Skoda en çok satan modeli olan Octavia’da yeni bir tasarım dili kullanarak otomobilde bir takım yeniliklere gitti. Çek otomobil üreticisi makyajdan önceki tasarımından çok daha farklı bir dil kullanarak, yeni Octavia’da çift taraflı kristal görünümlü fotoğraflarla otomobile yeni bir kimlik katmayı başardı. Octavia’nın iç mekanında 10 adet ambiyans aydınlatmaya yer verilirken, "Akılcı Çözümler” olarak da adlandırılan Simply Cleaver felsefesinden vazgeçilmedi. İç mekanda eğlence ve bilgilendirme sistemleri makyajlanmış Octavia’nın en can alıcı özelliklerinden birisi oldu. 9.2 inç büyüklüğüne erişen Colombus ekranda Skoda Connect ile birlikte; gerçek zamanlı trafik durumu, Google Street View ile bulunduğumuz yahut ulaşacağımız yerin anlık görüntüleri, benzin istasyonları, park alanları ve meterorolojiye kadar birçok özellikle kullanıcılarına anlık olarak gösterilebiliyor. Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink ve Smartgate özellikleri de Octavia’da kullanılabiliyor
Eski farları daha iyiydi. Zorlama olmuş. Dsg hala patlak.