1-bu araçlar nasıldır yakıt parça arıza çok çıkarırlar mı. 2-benim klimalı dizel hidrolik dreksiyonlu az yakan bir araç düşünüyorum. bu durumda aklımdakiler citroen saxo 1.5 sx fiyatı ve yakıtı düşük. yada bulabilirsem citroen c3 yada ford fiesta 1.4 dizel bunlar için üzerine ekstra ilave yapmam gerek. ne dersiniz tata indica için kullananlar varsa yada yakınlarınızda kullananlar varsa tavsiyeniz nedir.
Diesel üstelik TATA,ben en son seçeneklere koyardım 2.el diesel araç alırken motor sağlığı açısından 100.000 km devirmemiş veya periyodik servis bakımlısı olanlar tercih edilmeli.
Debriyaj ile ilgili kronik arızaları var diye okumuştum.Bunun dışında ilandaki araç hor kullanılmış,Sincan'dan araç alırken 2 defa düşünün.
aracın dizel olmasını istiyorum. lpg ile kapalı garaj hem lpg hem benzin alma bagaj yer sorunu gibi durumlar yüzünden birde binada artık lpg li araçlar kapalı garaja park etmesin gibi söylemler vs de olunca dizel düşünüyorum. dreksiyon hidrolik yakıt düşük klima da olsun parca vs ucuz olsun diyorum. kendimde ufak tefek arızalarını hallederim. (gecen skoda nın bogaz kelelebeğini temizledim rölanti motorunu değiştirip adaptasyon yaptım. lpg beynine bağlanıp lpg ayarlarını yaptım. bu gün az öncede gerivites müşürünü değiştirip şanzıman yağını tamamladım vs)
kronik sorunu olmayan arabamı satınca üzerine fazla vermeden alabileceğim arabalara bakıyorum. aslında sıfır dacia sandero 1.5 dci ye niyetim var ama biraz beklemem lazım. citroen saxo 1.5d sx dizel klimalı hidrolik dreksiyon ve az yakması dikkatimi çekiyor fiyat olarakta uygun biraz üzerine ilave ile yine citroen c3 ve ford fiesta aklımda.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme