Şimdi Ara

sizce bu durum bir hata mı hataysa kim suçlu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
2.374
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar az evvel kurumun verdiği binek araçla ben daih 3 kişi gebzeden dilovası yonune hareket ediyoruz resimde görüldüğü gibi e5 bağlantı yolundayız ve ben yola çıkmak üzereyken az evvel sollayıp geçtiğimiz tır tam bağlantı noktasında arabanın tamponunda bitiverdi bende sol şeritten direk e5 şeridine o konumda çıkmayı tehlikeli buldum tırla yan yana mesafeye bakarak hafif sağ yapıp e5 e kontrollü çıkmak istedim ama tır hiç yavaşlamadığı gibi benim şeridime girdin dercesine kornaya dayandı :) bizim abilerde sen ne yapıyorsun sağ şeriddeki adamı niye sıkıştırıyorsun gibi şeyler dediler durum aynı resimdeki gibi soldan e5 e çıkmaya 5-10 metre kalan binek araca tırın hafif yavaşlayarak gecmeme izin vermesi gerekmiyor mu adam hiç hız kesmeden e5 e çıkmak istedi ama bizim abilerde tır haklı o şerid onun diyor bende şerid onun ama sol şeridde benim durup onun gecmesni mi bekleyeceğim yoksa o konumda lap diye direk e5 şeridine dalmam mı gerekiyor ben doğru yaptığıma inanıyorum sağ seriddede olsa o tırında orada hafif frenle e5 e kontrollü çıkması gerekiyor yanlışmıyım iş inada bindi.

    http://hizliresim.com/WYXVWP







  • Yolun devamı tek şeride bağladığı için siz suçlusunuz. Hafif frene bassaydı yok gazdan ayağını çekseydi demişsiniz de o zaman sizde biraz gaza basıp yolu ortalayabilirdiniz. Trafikte başkalarından birşey yapmasını beklemek kaza yaptırır adama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e30 m3

    Yolun devamı tek şeride bağladığı için siz suçlusunuz. Hafif frene bassaydı yok gazdan ayağını çekseydi demişsiniz de o zaman sizde biraz gaza basıp yolu ortalayabilirdiniz. Trafikte başkalarından birşey yapmasını beklemek kaza yaptırır adama.


    orası öyle biran ki ön sağdada araç var o yola çıkmıştı beni mecburen e5 şeridine direk çıkmak mecburiyetinde bırakacaktı ama tır arkamdan hızını kesmediği gibi arttırarak gelmişki bana sadece sol manevra secneği bıraktı bende dediğiniz gibi hafif hız arttırıp sağa ortalamaya çalıştım tırcı abi hemen isyan etti haliyle bizimkilerde ben arada klamadım yapacağım şeyi gene yaptım aslında bence risk oluşmadı sadece bilindik tırcı tribi önümde kimse gitmesin hesabındalarorası öyle bir an ki ön sağdada araç var o yola çıkmıştı beni mecburen e5 şeridine direk çıkmak mecburiyetinde bırakacaktı ama tır arkamdan hızını kesmediği gibi arttırarak gelmişki bana sadece sol manevra secneği bıraktı bende dediğiniz gibi hafif hız arttırıp sağa ortalamaya çalıştım sola öyle pat diye çıkmak o yoğun trafikte intihar olurdu neyse tırcı abi hemen isyan etti haliyle bizimkilerde tırcının kornasından ürktüler ben arada kalmadım yapacağım şeyi gene yaptım aslında bence risk oluşmadı sadece bilindik tırcı tribi önümde kimse gitmesin hesabındalar




  • kamyoncularla inatlaşma onlar herzaman kazanır,benim arabada hala imzası duruyor herzaman uzak dur yol ver geçsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    kamyoncularla inatlaşma onlar herzaman kazanır,benim arabada hala imzası duruyor herzaman uzak dur yol ver geçsin.
    Kamyon ve otobüslere yaklaşmayın araya 100 metre mesafe koyun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahir549

    quote:

    Orijinalden alıntı: e30 m3

    Yolun devamı tek şeride bağladığı için siz suçlusunuz. Hafif frene bassaydı yok gazdan ayağını çekseydi demişsiniz de o zaman sizde biraz gaza basıp yolu ortalayabilirdiniz. Trafikte başkalarından birşey yapmasını beklemek kaza yaptırır adama.


    orası öyle biran ki ön sağdada araç var o yola çıkmıştı beni mecburen e5 şeridine direk çıkmak mecburiyetinde bırakacaktı ama tır arkamdan hızını kesmediği gibi arttırarak gelmişki bana sadece sol manevra secneği bıraktı bende dediğiniz gibi hafif hız arttırıp sağa ortalamaya çalıştım tırcı abi hemen isyan etti haliyle bizimkilerde ben arada klamadım yapacağım şeyi gene yaptım aslında bence risk oluşmadı sadece bilindik tırcı tribi önümde kimse gitmesin hesabındalarorası öyle bir an ki ön sağdada araç var o yola çıkmıştı beni mecburen e5 şeridine direk çıkmak mecburiyetinde bırakacaktı ama tır arkamdan hızını kesmediği gibi arttırarak gelmişki bana sadece sol manevra secneği bıraktı bende dediğiniz gibi hafif hız arttırıp sağa ortalamaya çalıştım sola öyle pat diye çıkmak o yoğun trafikte intihar olurdu neyse tırcı abi hemen isyan etti haliyle bizimkilerde tırcının kornasından ürktüler ben arada kalmadım yapacağım şeyi gene yaptım aslında bence risk oluşmadı sadece bilindik tırcı tribi önümde kimse gitmesin hesabındalar

    Alıntıları Göster
    Öyle sağlı falan girilmez. Bağlantı yolları genelde tek, geniş bir şerit olur. Hızınızı biraz arttırıp gireceğiniz yol boşsa lap diye girersiniz. Tırlar önlerini, yanlarını görmek için aynalara muhtaç. Şoförü de bukalemun gibi bir gözü bir aynaya birini yola odaklayamıyorsa risklidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Firaristt

    Öyle sağlı falan girilmez. Bağlantı yolları genelde tek, geniş bir şerit olur. Hızınızı biraz arttırıp gireceğiniz yol boşsa lap diye girersiniz. Tırlar önlerini, yanlarını görmek için aynalara muhtaç. Şoförü de bukalemun gibi bir gözü bir aynaya birini yola odaklayamıyorsa risklidir.

    Alıntıları Göster
    Baktın o yol vermiyor, sen verseydin yol. Millet trafikte tartışıp birbirini öldürüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakapaca37

    Baktın o yol vermiyor, sen verseydin yol. Millet trafikte tartışıp birbirini öldürüyor.

    resmi incelediyseniz sol kısımda kalan benim aslında o ben sağ şeritteyim daha nereye gideyim edasıyla bana kafa tutuyor ama hem beni hem kendini hemde arkasındaki araçları sıkıntıya düşürecekti bende aynı durumdaydım tek gerekli olan şey bence orada hafif frenle bana izin vermesiydi zaten ben yl daralıyor diye aniden e5 şeridine çıkmıyayım diye saniyelik kararla uyguladım şöyleki en solda ben varım çıkışa 5-10 metre kala ya ani frenle durmam laızım ki arkamdan gelenlerde o durumda duramayabilir frene gec basabilir resimdeki olay öyle bir pis durumduki düşünün ben o kamyonu bağlantı yoluna girdiğim ilk hafif virajda geçtim hızlandım sağdaki diğer tır geçsin arkasından ben geçeim diye hafif sağ yaptım birde baktımki arka tampona girmiş kornaya basıyor nasıl bir hırs yaptıysa :D




  • Abi merak ediyorum:
    Ekran görüntüsünü direkt buraya koymak yerine neden monitörün resmini paylaştınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TeoZor

    Abi merak ediyorum:
    Ekran görüntüsünü direkt buraya koymak yerine neden monitörün resmini paylaştınız?

    çünki işyerinde herşey yasaklanmış resim vardı yükleme sitelerine giriş yasak herşey yasak imkanlar buna elverdi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahir549

    quote:

    Orijinalden alıntı: TeoZor

    Abi merak ediyorum:
    Ekran görüntüsünü direkt buraya koymak yerine neden monitörün resmini paylaştınız?

    çünki işyerinde herşey yasaklanmış resim vardı yükleme sitelerine giriş yasak herşey yasak imkanlar buna elverdi :)

    Alıntıları Göster
    Hayır sen suçlu değilsin, tır suçlu. Senin arabadakilerde de şekil uzay kavramı muhtemelen 0 olduğu için olayı anlamadan sana kusur bulmuşlar. Eskişehirde en sık yaşadığım olaylardan birisidir bu.

    Sen Ana yola bağlanacakken 2 şeritli yolda sollama yapıyorsun. Tam bağlanırken sağ şeride geçeceksin yani her şeyini ayarlamışsın. Sıkıntı yok. Ama birazdan ana yola bağlanacağın için tedbir amacıyla biraz hız kesiyorsun ama o da ne sağında hiç hız kesmeden gelen hayvan bir tır sürücüsü. Ne de olsa ben tırım bana bir şey olmaz diye löngürs diye yola dalacak. Dolayısıyla sen de hız kesmiş olduğun için sağ şeride adamın önüne geçmen zorlaşıyor ve sıkıntı yaşıyorsun.

    Bu otobüsçülerin 90% ü tırcıların da 50% ü hayvan oğlu hayvan kimse kusura bakmasın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Starbucks Müdavimi

    Hayır sen suçlu değilsin, tır suçlu. Senin arabadakilerde de şekil uzay kavramı muhtemelen 0 olduğu için olayı anlamadan sana kusur bulmuşlar. Eskişehirde en sık yaşadığım olaylardan birisidir bu.

    Sen Ana yola bağlanacakken 2 şeritli yolda sollama yapıyorsun. Tam bağlanırken sağ şeride geçeceksin yani her şeyini ayarlamışsın. Sıkıntı yok. Ama birazdan ana yola bağlanacağın için tedbir amacıyla biraz hız kesiyorsun ama o da ne sağında hiç hız kesmeden gelen hayvan bir tır sürücüsü. Ne de olsa ben tırım bana bir şey olmaz diye löngürs diye yola dalacak. Dolayısıyla sen de hız kesmiş olduğun için sağ şeride adamın önüne geçmen zorlaşıyor ve sıkıntı yaşıyorsun.

    Bu otobüsçülerin 90% ü tırcıların da 50% ü hayvan oğlu hayvan kimse kusura bakmasın.

    doğru dedin aynen böyle düşündüm ben direk riske neden gireyim ki değil mi onun hafif yavaşlayıp kontollü olarak olarak e5 e bağlanması gerekiyordu bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahir549

    quote:

    Orijinalden alıntı: Starbucks Müdavimi

    Hayır sen suçlu değilsin, tır suçlu. Senin arabadakilerde de şekil uzay kavramı muhtemelen 0 olduğu için olayı anlamadan sana kusur bulmuşlar. Eskişehirde en sık yaşadığım olaylardan birisidir bu.

    Sen Ana yola bağlanacakken 2 şeritli yolda sollama yapıyorsun. Tam bağlanırken sağ şeride geçeceksin yani her şeyini ayarlamışsın. Sıkıntı yok. Ama birazdan ana yola bağlanacağın için tedbir amacıyla biraz hız kesiyorsun ama o da ne sağında hiç hız kesmeden gelen hayvan bir tır sürücüsü. Ne de olsa ben tırım bana bir şey olmaz diye löngürs diye yola dalacak. Dolayısıyla sen de hız kesmiş olduğun için sağ şeride adamın önüne geçmen zorlaşıyor ve sıkıntı yaşıyorsun.

    Bu otobüsçülerin 90% ü tırcıların da 50% ü hayvan oğlu hayvan kimse kusura bakmasın.

    doğru dedin aynen böyle düşündüm ben direk riske neden gireyim ki değil mi onun hafif yavaşlayıp kontollü olarak olarak e5 e bağlanması gerekiyordu bence.

    Alıntıları Göster
    kavşak içinde bekleyenlerin memleketi kardeş bura çok kafaya takma




  • quote:

    Orijinalden alıntı: labidu

    kavşak içinde bekleyenlerin memleketi kardeş bura çok kafaya takma

    Alıntıları Göster
    İki şerit yol bağlantısında kural açık:

    Siz ikinci şeritte iseniz, balandığınız yolun ikinci şeridine bağlanacaksınız. Eğer trafik buna izin vermiyorsa, yol önceliği sağ şerittekinindir. Sebebi ise basit: trafikte her zaman yolu tıkanan, yolu açık olanın şeridine girecekse, önce ona yol verir.

    Dolayısı ile, evet, ya A5'e kafadan girecektiniz. Bunu yapamıyor iseniz de kamyona yol verecektiniz. Bir diğer seçenek de Kamyona fren yaptırmayacak şekilde önüne girmek. Bunun için de biraz hızlı olmak gerekli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    İki şerit yol bağlantısında kural açık:

    Siz ikinci şeritte iseniz, balandığınız yolun ikinci şeridine bağlanacaksınız. Eğer trafik buna izin vermiyorsa, yol önceliği sağ şerittekinindir. Sebebi ise basit: trafikte her zaman yolu tıkanan, yolu açık olanın şeridine girecekse, önce ona yol verir.

    Dolayısı ile, evet, ya A5'e kafadan girecektiniz. Bunu yapamıyor iseniz de kamyona yol verecektiniz. Bir diğer seçenek de Kamyona fren yaptırmayacak şekilde önüne girmek. Bunun için de biraz hızlı olmak gerekli.

    resme baktınızmı bütün bunları 5-10 metre içinde solladığınız tırın yarışırcasına arka tamponunuzda bitmesi ve o cüsseyle o hızla hiç yavaşlamadan e5 e bodoslama dalması doğru bir durummu sol şeriddeki adam çıkışa 5 metre kala tak diye duracak neden sağ şeriddeki devasa tır hızını kesmesin kimsenin can güvenliğini takmasın dannnn diye e5 e çıksın diye öylemi :) kurallar trafiği düzene sokmak ve karmaşayı engellemek güvenli bir sürüş ve ulaşım sağlamak için var bunun haricinde yolda herkes efendi olsa trafik fıstık gibi olur.Yol çift şeritli diye herkes paralel aynı çıkarsa e5 ten gelen diğer tırlar adamı bıçak gibi keser aracı ikiye böler bırakır orada kontrollü olarak tek şeridden çıkış olmalı 10km-20km hız dilki bu durup yol veresin sol şerid durma şeridi değil bence hele bağlantı yollarında solda kesinlikle durulmamalı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahir549

    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    İki şerit yol bağlantısında kural açık:

    Siz ikinci şeritte iseniz, balandığınız yolun ikinci şeridine bağlanacaksınız. Eğer trafik buna izin vermiyorsa, yol önceliği sağ şerittekinindir. Sebebi ise basit: trafikte her zaman yolu tıkanan, yolu açık olanın şeridine girecekse, önce ona yol verir.

    Dolayısı ile, evet, ya A5'e kafadan girecektiniz. Bunu yapamıyor iseniz de kamyona yol verecektiniz. Bir diğer seçenek de Kamyona fren yaptırmayacak şekilde önüne girmek. Bunun için de biraz hızlı olmak gerekli.

    resme baktınızmı bütün bunları 5-10 metre içinde solladığınız tırın yarışırcasına arka tamponunuzda bitmesi ve o cüsseyle o hızla hiç yavaşlamadan e5 e bodoslama dalması doğru bir durummu sol şeriddeki adam çıkışa 5 metre kala tak diye duracak neden sağ şeriddeki devasa tır hızını kesmesin kimsenin can güvenliğini takmasın dannnn diye e5 e çıksın diye öylemi :) kurallar trafiği düzene sokmak ve karmaşayı engellemek güvenli bir sürüş ve ulaşım sağlamak için var bunun haricinde yolda herkes efendi olsa trafik fıstık gibi olur.Yol çift şeritli diye herkes paralel aynı çıkarsa e5 ten gelen diğer tırlar adamı bıçak gibi keser aracı ikiye böler bırakır orada kontrollü olarak tek şeridden çıkış olmalı 10km-20km hız dilki bu durup yol veresin sol şerid durma şeridi değil bence hele bağlantı yollarında solda kesinlikle durulmamalı

    Resmi inceledim. Pek bir bilgi vermiyor. Mevcut bağlantı yerini bilmiyorum; ancak düzgün bir altyapıya sahip ana arterde, ana yola zank diye bağlanılmaz. (bağlantı yoluna ayrılmış bir şerit olur ve 200 metre civarı bu geçici şerit devam eder) Bu durumda bağlantı yolundan ana yola körlemesine bağlanabilirsiniz. Ana artere karışmak için 200 metreniz vardır ve hiç yavaşlamadan ve kimseyi de taciz etmeden bağlantı mümkün olur. Ancak burada olması gereken o geçici şerit yoksa, sen nispeten daha haklısın.

    Ancak bu sefer de, "sen tırın önüne neden kırdın?" Gibi bir soru çıkıyor. Tırcı yaptığı hız sebebi ile haksız, sen önüne kırdığın için haksız oluyorsun. Biri diğerinden daha büyük bir hata değil. Zaten iki hata birleşince kaza riski doğar. Genelde tek taraflı hata ile kaza riski doğmaz. Birçok değişken var. Belki bulunduğu konum sebebi ile (daha yüksekten bakıyor ya), E5'e bağlandığı yerde bir boşluk gördü ve o yüzden yavaşlamadı. Aynı boşluğu sen alçakta olduğun için göremedin ve önüne kırdın, bir de yavaşladın, adama o boşluğu kaçırtıp ani fren yaptırdın. Belki de sen haklısın; adam körlemesine yola dalacaktı, büyük olmasının avantajını kullanacaktı. Bunu sen de bilemezsin. Ben de bilemem. Olan olmuş.

    Sonuçta adamın da haksız olduğu bir nokta var. Senin de. O yüzden bu kadar büyütmeye gerek yok. Yola bağlanırken sağdakinin de yol önceliği vardır. Yani, ya onu taciz etmeden onun şeridine geçeceksin, ya ona yol vereceksin, ya da yolun ikinci şeridine bağlanacaksın. Bunun tartışılacak bir tarafı yok. Muhtemelen o da hatalı idi, cüssesine güvenip körlemesine bağlanacaktı. Ancak bunu şu an ikimiz de bilemeyiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 27 Haziran 2016; 17:38:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    quote:

    Orijinalden alıntı: tahir549

    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    İki şerit yol bağlantısında kural açık:

    Siz ikinci şeritte iseniz, balandığınız yolun ikinci şeridine bağlanacaksınız. Eğer trafik buna izin vermiyorsa, yol önceliği sağ şerittekinindir. Sebebi ise basit: trafikte her zaman yolu tıkanan, yolu açık olanın şeridine girecekse, önce ona yol verir.

    Dolayısı ile, evet, ya A5'e kafadan girecektiniz. Bunu yapamıyor iseniz de kamyona yol verecektiniz. Bir diğer seçenek de Kamyona fren yaptırmayacak şekilde önüne girmek. Bunun için de biraz hızlı olmak gerekli.

    resme baktınızmı bütün bunları 5-10 metre içinde solladığınız tırın yarışırcasına arka tamponunuzda bitmesi ve o cüsseyle o hızla hiç yavaşlamadan e5 e bodoslama dalması doğru bir durummu sol şeriddeki adam çıkışa 5 metre kala tak diye duracak neden sağ şeriddeki devasa tır hızını kesmesin kimsenin can güvenliğini takmasın dannnn diye e5 e çıksın diye öylemi :) kurallar trafiği düzene sokmak ve karmaşayı engellemek güvenli bir sürüş ve ulaşım sağlamak için var bunun haricinde yolda herkes efendi olsa trafik fıstık gibi olur.Yol çift şeritli diye herkes paralel aynı çıkarsa e5 ten gelen diğer tırlar adamı bıçak gibi keser aracı ikiye böler bırakır orada kontrollü olarak tek şeridden çıkış olmalı 10km-20km hız dilki bu durup yol veresin sol şerid durma şeridi değil bence hele bağlantı yollarında solda kesinlikle durulmamalı

    Resmi inceledim. Pek bir bilgi vermiyor. Mevcut bağlantı yerini bilmiyorum; ancak düzgün bir altyapıya sahip ana arterde, ana yola zank diye bağlanılmaz. (bağlantı yoluna ayrılmış bir şerit olur ve 200 metre civarı bu geçici şerit devam eder) Bu durumda bağlantı yolundan ana yola körlemesine bağlanabilirsiniz. Ana artere karışmak için 200 metreniz vardır ve hiç yavaşlamadan ve kimseyi de taciz etmeden bağlantı mümkün olur. Ancak burada olması gereken o geçici şerit yoksa, sen nispeten daha haklısın.

    Ancak bu sefer de, "sen tırın önüne neden kırdın?" Gibi bir soru çıkıyor. Tırcı yaptığı hız sebebi ile haksız, sen önüne kırdığın için haksız oluyorsun. Biri diğerinden daha büyük bir hata değil. Zaten iki hata birleşince kaza riski doğar. Genelde tek taraflı hata ile kaza riski doğmaz. Birçok değişken var. Belki bulunduğu konum sebebi ile (daha yüksekten bakıyor ya), E5'e bağlandığı yerde bir boşluk gördü ve o yüzden yavaşlamadı. Aynı boşluğu sen alçakta olduğun için göremedin ve önüne kırdın, bir de yavaşladın, adama o boşluğu kaçırtıp ani fren yaptırdın. Belki de sen haklısın; adam körlemesine yola dalacaktı, büyük olmasının avantajını kullanacaktı. Bunu sen de bilemezsin. Ben de bilemem. Olan olmuş.

    Sonuçta adamın da haksız olduğu bir nokta var. Senin de. O yüzden bu kadar büyütmeye gerek yok. Yola bağlanırken sağdakinin de yol önceliği vardır. Yani, ya onu taciz etmeden onun şeridine geçeceksin, ya ona yol vereceksin, ya da yolun ikinci şeridine bağlanacaksın. Bunun tartışılacak bir tarafı yok. Muhtemelen o da hatalı idi, cüssesine güvenip körlemesine bağlanacaktı. Ancak bunu şu an ikimiz de bilemeyiz.

    resim net ama :) benim şeridim e5 seridinin en sağına dierk bağlanıyor ve hızlı olan benim.Şeridi artık ortalamam gerekiyor ki zaten orada şerid dar 2 şeride düşüyor ve dediğin gibi 50-100m kadar bir bağlantı şeridi var benim amacım orayı kullanmak ama amcam arkadan tampon hizasına yanamış solda benim ona yol vermek için ani olarak 20km hızlara düşmem lazım arkamdan gelenleri riske atarım bu durumda çünki ben en az 70km hızdaydım e5 i kontrol ederek hızımı dahada arttırıp yola çıkacaktım ama dayı basmış gelmiş önde ben olmama ve durum ortada olmasına rağmen hafif frenle geçmeme izin vermek yerine bana sen dur ben geçeyim dercesine tavır almış dediğin gibi büyük araç ya :) ne oldu yani ben geçtim gittim öldü mü :D




  • Tır cı net haklı da ;
    Arkadaşlar şu tır kamyon gibi araçların içine binerek yolculuk yapanlar varsa işlerinin ne kadar zor olduğunu bilirler. bu araçlar hemen hızlanamaz , bir yola girmek istese kimse yol vermiyor büyük araç yavaş gider önünde diye, her yere rahat dönemez giremez tırlar için daha büyük dert.misal yokuşta bir kamyonun önünde yavaş giden diğeri kamyonu sollamak için sinyal verse 1 km den otomobil selektör yapmaya başlıyor kamyoncu sollamasa vites düşürecek yokuşu 1. Vitesle 10 dakika da alacak sollarsa 3. Vites 2.5 dakikada siz selektör yapmayıp beklerseniz 20 sn kaybetceksiniz en fazla şimdi siz olsanız ne yaparsınız biraz hoşgörü.
    Kamyon ve tır şoförü bizden 10 gömlek daha iyi şoför dür bu arada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lukany

    Tır cı net haklı da ;
    Arkadaşlar şu tır kamyon gibi araçların içine binerek yolculuk yapanlar varsa işlerinin ne kadar zor olduğunu bilirler. bu araçlar hemen hızlanamaz , bir yola girmek istese kimse yol vermiyor büyük araç yavaş gider önünde diye, her yere rahat dönemez giremez tırlar için daha büyük dert.misal yokuşta bir kamyonun önünde yavaş giden diğeri kamyonu sollamak için sinyal verse 1 km den otomobil selektör yapmaya başlıyor kamyoncu sollamasa vites düşürecek yokuşu 1. Vitesle 10 dakika da alacak sollarsa 3. Vites 2.5 dakikada siz selektör yapmayıp beklerseniz 20 sn kaybetceksiniz en fazla şimdi siz olsanız ne yaparsınız biraz hoşgörü.
    Kamyon ve tır şoförü bizden 10 gömlek daha iyi şoför dür bu arada.

    ne yapalım yani trafikte risk ve tehlikemi kol gezsin 10dk da çıksın sonra şehrin göbeğinde çoluk çocuğu eziyorlar.Trafiğe çıktıysan benim yüküm ağır o küçük araba olmaz geeçiş üstünlüğü belirlenmiş trafik kural ve kanunları var beni niye ilgilendirsinki onun aracının geç hızlanması hızlanmaması orada yola ilk çıkması gereken benim o frenle kontrollü çıkacak ister e5 olsun ister şehiriçi olsun .Trafikte uzun kalmaları kendi seçimleri herkes ona göre meslek seçiyor taksi ve uzun yol şöförleri sabırlı ve çok dikkatli olmak zorunda bağlantı yoluna 100km hızla bodoslama girmek hiç telafisi olmayan acı sonları yaşamak olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahir549

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukany

    Tır cı net haklı da ;
    Arkadaşlar şu tır kamyon gibi araçların içine binerek yolculuk yapanlar varsa işlerinin ne kadar zor olduğunu bilirler. bu araçlar hemen hızlanamaz , bir yola girmek istese kimse yol vermiyor büyük araç yavaş gider önünde diye, her yere rahat dönemez giremez tırlar için daha büyük dert.misal yokuşta bir kamyonun önünde yavaş giden diğeri kamyonu sollamak için sinyal verse 1 km den otomobil selektör yapmaya başlıyor kamyoncu sollamasa vites düşürecek yokuşu 1. Vitesle 10 dakika da alacak sollarsa 3. Vites 2.5 dakikada siz selektör yapmayıp beklerseniz 20 sn kaybetceksiniz en fazla şimdi siz olsanız ne yaparsınız biraz hoşgörü.
    Kamyon ve tır şoförü bizden 10 gömlek daha iyi şoför dür bu arada.

    ne yapalım yani trafikte risk ve tehlikemi kol gezsin 10dk da çıksın sonra şehrin göbeğinde çoluk çocuğu eziyorlar.Trafiğe çıktıysan benim yüküm ağır o küçük araba olmaz geeçiş üstünlüğü belirlenmiş trafik kural ve kanunları var beni niye ilgilendirsinki onun aracının geç hızlanması hızlanmaması orada yola ilk çıkması gereken benim o frenle kontrollü çıkacak ister e5 olsun ister şehiriçi olsun .Trafikte uzun kalmaları kendi seçimleri herkes ona göre meslek seçiyor taksi ve uzun yol şöförleri sabırlı ve çok dikkatli olmak zorunda bağlantı yoluna 100km hızla bodoslama girmek hiç telafisi olmayan acı sonları yaşamak olur.

    sen mesajımdan onu anladıysan senden bir yol olmaz.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.