Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (337. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
97
Favori
296.514
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 335336337338339
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teknolojikadam07 kullanıcısına yanıt
    merhabalar,

    tapo ürünlerimiz üzerinde google ve alexa desteği bulunmaktadır.
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN
     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    kutu içeriğinde de görüntülediğiniz üzere bu bilgiler yer almaktadır.


    Saygılarımızla

    TP-Link Türkiye




  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Bunları direkt tapo uygulamasından kontrol edebilirim değil mi.?

    Ayrıca akıllı prizin tam olarak ne gibi özellikleri mevcut.? Ayrıca L510 modeli tek renk, L530 modeli renkli ampul mu.?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Teknolojikadam07 kullanıcısına yanıt
    merhabalar,

    TAPO olarak sunulan cihazlarımız tapo uygulaması üzerinden kontrol edilebilir ve rahatlıkla eklenebilir.

    yapılandırmaları sağladıktan sonra p100 tarafında sdece programlama ac/kapa özelliği ve kaç saat çalıştığı tarafınıza sunulmaktadır. p100 üstü modellerimiz de ek olarak elektrik monitör izleme tarafınıza sunulmuştur. bununla beraber kullanılmış olduğu elektrik tüketimini görüntüleyebilirsiniz. L510 tek renk, L530e cihazı full-color olarak tarafınıza gelmektedir.

    saygılarımzla
    TP-Link Türkiye
  • Merhaba,


    Yaklaşık 1 ay önce TP-LINK TD-W8961N 300MBPS 4 PORT WIRELESS N ADSL2+ MODEM ROUTER aldım. Fakat modemi taktığımdan beri internetim çok yavaş ve kopmalar yaşıyorum. Konu ile ilgili çözüm bulamadım. Log kayıtlarında bazı hatalar var. Konu ile ilgili yardımcı olabilir misiniz?


    1/1/2000 0:0:48> Last errorlog repeat 1 Times

    1/1/2000 0:0:48> PPPoE: Send PADI

    1/1/2000 0:0:48> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804655a0

    1/1/2000 0:0:48> PPPoE: Recieve PADO

    1/1/2000 0:0:48> PPPoE: Send PADR

    1/1/2000 0:0:49> PPPoE: Recieve PADS

    1/1/2000 0:0:49> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804655a0

    1/1/2000 0:0:51> Last errorlog repeat 2 Times

    1/1/2000 0:0:51> CHAP Authentication Successful

    1/1/2000 0:0:51> ppp_ready: ch:804bcdd4, iface:803e498c

    1/1/2000 0:0:51> PPP get IP Address:100.86.53.57

    1/1/2000 0:0:51> PPP gateway:195.87.128.28

    1/1/2000 0:0:51> PPP subnetmask:255.255.255.255

    1/1/2000 0:0:51> PPP primary DNS:193.243.205.68

    1/1/2000 0:0:51> PPP secondary DNS:193.243.207.47

    1/1/2000 0:0:51> SNMP TRAP 3: link up

    1/1/2000 0:0:51> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804655a0

    1/1/2000 0:0:51> Last errorlog repeat 1 Times

    1/1/2000 0:0:51> Accept() fail

    1/1/2000 0:0:51> Last errorlog repeat 1 Times

    1/1/2000 0:0:51> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804655a0

    1/1/2000 0:1:5> Last errorlog repeat 48 Times

    1/1/2000 0:1:5> WANIPConnection->GetGenericPortMappingEntry failed

    1/1/2000 0:1:5> sending request to NTP server(44)

    1/1/2000 0:1:6> received from NTP server(45)

    11/17/2022 23:34:25> Adjust time to 6376c501

    11/17/2022 23:34:25> adjtime task pause 1 day

    11/17/2022 23:34:29> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804655a0


    Özdemir Ferman

    ozdemir@dolusoft.com

    0531 353 8138





  • frmn06 F kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    TL-W8961N modeli sadece adsl desteklemektedir. bu yapıda cihaz direk olarak 8-16 adsl2+ olarak 24 mbps'ye kadar destek vermektedir. bu yapıda cihazın bandgenişliği sizlere iletilen sayılar üzerinde gerçekleşmektedir. Sizlerden ricamız cihaz üzerinde ki kullanıcı sayısı yazılım ve versiyon bilgilerini support.tr@tp-link.com adresine göndermenizi rica ederiz. Ayrıca görsel olarak DSL hat bilgilerini de paylaşmanızı ayrıca rica ederiz. Gönderdiğiniz bilgiler üzerine kontroller sağlandıktan sonra tarafınıza geri dönüş sağlanacaktır.

    saygılarımızla

    TP-Link Türkiye
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Tapo p110 - p115 modellerinin satışı p100 kadar yaygın değil sanırım. Amazonda p110 modeline baktım yurtdışında görünüyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Teknolojikadam07 kullanıcısına yanıt
    merhabalar,

    şuanda Türkiye bandına yeni satışa sunulmaktadır. bu yapıda türkiye'deki distirbütörlerimize veya bayiilerimize aktarılmaktadır. bu yapıda biraz daha satış konusunda gecikme yaşanabilmektedir. sales.tr@tp-link.com adresi üzerinden satış kanallarımızı öğrenmek adına mail atabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,


    AX90 router aldım. Bu cihazda usb girişine bağlayacağım ssd ile kendi bulutumu oluşturabilir miyim?

  • merhabalar,

    sizlere iletilen görsel üzerinde sanal işlemleri gerçekleştirmek ve oluşturduğunuz server da uzaktan bağlanmak için bir statik ip ye ihtiyaç duyulmaktadır. statik ip işlemini bu cihaz üzerinde gerçekleştirdikten sonra bu adımları sağlayabilirsiniz.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


    saygılarımızla

    TP-LİNK Türkiye
  • Merhabalar, TL-PA4010P cihazını aldım, modemde 220 mbit hız var fakat arka odaya powerline ile 50 mbit alabiliyorum, firmware güncelledim, çoklu priz değil direk duvara bağladım, utility programında çıkan sonuçları paylaşıyorum, bazen 2 bazen 3 cihaz görüyor, çözüm öneriniz nedir?


     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN




  • scalloped S kullanıcısına yanıt
    merhabalar,

    ortam üzerinde powerline cihazları stabil faz üzerinde denemenizi rica ederiz. ortamda çamaşır,buzdolabı,bulaşık makinesi gibi mikrodalga bu cihazlar çok fazla elektrik tüketimi yapmaktadır, fazların veya elektrik hatlarının eski olması powerline cihazlarında bağlantı problemlerine sebebiyet verebilmektedir. bu durumun kontrolü için cihazları yanyana eşletirme(pair) işlemi sağladıktan sonra tekrardan farklı konumlarda denemenizi rica ederiz. ek olarak genel merkezimizin SSS bilgilerini link üzerinde sizlere paylaşmaktayız. kontrol etmenizi rica ederiz.
    https://www.tp-link.com/tr/support/faq/2928/

    saygılarımla,

    TP-LİNK Türkiye




  • Yakın zamanda kendi evime geçtiğim için güçlü bir ağ kurmak ve evimi akıllı sistemlerle yavaş yavaş donatmaya başlamak istedim. Önce deco x60 3lü set alıp eve mesh ağı kurdum. Bir kaç p100 akıllı priz aldım bir sorun çıkmadan bağladım hepsini. Ancak dün gelen l530e ampulü ne yaptıysam yapayım bu cihazı sadece yerel olarak kullanabilirsiniz uyarısı alıyorum. Sırasıyla denediklerim ;
    -Bir çok kez kaldırıp tekrar kurma
    -Routera yaklaştırıp kurma
    -Routerdan uzaklaştırıp kurma
    -Farklı prizde kurma
    -X60 hızlı dolaşım kapatıp kurma
    -Modem güvenlik duvarını kapatıp kurma
    -Deco güvenlik duvarını kapatıp kurma
    -3 kez açıp kapatarak reset atıp kurma
    -5 kez açıp kapatarak reset atıp kurma
    -Tapo uygulamasını kaldırıp tekrar yükleyip kurma
    -P100 akıllı prizi kaldırıp önce l530u kurma
    -x60 mesh ağını ve modemi resetleyip kurma

    Bu yazdıklarım sonucunca hala bu cihazı sadece yerel kullanabilirsiniz uyarısı alıyorum. Kurarken bazen eşleştirme hatası veriyor bazen vermiyor. Kurulum bitince cihaz güncel görünüyor güncelleme yok diyor ama cihaz sürümü 1.0.7 Bu arada cihazı amazondan aldım ve v2 cihaz. Lütfen yardımcı olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kargalarrr kullanıcısına yanıt

    İlgili akıllı ampul den bende de var ama o sorunu yaşamadım. Belki de sizde ki sorunlu emin olmamakla.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tapo uygulaması sorunlu olabiliyor , eski tip uygulamalarini deneyin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kargalarrr kullanıcısına yanıt
    merhabalar,

    genel merkezimiz bulut sistemi üzerinde gerekli iyileştirmeler ve yeni gelecek ürünlerimiz üzerinde ki yapılandırmaları hızlandırmak adına çalışmalar sağlamaktadır. bu durumu ve yaşamış olduğunuz sorunu genel merkezimize bildirmiş bulunmaktayız. TP-Link yazılım geliştirme, yayınlama ve değişiklik durumlarını saklı tutmaktadır. Geri bildirim yapıldığında sizlere bilgilendirmede bulunacağız. Genel merkezimiz bu durum üzerinde hala çalışmaktadır. sizlerden ricamız hala problemin devam etmesi halinde aşağıda ki adımları kontrol etmenizi rica ederiz.

    tek telefon üzerinden bu kurumları gerçekleştirmenizi rica ederiz. 2. bir telefona kurulum sağladıktan sonra tekrardan ana telefon üzerinde ki uygulamaya kurulumu devam ettirirseniz bu problem güvenlik nedenlerinden ötürü karşınıza çıkabilmektedir.

    uygulama sürümünüzün güncel olup olmadığından emin olmanızı rica ederiz. telefon ayarlarından uygulama seçeneklerinden sürümüne ve daha sonrasında uygulama mağazasından güncelleme olup olmadığından emin olunuz.

    sonrasında ki yapıda kurulum sağlarken sizlere iletilen izin taleplerini onaylayıp kuruluma devam etmenizi rica ederiz.

    bu durumları gerçekleştirdikten sonra aynı problemin devamı halinde support.tr@tp-link.com adresine mail atmanızı rica ederiz.


    saygılarımızla,

    TP-Link Türkiye




  • Şu ana kadar kullanmış olduğum en kötü modemlerden biri => TD-W9980 N600 Wireless Dual Band Gigabit VDSL2/ADSL2+ Modem Router.


    Ev hattımı CAT5 kablo ile yeniletmeme rağmen errors(pkts) hatası almaya devam ediyorum. Yok bir çözümü. Çözümsüz modem.


    2.4 ghz ve 5ghz dual band açık şekilde kullanırsanız devamlı internet kopar. Sadece 2ghz kullanırsanız evde tek diş internet zor alırsınız. Tamamen fiyasko.

  • TheLuBu kullanıcısına yanıt

    wifi chipi çok ısınıyor heralde... usb fanla soğutmayı denedin mi?

  • TheLuBu kullanıcısına yanıt

    ev hattımı yenilettim derken ev ağın için yorum yapamıyorum ama şunu kesinlikle tavsiye ederim; kablo veya kablolarına çakılan soketlerin renk sıralamasını ve her telini temas açısından tek tek kontrol et. gerekirse kablo test cihazı kullan. ikinci önereceğim şey ise yazılım kontrolü diyecektim ama şimdi baktım, bu modem2014 çıkışlı ve son yazılımı da 2016 yılın aitmiş. bu modemi yeni sıfır mı aldın yoksa zaten uzun süredir kullanıyor muydun? güncel olmayan modemlerin en büyük dezavantajı, üzerinde güvenlik açıklarına sahip olan yazılım bulundurmasıdır. wan'dan kaynaklanan sorunlar, lan'a yansıyor olabilir. miladını doldurmuş ta olabilir. kötü haber şu ki; olmasa bile cebinde delik açacağını söylememiz lazım.  SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN 

  • haykoatmaca kullanıcısına yanıt

    Hocam bu modem çıktığı gün miadını doldurmuş zaten :) Ben 2018 de aldım aldığım günden beri lanet okuyorum. VDSL2 hipernet 35 mbit hızı zor alıyorum. Asus modem aldım arkadaştan ödünç SNR değerleri olsun ping değerleri olsun mükemmel oldu. Bu modem ne illet ise SNR 10 da geziyor 1 km öteye test 22 ms ping çıkıyor.


    TD-W9980 N600 Wireless Dual Band Gigabit VDSL2/ADSL2+ Modem Router SONUÇLAR:



     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheLuBu -- 8 Aralık 2022; 20:4:21 >




  • 
Sayfa: önceki 335336337338339
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.