Şimdi Ara

Skoda Rapid Sedan (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.079
Cevap
27
Favori
281.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aslında öncelikle alakası yok. Distribütör adam gibi bol donanımlı getirse harika olur.
  • Bugün Otoshow'a gidip Rapid'i yakından inceledim. Kendi sınıfındaki Peugeot 301, Citroen C-Elysse ve Renault Symbol ile karşılaştırdığımda bence çok güzel bir araç gibi duruyor Rapid. Diğerleriyle kıyaslanamaz diye düşünüyorum. Ön konsol sert plastikten yapılmış; ama malzemesi digerlerine kıyasla çok daha kaliteli. Tavan döşemesi, ön konsolun sadeliği, bagajın kullanılışlığı, aracın dizaynı... Bence diğerleriyle aynı kefede durmuyor araç.

    Bugün fiyat konusunu da sordum. Bana kalırsa diğerlerinden fiyat olarak daha yüksek olacak çünkü diğerlerinden daha kaliteli. Fiyatların aralık ayında belli olacağını ve ocak ayından itibaren de satışa çıkacağını öğrendim. Aldığım bilgiler doğru ise satışa çıktıktan sonraki 15-20 gün belki de bir ay boyunca kampanyalı bir satış fiyatı olacak. Daha sonra tekrar zamlı fiyatlarla satışa devam edileceğini öğrendim.

    Ayrıca Almanya'da 900 Euro olan opsiyonel multimedya navigasyon sisteminin Türkiye'de 1800-1900 TL civarında olduğunu da öğrendim. 45 bin civarında olursa benim tercihim olur. Bu fiyatı geçerse Jetta'ya yönelirim.




  • Skoda marka imajı olarak Citroen ve Peugeot gibi araçların gerisinde olduğu için, fiyat olarak ucuz olmadıkça alan olmaz maalesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    güvenliğin opsiyonu olurmu allah aşkına. karartmalı aynayı otomatık klımayı deri direksıyonu falan yap zaten olması gerekende odur ama şuraya bak perde hava yastıgı için elegance almak gerekıyor. zamanındada o yüzden yeti yi elemiştim. birazcık renoya ( clio ) citroende ( c elyse ) bakıp örnek alsınlar..

    C-elysee de yan hava yastıkları en üst versiyonda var.rapid de ise orta donanımdan itibaren sunuluyor.rapid elegance donanımda perde hava yastıkları var.301 ve elysee de en üst versiyonda bile perde hava yastığı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    2.0 177PS motorla gelsin de ölçüler önemli değil.

    o 177hp lık motoru once vw kendı kullansın sonra b sınıfı skoda ya koysun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    2.0 177PS motorla gelsin de ölçüler önemli değil.

    o 177hp lık motoru once vw kendı kullansın sonra b sınıfı skoda ya koysun

    1.6 motora 55000 fiyat isteyeceği yazınca Skoda'nın, herhalde dedim 2.0 TDI getirecekler. Yoksa 55.000 kim neden versin 1.6 105PS Skoda'ya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caylaka

    Bence Turkiye satislarini olumsuz yonde etkileyecek bir faktör de Rapid'in Hindistan'daki VW fabrikasında A05 (PQ25) bandında uretilmesi.
    Bu bantta uretilen kardesler

    SEAT Ibiza Mk4 (Typ 6J, 2008-)
    Volkswagen Polo Mk5 (Typ 6R, 2009-)
    Audi A1 (Typ 8X, 2010-on)
    SEAT Toledo (Typ --, 2012-on)

    Skoda CEO su demis ki "arac zaten hint ve uzakdogu pazarına hitap etmesi icin tasarlandi"

    VW cinde meksikada da uretiyor diyebilirsiniz ve haklısınız. Zaten Hint yapımı satmaz demiyorum sadece Hint yapımı oldugunu ogrenen bazı musteriler almayacaktır diyorum. Ve bu bilgi cok kısa surede kulaktan kulaga yayılacaktır maalesef.

    Yani Rapid çekoslavak markası, hint üretimi olacak. Parayı almanlar kazanacak:)


    Almanyada uretilen VW'e bindigini zanneden arkadaslara minik bir bilgi: sasi numarasından uretim yerini ogrenebilirsiniz.

    VW grubu sorgulama icin:
    http://www.motoverse.com/tools/vin/audi.asp



    Hindistan pazarı için üretilmiş olan Rapid ile Avrupa pazarı için Çek cumhuriyetinde üretilen yeni Rapid i karıştırıyorsunuz.2013 rapid Avrupa aracıdır.Hindistan pazarı için üretilen rapid farklı bi araçtır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Skoda marka imajı olarak Citroen ve Peugeot gibi araçların gerisinde olduğu için, fiyat olarak ucuz olmadıkça alan olmaz maalesef.

    Citroen ve Peugeot'un marka imajından ne olacak, Ocak - Ekim peugeot 9700 binek oto satmış, skoda 7600 adet satmış. Daha rapid piyasada yokken başa baş oynayacak durumdalar. Maksimum 2 sene süre zarfında, Türkiye pazarında skodanın bu iki markadan fazla satar konuma çıkacağına adım gibi eminim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi In absentia -- 9 Kasım 2012; 23:03:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Skoda marka imajı olarak Citroen ve Peugeot gibi araçların gerisinde olduğu için, fiyat olarak ucuz olmadıkça alan olmaz maalesef.

    Citroen ve Peugeot'un marka imajından ne olacak, Ocak - Ekim peugeot 9700 binek oto satmış, skoda 7600 adet satmış. Daha rapid piyasada yokken başa baş oynayacak durumdalar. Maksimum 2 sene süre zarfında, Türkiye pazarında skodanın bu iki markadan fazla satar konuma çıkacağına adım gibi eminim.

    Peugeot son yıllarda çok geriye gitti. O zaten belli. 207 ve 308 çok traş çıktı.

    Ama mesela 2000-2006 arası özellikle 206 ve 307 modelleri çok sattı. Hem ucuz hem de bol donanımla güzel satış yakaladılar. 3-5 yıldır yerinde sayıyorlar orası ayrı.

    Skoda da aynı tarz bol donanım ve ucuz fiyatla geleceğine, boş donanım ve VW seviyesinde hatta onların üstünde fiyatla satmaya çalışıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Skoda marka imajı olarak Citroen ve Peugeot gibi araçların gerisinde olduğu için, fiyat olarak ucuz olmadıkça alan olmaz maalesef.

    forumdaki bazı kişiler senin mesajlarına alaycı şekilde cevap veriyorlardı.bende adama fazla yükleniyorlar diye düşünüyordum ama bu mesajını gördükten sonra fikrim değişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evilonthemove

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Skoda marka imajı olarak Citroen ve Peugeot gibi araçların gerisinde olduğu için, fiyat olarak ucuz olmadıkça alan olmaz maalesef.

    forumdaki bazı kişiler senin mesajlarına alaycı şekilde cevap veriyorlardı.bende adama fazla yükleniyorlar diye düşünüyordum ama bu mesajını gördükten sonra fikrim değişti.

    Forumdaki 100 kişiye soran Skoda'nın marka imajı mı, Citroen Peugeot mu, acaba kaç kişi Skoda der. Bence çok az kişi.

    Peugeot özellikle son yıllarda geriledi ama sonuçta 2000-2006 arası çok başarılı.
    Citroen 2-3 yıldır biraz daha hamle yapmaya başladı.

    Skoda hala Polo ile aynı fiyattan araç satacağını sanıyor. Ya da Octavia'yı Golf'ten pahalı satmaya çalışıyor.

    http://forum.donanimhaber.com/m_61161070/tm.htm




  • Bu gün OTOSHOW da Beylikdüzünde RAPID i ve ikizi Toledo yu inceledim...Beğendim...Başımda duran bayana nerde yapılıyor diye sordum..Seat TOLEDO ile birlikte >İspanya da üretiliyor dedi...Bilmiyormuydu ? Yalanmı söyledi ? Bilemedim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Skoda da aynı tarz bol donanım ve ucuz fiyatla geleceğine, boş donanım ve VW seviyesinde hatta onların üstünde fiyatla satmaya çalışıyorlar.

    Vw de en hesaplı otomatik tiguan 66 binden başlarken, aynı platformu paylaşan otomatik yeti 50.000 liradan başlıyor. Ambition (orta donanım seviyesi) + dsg şanzıman yeti 54.000 TL ki araç tüm güvenlik ekipmanlarıyle birlikte lüzumlu denilebilecek tüm donanımı ihtiva ediyor. En boş olanında ESP +ABS + HBA + MSR + ASR + EDS + ESBS + DSR + EBV standart geliyor. Poloya nazaran çok daha donanımlı fabia, baz polo fiyatına alınıyor. Yani vw den pahalı durumu yok.
  • Fabia ve Octavia çok az donanımlı. Bence araçları tablo olarak karşılaştırınca daha rahat görebiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: evilonthemove

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Skoda marka imajı olarak Citroen ve Peugeot gibi araçların gerisinde olduğu için, fiyat olarak ucuz olmadıkça alan olmaz maalesef.

    forumdaki bazı kişiler senin mesajlarına alaycı şekilde cevap veriyorlardı.bende adama fazla yükleniyorlar diye düşünüyordum ama bu mesajını gördükten sonra fikrim değişti.

    Forumdaki 100 kişiye soran Skoda'nın marka imajı mı, Citroen Peugeot mu, acaba kaç kişi Skoda der. Bence çok az kişi.

    Peugeot özellikle son yıllarda geriledi ama sonuçta 2000-2006 arası çok başarılı.
    Citroen 2-3 yıldır biraz daha hamle yapmaya başladı.

    Skoda hala Polo ile aynı fiyattan araç satacağını sanıyor. Ya da Octavia'yı Golf'ten pahalı satmaya çalışıyor.

    http://forum.donanimhaber.com/m_61161070/tm.htm

    anladığım kadarıyla senin için ''imaj= satış rakamı'' Peugeot un hiçbir zaman imajı yüksek olmamıştır bu ülkede.bahsettiğin yıllarda 206 modeli çok satıldı.oda kaliteli yada imajı yüksek olduğundan değil.o dönemin rakip modellerine göre tasarım olarak daha güzel ve ucuz olduğu için.Yani şimdilerde renault symbol yada lineanın yaşadığı durum gibi.Skoda, kısıtlı bayi ağı ile peugeot yada citroendeki muadillerine göre daha pahalı ve az donanımlı araç satmasına rağmen satış rakamları olarak yakalamak üzere.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Bu gün OTOSHOW da Beylikdüzünde RAPID i ve ikizi Toledo yu inceledim...Beğendim...Başımda duran bayana nerde yapılıyor diye sordum..Seat TOLEDO ile birlikte >İspanya da üretiliyor dedi...Bilmiyormuydu ? Yalanmı söyledi ? Bilemedim..

    Rapid Çek Cumhriyetinde Mlada Boleslavdaki Skoda fabrikasında üretiliyor.
    http://www.turkeycarblog.com/2012/08/ilk-skoda-rapid-sedan-banttan-indi/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mightywolf35 -- 9 Kasım 2012; 23:36:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Fabia ve Octavia çok az donanımlı. Bence araçları tablo olarak karşılaştırınca daha rahat görebiliriz.

    Octavia Elegance ? Çok az donanımlı ?
    Bence de , tabloları açıp bakarsak, yanlarına da fiyat listelerini. Herşey açıkça görünüyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evilonthemove

    quote:

    Orijinalden alıntı: caylaka

    Bence Turkiye satislarini olumsuz yonde etkileyecek bir faktör de Rapid'in Hindistan'daki VW fabrikasında A05 (PQ25) bandında uretilmesi.
    Bu bantta uretilen kardesler

    SEAT Ibiza Mk4 (Typ 6J, 2008-)
    Volkswagen Polo Mk5 (Typ 6R, 2009-)
    Audi A1 (Typ 8X, 2010-on)
    SEAT Toledo (Typ --, 2012-on)

    Skoda CEO su demis ki "arac zaten hint ve uzakdogu pazarına hitap etmesi icin tasarlandi"

    VW cinde meksikada da uretiyor diyebilirsiniz ve haklısınız. Zaten Hint yapımı satmaz demiyorum sadece Hint yapımı oldugunu ogrenen bazı musteriler almayacaktır diyorum. Ve bu bilgi cok kısa surede kulaktan kulaga yayılacaktır maalesef.

    Yani Rapid çekoslavak markası, hint üretimi olacak. Parayı almanlar kazanacak:)


    Almanyada uretilen VW'e bindigini zanneden arkadaslara minik bir bilgi: sasi numarasından uretim yerini ogrenebilirsiniz.

    VW grubu sorgulama icin:
    http://www.motoverse.com/tools/vin/audi.asp



    Hindistan pazarı için üretilmiş olan Rapid ile Avrupa pazarı için Çek cumhuriyetinde üretilen yeni Rapid i karıştırıyorsunuz.2013 rapid Avrupa aracıdır.Hindistan pazarı için üretilen rapid farklı bi araçtır.

    Evet haklısın. Az once ben de Skoda CEO'sunun roportajını okudum. Hindistan bilgilendirmesi icin herkesten ozur dilerim. Rapid Cek Cumhuriyetinde uretilecek.




  • Ben dün gerçek anlamda araba bakmaya gittim.301 baktım. Opel sedan baktım, Rapıd ve Toledo baktım.Linea baktım..Focus baktım...Yeni çıkan bir çok SEDAN arabada bagajları çok ufaltılmış..Hem yükleme eşiği yüksek hem tavan mesafesi çok dar..İki karış.Seyahate çıkarken çok ağır bir kaç bavulu göbek seviyenize kadar kaldırıp o iki karış genişlikte yerden geçirip beliniz iki büklüm bagaja istiflemeye uğraşacaksınız..Bu iş çok büyük eziyet..Kazara ihtiyaç oldu kırk yılda bir defa kaba ev eşyası taşımanız gerekti ,asla bunların bagajına sığmaz..Giriş yüksekliği 2 karış.. Bir ocak, bir küçük fırın, bir çamaşır mak..bir büyük TV. Bu gördüğüm yeni sedanlarda bagaja asla sığmaz..Burada son cümle...RAPİD VE TOLEDO bagaj olarak rakipsiz...Yükleme sorunu yok..Arka cam boyunuz seviyesine kadar açılıyor..Acil durumda yazlığa falan taşınırken eski çamaşır makinası bile bu bagaja sığar.. Yeni TOLEDO VE RAPİD bagaj ve yükleme rahatlığı olarak çok çok farklı ve eziyetsiz. Bagaja bavul istifleyeceğim diye iki büklüm olma yok..Bavulu kaldır, bagaja tepeden indir tamam...Kaç bin kişi fuarı gezdi ise benim gibi çamaşır makinası sığacak bagaj arayan, ayrıntılı mukayese yapan kaç kişi oldu ? Bilmiyorum..1600 cc 16 V. 115 Hp atmosferik motor istiyorum...Saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 10 Kasım 2012; 11:26:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evilonthemove

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    güvenliğin opsiyonu olurmu allah aşkına. karartmalı aynayı otomatık klımayı deri direksıyonu falan yap zaten olması gerekende odur ama şuraya bak perde hava yastıgı için elegance almak gerekıyor. zamanındada o yüzden yeti yi elemiştim. birazcık renoya ( clio ) citroende ( c elyse ) bakıp örnek alsınlar..

    C-elysee de yan hava yastıkları en üst versiyonda var.rapid de ise orta donanımdan itibaren sunuluyor.rapid elegance donanımda perde hava yastıkları var.301 ve elysee de en üst versiyonda bile perde hava yastığı yok.

    Türk halkı güvenliğe bakmaz. Şuan kullandığım araçta dedikleriniz ve daha fazlası standart ama satışlar ortada. Bu model (sedan+HB) ayda 800 civarı filan ancak satılıyor. 4 cam otomaitkse içi de büyükse bi de alman derseniz havada kapar.




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.