Şimdi Ara

Skoda Rapid Sedan (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.079
Cevap
27
Favori
281.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Octavia nın satılması gereken fiyat aralığına bir alt segment arac konumlandırılıyor..

    Daha vahimi bunu "oo süper" diyebilecek bilinçsiz bir tüketim toplumuna dönüşmemiz, cidden yazık..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arac ne zaman bayilerde olacak arkadaslar bilgisi olan var mı? Araba alma arifesindeyim dsg+dizel kombinasyonuna 50000 verilir! fazlası haram!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: red007

    Bu arac ne zaman bayilerde olacak arkadaslar bilgisi olan var mı? Araba alma arifesindeyim dsg+dizel kombinasyonuna 50000 verilir! fazlası haram!

    1 ay daha sabret.aralıkta gelecek yanılmıyorsam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Ben dün gerçek anlamda araba bakmaya gittim.301 baktım. Opel sedan baktım, Rapıd ve Toledo baktım.Linea baktım..Focus baktım...Yeni çıkan bir çok SEDAN arabada bagajları çok ufaltılmış..Hem yükleme eşiği yüksek hem tavan mesafesi çok dar..İki karış.Seyahate çıkarken çok ağır bir kaç bavulu göbek seviyenize kadar kaldırıp o iki karış genişlikte yerden geçirip beliniz iki büklüm bagaja istiflemeye uğraşacaksınız..Bu iş çok büyük eziyet..Kazara ihtiyaç oldu kırk yılda bir defa kaba ev eşyası taşımanız gerekti ,asla bunların bagajına sığmaz..Giriş yüksekliği 2 karış.. Bir ocak, bir küçük fırın, bir çamaşır mak..bir büyük TV. Bu gördüğüm yeni sedanlarda bagaja asla sığmaz..Burada son cümle...RAPİD VE TOLEDO bagaj olarak rakipsiz...Yükleme sorunu yok..Arka cam boyunuz seviyesine kadar açılıyor..Acil durumda yazlığa falan taşınırken eski çamaşır makinası bile bu bagaja sığar.. Yeni TOLEDO VE RAPİD bagaj ve yükleme rahatlığı olarak çok çok farklı ve eziyetsiz. Bagaja bavul istifleyeceğim diye iki büklüm olma yok..Bavulu kaldır, bagaja tepeden indir tamam...Kaç bin kişi fuarı gezdi ise benim gibi çamaşır makinası sığacak bagaj arayan, ayrıntılı mukayese yapan kaç kişi oldu ? Bilmiyorum..1600 cc 16 V. 115 Hp atmosferik motor istiyorum...Saygılarımla..

    octavia kadar var mı bagajı
    o da dediğin sekilde hb tarzında




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Skoda marka imajı olarak Citroen ve Peugeot gibi araçların gerisinde olduğu için, fiyat olarak ucuz olmadıkça alan olmaz maalesef.

    Citroen ve Peugeot'un marka imajından ne olacak, Ocak - Ekim peugeot 9700 binek oto satmış, skoda 7600 adet satmış. Daha rapid piyasada yokken başa baş oynayacak durumdalar. Maksimum 2 sene süre zarfında, Türkiye pazarında skodanın bu iki markadan fazla satar konuma çıkacağına adım gibi eminim.

    Peugeot son yıllarda çok geriye gitti. O zaten belli. 207 ve 308 çok traş çıktı.

    Ama mesela 2000-2006 arası özellikle 206 ve 307 modelleri çok sattı. Hem ucuz hem de bol donanımla güzel satış yakaladılar. 3-5 yıldır yerinde sayıyorlar orası ayrı.

    Skoda da aynı tarz bol donanım ve ucuz fiyatla geleceğine, boş donanım ve VW seviyesinde hatta onların üstünde fiyatla satmaya çalışıyorlar.

    Rapid'i 301 ya da C-elysee ile karşılaştırmak abesle iştigaldir.Peugeot battı batacak o yüzden 301 ile tutunmaya çalışıyor tıpkı fiatın punto ile bataktan kurtulması gibi.Skoda satışlarını yüzde yüz artırmış bir firma; rapid modeli ile boşlıklardan birini doldurup yerini daha sağlamlaştırmak istiyor.Zaten diğer modellerle kıyaslanmaz bile.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Skoda marka imajı olarak Citroen ve Peugeot gibi araçların gerisinde olduğu için, fiyat olarak ucuz olmadıkça alan olmaz maalesef.

    Citroen ve Peugeot'un marka imajından ne olacak, Ocak - Ekim peugeot 9700 binek oto satmış, skoda 7600 adet satmış. Daha rapid piyasada yokken başa baş oynayacak durumdalar. Maksimum 2 sene süre zarfında, Türkiye pazarında skodanın bu iki markadan fazla satar konuma çıkacağına adım gibi eminim.

    Peugeot son yıllarda çok geriye gitti. O zaten belli. 207 ve 308 çok traş çıktı.

    Ama mesela 2000-2006 arası özellikle 206 ve 307 modelleri çok sattı. Hem ucuz hem de bol donanımla güzel satış yakaladılar. 3-5 yıldır yerinde sayıyorlar orası ayrı.

    Skoda da aynı tarz bol donanım ve ucuz fiyatla geleceğine, boş donanım ve VW seviyesinde hatta onların üstünde fiyatla satmaya çalışıyorlar.

    Rapid'i 301 ya da C-elysee ile karşılaştırmak abesle iştigaldir.Peugeot battı batacak o yüzden 301 ile tutunmaya çalışıyor tıpkı fiatın punto ile bataktan kurtulması gibi.Skoda satışlarını yüzde yüz artırmış bir firma; rapid modeli ile boşlıklardan birini doldurup yerini daha sağlamlaştırmak istiyor.Zaten diğer modellerle kıyaslanmaz bile.

    Peugeot'ta hedef 10 yıl önceyi yakalamak

    Christian Peugeot, "10 yıl önce Volkswagen ile aynı noktada idik, onlar iyi işler yaptılar bizim de birkaç yıl içinde aynı noktaya gelmemiz gerekiyor" dedi.Haber linki Hedefler doğrultusunda hareket ediyorlar kimse kafasına göre model cıkarmaz!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Ben dün gerçek anlamda araba bakmaya gittim.301 baktım. Opel sedan baktım, Rapıd ve Toledo baktım.Linea baktım..Focus baktım...Yeni çıkan bir çok SEDAN arabada bagajları çok ufaltılmış..Hem yükleme eşiği yüksek hem tavan mesafesi çok dar..İki karış.Seyahate çıkarken çok ağır bir kaç bavulu göbek seviyenize kadar kaldırıp o iki karış genişlikte yerden geçirip beliniz iki büklüm bagaja istiflemeye uğraşacaksınız..Bu iş çok büyük eziyet..Kazara ihtiyaç oldu kırk yılda bir defa kaba ev eşyası taşımanız gerekti ,asla bunların bagajına sığmaz..Giriş yüksekliği 2 karış.. Bir ocak, bir küçük fırın, bir çamaşır mak..bir büyük TV. Bu gördüğüm yeni sedanlarda bagaja asla sığmaz..Burada son cümle...RAPİD VE TOLEDO bagaj olarak rakipsiz...Yükleme sorunu yok..Arka cam boyunuz seviyesine kadar açılıyor..Acil durumda yazlığa falan taşınırken eski çamaşır makinası bile bu bagaja sığar.. Yeni TOLEDO VE RAPİD bagaj ve yükleme rahatlığı olarak çok çok farklı ve eziyetsiz. Bagaja bavul istifleyeceğim diye iki büklüm olma yok..Bavulu kaldır, bagaja tepeden indir tamam...Kaç bin kişi fuarı gezdi ise benim gibi çamaşır makinası sığacak bagaj arayan, ayrıntılı mukayese yapan kaç kişi oldu ? Bilmiyorum..1600 cc 16 V. 115 Hp atmosferik motor istiyorum...Saygılarımla..

    işte aynen bu nedenlerden dolayı sw aaraç kullanıyorum, sedan değil. belinizde sorun varsa, ağır bavulları sık sık indirip bindirmek zorundaysanız, sw araçlar bu iş için en uygun olanları, ne sedan ne de hb.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Skoda marka imajı olarak Citroen ve Peugeot gibi araçların gerisinde olduğu için, fiyat olarak ucuz olmadıkça alan olmaz maalesef.

    Citroen ve Peugeot'un marka imajından ne olacak, Ocak - Ekim peugeot 9700 binek oto satmış, skoda 7600 adet satmış. Daha rapid piyasada yokken başa baş oynayacak durumdalar. Maksimum 2 sene süre zarfında, Türkiye pazarında skodanın bu iki markadan fazla satar konuma çıkacağına adım gibi eminim.

    Peugeot son yıllarda çok geriye gitti. O zaten belli. 207 ve 308 çok traş çıktı.

    Ama mesela 2000-2006 arası özellikle 206 ve 307 modelleri çok sattı. Hem ucuz hem de bol donanımla güzel satış yakaladılar. 3-5 yıldır yerinde sayıyorlar orası ayrı.

    Skoda da aynı tarz bol donanım ve ucuz fiyatla geleceğine, boş donanım ve VW seviyesinde hatta onların üstünde fiyatla satmaya çalışıyorlar.

    Rapid'i 301 ya da C-elysee ile karşılaştırmak abesle iştigaldir.Peugeot battı batacak o yüzden 301 ile tutunmaya çalışıyor tıpkı fiatın punto ile bataktan kurtulması gibi.Skoda satışlarını yüzde yüz artırmış bir firma; rapid modeli ile boşlıklardan birini doldurup yerini daha sağlamlaştırmak istiyor.Zaten diğer modellerle kıyaslanmaz bile.

    o kadar da değil.. rapidi neyle kıyaslayacaksınız, tabiki de 301 ve c-elysee ve toledo ile. bu araçlar rapidin 1-1 rakipleridir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Gato Negro -- 10 Kasım 2012; 20:45:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Octavia nın satılması gereken fiyat aralığına bir alt segment arac konumlandırılıyor..

    Daha vahimi bunu "oo süper" diyebilecek bilinçsiz bir tüketim toplumuna dönüşmemiz, cidden yazık..

    cidden ne hale geldik. haberlere göre 35-55 bin arasında değişecek fiyatı. dizel+dsg b sınıfı araca 55 bin veren çıkacaktır. 55 veren çıkınca 60 a kadar şişirirler fiyatı. yazık vallahi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Ben dün gerçek anlamda araba bakmaya gittim.301 baktım. Opel sedan baktım, Rapıd ve Toledo baktım.Linea baktım..Focus baktım...Yeni çıkan bir çok SEDAN arabada bagajları çok ufaltılmış..Hem yükleme eşiği yüksek hem tavan mesafesi çok dar..İki karış.Seyahate çıkarken çok ağır bir kaç bavulu göbek seviyenize kadar kaldırıp o iki karış genişlikte yerden geçirip beliniz iki büklüm bagaja istiflemeye uğraşacaksınız..Bu iş çok büyük eziyet..Kazara ihtiyaç oldu kırk yılda bir defa kaba ev eşyası taşımanız gerekti ,asla bunların bagajına sığmaz..Giriş yüksekliği 2 karış.. Bir ocak, bir küçük fırın, bir çamaşır mak..bir büyük TV. Bu gördüğüm yeni sedanlarda bagaja asla sığmaz..Burada son cümle...RAPİD VE TOLEDO bagaj olarak rakipsiz...Yükleme sorunu yok..Arka cam boyunuz seviyesine kadar açılıyor..Acil durumda yazlığa falan taşınırken eski çamaşır makinası bile bu bagaja sığar.. Yeni TOLEDO VE RAPİD bagaj ve yükleme rahatlığı olarak çok çok farklı ve eziyetsiz. Bagaja bavul istifleyeceğim diye iki büklüm olma yok..Bavulu kaldır, bagaja tepeden indir tamam...Kaç bin kişi fuarı gezdi ise benim gibi çamaşır makinası sığacak bagaj arayan, ayrıntılı mukayese yapan kaç kişi oldu ? Bilmiyorum..1600 cc 16 V. 115 Hp atmosferik motor istiyorum...Saygılarımla..

    işte aynen bu nedenlerden dolayı sw aaraç kullanıyorum, sedan değil. belinizde sorun varsa, ağır bavulları sık sık indirip bindirmek zorundaysanız, sw araçlar bu iş için en uygun olanları, ne sedan ne de hb.

    sport tourer lar ucuz olsa da alsak bir astra megane




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646

    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Octavia nın satılması gereken fiyat aralığına bir alt segment arac konumlandırılıyor..

    Daha vahimi bunu "oo süper" diyebilecek bilinçsiz bir tüketim toplumuna dönüşmemiz, cidden yazık..

    cidden ne hale geldik. haberlere göre 35-55 bin arasında değişecek fiyatı. dizel+dsg b sınıfı araca 55 bin veren çıkacaktır. 55 veren çıkınca 60 a kadar şişirirler fiyatı. yazık vallahi

    DSG 2013 Haziran dan sonra gelecek.. o 55.000 bence DSG'li fiyat değil yani..
  • İlgiyi hakeden bir araba.Fuarda detaylıca inceleme şansımda oldu.Bagajın liftback tarzı açılması yükleme eşiği sorununu ortadan kaldırır nitelikte.
    Yüksek adetli satışlar hedefleniyorsa, kalite olarak düşündüğüm araç 301de dahil olmak üzere tüm rakiplerinden iyi ama fiyatı çok fazla olmamalı. Örneğin 301 dizel active için yine fuar için 38.300 fiyat aldığıma göre,bu aracında iç kalitesinin hatırına muadili motor ve donanımının maksimum 41.000 tl olması gerekir ki rekabette var olsun diye düşünüyorum naçizane.
  • Son zamanlarda forumda saçmalayanların sayısı iyice arttı B sınıfı bir sedandan bahsediyorsunuz rakipleri 32000 civarı iken bu araca kim bahsettiğiniz rakamları verir? Sonuçta skoda diğer bahsedilen markalardan ne zamandan bu yana daha iyi araçlar yapar oldu bırakın artık marka fanatikliğini...
  • 55.000 tl gibi rakamlarda sınıfı düşünüldüğünde çok abartılı olur,yine de sınıfındaki diğer araçlara göre özellikle iç mekan kalitesiyle daha tok bir duruşu var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    55.000 tl gibi rakamlarda sınıfı düşünüldüğünde çok abartılı olur,yine de sınıfındaki diğer araçlara göre özellikle iç mekan kalitesiyle daha tok bir duruşu var.

    2001 model fabia daha kaliteliydi

    arkadaşlar kendinizi kandırmayın araç hindistan malı kalitesi de ortada.

    bu 35-55 arası fiyata satılmaz.5 lira kafadan düşmesi lazım
  • dsg şanzımanlı dizel olsun da çamurdan olsun mantığıyla 55.000 tl ve üzeri rakamları bu sınıfta ki bir arabaya verecek olanın ben de aklına şaşarım.Ama işte skoda bu ya verilmez tabiki diyerekten değil,ne kadar full donanım olsa da bu sınıf araçların abartılı rakamlara çıkmasına karşıyım. Kaldı ki şu an karşısında fiyat performans olarak 301 ve c-elyse gibi araçlar dururken.
    Israrla da şunu söylerim fuar da symbol'ü bu karşılaştırmaya dahil bile etmem,çünkü araç herşeyiyle ben aslında yeni kasa dacia logan'ın renault logosu vurulmuş haliyim diye bağırmakta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    55.000 tl gibi rakamlarda sınıfı düşünüldüğünde çok abartılı olur,yine de sınıfındaki diğer araçlara göre özellikle iç mekan kalitesiyle daha tok bir duruşu var.

    2001 model fabia daha kaliteliydi

    arkadaşlar kendinizi kandırmayın araç hindistan malı kalitesi de ortada.

    bu 35-55 arası fiyata satılmaz.5 lira kafadan düşmesi lazım



    ya şu Hindistan muhabbeti nerden çıktı.geçtiğimiz yıllarda Hindistan pazarı için üretilmiş olan Skoda rapid ile Avrupa pazarı için üretilmiş olan rapid i karıştırıyorsunuz.2013 rapid yani Türkiyede satılacak olan model avrupa aracıdır.Çek cumhuriyetinde üretiliyor!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Skoda marka imajı olarak Citroen ve Peugeot gibi araçların gerisinde olduğu için, fiyat olarak ucuz olmadıkça alan olmaz maalesef.

    Citroen ve Peugeot'un marka imajından ne olacak, Ocak - Ekim peugeot 9700 binek oto satmış, skoda 7600 adet satmış. Daha rapid piyasada yokken başa baş oynayacak durumdalar. Maksimum 2 sene süre zarfında, Türkiye pazarında skodanın bu iki markadan fazla satar konuma çıkacağına adım gibi eminim.

    Peugeot son yıllarda çok geriye gitti. O zaten belli. 207 ve 308 çok traş çıktı.

    Ama mesela 2000-2006 arası özellikle 206 ve 307 modelleri çok sattı. Hem ucuz hem de bol donanımla güzel satış yakaladılar. 3-5 yıldır yerinde sayıyorlar orası ayrı.

    Skoda da aynı tarz bol donanım ve ucuz fiyatla geleceğine, boş donanım ve VW seviyesinde hatta onların üstünde fiyatla satmaya çalışıyorlar.

    Rapid'i 301 ya da C-elysee ile karşılaştırmak abesle iştigaldir.Peugeot battı batacak o yüzden 301 ile tutunmaya çalışıyor tıpkı fiatın punto ile bataktan kurtulması gibi.Skoda satışlarını yüzde yüz artırmış bir firma; rapid modeli ile boşlıklardan birini doldurup yerini daha sağlamlaştırmak istiyor.Zaten diğer modellerle kıyaslanmaz bile.

    o kadar da değil.. rapidi neyle kıyaslayacaksınız, tabiki de 301 ve c-elysee ve toledo ile. bu araçlar rapidin 1-1 rakipleridir.

    Kıyaslanmaz derken rapid fark atar (301 ve c-elysee'ye) manasında yazdım hocam.Toledoya lafım yok zaten rapidle aynı araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evilonthemove

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    55.000 tl gibi rakamlarda sınıfı düşünüldüğünde çok abartılı olur,yine de sınıfındaki diğer araçlara göre özellikle iç mekan kalitesiyle daha tok bir duruşu var.

    2001 model fabia daha kaliteliydi

    arkadaşlar kendinizi kandırmayın araç hindistan malı kalitesi de ortada.

    bu 35-55 arası fiyata satılmaz.5 lira kafadan düşmesi lazım



    ya şu Hindistan muhabbeti nerden çıktı.geçtiğimiz yıllarda Hindistan pazarı için üretilmiş olan Skoda rapid ile Avrupa pazarı için üretilmiş olan rapid i karıştırıyorsunuz.2013 rapid yani Türkiyede satılacak olan model avrupa aracıdır.Çek cumhuriyetinde üretiliyor!



    2001 fabia mı kaliteli bu mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: evilonthemove

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    55.000 tl gibi rakamlarda sınıfı düşünüldüğünde çok abartılı olur,yine de sınıfındaki diğer araçlara göre özellikle iç mekan kalitesiyle daha tok bir duruşu var.

    2001 model fabia daha kaliteliydi

    arkadaşlar kendinizi kandırmayın araç hindistan malı kalitesi de ortada.

    bu 35-55 arası fiyata satılmaz.5 lira kafadan düşmesi lazım



    ya şu Hindistan muhabbeti nerden çıktı.geçtiğimiz yıllarda Hindistan pazarı için üretilmiş olan Skoda rapid ile Avrupa pazarı için üretilmiş olan rapid i karıştırıyorsunuz.2013 rapid yani Türkiyede satılacak olan model avrupa aracıdır.Çek cumhuriyetinde üretiliyor!



    2001 fabia mı kaliteli bu mu?







    Bir arkadaşımda 2001 1.4 mpi 68 hp olanından vardı,aracı kullandım da,iç mekanda kullanılan plastiği kalite hissi yüksek yumuşak dokulu olandı.Motor aracın ağırlığına göre hantal eski teknoloji yüksek tüketimliydi.Tamam şimdiki fabia'lara göre bile kalite iyiydi.
    Fakat bu aracı yine de klansmanına göre değerlendirelim.Hindistan da üretilen rapid'le,çek cumhuriyetinde üretilen rapid arasında görsel farklılıkta var.
    www.skoda-auto.co.in adresine girersen ön farların güncel fabia'ya benzer olduğu görülür.




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.