nisan 2023; 15:39:53 >




  • Bugün Tp-Link wn7200nd modelinin v1.1 olan modelini gördüm. İnternete baktım hiçbir bilgi bulamadım. v1 ile aynı çipsete mi sahip?

  • 
Sayfa: önceki 337338339340341
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.