Şimdi Ara

Sizce hangisi ? Nissan Juke 1,5 dci vs Yeni opel astra 1,3 cdti (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
5.029
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Astranın 1.3 motor olması sizin kafanızda soru işareti oluşturması normaldir.Ben de almadan önce çok düşünmüştüm ama sonra iyi ki de almışım dedim.Sollama veya yokuşlarda yığılma falan yok kafasına esen yorum yapıyor.Hiç juke sürmedim ama içine
    binip inceledim.Çok küçük bir araba ve hangi jip olursa olsun zaten binek konforu veremez.1.3 ecoflex motor çok az yakıyor.1.5 dci de öyledir.Benim satma sebebim kesinlikle biraz küçük olmasıydı.Hondada da indirim vardı.Yoksa çok memnundum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ikisi farklı tarzın araçları.ben olsam astra alırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kagan12312

    Astranın 1.3 motor olması sizin kafanızda soru işareti oluşturması normaldir.Ben de almadan önce çok düşünmüştüm ama sonra iyi ki de almışım dedim.Sollama veya yokuşlarda yığılma falan yok kafasına esen yorum yapıyor.Hiç juke sürmedim ama içine
    binip inceledim.Çok küçük bir araba ve hangi jip olursa olsun zaten binek konforu veremez.1.3 ecoflex motor çok az yakıyor.1.5 dci de öyledir.Benim satma sebebim kesinlikle biraz küçük olmasıydı.Hondada da indirim vardı.Yoksa çok memnundum.

    Allah allah, nasıl bu araçla sollamada ve yokuşlarda sorun yaşamıyorsunuz? Ya benım aracım 95 HP, sizin aracınız daha güçlü, ya sizin aracınız 95 HP, benim aracım 70 HP, ya da benim aracım Astra değil ki, ben Astra diye aldım.

    Yakıt tüketimi konusunda eyvallah ama, hızlanma, ataklık falan derseniz 1.3 CDTI Astra kelimenin tam anlamıyla bir ceset.




  • zor seçim olur ikisinin de artısı eksisi farklı farklı ama ben astra alırdım performansı düşük olsa da

    juke bana göre tipsiz , arkası ve bagajı dar , acayip bir araç o yüzden sevemedim ama kaliteli olduğundan hiç şüphem yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    quote:

    Orijinalden alıntı: kagan12312

    Astranın 1.3 motor olması sizin kafanızda soru işareti oluşturması normaldir.Ben de almadan önce çok düşünmüştüm ama sonra iyi ki de almışım dedim.Sollama veya yokuşlarda yığılma falan yok kafasına esen yorum yapıyor.Hiç juke sürmedim ama içine
    binip inceledim.Çok küçük bir araba ve hangi jip olursa olsun zaten binek konforu veremez.1.3 ecoflex motor çok az yakıyor.1.5 dci de öyledir.Benim satma sebebim kesinlikle biraz küçük olmasıydı.Hondada da indirim vardı.Yoksa çok memnundum.

    Allah allah, nasıl bu araçla sollamada ve yokuşlarda sorun yaşamıyorsunuz? Ya benım aracım 95 HP, sizin aracınız daha güçlü, ya sizin aracınız 95 HP, benim aracım 70 HP, ya da benim aracım Astra değil ki, ben Astra diye aldım.

    Yakıt tüketimi konusunda eyvallah ama, hızlanma, ataklık falan derseniz 1.3 CDTI Astra kelimenin tam anlamıyla bir ceset.

    Dizel araba bu,biraz devirli kullanmak gerek.Benzinli gibi kullanırsanız yığılır kalır.Arabanın turbosu 1700 devirden sonra devreye giriyor.Ve siz bu arabayla ölü gibi yokuşa girerseniz yığılır kalır araba.Bana en ufak bir sorun çıkarmadı performans anlamında.1700 devirden sonra uçak bu araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kagan12312


    quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    quote:

    Orijinalden alıntı: kagan12312

    Astranın 1.3 motor olması sizin kafanızda soru işareti oluşturması normaldir.Ben de almadan önce çok düşünmüştüm ama sonra iyi ki de almışım dedim.Sollama veya yokuşlarda yığılma falan yok kafasına esen yorum yapıyor.Hiç juke sürmedim ama içine
    binip inceledim.Çok küçük bir araba ve hangi jip olursa olsun zaten binek konforu veremez.1.3 ecoflex motor çok az yakıyor.1.5 dci de öyledir.Benim satma sebebim kesinlikle biraz küçük olmasıydı.Hondada da indirim vardı.Yoksa çok memnundum.

    Allah allah, nasıl bu araçla sollamada ve yokuşlarda sorun yaşamıyorsunuz? Ya benım aracım 95 HP, sizin aracınız daha güçlü, ya sizin aracınız 95 HP, benim aracım 70 HP, ya da benim aracım Astra değil ki, ben Astra diye aldım.

    Yakıt tüketimi konusunda eyvallah ama, hızlanma, ataklık falan derseniz 1.3 CDTI Astra kelimenin tam anlamıyla bir ceset.

    Dizel araba bu,biraz devirli kullanmak gerek.Benzinli gibi kullanırsanız yığılır kalır.Arabanın turbosu 1700 devirden sonra devreye giriyor.Ve siz bu arabayla ölü gibi yokuşa girerseniz yığılır kalır araba.Bana en ufak bir sorun çıkarmadı performans anlamında.1700 devirden sonra uçak bu araba.


    Hocam, 5 yıldır sürekli dizel araç kullanıyorum. İlk aracım 1.3 CDTI 90 HP Corsa'ydı, 60.000 km kullandım. Annemde 1.3 CDTI 90 HP Easytronic Corsa vardı, 20.000 km onu kullandım. Babamın iş yerinde Doblo var 1.3 75 HP, en az 40.000 km onu kullandım. Askere gitmeden önce çalışırken 1.3 75 HP Fiorino kullanıyordum, 30.000 km kadar da onu kullandım. Şu andaki aracım da 6500 km.

    Benim "benzinli gibi kullanırsan" dediğin motoru toplamda 156.500 km kullanmışlığım var. Bu motorun kullanım şeklini çok çok iyi bilirim, o konuda kuşkun olmasın. Bu araca bu motor küçük, performans konusunda sıkıntılı, bunun lamı, cimi yok. Ayrıca maksimum torku motor 1700 d/d'da değil, 1750 d/d'da vermeye başlar, 2500 d/d'ya kadar da maksimum torku vermeye devam eder, bunu da düzelteyim bir.

    Ben Corsa ile 120 km hızla, 6 vitesle girdiğim rampayı yine 6 viteste tamamlarken, Astra'da aynı rampaya aynı hızla ve 5. viteste giriyorum ama nedense rampanın sonuna doğru vitesi 4'e düşürmeye çalışıyorum.

    Sana dizel motorun bir sırrını vereyim. Sakın vites düşürmeyeceğim diye gaza sonuna kadar basma. Devri koruyacağım diye gaza abanırsın, araç yavaşlamaya devam eder, bu sefer motorda kurumlanma oluşur. Vites düşürmek çok daha akıllıca ve motor için yararlı bir yöntemdir.

    Astra 1.3 CDTI motor, 1500 kg ağırlık, 14.7 sn 0-100 km hızlanmasıyla, sınıfın en kötü performans değerlerine sahip aracı.

    Bu araç uçaksa, piyasadaki diğer araçlar da uzay mekiği o zaman.

    Ha, bundan önce mobilet kullanıyorsan, sana uçak gelmiş olabilir, ona da bir şey diyemem tabi. Beklenti önemli ne de olsa.




  • Juke pratikte 2 kişilik bir araç gibi.

    Arka koltuklardaki baş mesafesi yetersiz derecede az.


    Eğer bu durum sizi rahatsız etmeyecekse Juke olabilir.


    Yerden yüksek olmasıyla, sıradışı dizaynıyla keyifli bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    quote:

    Orijinalden alıntı: kagan12312


    quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    quote:

    Orijinalden alıntı: kagan12312

    Astranın 1.3 motor olması sizin kafanızda soru işareti oluşturması normaldir.Ben de almadan önce çok düşünmüştüm ama sonra iyi ki de almışım dedim.Sollama veya yokuşlarda yığılma falan yok kafasına esen yorum yapıyor.Hiç juke sürmedim ama içine
    binip inceledim.Çok küçük bir araba ve hangi jip olursa olsun zaten binek konforu veremez.1.3 ecoflex motor çok az yakıyor.1.5 dci de öyledir.Benim satma sebebim kesinlikle biraz küçük olmasıydı.Hondada da indirim vardı.Yoksa çok memnundum.

    Allah allah, nasıl bu araçla sollamada ve yokuşlarda sorun yaşamıyorsunuz? Ya benım aracım 95 HP, sizin aracınız daha güçlü, ya sizin aracınız 95 HP, benim aracım 70 HP, ya da benim aracım Astra değil ki, ben Astra diye aldım.

    Yakıt tüketimi konusunda eyvallah ama, hızlanma, ataklık falan derseniz 1.3 CDTI Astra kelimenin tam anlamıyla bir ceset.

    Dizel araba bu,biraz devirli kullanmak gerek.Benzinli gibi kullanırsanız yığılır kalır.Arabanın turbosu 1700 devirden sonra devreye giriyor.Ve siz bu arabayla ölü gibi yokuşa girerseniz yığılır kalır araba.Bana en ufak bir sorun çıkarmadı performans anlamında.1700 devirden sonra uçak bu araba.


    Hocam, 5 yıldır sürekli dizel araç kullanıyorum. İlk aracım 1.3 CDTI 90 HP Corsa'ydı, 60.000 km kullandım. Annemde 1.3 CDTI 90 HP Easytronic Corsa vardı, 20.000 km onu kullandım. Babamın iş yerinde Doblo var 1.3 75 HP, en az 40.000 km onu kullandım. Askere gitmeden önce çalışırken 1.3 75 HP Fiorino kullanıyordum, 30.000 km kadar da onu kullandım. Şu andaki aracım da 6500 km.

    Benim "benzinli gibi kullanırsan" dediğin motoru toplamda 156.500 km kullanmışlığım var. Bu motorun kullanım şeklini çok çok iyi bilirim, o konuda kuşkun olmasın. Bu araca bu motor küçük, performans konusunda sıkıntılı, bunun lamı, cimi yok. Ayrıca maksimum torku motor 1700 d/d'da değil, 1750 d/d'da vermeye başlar, 2500 d/d'ya kadar da maksimum torku vermeye devam eder, bunu da düzelteyim bir.

    Ben Corsa ile 120 km hızla, 6 vitesle girdiğim rampayı yine 6 viteste tamamlarken, Astra'da aynı rampaya aynı hızla ve 5. viteste giriyorum ama nedense rampanın sonuna doğru vitesi 4'e düşürmeye çalışıyorum.

    Sana dizel motorun bir sırrını vereyim. Sakın vites düşürmeyeceğim diye gaza sonuna kadar basma. Devri koruyacağım diye gaza abanırsın, araç yavaşlamaya devam eder, bu sefer motorda kurumlanma oluşur. Vites düşürmek çok daha akıllıca ve motor için yararlı bir yöntemdir.

    Astra 1.3 CDTI motor, 1500 kg ağırlık, 14.7 sn 0-100 km hızlanmasıyla, sınıfın en kötü performans değerlerine sahip aracı.

    Bu araç uçaksa, piyasadaki diğer araçlar da uzay mekiği o zaman.

    Ha, bundan önce mobilet kullanıyorsan, sana uçak gelmiş olabilir, ona da bir şey diyemem tabi. Beklenti önemli ne de olsa.

    Önceden 1.6 benzinli focustu arabam ve1.6 turbo insigniadan tut 2.0 dizel avensise kadar birçok araba kullandım.Ve yolda da uyuz uyuz gitmem.Bu araba benim performans beklentilerimi karşılıyordu.Ve farkındaysan turbo devredeyken uçak gibi dedim.Sollarken arabayı belirli bir hıza ve devire ulaştırıp sollamıyor muyuz?Yokuşta da aynı şekilde.Bu araba alt devirlerde ölü.Daha üst devirlerde yağ gibi kayıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kagan12312


    quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    quote:

    Orijinalden alıntı: kagan12312


    quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    quote:

    Orijinalden alıntı: kagan12312

    Astranın 1.3 motor olması sizin kafanızda soru işareti oluşturması normaldir.Ben de almadan önce çok düşünmüştüm ama sonra iyi ki de almışım dedim.Sollama veya yokuşlarda yığılma falan yok kafasına esen yorum yapıyor.Hiç juke sürmedim ama içine
    binip inceledim.Çok küçük bir araba ve hangi jip olursa olsun zaten binek konforu veremez.1.3 ecoflex motor çok az yakıyor.1.5 dci de öyledir.Benim satma sebebim kesinlikle biraz küçük olmasıydı.Hondada da indirim vardı.Yoksa çok memnundum.

    Allah allah, nasıl bu araçla sollamada ve yokuşlarda sorun yaşamıyorsunuz? Ya benım aracım 95 HP, sizin aracınız daha güçlü, ya sizin aracınız 95 HP, benim aracım 70 HP, ya da benim aracım Astra değil ki, ben Astra diye aldım.

    Yakıt tüketimi konusunda eyvallah ama, hızlanma, ataklık falan derseniz 1.3 CDTI Astra kelimenin tam anlamıyla bir ceset.

    Dizel araba bu,biraz devirli kullanmak gerek.Benzinli gibi kullanırsanız yığılır kalır.Arabanın turbosu 1700 devirden sonra devreye giriyor.Ve siz bu arabayla ölü gibi yokuşa girerseniz yığılır kalır araba.Bana en ufak bir sorun çıkarmadı performans anlamında.1700 devirden sonra uçak bu araba.


    Hocam, 5 yıldır sürekli dizel araç kullanıyorum. İlk aracım 1.3 CDTI 90 HP Corsa'ydı, 60.000 km kullandım. Annemde 1.3 CDTI 90 HP Easytronic Corsa vardı, 20.000 km onu kullandım. Babamın iş yerinde Doblo var 1.3 75 HP, en az 40.000 km onu kullandım. Askere gitmeden önce çalışırken 1.3 75 HP Fiorino kullanıyordum, 30.000 km kadar da onu kullandım. Şu andaki aracım da 6500 km.

    Benim "benzinli gibi kullanırsan" dediğin motoru toplamda 156.500 km kullanmışlığım var. Bu motorun kullanım şeklini çok çok iyi bilirim, o konuda kuşkun olmasın. Bu araca bu motor küçük, performans konusunda sıkıntılı, bunun lamı, cimi yok. Ayrıca maksimum torku motor 1700 d/d'da değil, 1750 d/d'da vermeye başlar, 2500 d/d'ya kadar da maksimum torku vermeye devam eder, bunu da düzelteyim bir.

    Ben Corsa ile 120 km hızla, 6 vitesle girdiğim rampayı yine 6 viteste tamamlarken, Astra'da aynı rampaya aynı hızla ve 5. viteste giriyorum ama nedense rampanın sonuna doğru vitesi 4'e düşürmeye çalışıyorum.

    Sana dizel motorun bir sırrını vereyim. Sakın vites düşürmeyeceğim diye gaza sonuna kadar basma. Devri koruyacağım diye gaza abanırsın, araç yavaşlamaya devam eder, bu sefer motorda kurumlanma oluşur. Vites düşürmek çok daha akıllıca ve motor için yararlı bir yöntemdir.

    Astra 1.3 CDTI motor, 1500 kg ağırlık, 14.7 sn 0-100 km hızlanmasıyla, sınıfın en kötü performans değerlerine sahip aracı.

    Bu araç uçaksa, piyasadaki diğer araçlar da uzay mekiği o zaman.

    Ha, bundan önce mobilet kullanıyorsan, sana uçak gelmiş olabilir, ona da bir şey diyemem tabi. Beklenti önemli ne de olsa.

    Önceden 1.6 benzinli focustu arabam ve1.6 turbo insigniadan tut 2.0 dizel avensise kadar birçok araba kullandım.Ve yolda da uyuz uyuz gitmem.Bu araba benim performans beklentilerimi karşılıyordu.Ve farkındaysan turbo devredeyken uçak gibi dedim.Sollarken arabayı belirli bir hıza ve devire ulaştırıp sollamıyor muyuz?Yokuşta da aynı şekilde.Bu araba alt devirlerde ölü.Daha üst devirlerde yağ gibi kayıyor.

    Ben de 2.7 V6 190 HP LR kullanıyorum hocam memlekete gittiğimde. Gördüğüm tek motor 1.3 CDTI değil yani. Sollamaya çıktığında belirli bir hıza ulaşıp sabit hızda mı devam ediyorsun, yoksa sollaman bitene kadar eski şeridine bir an önce geçmek için hızlanmaya devam mı ediyorsun?

    Annemde 1.4 77 HP Dualogic Punto Evo var. O şanzımana rağmen hızlanma verileri Astra'dan daha iyi.

    Ben E-5'te aracımla ilerlerken, sollamaya çıkarken eskisinden çok daha dikkatli davranıyorum. Sol şeridin iyice boşalmadan asla çıkmıyorum ki Corsa ile bu kadar çok dikkat etmezdim.

    Alt devirde bu araç ölü. Yüksek devirde kalp atıyor ama nabız yok. Ne kadar canlı, orasını sen söyle artık.




  • herkesin öncelikleri farklıdır.önceliğiniz estetik ise astra...
  • ikinci el kaygınız varsa astra.
    bi daha mı gelecem dünyaya, farklı bir aracım olsun diyorsan juke.

    yalnız juke'un 3 handikapı var: bagaj 250 lt, arka koltuklar dar ve dizayndan dolayı basık. yol ve motor sesi alıyor. son olarak bakımları 10binde bir ve pahalı.
  • KONU BAYA ESKİDİ BİLİYORUM AMA HALA ARAŞTIRANLAR VAR BUNUN İÇİN YENİDEN YAZIYORUM İKİ ARACIDA UZUN MESAFEDE TEST ETME FIRSATIM OLDU.ÖNCELİKLE ASTRADAN BAŞLİYİM ASTRA DIŞ TASARIM OLARAK HOŞUMA GİTMİŞTİ AMA KULLANINCA SOĞUDUM UZUN YOLDA ARAÇLARI SOLLARKEN BAYILIYORDU ARABA YOL TUTUŞU FALAN İYİ 1.3 CDTİ ECOFLEX KULLANDIM 90HP OLMASI OLDUKÇA DÜŞÜK ORTA KONSOL ÇOK KARIŞIK JUKE'A GEÇELİM JUKEDA,TASARIM OLARAK BEĞENDİĞİM BİR ARAÇTI İST-İZMİR ARASI KULLANDIM KEYİFLİ BİR SÜRÜŞTÜ DURUŞU TASARIMI ÇOK HOŞUMA GİTTİ YOL TUTUŞU,PERFORMANSI GÜZELDİ ARACI BEĞENDİM VE İLK İŞİM İSTANBULA DÖNDÜĞÜMDE ARACI ALMAK OLDU BU YÜZDEN TERCİHİMİ JUKE'DAN YANA KULLANIYORUM.

    NİSSAN'IN MOTORUNA LAF EDEN ARKADAŞLAR BİLİP BİLMEDEN KONUŞMASINLAR 3 YILDA MİCRA KULLANDIM KESİNLİKLE NİSSAN DİYORUM

    ARAÇLAR ARKADAŞLARIMINDI UZUN MESAFE GİTTİM


    ASTRA:1.3 ecoFleX Cosmo
    JUKE:1.5 SPORTPACK




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.