Şimdi Ara

Sizce Killzone 4 de neler olacak? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
1.461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ben KZ 3'ü pek sevemedim.Zaten oyunun sonunu bile getiremedim,1-2 gün oynayıp takaslamıştım.Sebebiyse KZ 2'nin üstüne birşey katamamışlar,KZ 2 çok daha iyiydi.

    Ayrıca şöyle bir durum var ; Beğenene niye beğendin diye laf ediliyor.Ne hale gelmişiz yahu. Sanane adam oyunun hikayesini oynanışı beğendiyse beğenmiştir. 10 kişiyi örnek gösterip bunlar beğenmedi,sen niye beğeniyorsun demek kadar saçma birşey olamaz. İnsanların ne görüşe saygısı var ne zevklere. Şuradan 3-5 tane adam banlansa aslında PS3 bölümü rahat bir nefes alacak..
  • Killzone 3 bazı konularda soru işaretleriyle bitti. 4'te bu cevaplanacaktır. Fakat 3'ün satışları istenildiği gibi değilse 4'ü zor çıkartırlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Orkun_ -- 16 Eylül 2011; 16:19:15 >
  • Bi kere o gemiden inen adamlardan birinin stahl değil kesinikle
    Stahl dönmez yani bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orknt

    Killzone 3 bazı konularda soru işaretleriyle bitti. 4'te bu cevaplanacaktır. Fakat 3'ün satışları istenildiği gibi değilse 4'ü zor çıkartırlar.


    2 milyonu geçmiştir herhalde

    ama bakarsak bence genel olarak tüm bu tutulan fpslerden çok daha kaliteli bir oyun
  • Ben bu aralar online oynuyorum. Bana online modu single moddan çok daha zevkli geliyor. Ama hikayesi gerçekten iyi
  • Herkes hikaye kötü diyor ama hikaye aslında baya iyi işlenişi kötü ben isterdim ki Helghastların ezilmişliklerini daha iyi görelim onları öldürürken iki kere düşünelim aslında adamlar haklı diyeceğimiz bir atmosfer yaratılsın ama bunların hepsi oyunun içinde yok ve sonunu biraz daha mantıklı adam akıllı yapsalar daha iyiydi ama çoğu FPS'den daha iyi her şeye rağmen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2K

    Herkes hikaye kötü diyor ama hikaye aslında baya iyi işlenişi kötü ben isterdim ki Helghastların ezilmişliklerini daha iyi görelim onları öldürürken iki kere düşünelim aslında adamlar haklı diyeceğimiz bir atmosfer yaratılsın ama bunların hepsi oyunun içinde yok ve sonunu biraz daha mantıklı adam akıllı yapsalar daha iyiydi ama çoğu FPS'den daha iyi her şeye rağmen.


    Aynen
  • Killzone 4 ten beklentilerim o kadar fazla ki hiç bir yapım firması karşılıyamaz
  • Zaten sonunda dünyayı vurmayı çalışırlarken,engel olamadılar?Yeni oyun dünyada geçer diyorum ben.
  • Senaryo:kesinliklikle kaliteli olur ve hikayenin sonunu getirirler heralde.
    Multiplayer:köklü değişikler ve server iyileştirmeler olur.
    Görüntü kalitesi:çokda farklılık olmaz.
  • Killzone 4 çıkmayacak büyük ihtimal
  • başlığı ilk gördüğümde pek düşünmedim KZ4 te ne olur ya da olmaz sonuçta KZ3 ile büyük bi hayal kırıklığı yaşadık ( en azından ben yaşadım ) ama aklımın bi kösesinde kaldı sonuçta Killzone bu ( benim için anlamı büyük ) . biraz düşünüp taşındıktan sonra aklımda bikaç fikir oluştu , tabi ki bunların olma ihtimali nedir ki KZ4 çıkmayabilir bile ama umut fakirin ekmeğidir ( And Ever We Fight On çalar )http://www.youtube.com/watch?v=-h-W1qLcTSA

    neyse uzatmadan başliyim artık ;


    ilk olarak oyuna ilk girdiğimde taraf seçmek isterdim ya ISA ya Helghast : böyle bişey istememim ilk sebebi Helghast olmayı sevmem ikinci sebebi KZ3 teki maç sistemi sizi bi oyunda ISA diğer oyunda Helghast olmaya zorlaması , uzun süre oynadığınızda ( benim gibi ) bazen hangi noktaya gitceğinizi şaşırıyorsunuz ben ISA miyim Helghast mıyım düşüncesüne kapılyorsunuz başka bi sebebi de Helghastların ISA, ISA'inde Helghast silahları kullanması çok saçma duruyor , her iki tarafında kendine özel silahları ve araçları var sonuçta . bazılarınız yeterince silah olmadığını düşünebilir ama KZ2 de kullanılan silahların bi kısmının KZ3 te olmadığını biçoğunuz biliyordur buna KZ1 ve KZ Liberation'ı da eklerseniz KZ4 te çıplak elle dövüşecemiz sonucunu bile çıkabiliriz ( şunu da belirtim KZ3 teki M66 tabancası ( susturucusu olan tam otomatik tabanca ) KZ1 de vardı ama KZ2 de yoktu ve herkes bu silahı yeni yapılmış bişey olarak gördü ki değil , yani bol bol silah var ama kullanmıyorlar) .


    silahlardan bahsetmişken araçlardan bahsetmemezlik olmaz ;

    EXO lar ve Jetpack ler iyi güzel ama daha bi sürü araç varken neden iki tane kullanalım . demeye çalıştığım her haritaya 10 tane araç koyup savaşalım değil ( ortada araç kalır zaten adam yetmez ) , sadece düşünün Intrudera atladınız biri pilot ( evet onları pilotlar kullanıyor ) kabinine geçti 4-5 kişi de atladı tepesine bomba kurmaya gidiyorsunuz gerisi sizin hayal gücünüze bakıyor ...


    geldik maç sistemine ;

    biçoğunuzun bildiği üzere KZ3 bazı yönleriyle KZ2'nin biraz gerisinde kaldı . tabiki bu KZ3 çok kötü bi oyun demek değil , sadece kurunun yanında yaşta yanmış demek . buna maç sistemi de dahil , eski server sisteminin ismini tam bilmiyorum ama oyun süresini, oyun modunu, karakter sınıflarını ve silahları sen belirliyordun ve girmek istediğin oyunu sen seçiyordun . istediğin gibi bir oyun mu yok sen yarat o zaman , arkadaslarını çağır , senin gibi düşünenler de gelir oyununa istersen parola koy istemediğini alma . choice is yours


    KZ3 te maç başına 5.184 tane sniper düştüğünü biliyor muydunuz ? ( bilim konuştu . ) ;

    geldik oynanışa ( gameplay ) , bi tanıdığım KZ2 de nişan alabiliyorsan herşeyi oynayabilirsin demişti herhalde buna kimse karşı çıkamaz . bi de KZ3'e bakalım şu ana kadar forumda gördüğüm kadarıyla her yeni oyuncuya sniper ol al eline StA52'yi kimse seni göremez tara herkesi tavsiyesinde bulunduğunu görüyorum ( yorum yok ) . o sniperları KZ2 de görmek ne güzel olurdu 20 kişiyi anca vururlardı . bi de matematiğini yapalım KZ2 32 kişilik KZ3 24 kişilik , KZ2 de görebileceğiniz sniper sayısı en fazla 3 ila 4 ve KZ3 te görebileceğiniz sniper sayısı en fazla düzeltiyorum en az 4'tür . elimizdeki veriyi ben verdim işlemi yapıp sonucu siz bulun . hani oynanış diyordun ne oldu sniperlara Allah ne verdiyse daldın diyosunuzdur şimdi , benim yukarda anlatmaya çalıştığım şey oyun serisi devam ettirilirken oynanış geliştirilir , güzelleştirilir ama bu kadar güzellikte fazla sonuçta hardcore bi oyun bu di mi bunu çocuklara oynatmıcaz .


    maç başına bu kadar sniper düşüyorsa geri kalanlar ne ;

    gerisi tabiyeci ( birinin olması gerekiyor ) ve casus , ( KZ3 te bile ) nişan almayı beceremeyen bazıları kuvvetli bi turretı ve silahı olan mühendisi oynar , bazı onurlu ve serefli insanlar da sıhhıyeci olur onlarında birbirlerinden başka dostu yoktur .


    geldik karekter sınıflarına ;

    KZ3 te hep bi sınıf eksikliğini hissettim . bildiğiniz gibi KZ2 den bi sınıfı çıkardılar ve özelliklerini diğer sınıflarda dağıttılar ama hep bir eksiklik hissettim . aklımdaki sınıf listesini çıkarmaya çalışim bakim ne olcak


    tabiyeci ile başlıyalım ;

    ilk özellik tabiki " spawn grenade " ( KZ3 teki en saçma olaylardan biri spawn noktalarıydı . anlayabiliyorum neden böyle bişey yaptıklarını ama bi kere bölgeyi aldığın zaman oyun en kötü beraberlik ile bitiyor . spawn olacağınız yeri siz seçiyorsunuz burdan çıkacak taktikleri bir düşünün , tabi bi süper zeki düşmanın üssünün içine atarsa bişey diyemem . )

    ikinci özellik " nöbetçi botları " ( belki burda bana katılmayabilirsiniz ben de size katılıyorum ( ben de anlamadım ) ama bi dinleyin beni , KZ2 de nöbetçilerin amacı adam öldürmek değil dikkat dağıtmaktı peki KZ3 te ne oldular terminatör oldular ( ordaki uçaklara benziyor zaten ) . ek özellik olarak nöbetçinin görüş alanındaki her düşmanı size göstermesi ( eski özelliğinin bi alt modeli gibi ) eski hali her düşmanı radarınızda ve duvarların arkasında görmenizi sağlıyor , biraz fazla güçlü gibi . )


    sıhhıyeci ile devam edelim ;

    ilk özellik tabiki " iyileştirme " ( itirazı olan ? )

    ikinci özellik tabiki " sıhhıye robotu " ( tek kelime ile harika bi özellik ne tek vuruşta öldürüyor ne de etrafındaki olaylara kayıtsız kalmıyor ( benim bota isim bile verdim : Charles ) . tek kötü noktası iyileştirme dalgası , aslında kötü değil ama geliştirilmesi fena olmaz . örneğin aşı gibi bi cihaz ile kendi veya arkadaşımızın canını arttırma olabilir )


    casus olmazsa olmaz ;

    ilk özellik tabiki " kılık değiştirme "

    ikinci özellik " boost " ( bunun anlamı ( KZ2 oyuncuları demek istediğimi anladılar ) belirli bi süre için koşma eylemi daha hızlı gerçekleşcek yani yön tuşları ile aktive etmeniz gerekecek yani bütün gün marathon koşamicaz


    mühendis ne yapsın ;

    ilk özellik " tamir " ( baska ne yapsın adam )

    ikinci özellik " turret kurma " ( aklıma bişey gelmedi napim benden oyun yapmamı beklemiyorsunuz heralde ? )


    sniper bi sen eksiktin ;

    bu naparsa yapsın umrumda değil tüfeği KZ2 deki gibi olsunda başka bişey istemiyorum


    Eee ne kaldı benim eksikliğini hissettiğim arkadas kaldı peki o kim


    pilot sınıfı oyundaki araçları kullanabilen tek sınıf . nasıl buldunuz yani benden bu kadar gerisi gelecekte Killzone serisini devam ettircek stüdyonun işi . özelliklerini unuttum durun

    ilk özellik " EMP " ( eminim herkes bunun ne olduğunu biliyorsunuzdur açılımı ve türkçesi : elektro manyetik dalga , amacı ise elektronik aygıtları etkisiz hale getirmek )

    ikinci bir özellik bulamadım


    benden bu kadar görüşlerinizi bekliyorum o kadar yazdım




  • Ulan mükemmel bir konuyu berbat ettiler resmenO evren o helgastlar boşa gitti...4.oyun değilde ilerde özellikle rockjstar gibi seneryo işini iyi bilen bir firma tarafından tekrar serinin yaratılmasını isterdim
  • Bir gercek varki kz4 ps3 de cıkmayacak..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Einnechjed

    başlığı ilk gördüğümde pek düşünmedim KZ4 te ne olur ya da olmaz sonuçta KZ3 ile büyük bi hayal kırıklığı yaşadık ( en azından ben yaşadım ) ama aklımın bi kösesinde kaldı sonuçta Killzone bu ( benim için anlamı büyük ) . biraz düşünüp taşındıktan sonra aklımda bikaç fikir oluştu , tabi ki bunların olma ihtimali nedir ki KZ4 çıkmayabilir bile ama umut fakirin ekmeğidir ( And Ever We Fight On çalar )http://www.youtube.com/watch?v=-h-W1qLcTSA

    neyse uzatmadan başliyim artık ;


    ilk olarak oyuna ilk girdiğimde taraf seçmek isterdim ya ISA ya Helghast : böyle bişey istememim ilk sebebi Helghast olmayı sevmem ikinci sebebi KZ3 teki maç sistemi sizi bi oyunda ISA diğer oyunda Helghast olmaya zorlaması , uzun süre oynadığınızda ( benim gibi ) bazen hangi noktaya gitceğinizi şaşırıyorsunuz ben ISA miyim Helghast mıyım düşüncesüne kapılyorsunuz başka bi sebebi de Helghastların ISA, ISA'inde Helghast silahları kullanması çok saçma duruyor , her iki tarafında kendine özel silahları ve araçları var sonuçta . bazılarınız yeterince silah olmadığını düşünebilir ama KZ2 de kullanılan silahların bi kısmının KZ3 te olmadığını biçoğunuz biliyordur buna KZ1 ve KZ Liberation'ı da eklerseniz KZ4 te çıplak elle dövüşecemiz sonucunu bile çıkabiliriz ( şunu da belirtim KZ3 teki M66 tabancası ( susturucusu olan tam otomatik tabanca ) KZ1 de vardı ama KZ2 de yoktu ve herkes bu silahı yeni yapılmış bişey olarak gördü ki değil , yani bol bol silah var ama kullanmıyorlar) .


    silahlardan bahsetmişken araçlardan bahsetmemezlik olmaz ;

    EXO lar ve Jetpack ler iyi güzel ama daha bi sürü araç varken neden iki tane kullanalım . demeye çalıştığım her haritaya 10 tane araç koyup savaşalım değil ( ortada araç kalır zaten adam yetmez ) , sadece düşünün Intrudera atladınız biri pilot ( evet onları pilotlar kullanıyor ) kabinine geçti 4-5 kişi de atladı tepesine bomba kurmaya gidiyorsunuz gerisi sizin hayal gücünüze bakıyor ...


    geldik maç sistemine ;

    biçoğunuzun bildiği üzere KZ3 bazı yönleriyle KZ2'nin biraz gerisinde kaldı . tabiki bu KZ3 çok kötü bi oyun demek değil , sadece kurunun yanında yaşta yanmış demek . buna maç sistemi de dahil , eski server sisteminin ismini tam bilmiyorum ama oyun süresini, oyun modunu, karakter sınıflarını ve silahları sen belirliyordun ve girmek istediğin oyunu sen seçiyordun . istediğin gibi bir oyun mu yok sen yarat o zaman , arkadaslarını çağır , senin gibi düşünenler de gelir oyununa istersen parola koy istemediğini alma . choice is yours


    KZ3 te maç başına 5.184 tane sniper düştüğünü biliyor muydunuz ? ( bilim konuştu . ) ;

    geldik oynanışa ( gameplay ) , bi tanıdığım KZ2 de nişan alabiliyorsan herşeyi oynayabilirsin demişti herhalde buna kimse karşı çıkamaz . bi de KZ3'e bakalım şu ana kadar forumda gördüğüm kadarıyla her yeni oyuncuya sniper ol al eline StA52'yi kimse seni göremez tara herkesi tavsiyesinde bulunduğunu görüyorum ( yorum yok ) . o sniperları KZ2 de görmek ne güzel olurdu 20 kişiyi anca vururlardı . bi de matematiğini yapalım KZ2 32 kişilik KZ3 24 kişilik , KZ2 de görebileceğiniz sniper sayısı en fazla 3 ila 4 ve KZ3 te görebileceğiniz sniper sayısı en fazla düzeltiyorum en az 4'tür . elimizdeki veriyi ben verdim işlemi yapıp sonucu siz bulun . hani oynanış diyordun ne oldu sniperlara Allah ne verdiyse daldın diyosunuzdur şimdi , benim yukarda anlatmaya çalıştığım şey oyun serisi devam ettirilirken oynanış geliştirilir , güzelleştirilir ama bu kadar güzellikte fazla sonuçta hardcore bi oyun bu di mi bunu çocuklara oynatmıcaz .


    maç başına bu kadar sniper düşüyorsa geri kalanlar ne ;

    gerisi tabiyeci ( birinin olması gerekiyor ) ve casus , ( KZ3 te bile ) nişan almayı beceremeyen bazıları kuvvetli bi turretı ve silahı olan mühendisi oynar , bazı onurlu ve serefli insanlar da sıhhıyeci olur onlarında birbirlerinden başka dostu yoktur .


    geldik karekter sınıflarına ;

    KZ3 te hep bi sınıf eksikliğini hissettim . bildiğiniz gibi KZ2 den bi sınıfı çıkardılar ve özelliklerini diğer sınıflarda dağıttılar ama hep bir eksiklik hissettim . aklımdaki sınıf listesini çıkarmaya çalışim bakim ne olcak


    tabiyeci ile başlıyalım ;

    ilk özellik tabiki " spawn grenade " ( KZ3 teki en saçma olaylardan biri spawn noktalarıydı . anlayabiliyorum neden böyle bişey yaptıklarını ama bi kere bölgeyi aldığın zaman oyun en kötü beraberlik ile bitiyor . spawn olacağınız yeri siz seçiyorsunuz burdan çıkacak taktikleri bir düşünün , tabi bi süper zeki düşmanın üssünün içine atarsa bişey diyemem . )

    ikinci özellik " nöbetçi botları " ( belki burda bana katılmayabilirsiniz ben de size katılıyorum ( ben de anlamadım ) ama bi dinleyin beni , KZ2 de nöbetçilerin amacı adam öldürmek değil dikkat dağıtmaktı peki KZ3 te ne oldular terminatör oldular ( ordaki uçaklara benziyor zaten ) . ek özellik olarak nöbetçinin görüş alanındaki her düşmanı size göstermesi ( eski özelliğinin bi alt modeli gibi ) eski hali her düşmanı radarınızda ve duvarların arkasında görmenizi sağlıyor , biraz fazla güçlü gibi . )


    sıhhıyeci ile devam edelim ;

    ilk özellik tabiki " iyileştirme " ( itirazı olan ? )

    ikinci özellik tabiki " sıhhıye robotu " ( tek kelime ile harika bi özellik ne tek vuruşta öldürüyor ne de etrafındaki olaylara kayıtsız kalmıyor ( benim bota isim bile verdim : Charles ) . tek kötü noktası iyileştirme dalgası , aslında kötü değil ama geliştirilmesi fena olmaz . örneğin aşı gibi bi cihaz ile kendi veya arkadaşımızın canını arttırma olabilir )


    casus olmazsa olmaz ;

    ilk özellik tabiki " kılık değiştirme "

    ikinci özellik " boost " ( bunun anlamı ( KZ2 oyuncuları demek istediğimi anladılar ) belirli bi süre için koşma eylemi daha hızlı gerçekleşcek yani yön tuşları ile aktive etmeniz gerekecek yani bütün gün marathon koşamicaz


    mühendis ne yapsın ;

    ilk özellik " tamir " ( baska ne yapsın adam )

    ikinci özellik " turret kurma " ( aklıma bişey gelmedi napim benden oyun yapmamı beklemiyorsunuz heralde ? )


    sniper bi sen eksiktin ;

    bu naparsa yapsın umrumda değil tüfeği KZ2 deki gibi olsunda başka bişey istemiyorum


    Eee ne kaldı benim eksikliğini hissettiğim arkadas kaldı peki o kim


    pilot sınıfı oyundaki araçları kullanabilen tek sınıf . nasıl buldunuz yani benden bu kadar gerisi gelecekte Killzone serisini devam ettircek stüdyonun işi . özelliklerini unuttum durun

    ilk özellik " EMP " ( eminim herkes bunun ne olduğunu biliyorsunuzdur açılımı ve türkçesi : elektro manyetik dalga , amacı ise elektronik aygıtları etkisiz hale getirmek )

    ikinci bir özellik bulamadım


    benden bu kadar görüşlerinizi bekliyorum o kadar yazdım

    Hepsini okudum çok güzel yazmışsınız.Hepsine de katılıyorum.




  • killzone 3 hikaye modu güzel beğendim kz2 den daha başarılı kz2 ye göre kısa ama pek kısa sayılmaz ara videolar çok güzel rico çok komik multisi kz2 kadar güzel değil haritaları beğenmedim

    killzone 4 te multide güzel yenilikler bekliyorum hikaye modu soluklu bir şekilde olursa tamamdır

    şu resistance olsun killzone olsun call of duty den crysis den daha başarılı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mactavish- -- 21 Eylül 2011; 1:06:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    quote:

    Orijinalden alıntı: Einnechjed

    başlığı ilk gördüğümde pek düşünmedim KZ4 te ne olur ya da olmaz sonuçta KZ3 ile büyük bi hayal kırıklığı yaşadık ( en azından ben yaşadım ) ama aklımın bi kösesinde kaldı sonuçta Killzone bu ( benim için anlamı büyük ) . biraz düşünüp taşındıktan sonra aklımda bikaç fikir oluştu , tabi ki bunların olma ihtimali nedir ki KZ4 çıkmayabilir bile ama umut fakirin ekmeğidir ( And Ever We Fight On çalar )http://www.youtube.com/watch?v=-h-W1qLcTSA

    neyse uzatmadan başliyim artık ;


    ilk olarak oyuna ilk girdiğimde taraf seçmek isterdim ya ISA ya Helghast : böyle bişey istememim ilk sebebi Helghast olmayı sevmem ikinci sebebi KZ3 teki maç sistemi sizi bi oyunda ISA diğer oyunda Helghast olmaya zorlaması , uzun süre oynadığınızda ( benim gibi ) bazen hangi noktaya gitceğinizi şaşırıyorsunuz ben ISA miyim Helghast mıyım düşüncesüne kapılyorsunuz başka bi sebebi de Helghastların ISA, ISA'inde Helghast silahları kullanması çok saçma duruyor , her iki tarafında kendine özel silahları ve araçları var sonuçta . bazılarınız yeterince silah olmadığını düşünebilir ama KZ2 de kullanılan silahların bi kısmının KZ3 te olmadığını biçoğunuz biliyordur buna KZ1 ve KZ Liberation'ı da eklerseniz KZ4 te çıplak elle dövüşecemiz sonucunu bile çıkabiliriz ( şunu da belirtim KZ3 teki M66 tabancası ( susturucusu olan tam otomatik tabanca ) KZ1 de vardı ama KZ2 de yoktu ve herkes bu silahı yeni yapılmış bişey olarak gördü ki değil , yani bol bol silah var ama kullanmıyorlar) .


    silahlardan bahsetmişken araçlardan bahsetmemezlik olmaz ;

    EXO lar ve Jetpack ler iyi güzel ama daha bi sürü araç varken neden iki tane kullanalım . demeye çalıştığım her haritaya 10 tane araç koyup savaşalım değil ( ortada araç kalır zaten adam yetmez ) , sadece düşünün Intrudera atladınız biri pilot ( evet onları pilotlar kullanıyor ) kabinine geçti 4-5 kişi de atladı tepesine bomba kurmaya gidiyorsunuz gerisi sizin hayal gücünüze bakıyor ...


    geldik maç sistemine ;

    biçoğunuzun bildiği üzere KZ3 bazı yönleriyle KZ2'nin biraz gerisinde kaldı . tabiki bu KZ3 çok kötü bi oyun demek değil , sadece kurunun yanında yaşta yanmış demek . buna maç sistemi de dahil , eski server sisteminin ismini tam bilmiyorum ama oyun süresini, oyun modunu, karakter sınıflarını ve silahları sen belirliyordun ve girmek istediğin oyunu sen seçiyordun . istediğin gibi bir oyun mu yok sen yarat o zaman , arkadaslarını çağır , senin gibi düşünenler de gelir oyununa istersen parola koy istemediğini alma . choice is yours


    KZ3 te maç başına 5.184 tane sniper düştüğünü biliyor muydunuz ? ( bilim konuştu . ) ;

    geldik oynanışa ( gameplay ) , bi tanıdığım KZ2 de nişan alabiliyorsan herşeyi oynayabilirsin demişti herhalde buna kimse karşı çıkamaz . bi de KZ3'e bakalım şu ana kadar forumda gördüğüm kadarıyla her yeni oyuncuya sniper ol al eline StA52'yi kimse seni göremez tara herkesi tavsiyesinde bulunduğunu görüyorum ( yorum yok ) . o sniperları KZ2 de görmek ne güzel olurdu 20 kişiyi anca vururlardı . bi de matematiğini yapalım KZ2 32 kişilik KZ3 24 kişilik , KZ2 de görebileceğiniz sniper sayısı en fazla 3 ila 4 ve KZ3 te görebileceğiniz sniper sayısı en fazla düzeltiyorum en az 4'tür . elimizdeki veriyi ben verdim işlemi yapıp sonucu siz bulun . hani oynanış diyordun ne oldu sniperlara Allah ne verdiyse daldın diyosunuzdur şimdi , benim yukarda anlatmaya çalıştığım şey oyun serisi devam ettirilirken oynanış geliştirilir , güzelleştirilir ama bu kadar güzellikte fazla sonuçta hardcore bi oyun bu di mi bunu çocuklara oynatmıcaz .


    maç başına bu kadar sniper düşüyorsa geri kalanlar ne ;

    gerisi tabiyeci ( birinin olması gerekiyor ) ve casus , ( KZ3 te bile ) nişan almayı beceremeyen bazıları kuvvetli bi turretı ve silahı olan mühendisi oynar , bazı onurlu ve serefli insanlar da sıhhıyeci olur onlarında birbirlerinden başka dostu yoktur .


    geldik karekter sınıflarına ;

    KZ3 te hep bi sınıf eksikliğini hissettim . bildiğiniz gibi KZ2 den bi sınıfı çıkardılar ve özelliklerini diğer sınıflarda dağıttılar ama hep bir eksiklik hissettim . aklımdaki sınıf listesini çıkarmaya çalışim bakim ne olcak


    tabiyeci ile başlıyalım ;

    ilk özellik tabiki " spawn grenade " ( KZ3 teki en saçma olaylardan biri spawn noktalarıydı . anlayabiliyorum neden böyle bişey yaptıklarını ama bi kere bölgeyi aldığın zaman oyun en kötü beraberlik ile bitiyor . spawn olacağınız yeri siz seçiyorsunuz burdan çıkacak taktikleri bir düşünün , tabi bi süper zeki düşmanın üssünün içine atarsa bişey diyemem . )

    ikinci özellik " nöbetçi botları " ( belki burda bana katılmayabilirsiniz ben de size katılıyorum ( ben de anlamadım ) ama bi dinleyin beni , KZ2 de nöbetçilerin amacı adam öldürmek değil dikkat dağıtmaktı peki KZ3 te ne oldular terminatör oldular ( ordaki uçaklara benziyor zaten ) . ek özellik olarak nöbetçinin görüş alanındaki her düşmanı size göstermesi ( eski özelliğinin bi alt modeli gibi ) eski hali her düşmanı radarınızda ve duvarların arkasında görmenizi sağlıyor , biraz fazla güçlü gibi . )


    sıhhıyeci ile devam edelim ;

    ilk özellik tabiki " iyileştirme " ( itirazı olan ? )

    ikinci özellik tabiki " sıhhıye robotu " ( tek kelime ile harika bi özellik ne tek vuruşta öldürüyor ne de etrafındaki olaylara kayıtsız kalmıyor ( benim bota isim bile verdim : Charles ) . tek kötü noktası iyileştirme dalgası , aslında kötü değil ama geliştirilmesi fena olmaz . örneğin aşı gibi bi cihaz ile kendi veya arkadaşımızın canını arttırma olabilir )


    casus olmazsa olmaz ;

    ilk özellik tabiki " kılık değiştirme "

    ikinci özellik " boost " ( bunun anlamı ( KZ2 oyuncuları demek istediğimi anladılar ) belirli bi süre için koşma eylemi daha hızlı gerçekleşcek yani yön tuşları ile aktive etmeniz gerekecek yani bütün gün marathon koşamicaz


    mühendis ne yapsın ;

    ilk özellik " tamir " ( baska ne yapsın adam )

    ikinci özellik " turret kurma " ( aklıma bişey gelmedi napim benden oyun yapmamı beklemiyorsunuz heralde ? )


    sniper bi sen eksiktin ;

    bu naparsa yapsın umrumda değil tüfeği KZ2 deki gibi olsunda başka bişey istemiyorum


    Eee ne kaldı benim eksikliğini hissettiğim arkadas kaldı peki o kim


    pilot sınıfı oyundaki araçları kullanabilen tek sınıf . nasıl buldunuz yani benden bu kadar gerisi gelecekte Killzone serisini devam ettircek stüdyonun işi . özelliklerini unuttum durun

    ilk özellik " EMP " ( eminim herkes bunun ne olduğunu biliyorsunuzdur açılımı ve türkçesi : elektro manyetik dalga , amacı ise elektronik aygıtları etkisiz hale getirmek )

    ikinci bir özellik bulamadım


    benden bu kadar görüşlerinizi bekliyorum o kadar yazdım

    Hepsini okudum çok güzel yazmışsınız.Hepsine de katılıyorum.

    cok tesekkur ederim yazimi okudugun icin . daha uzamasin diye singleplayer'dan hic bahsetmedim bi de




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mactavish-

    killzone 3 hikaye modu güzel beğendim kz2 den daha başarılı kz2 ye göre kısa ama pek kısa sayılmaz ara videolar çok güzel rico çok komik multisi kz2 kadar güzel değil haritaları beğenmedim

    killzone 4 te multide güzel yenilikler bekliyorum hikaye modu soluklu bir şekilde olursa tamamdır

    şu resistance olsun killzone olsun call of duty den crysis den daha başarılı

    Bence Resistance>Crysis>Killzone>COD.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Einnechjed

    quote:

    Orijinalden alıntı: NomadCRY

    quote:

    Orijinalden alıntı: Einnechjed

    başlığı ilk gördüğümde pek düşünmedim KZ4 te ne olur ya da olmaz sonuçta KZ3 ile büyük bi hayal kırıklığı yaşadık ( en azından ben yaşadım ) ama aklımın bi kösesinde kaldı sonuçta Killzone bu ( benim için anlamı büyük ) . biraz düşünüp taşındıktan sonra aklımda bikaç fikir oluştu , tabi ki bunların olma ihtimali nedir ki KZ4 çıkmayabilir bile ama umut fakirin ekmeğidir ( And Ever We Fight On çalar )http://www.youtube.com/watch?v=-h-W1qLcTSA

    neyse uzatmadan başliyim artık ;


    ilk olarak oyuna ilk girdiğimde taraf seçmek isterdim ya ISA ya Helghast : böyle bişey istememim ilk sebebi Helghast olmayı sevmem ikinci sebebi KZ3 teki maç sistemi sizi bi oyunda ISA diğer oyunda Helghast olmaya zorlaması , uzun süre oynadığınızda ( benim gibi ) bazen hangi noktaya gitceğinizi şaşırıyorsunuz ben ISA miyim Helghast mıyım düşüncesüne kapılyorsunuz başka bi sebebi de Helghastların ISA, ISA'inde Helghast silahları kullanması çok saçma duruyor , her iki tarafında kendine özel silahları ve araçları var sonuçta . bazılarınız yeterince silah olmadığını düşünebilir ama KZ2 de kullanılan silahların bi kısmının KZ3 te olmadığını biçoğunuz biliyordur buna KZ1 ve KZ Liberation'ı da eklerseniz KZ4 te çıplak elle dövüşecemiz sonucunu bile çıkabiliriz ( şunu da belirtim KZ3 teki M66 tabancası ( susturucusu olan tam otomatik tabanca ) KZ1 de vardı ama KZ2 de yoktu ve herkes bu silahı yeni yapılmış bişey olarak gördü ki değil , yani bol bol silah var ama kullanmıyorlar) .


    silahlardan bahsetmişken araçlardan bahsetmemezlik olmaz ;

    EXO lar ve Jetpack ler iyi güzel ama daha bi sürü araç varken neden iki tane kullanalım . demeye çalıştığım her haritaya 10 tane araç koyup savaşalım değil ( ortada araç kalır zaten adam yetmez ) , sadece düşünün Intrudera atladınız biri pilot ( evet onları pilotlar kullanıyor ) kabinine geçti 4-5 kişi de atladı tepesine bomba kurmaya gidiyorsunuz gerisi sizin hayal gücünüze bakıyor ...


    geldik maç sistemine ;

    biçoğunuzun bildiği üzere KZ3 bazı yönleriyle KZ2'nin biraz gerisinde kaldı . tabiki bu KZ3 çok kötü bi oyun demek değil , sadece kurunun yanında yaşta yanmış demek . buna maç sistemi de dahil , eski server sisteminin ismini tam bilmiyorum ama oyun süresini, oyun modunu, karakter sınıflarını ve silahları sen belirliyordun ve girmek istediğin oyunu sen seçiyordun . istediğin gibi bir oyun mu yok sen yarat o zaman , arkadaslarını çağır , senin gibi düşünenler de gelir oyununa istersen parola koy istemediğini alma . choice is yours


    KZ3 te maç başına 5.184 tane sniper düştüğünü biliyor muydunuz ? ( bilim konuştu . ) ;

    geldik oynanışa ( gameplay ) , bi tanıdığım KZ2 de nişan alabiliyorsan herşeyi oynayabilirsin demişti herhalde buna kimse karşı çıkamaz . bi de KZ3'e bakalım şu ana kadar forumda gördüğüm kadarıyla her yeni oyuncuya sniper ol al eline StA52'yi kimse seni göremez tara herkesi tavsiyesinde bulunduğunu görüyorum ( yorum yok ) . o sniperları KZ2 de görmek ne güzel olurdu 20 kişiyi anca vururlardı . bi de matematiğini yapalım KZ2 32 kişilik KZ3 24 kişilik , KZ2 de görebileceğiniz sniper sayısı en fazla 3 ila 4 ve KZ3 te görebileceğiniz sniper sayısı en fazla düzeltiyorum en az 4'tür . elimizdeki veriyi ben verdim işlemi yapıp sonucu siz bulun . hani oynanış diyordun ne oldu sniperlara Allah ne verdiyse daldın diyosunuzdur şimdi , benim yukarda anlatmaya çalıştığım şey oyun serisi devam ettirilirken oynanış geliştirilir , güzelleştirilir ama bu kadar güzellikte fazla sonuçta hardcore bi oyun bu di mi bunu çocuklara oynatmıcaz .


    maç başına bu kadar sniper düşüyorsa geri kalanlar ne ;

    gerisi tabiyeci ( birinin olması gerekiyor ) ve casus , ( KZ3 te bile ) nişan almayı beceremeyen bazıları kuvvetli bi turretı ve silahı olan mühendisi oynar , bazı onurlu ve serefli insanlar da sıhhıyeci olur onlarında birbirlerinden başka dostu yoktur .


    geldik karekter sınıflarına ;

    KZ3 te hep bi sınıf eksikliğini hissettim . bildiğiniz gibi KZ2 den bi sınıfı çıkardılar ve özelliklerini diğer sınıflarda dağıttılar ama hep bir eksiklik hissettim . aklımdaki sınıf listesini çıkarmaya çalışim bakim ne olcak


    tabiyeci ile başlıyalım ;

    ilk özellik tabiki " spawn grenade " ( KZ3 teki en saçma olaylardan biri spawn noktalarıydı . anlayabiliyorum neden böyle bişey yaptıklarını ama bi kere bölgeyi aldığın zaman oyun en kötü beraberlik ile bitiyor . spawn olacağınız yeri siz seçiyorsunuz burdan çıkacak taktikleri bir düşünün , tabi bi süper zeki düşmanın üssünün içine atarsa bişey diyemem . )

    ikinci özellik " nöbetçi botları " ( belki burda bana katılmayabilirsiniz ben de size katılıyorum ( ben de anlamadım ) ama bi dinleyin beni , KZ2 de nöbetçilerin amacı adam öldürmek değil dikkat dağıtmaktı peki KZ3 te ne oldular terminatör oldular ( ordaki uçaklara benziyor zaten ) . ek özellik olarak nöbetçinin görüş alanındaki her düşmanı size göstermesi ( eski özelliğinin bi alt modeli gibi ) eski hali her düşmanı radarınızda ve duvarların arkasında görmenizi sağlıyor , biraz fazla güçlü gibi . )


    sıhhıyeci ile devam edelim ;

    ilk özellik tabiki " iyileştirme " ( itirazı olan ? )

    ikinci özellik tabiki " sıhhıye robotu " ( tek kelime ile harika bi özellik ne tek vuruşta öldürüyor ne de etrafındaki olaylara kayıtsız kalmıyor ( benim bota isim bile verdim : Charles ) . tek kötü noktası iyileştirme dalgası , aslında kötü değil ama geliştirilmesi fena olmaz . örneğin aşı gibi bi cihaz ile kendi veya arkadaşımızın canını arttırma olabilir )


    casus olmazsa olmaz ;

    ilk özellik tabiki " kılık değiştirme "

    ikinci özellik " boost " ( bunun anlamı ( KZ2 oyuncuları demek istediğimi anladılar ) belirli bi süre için koşma eylemi daha hızlı gerçekleşcek yani yön tuşları ile aktive etmeniz gerekecek yani bütün gün marathon koşamicaz


    mühendis ne yapsın ;

    ilk özellik " tamir " ( baska ne yapsın adam )

    ikinci özellik " turret kurma " ( aklıma bişey gelmedi napim benden oyun yapmamı beklemiyorsunuz heralde ? )


    sniper bi sen eksiktin ;

    bu naparsa yapsın umrumda değil tüfeği KZ2 deki gibi olsunda başka bişey istemiyorum


    Eee ne kaldı benim eksikliğini hissettiğim arkadas kaldı peki o kim


    pilot sınıfı oyundaki araçları kullanabilen tek sınıf . nasıl buldunuz yani benden bu kadar gerisi gelecekte Killzone serisini devam ettircek stüdyonun işi . özelliklerini unuttum durun

    ilk özellik " EMP " ( eminim herkes bunun ne olduğunu biliyorsunuzdur açılımı ve türkçesi : elektro manyetik dalga , amacı ise elektronik aygıtları etkisiz hale getirmek )

    ikinci bir özellik bulamadım


    benden bu kadar görüşlerinizi bekliyorum o kadar yazdım

    Hepsini okudum çok güzel yazmışsınız.Hepsine de katılıyorum.

    cok tesekkur ederim yazimi okudugun icin . daha uzamasin diye singleplayer'dan hic bahsetmedim bi de


    Bahset sen yav okuruz biz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NomadCRY -- 21 Eylül 2011; 17:44:50 >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.