Tır cı net haklı da ; Arkadaşlar şu tır kamyon gibi araçların içine binerek yolculuk yapanlar varsa işlerinin ne kadar zor olduğunu bilirler. bu araçlar hemen hızlanamaz , bir yola girmek istese kimse yol vermiyor büyük araç yavaş gider önünde diye, her yere rahat dönemez giremez tırlar için daha büyük dert.misal yokuşta bir kamyonun önünde yavaş giden diğeri kamyonu sollamak için sinyal verse 1 km den otomobil selektör yapmaya başlıyor kamyoncu sollamasa vites düşürecek yokuşu 1. Vitesle 10 dakika da alacak sollarsa 3. Vites 2.5 dakikada siz selektör yapmayıp beklerseniz 20 sn kaybetceksiniz en fazla şimdi siz olsanız ne yaparsınız biraz hoşgörü. Kamyon ve tır şoförü bizden 10 gömlek daha iyi şoför dür bu arada.
ne yapalım yani trafikte risk ve tehlikemi kol gezsin 10dk da çıksın sonra şehrin göbeğinde çoluk çocuğu eziyorlar.Trafiğe çıktıysan benim yüküm ağır o küçük araba olmaz geeçiş üstünlüğü belirlenmiş trafik kural ve kanunları var beni niye ilgilendirsinki onun aracının geç hızlanması hızlanmaması orada yola ilk çıkması gereken benim o frenle kontrollü çıkacak ister e5 olsun ister şehiriçi olsun .Trafikte uzun kalmaları kendi seçimleri herkes ona göre meslek seçiyor taksi ve uzun yol şöförleri sabırlı ve çok dikkatli olmak zorunda bağlantı yoluna 100km hızla bodoslama girmek hiç telafisi olmayan acı sonları yaşamak olur.
sen mesajımdan onu anladıysan senden bir yol olmaz.
sen yazdığını oku yok zormuş kamyon tır yok sollama 10dk 2.5 dk imiş benim sorum açık net bağlantı yollarında resimdeki gibi bir durumda hata kimde olması gereken ne?
quote:
Orijinalden alıntı: tahir549
quote:
Orijinalden alıntı: Lukany
quote:
Orijinalden alıntı: tahir549
quote:
Orijinalden alıntı: Lukany
Tır cı net haklı da ; Arkadaşlar şu tır kamyon gibi araçların içine binerek yolculuk yapanlar varsa işlerinin ne kadar zor olduğunu bilirler. bu araçlar hemen hızlanamaz , bir yola girmek istese kimse yol vermiyor büyük araç yavaş gider önünde diye, her yere rahat dönemez giremez tırlar için daha büyük dert.misal yokuşta bir kamyonun önünde yavaş giden diğeri kamyonu sollamak için sinyal verse 1 km den otomobil selektör yapmaya başlıyor kamyoncu sollamasa vites düşürecek yokuşu 1. Vitesle 10 dakika da alacak sollarsa 3. Vites 2.5 dakikada siz selektör yapmayıp beklerseniz 20 sn kaybetceksiniz en fazla şimdi siz olsanız ne yaparsınız biraz hoşgörü. Kamyon ve tır şoförü bizden 10 gömlek daha iyi şoför dür bu arada.
ne yapalım yani trafikte risk ve tehlikemi kol gezsin 10dk da çıksın sonra şehrin göbeğinde çoluk çocuğu eziyorlar.Trafiğe çıktıysan benim yüküm ağır o küçük araba olmaz geeçiş üstünlüğü belirlenmiş trafik kural ve kanunları var beni niye ilgilendirsinki onun aracının geç hızlanması hızlanmaması orada yola ilk çıkması gereken benim o frenle kontrollü çıkacak ister e5 olsun ister şehiriçi olsun .Trafikte uzun kalmaları kendi seçimleri herkes ona göre meslek seçiyor taksi ve uzun yol şöförleri sabırlı ve çok dikkatli olmak zorunda bağlantı yoluna 100km hızla bodoslama girmek hiç telafisi olmayan acı sonları yaşamak olur.
sen mesajımdan onu anladıysan senden bir yol olmaz.
sen yazdığını oku yok zormuş kamyon tır yok sollama 10dk 2.5 dk imiş benim sorum açık net bağlantı yollarında resimdeki gibi bir durumda hata kimde olması gereken ne?
trafikte sağdan giden tır onun önü boş yola girecekken senin yolun daralıyor ama sen ne yapıyorsun tırı solluyorsun ve takip mesafesi ayarlamadan önüne kırıyorsun. arkadaşların bile demiş ama hala anlamamazlık yapman normal değil.
araç sollama kural olarak solladıktan sonra sağ aynada aracı gördükten sonra o şeride girilir trafik kanuna göre buda takip mesafesi kadar olduğu içindir halen kim haklı diye sormana gerek yok.
quote:
Orijinalden alıntı: Lukany
quote:
Orijinalden alıntı: tahir549
quote:
Orijinalden alıntı: Lukany
quote:
Orijinalden alıntı: tahir549
quote:
Orijinalden alıntı: Lukany
Tır cı net haklı da ; Arkadaşlar şu tır kamyon gibi araçların içine binerek yolculuk yapanlar varsa işlerinin ne kadar zor olduğunu bilirler. bu araçlar hemen hızlanamaz , bir yola girmek istese kimse yol vermiyor büyük araç yavaş gider önünde diye, her yere rahat dönemez giremez tırlar için daha büyük dert.misal yokuşta bir kamyonun önünde yavaş giden diğeri kamyonu sollamak için sinyal verse 1 km den otomobil selektör yapmaya başlıyor kamyoncu sollamasa vites düşürecek yokuşu 1. Vitesle 10 dakika da alacak sollarsa 3. Vites 2.5 dakikada siz selektör yapmayıp beklerseniz 20 sn kaybetceksiniz en fazla şimdi siz olsanız ne yaparsınız biraz hoşgörü. Kamyon ve tır şoförü bizden 10 gömlek daha iyi şoför dür bu arada.
ne yapalım yani trafikte risk ve tehlikemi kol gezsin 10dk da çıksın sonra şehrin göbeğinde çoluk çocuğu eziyorlar.Trafiğe çıktıysan benim yüküm ağır o küçük araba olmaz geeçiş üstünlüğü belirlenmiş trafik kural ve kanunları var beni niye ilgilendirsinki onun aracının geç hızlanması hızlanmaması orada yola ilk çıkması gereken benim o frenle kontrollü çıkacak ister e5 olsun ister şehiriçi olsun .Trafikte uzun kalmaları kendi seçimleri herkes ona göre meslek seçiyor taksi ve uzun yol şöförleri sabırlı ve çok dikkatli olmak zorunda bağlantı yoluna 100km hızla bodoslama girmek hiç telafisi olmayan acı sonları yaşamak olur.
sen mesajımdan onu anladıysan senden bir yol olmaz.
sen yazdığını oku yok zormuş kamyon tır yok sollama 10dk 2.5 dk imiş benim sorum açık net bağlantı yollarında resimdeki gibi bir durumda hata kimde olması gereken ne?
trafikte sağdan giden tır onun önü boş yola girecekken senin yolun daralıyor ama sen ne yapıyorsun tırı solluyorsun ve takip mesafesi ayarlamadan önüne kırıyorsun. arkadaşların bile demiş ama hala anlamamazlık yapman normal değil.
araç sollama kural olarak solladıktan sonra sağ aynada aracı gördükten sonra o şeride girilir trafik kanuna göre buda takip mesafesi kadar olduğu içindir halen kim haklı diye sormana gerek yok.
araç bağlantı yoluna girdiğimde yavaştı solladım ve sol şeritle hızlandıktan sonra sağa sinyal verip yolu hafif ortalayarak e5 e direk değil kontrollü çıkmaya çalıştım ben ortadan hızlanıp çıkacakken tır zonnnnng zonnnng diye ben geliyorum çekil diyor yani kısacası adam daralmış yolda sağdan sollamaya çalışıyor bu durumda benim yapacağım şey ya kafa karıştırmadan tereddüt etmeden hızlanarak yola devam etmek e5 e çıkmaya 10-20 metre kala aniden frenleyip durmak hangisi mantıklı solda giderken tam çıkışta ani frenle arkamdakileri riske atmak mı yoksa kendimi riske atıp e5 e bodosloma dalmak mı veya tırın o yola kontrollü çıkmak için hafif frenle solunu gözeterek yoluna devam etmesimi.
o halde tır hatalı çünki solladıktan sonra hırs yapmış ve kapatmış geliyor ve beni sağdan sollamaya çalışıyor :)
sen buraya insanlara hakaret etmek için mi geldin agresif herif.
zaten bu bağlantı yolları ağır vasıtalar tıkamasın diye 2 şerit yapılır ama girişi ve çıkışları tek şerittir, sizin ya daha erkenden hızlanıp sağ şeride geçmeniz gerekirdi ya da yan yana giriyorsanız yavaşlayarak tıra yol vermeniz gerekirdi, hızlanma şeridi ve yavaşlama şeritleri tek şerit olduğundan oraya gelmeden tek şeride inmeniz lazım
haksızsınız
quote:
Orijinalden alıntı: Arif
zaten bu bağlantı yolları ağır vasıtalar tıkamasın diye 2 şerit yapılır ama girişi ve çıkışları tek şerittir, sizin ya daha erkenden hızlanıp sağ şeride geçmeniz gerekirdi ya da yan yana giriyorsanız yavaşlayarak tıra yol vermeniz gerekirdi, hızlanma şeridi ve yavaşlama şeritleri tek şerit olduğundan oraya gelmeden tek şeride inmeniz lazım
haksızsınız
daha hızlanamazdım 100km hızla bağlantı yolundan e5 e çıkmak akıcı trafite intihar olurdu orada solda beni sıkıştırmış olmuyor mu çünki ben artık çıkış noktasındayım o beni sağımdan dar olan yerden geçmeye çalışıyor.Neyse bağlantı yollarında sağdan ayrılmamak en iyisi galiba :)
Başkasında bişey yapmasını beklememek gerek imkan varsa hızlanıp mesafe koyarım tırla arama
quote:
Orijinalden alıntı: Master_Evil
Başkasında bişey yapmasını beklememek gerek imkan varsa hızlanıp mesafe koyarım tırla arama
haklısın ama orada daha hızlanmakta direk e5 e çıkmakta riskliydi bence.Öyle pis bir durum ki panik yapsan tır ikiye büker sol kaçsan e5 ten gelenler biçerdirek gitmenede arkandaki tır engel oluyor ikilem aslında ama ben dediğin gibi yaptım hızımı arttırarak devam ettim ama yanımdakiler pankleyince :D
quote:
Orijinalden alıntı: tahir549
quote:
Orijinalden alıntı: Arif
zaten bu bağlantı yolları ağır vasıtalar tıkamasın diye 2 şerit yapılır ama girişi ve çıkışları tek şerittir, sizin ya daha erkenden hızlanıp sağ şeride geçmeniz gerekirdi ya da yan yana giriyorsanız yavaşlayarak tıra yol vermeniz gerekirdi, hızlanma şeridi ve yavaşlama şeritleri tek şerit olduğundan oraya gelmeden tek şeride inmeniz lazım
haksızsınız
daha hızlanamazdım 100km hızla bağlantı yolundan e5 e çıkmak akıcı trafite intihar olurdu orada solda beni sıkıştırmış olmuyor mu çünki ben artık çıkış noktasındayım o beni sağımdan dar olan yerden geçmeye çalışıyor.Neyse bağlantı yollarında sağdan ayrılmamak en iyisi galiba :)
hızınız 100 olmuşsa zaten son anda tırı geçip önüne kırmışsınızdır, kesinlikle çok uzun bir bağlantı yolu değilse tek şerit ilerlemek en güvenlisi, hatta mesafe kısaysa ortalayın ki sağdan solda sizi geçmeye kalkışan da olmasın
quote:
Orijinalden alıntı: tahir549
quote:
Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST
quote:
Orijinalden alıntı: tahir549
quote:
Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST
İki şerit yol bağlantısında kural açık:
Siz ikinci şeritte iseniz, balandığınız yolun ikinci şeridine bağlanacaksınız. Eğer trafik buna izin vermiyorsa, yol önceliği sağ şerittekinindir. Sebebi ise basit: trafikte her zaman yolu tıkanan, yolu açık olanın şeridine girecekse, önce ona yol verir.
Dolayısı ile, evet, ya A5'e kafadan girecektiniz. Bunu yapamıyor iseniz de kamyona yol verecektiniz. Bir diğer seçenek de Kamyona fren yaptırmayacak şekilde önüne girmek. Bunun için de biraz hızlı olmak gerekli.
resme baktınızmı bütün bunları 5-10 metre içinde solladığınız tırın yarışırcasına arka tamponunuzda bitmesi ve o cüsseyle o hızla hiç yavaşlamadan e5 e bodoslama dalması doğru bir durummu sol şeriddeki adam çıkışa 5 metre kala tak diye duracak neden sağ şeriddeki devasa tır hızını kesmesin kimsenin can güvenliğini takmasın dannnn diye e5 e çıksın diye öylemi :) kurallar trafiği düzene sokmak ve karmaşayı engellemek güvenli bir sürüş ve ulaşım sağlamak için var bunun haricinde yolda herkes efendi olsa trafik fıstık gibi olur.Yol çift şeritli diye herkes paralel aynı çıkarsa e5 ten gelen diğer tırlar adamı bıçak gibi keser aracı ikiye böler bırakır orada kontrollü olarak tek şeridden çıkış olmalı 10km-20km hız dilki bu durup yol veresin sol şerid durma şeridi değil bence hele bağlantı yollarında solda kesinlikle durulmamalı
Resmi inceledim. Pek bir bilgi vermiyor. Mevcut bağlantı yerini bilmiyorum; ancak düzgün bir altyapıya sahip ana arterde, ana yola zank diye bağlanılmaz. (bağlantı yoluna ayrılmış bir şerit olur ve 200 metre civarı bu geçici şerit devam eder) Bu durumda bağlantı yolundan ana yola körlemesine bağlanabilirsiniz. Ana artere karışmak için 200 metreniz vardır ve hiç yavaşlamadan ve kimseyi de taciz etmeden bağlantı mümkün olur. Ancak burada olması gereken o geçici şerit yoksa, sen nispeten daha haklısın.
Ancak bu sefer de, "sen tırın önüne neden kırdın?" Gibi bir soru çıkıyor. Tırcı yaptığı hız sebebi ile haksız, sen önüne kırdığın için haksız oluyorsun. Biri diğerinden daha büyük bir hata değil. Zaten iki hata birleşince kaza riski doğar. Genelde tek taraflı hata ile kaza riski doğmaz. Birçok değişken var. Belki bulunduğu konum sebebi ile (daha yüksekten bakıyor ya), E5'e bağlandığı yerde bir boşluk gördü ve o yüzden yavaşlamadı. Aynı boşluğu sen alçakta olduğun için göremedin ve önüne kırdın, bir de yavaşladın, adama o boşluğu kaçırtıp ani fren yaptırdın. Belki de sen haklısın; adam körlemesine yola dalacaktı, büyük olmasının avantajını kullanacaktı. Bunu sen de bilemezsin. Ben de bilemem. Olan olmuş.
Sonuçta adamın da haksız olduğu bir nokta var. Senin de. O yüzden bu kadar büyütmeye gerek yok. Yola bağlanırken sağdakinin de yol önceliği vardır. Yani, ya onu taciz etmeden onun şeridine geçeceksin, ya ona yol vereceksin, ya da yolun ikinci şeridine bağlanacaksın. Bunun tartışılacak bir tarafı yok. Muhtemelen o da hatalı idi, cüssesine güvenip körlemesine bağlanacaktı. Ancak bunu şu an ikimiz de bilemeyiz.
resim net ama :) benim şeridim e5 seridinin en sağına dierk bağlanıyor ve hızlı olan benim.Şeridi artık ortalamam gerekiyor ki zaten orada şerid dar 2 şeride düşüyor ve dediğin gibi 50-100m kadar bir bağlantı şeridi var benim amacım orayı kullanmak ama amcam arkadan tampon hizasına yanamış solda benim ona yol vermek için ani olarak 20km hızlara düşmem lazım arkamdan gelenleri riske atarım bu durumda çünki ben en az 70km hızdaydım e5 i kontrol ederek hızımı dahada arttırıp yola çıkacaktım ama dayı basmış gelmiş önde ben olmama ve durum ortada olmasına rağmen hafif frenle geçmeme izin vermek yerine bana sen dur ben geçeyim dercesine tavır almış dediğin gibi büyük araç ya :) ne oldu yani ben geçtim gittim öldü mü :D
Resim net ve bağlantı yolu varsa zaten Tır haklı gibi. Sağdakinin yol hakkı var. Onun şeridine giriyorsan, onun hızına ayarlayacaksın. Onun haksız olduğu konu da olabilir. Sen onun şeridine girdiğinde o hızlanmaya devam etti ise, bu da yanlış. Hızlanmamalı idi. Ancak sabit hızla giderek sana tampon dayadı ise, yani senin araya girmen ona fren yaptırıyor ise, o haklı.
Trafik kuralları gayet basit ve nettir. "Ne var yau frene hafif dokunsa" gibi bir konsept yoktur kurallarda. O yüzden tartışmayı sündürmenin anlamı da yok. Sonuçta çok büyük ihtimalle ikinizin de hatası olmuş. Bunda bu kadar büyütülecek ne var, anlamadım. Belki pisliğine yapmıştır. Senin gibi araya girip fren yaptıranları korkutmak gibi bir huyu vardır. Biraz psikopatik bir davranış; ancak mümkün.
Bir de Türkçe yazım kurallarına dikkat edelim. Yazdıklarını çok zor anlıyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: Arif
quote:
Orijinalden alıntı: tahir549
quote:
Orijinalden alıntı: Arif
zaten bu bağlantı yolları ağır vasıtalar tıkamasın diye 2 şerit yapılır ama girişi ve çıkışları tek şerittir, sizin ya daha erkenden hızlanıp sağ şeride geçmeniz gerekirdi ya da yan yana giriyorsanız yavaşlayarak tıra yol vermeniz gerekirdi, hızlanma şeridi ve yavaşlama şeritleri tek şerit olduğundan oraya gelmeden tek şeride inmeniz lazım
haksızsınız
daha hızlanamazdım 100km hızla bağlantı yolundan e5 e çıkmak akıcı trafite intihar olurdu orada solda beni sıkıştırmış olmuyor mu çünki ben artık çıkış noktasındayım o beni sağımdan dar olan yerden geçmeye çalışıyor.Neyse bağlantı yollarında sağdan ayrılmamak en iyisi galiba :)
hızınız 100 olmuşsa zaten son anda tırı geçip önüne kırmışsınızdır, kesinlikle çok uzun bir bağlantı yolu değilse tek şerit ilerlemek en güvenlisi, hatta mesafe kısaysa ortalayın ki sağdan solda sizi geçmeye kalkışan da olmasın
yok tır tam tersini yaptı hızını arttırarak sağdan önüme geçip yola çıkmak istedi
quote:
Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST
quote:
Orijinalden alıntı: tahir549
quote:
Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST
quote:
Orijinalden alıntı: tahir549
quote:
Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST
İki şerit yol bağlantısında kural açık:
Siz ikinci şeritte iseniz, balandığınız yolun ikinci şeridine bağlanacaksınız. Eğer trafik buna izin vermiyorsa, yol önceliği sağ şerittekinindir. Sebebi ise basit: trafikte her zaman yolu tıkanan, yolu açık olanın şeridine girecekse, önce ona yol verir.
Dolayısı ile, evet, ya A5'e kafadan girecektiniz. Bunu yapamıyor iseniz de kamyona yol verecektiniz. Bir diğer seçenek de Kamyona fren yaptırmayacak şekilde önüne girmek. Bunun için de biraz hızlı olmak gerekli.
resme baktınızmı bütün bunları 5-10 metre içinde solladığınız tırın yarışırcasına arka tamponunuzda bitmesi ve o cüsseyle o hızla hiç yavaşlamadan e5 e bodoslama dalması doğru bir durummu sol şeriddeki adam çıkışa 5 metre kala tak diye duracak neden sağ şeriddeki devasa tır hızını kesmesin kimsenin can güvenliğini takmasın dannnn diye e5 e çıksın diye öylemi :) kurallar trafiği düzene sokmak ve karmaşayı engellemek güvenli bir sürüş ve ulaşım sağlamak için var bunun haricinde yolda herkes efendi olsa trafik fıstık gibi olur.Yol çift şeritli diye herkes paralel aynı çıkarsa e5 ten gelen diğer tırlar adamı bıçak gibi keser aracı ikiye böler bırakır orada kontrollü olarak tek şeridden çıkış olmalı 10km-20km hız dilki bu durup yol veresin sol şerid durma şeridi değil bence hele bağlantı yollarında solda kesinlikle durulmamalı
Resmi inceledim. Pek bir bilgi vermiyor. Mevcut bağlantı yerini bilmiyorum; ancak düzgün bir altyapıya sahip ana arterde, ana yola zank diye bağlanılmaz. (bağlantı yoluna ayrılmış bir şerit olur ve 200 metre civarı bu geçici şerit devam eder) Bu durumda bağlantı yolundan ana yola körlemesine bağlanabilirsiniz. Ana artere karışmak için 200 metreniz vardır ve hiç yavaşlamadan ve kimseyi de taciz etmeden bağlantı mümkün olur. Ancak burada olması gereken o geçici şerit yoksa, sen nispeten daha haklısın.
Ancak bu sefer de, "sen tırın önüne neden kırdın?" Gibi bir soru çıkıyor. Tırcı yaptığı hız sebebi ile haksız, sen önüne kırdığın için haksız oluyorsun. Biri diğerinden daha büyük bir hata değil. Zaten iki hata birleşince kaza riski doğar. Genelde tek taraflı hata ile kaza riski doğmaz. Birçok değişken var. Belki bulunduğu konum sebebi ile (daha yüksekten bakıyor ya), E5'e bağlandığı yerde bir boşluk gördü ve o yüzden yavaşlamadı. Aynı boşluğu sen alçakta olduğun için göremedin ve önüne kırdın, bir de yavaşladın, adama o boşluğu kaçırtıp ani fren yaptırdın. Belki de sen haklısın; adam körlemesine yola dalacaktı, büyük olmasının avantajını kullanacaktı. Bunu sen de bilemezsin. Ben de bilemem. Olan olmuş.
Sonuçta adamın da haksız olduğu bir nokta var. Senin de. O yüzden bu kadar büyütmeye gerek yok. Yola bağlanırken sağdakinin de yol önceliği vardır. Yani, ya onu taciz etmeden onun şeridine geçeceksin, ya ona yol vereceksin, ya da yolun ikinci şeridine bağlanacaksın. Bunun tartışılacak bir tarafı yok. Muhtemelen o da hatalı idi, cüssesine güvenip körlemesine bağlanacaktı. Ancak bunu şu an ikimiz de bilemeyiz.
resim net ama :) benim şeridim e5 seridinin en sağına dierk bağlanıyor ve hızlı olan benim.Şeridi artık ortalamam gerekiyor ki zaten orada şerid dar 2 şeride düşüyor ve dediğin gibi 50-100m kadar bir bağlantı şeridi var benim amacım orayı kullanmak ama amcam arkadan tampon hizasına yanamış solda benim ona yol vermek için ani olarak 20km hızlara düşmem lazım arkamdan gelenleri riske atarım bu durumda çünki ben en az 70km hızdaydım e5 i kontrol ederek hızımı dahada arttırıp yola çıkacaktım ama dayı basmış gelmiş önde ben olmama ve durum ortada olmasına rağmen hafif frenle geçmeme izin vermek yerine bana sen dur ben geçeyim dercesine tavır almış dediğin gibi büyük araç ya :) ne oldu yani ben geçtim gittim öldü mü :D
Resim net ve bağlantı yolu varsa zaten Tır haklı gibi. Sağdakinin yol hakkı var. Onun şeridine giriyorsan, onun hızına ayarlayacaksın. Onun haksız olduğu konu da olabilir. Sen onun şeridine girdiğinde o hızlanmaya devam etti ise, bu da yanlış. Hızlanmamalı idi. Ancak sabit hızla giderek sana tampon dayadı ise, yani senin araya girmen ona fren yaptırıyor ise, o haklı.
Trafik kuralları gayet basit ve nettir. "Ne var yau frene hafif dokunsa" gibi bir konsept yoktur kurallarda. O yüzden tartışmayı sündürmenin anlamı da yok. Sonuçta çok büyük ihtimalle ikinizin de hatası olmuş. Bunda bu kadar büyütülecek ne var, anlamadım. Belki pisliğine yapmıştır. Senin gibi araya girip fren yaptıranları korkutmak gibi bir huyu vardır. Biraz psikopatik bir davranış; ancak mümkün.
Bir de Türkçe yazım kurallarına dikkat edelim. Yazdıklarını çok zor anlıyorum.
ben pek noktalama kullanmamda :) ben o tırı bağlantı yolunun girişinde solladım ve o hızlada çıkışa ulaştım ancak 10-20 metre kala tır korna çalıyor benim şeridime girme diye de önde giden aracın yavaşlayıp ona yol vermesi orada bence akan trafikte kazaya davetiye çıkarıyor ben orada ani fren yapamam çünki benim arkamda doluydu o hızla fren zincirleme kazaya sebebiyet verebilirdi.orada ben sağa sinyal verip girerken o tır arkadan hırs yapmış kaptırmış dibime girmiş herşey 3-5 saniye içinde oldu.Konuyu büyütmek değilde sanki ben hatalıymışım gibi adamın şeridine niye giriyorsun demeleri benide düşündürdü hayır öyle çıkışları vardıki soğukkanlı olmasam paikten tırın altına girerdik herhalde adamın şeridi o anda oluverdi ben aynaya baktım sağa sinyal verdim direksiyonu kırdım bu yaptıklarım 3-5 saniye sürdü bir baktım tır zonnng zonggg uyarıyor.Benim amacım hataysa bunu tekrarlamamak o sebeple fikir soruyorum ama herkes benim gibi kendince yorumluyor demekki bağlantı yolunda bir kural yok.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme