Şimdi Ara

SKODA ROOMSTER Kulübü

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
210
Cevap
11
Favori
101.217
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Skoda Roomster ile ilgili olarak paylaşımları buradan yürütebiliriz. Derli toplu bir başlık olması dileğiyle.

    Kendi aracım, 2011 Skoda Roomster 1.2 HTP , Panorama, Şeker beyazı


    DonanımHaber Skoda Roomster kulübü ile ilgili olarak DH imzanızı şu şekilde değiştirebilirsiniz.

    [image]https://store.donanimhaber.com/b2/c5/6a/b2c56ab531a5551c3ecb47309d406cb5.png[/image]______   [link=http://forum.donanimhaber.com/m_64339689/tm.htm][size=1][b][color=#000000]Skoda Roomster Kulübü[/color][/b][/size][/link]


     SKODA ROOMSTER Kulübü
    ______ Skoda Roomster Kulübü





     SKODA ROOMSTER Kulübü


     SKODA ROOMSTER Kulübü


     SKODA ROOMSTER Kulübü


     SKODA ROOMSTER Kulübü


     SKODA ROOMSTER Kulübü


     SKODA ROOMSTER Kulübü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iletiler -- 9 Eylül 2012; 22:46:23 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    SKODA ROOMSTER Kulübü: Bilgi ve Yorumlar

    Giriş SKODA ROOMSTER, Çek otomobil üreticisi SKODA tarafından üretilen bir kompakt MPV'dir. 2006 yılında piyasaya sürülen araç, geniş iç hacmi, pratik özellikleri ve uygun fiyatıyla öne çıkmaktadır.

    SKODA ROOMSTER Neden Tutulmuyor? SKODA ROOMSTER'ın bazı nedenlerle beklenen ilgiyi görmediği düşünülmektedir:

    • Rekabetin artması
    • Piyasaya geç girmesi
    • Pazarlama stratejilerinin yetersizliği

    SKODA ROOMSTER Alınır mı? SKODA ROOMSTER, geniş aileler veya çok eşyası olanlar için uygun bir araç olabilir. Ancak aşağıdaki faktörler dikkate alınmalıdır:

    • Yakıt Tüketimi: 1.6 benzinli motor, şehir içinde yüksek yakıt tüketimine sahiptir.
    • Performans: 1.4 benzinli motor, özellikle doluyken yetersiz performans gösterebilir.
    • Son Teknoloji Özellikler: Bazı modellerde modern güvenlik ve eğlence özellikleri eksik olabilir.

    SKODA ROOMSTER Yorumları SKODA ROOMSTER kullanıcılarından gelen yorumlar genellikle olumludur:

    • Geniş İç Hacim: Kullanıcılar, aracın geniş iç hacmini ve çok yönlü oturma düzenini takdir etmektedir.
    • Pratik Özellikler: Bölmeli bagaj, katlanabilir koltuklar ve akıllı saklama alanları gibi pratik özellikler faydalıdır.
    • Dayanıklılık: SKODA ROOMSTER'ın genel olarak dayanıklı ve güvenilir bir araç olduğu düşünülmektedir.

    Sonuç SKODA ROOMSTER, uygun fiyatlı ve pratik bir aile aracıdır. Ancak beklenen ilgiyi görmemesi, rekabetin artması ve pazarlama stratejilerindeki yetersizliklerle ilgili olabilir. Kullanıcı yorumları genellikle olumlu olsa da, yakıt tüketimi, performans ve son teknoloji özelliklerin eksikliği gibi bazı faktörler dikkate alınmalıdır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Meraba bende niyetine girdim hocam. Araçtan memnunmusunuz? Kaça aldınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar
    Ailecek kullanmak için doblo araç almayı düşünüyordum. Çoğunlukla şehir içi bazende şehir dışı kullanılacak.

    Bir arkadaşım "boş ver dobloyu, sen Skoda roomster al, Parçası pahalıdır ama sağlam arabadır, tam senlik" dedi. Piyasada aradım pek göremedim.
    internette arama yaparken işte bu formu buldum.

    Sözün kısası; Bu arabayı kullanan arkadaşlar bi anlatabilirlermi -ve+ yönlerini.
    Yakıtı nasıldır, benzinli düşünüyorum LPG takılacak, 90 bg olanını düşünüyorum. enaz yakan bu galiba.

    Yerden yüksekliği nasıl Köye filan giderken yollar çok bozuk altı vururmu acaba?
    Birde arka tarafın ortasındaki koltuk çok dar gibi geldi 3kişi sığarmı?
    Arka koltuklar icabında katlanabiliyormu acaba?

    Bilgileriniz içinÇok teşekkürler arkdaşlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolcu 07 -- 28 Ağustos 2012; 3:45:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcu 07

    Merhaba arkadaşlar
    Ailecek kullanmak için doblo araç almayı düşünüyordum. Çoğunlukla şehir içi bazende şehir dışı kullanılacak.

    Bir arkadaşım "boş ver dobloyu, sen Skoda roomster al, Parçası pahalıdır ama sağlam arabadır, tam senlik" dedi. Piyasada aradım pek göremedim.
    internette arama yaparken işte bu formu buldum.

    Sözün kısası; Bu arabayı kullanan arkadaşlar bi anlatabilirlermi -ve+ yönlerini.
    Yakıtı nasıldır, benzinli düşünüyorum LPG takılacak, 90 bg olanını düşünüyorum. enaz yakan bu galiba.

    Yerden yüksekliği nasıl Köye filan giderken yollar çok bozuk altı vururmu acaba?
    Birde arka tarafın ortasındaki koltuk çok dar gibi geldi 3kişi sığarmı?
    Arka koltuklar icabında katlanabiliyormu acaba?

    Bilgileriniz içinÇok teşekkürler arkdaşlar

    Köy yolu konusunda ; skodanın yürüyen aksamı oldukça sağlamdır. Bu konuda içiniz ferah olsun

    Doblo ile ilgili K belgesi sıkıntısı yaşayabilirsiniz. Önceden pek sıkıştırmıyorlardı fakat kontroller çok sıkı tutulmaya başlandı. Örneğin doblo aracınızda taşıdığınız bir koliye ilişin yapılan kontrolde K belgesinizi sunamaz iseniz cezai işlemle uğraşırsınız. Uygulamada bilgi eksikliğinden kaynaklı keyfi durumlar ortaya çıkabiliyor. Şehir merkezi ve köprülerde ticari araç girişi yasaktır. Ticari araçlarda vergide bir alt dilime düşmek uzun sürer vs.. Ruhsatta binek otomobil geçen roomster alırsanız hem geniş taşıma hacminiz olur hemde bu işlerle kafa yormamış olursunuz.

    Ticari araçların iç mekan kalitesi ve konforu düşük olur. Keza roomster bu anlamdada oldukça başarılıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metintekin

    Meraba bende niyetine girdim hocam. Araçtan memnunmusunuz? Kaça aldınız?


    Araçtan memnunum, konfor, iç hacim, bagaj olarak iyi,

    Bendeki 1.2 HTP motor, yokuşlarda yüksek devirlerde çıkmanız gerekiyor, bu da yakıtı etkiliyor haliyle. Bol yokuşlu ve virajlı yolda ortalama tüketim, 6,5-7 lt idi, Otobanda ise 4,8-5,2 arasında değişiyor,

    Araç konfor olarak çok iyi, yakıt olarak 1.2 diye az yakmasını beklemeyin. Bendeki panoramik tavan, dolayısıyla içi en ferah araba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iletiler -- 5 Eylül 2012; 17:38:12 >
  • quote:


    Merhaba arkadaşlar
    Ailecek kullanmak için doblo araç almayı düşünüyordum. Çoğunlukla şehir içi bazende şehir dışı kullanılacak.

    Bir arkadaşım "boş ver dobloyu, sen Skoda roomster al, Parçası pahalıdır ama sağlam arabadır, tam senlik" dedi. Piyasada aradım pek göremedim.
    internette arama yaparken işte bu formu buldum.

    Sözün kısası; Bu arabayı kullanan arkadaşlar bi anlatabilirlermi -ve+ yönlerini.
    Yakıtı nasıldır, benzinli düşünüyorum LPG takılacak, 90 bg olanını düşünüyorum. enaz yakan bu galiba.

    Yerden yüksekliği nasıl Köye filan giderken yollar çok bozuk altı vururmu acaba?
    Birde arka tarafın ortasındaki koltuk çok dar gibi geldi 3kişi sığarmı?
    Arka koltuklar icabında katlanabiliyormu acaba?

    Bilgileriniz içinÇok teşekkürler arkdaşlar


    Roomster yere yakındır, parçası konusunda pek bilgim yok. Ama sağlamlığı konusunda şüpheniz olmasın. Birçok parçası Volkswagen araçlarında kullanılan parça. Düğmeler, müzik sistemi, kablo takımları, vs. vs. Dolayısıyla kalite konusunda sizi üzmez,

    Arka koltukların şekli konusunda piyasadaki en esnek araba. arka 3 koltuk, tek tek yatabilir, katlanabilir, yerinden çıkarıp araç dışına alabilir, hatta öne arkaya (Aynı şöför koltuğu gibi) kaydırabilirsiniz.Benim araçta ayrıca arka orta koltuğun arkasında bardaklık ve kol dayama var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iletiler -- 5 Eylül 2012; 17:40:59 >




  • Ufak birkaç ROOMSTER tanıtım videosu ,

    https://www.youtube.com/watch?v=N3xDFfRF-1c

    https://www.youtube.com/watch?v=D_7ROjQnLmc

    https://www.youtube.com/watch?v=qhe8yqCEbMA&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=gFTW52riqnY

    Bu da Swissbox tanıtımı

    https://www.youtube.com/watch?v=pa8UD8OWFuY



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iletiler -- 8 Eylül 2012; 11:53:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metintekin

    Meraba bende niyetine girdim hocam. Araçtan memnunmusunuz? Kaça aldınız?

    Bu arada 2011 model, 20.00 km de, Panorama modelini 28.000 e aldım.
  • Skoda Roomster in (Aynı zamanda Fabia ların) bazı bilinmeyen (Gizli, az bilinen) özelliklerinden bazılar,

    -Aracı kapatıp parkları yaktığınızda sol sinyali indirdiğinizde sol stop-sol park sağı indirdiğinizde sağ stop-sağ parklar yanar.

    -Anahtarı kapıya sokup birkaç saniye sağa veya sola döndürdüğünüzde ön camları indirip kaldırabilirsiniz

    -hareket halindeyken sinyal kolunu sabitlemeden sağa veya sola indirdiğinizde 3 kez sinyal yanar. sollama yaparken pratik bişey.

    -radyo hıza duyarlıdır speed vol ü aktif hale getirince araç hızlandıkça radyonun sesi artar.

    -araç rolantide çalışırken boşta tam gaz yapmanıza izin vermez 3500 d/d da limitör devreye girer motora zarar gelmemesi için.

    -msr (motor fren torku düzenleyici) tüm skodalarda standarttır karda giderken rahat bir şekilde vites küçültebilirsiniz tekerlekler kitlenmez.

    -belki dikkat çekmemiştir diye söylüyorum 2009 2. yarısından itibaren soğutmalı torpido ve ısıtmalı-elektirikli aynalar baz model fabialarda da dahil edilmiş.

    -araç rolantide çalışırken boşta tam gaz yapmanıza izin vermez 3500 d/d da limitör devreye girer motora zarar gelmemesi için.

    -Ön silecekler çalışır pozisyonda iken geri vitese takıldığında arka sileceğin bir tur atıp camı temizlemesi

    -Geri vitese takınca iç sirkülasyonun devreye girmesi (egzos gazı girmesin diye kabine)

    -Araba 5 km sürati geçince bagaj kapağı otomatik olarak kilitlenir, dışarıdan açılmaz.

    -Araç çalışmazken radyo açık kalırsa kapılar kilitlendiğinde radyo-CD çalar kapanır

    ******** Çeşitli sitelerden derlenmiştir.




  • Skoda kısmet olmadı ama ilerisi için aklımda olan bir model hocam. güzelde bilgiler paylaşmışsınız iyi günlerde kullanın
  • Merhaba arkadaşlar
    Romstar 1.6 tdi ile aranızdayım inşallah. Yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkür ederim. (iletiler ve günerkanat)

    2. el 1.4 benzinli comfort arıyordum ama bulduklarım hep sorunlu çıktı. Skodaya gittim. bu gün son gün müş. yarın ötv oranı yükseliyormuş ve fiyatlarıda bi hayli yükselecekmiş.
    Sözün kısası adam beni allem etti kallem etti son elinde kalan 1.6 tdi klassik almaya ikna etti. başka seçenek yokmuş.10.250 verdim. 745x48 ay vadeli kredim var.


    Arabayı inşallah pazartesi teslim alacağız. Ama ben az pişmanlık duymaya başladım. yol bilgisayarı yokmuş, hız sabitleme yokmuş, soğutuculu torpido yokmuş.....vb. Bu kaddar para verdim keşke bekleseydim 5-6 daha verip comfort panorama alaydım.....

    Çokmu pahalı aldım acaba?
  • Birde arkadaşlar; ben daha önce 1.2 benzinli (Fiat strada) araba kullandım. çok seriydi, Araba kalkar kalkmaz ikiye takmak zorundaydım. vede kaldırırken çoğu zaman gaz vermeden yarım debriyajla kalkıyordum. 1.4 tdi denedim bu gün çok hantal geldi. 1.6 seridir dediler ama ben yinede tedirgin oldum. Dizel benzinli gibi olmaz şanzıman indirirsin diyorlar. Bende tedirgin oldum gerçekten böyle midir dizzel? Benzinlimi almalıydım acaba?


    Birde tam olarak hangi RPM de vites değiştirmeliyim. Benzinlide (Fiat strada) 2500-3000 idi.




    Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcu 07

    Merhaba arkadaşlar
    Romstar 1.6 tdi ile aranızdayım inşallah. Yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkür ederim. (iletiler ve günerkanat)

    2. el 1.4 benzinli comfort arıyordum ama bulduklarım hep sorunlu çıktı. Skodaya gittim. bu gün son gün müş. yarın ötv oranı yükseliyormuş ve fiyatlarıda bi hayli yükselecekmiş.
    Sözün kısası adam beni allem etti kallem etti son elinde kalan 1.6 tdi klassik almaya ikna etti. başka seçenek yokmuş.10.250 verdim. 745x48 ay vadeli kredim var.


    Arabayı inşallah pazartesi teslim alacağız. Ama ben az pişmanlık duymaya başladım. yol bilgisayarı yokmuş, hız sabitleme yokmuş, soğutuculu torpido yokmuş.....vb. Bu kaddar para verdim keşke bekleseydim 5-6 daha verip comfort panorama alaydım.....

    Çokmu pahalı aldım acaba?

    Öncelikle hayırlı olsun, bu son benzin zamlarından sonra dizel tercih etmeniz iyi olmuş, hele ki 1.6 tdi almanız daha iyi olmuş. 1.4 tdi den daha az yakan bir araç. Yakıt konusunda süper. Performans konusunda da gayet sizi tatmin eder diye düşünüyorum. 1.2 benzinli kullanıyorum, şehir içerisinde gayet atak, fakat uzun yolda da 130-140 dan sonra hızlanma ççok az. Bu sorun sizde olmaz diye düşünüyorum. Uzun yolda rahat edersiniz. 1.6 sizi tatmin eder.

    Yol bilgisayarı, hız sabitleme konusunda servis ile görüşün, aracın versiyonuna göre bazı araçlara kolaylıkla takılabiliyor. Yıl sonuna doğru bu parçalarda indirim de oluyor muş.

    Aracın fiyatı 46.010 a geliyor, doğru değil mi. Peşin fiyatı 39.900 gözüküyor, hatta bu fiyattan 2-3 bin tl indirim yapıyorlar normalde. Yani 37.000 peşine alınabilecek bir araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcu 07

    Birde arkadaşlar; ben daha önce 1.2 benzinli (Fiat strada) araba kullandım. çok seriydi, Araba kalkar kalkmaz ikiye takmak zorundaydım. vede kaldırırken çoğu zaman gaz vermeden yarım debriyajla kalkıyordum. 1.4 tdi denedim bu gün çok hantal geldi. 1.6 seridir dediler ama ben yinede tedirgin oldum. Dizel benzinli gibi olmaz şanzıman indirirsin diyorlar. Bende tedirgin oldum gerçekten böyle midir dizzel? Benzinlimi almalıydım acaba?


    Birde tam olarak hangi RPM de vites değiştirmeliyim. Benzinlide (Fiat strada) 2500-3000 idi.




    Teşekkürler.

    Vites değiştirme aralığı aracın o anki hız, ağırlık, yol durumu, eğimi gibi koşullara bağlı, ama genellikle dizellerde 1.500 - 2.500 arasında vites değişimi olabilir, burada turbonun devreye giriş devri önemli.




  • arkadaşlar ben de bugün skoda showrooma giderek biraz incelemede bulundum. gönlümde üç aslan yatıyor. biri fabia kombi scout 1.6 tdi, diğeri skoda roomster 1.6 tdi ve sonuncusu da 2010 model jetta 1.2 tsi comfort. üçünün de fiyatları neredeyse aynı. emin olmamakla birlikte skodalarda donanım olarak ESP, ASR ve hill hold( yokuş kalkış desteği) , park ve yağmur sensörleri yok. en azından benim ilgilendiğim modellerde. doğru mudur, değil midir? bilenlerden yardım bekliyorum. jettalarda ise donanım baya bi iyi. sıkıntı dizeline gücümün yetmemesi. 1.2 tsi de ekonomik bir motor ama gene de bi fabia dan 3 puan önde gidiyor. bu da uzun yolda da şehir içinde de baya bi fark oluşturuyor. sizce hangisini tercih etmeliyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uraltay

    arkadaşlar ben de bugün skoda showrooma giderek biraz incelemede bulundum. gönlümde üç aslan yatıyor. biri fabia kombi scout 1.6 tdi, diğeri skoda roomster 1.6 tdi ve sonuncusu da 2010 model jetta 1.2 tsi comfort. üçünün de fiyatları neredeyse aynı. emin olmamakla birlikte skodalarda donanım olarak ESP, ASR ve hill hold( yokuş kalkış desteği) , park ve yağmur sensörleri yok. en azından benim ilgilendiğim modellerde. doğru mudur, değil midir? bilenlerden yardım bekliyorum. jettalarda ise donanım baya bi iyi. sıkıntı dizeline gücümün yetmemesi. 1.2 tsi de ekonomik bir motor ama gene de bi fabia dan 3 puan önde gidiyor. bu da uzun yolda da şehir içinde de baya bi fark oluşturuyor. sizce hangisini tercih etmeliyim?

    Eğer benim için fonksiyon önemli, bagaj önemli, cam tavanın lüksü önemli derseniz skoda roomster alınız, eğer bagaj ve fonksiyon önemli değil, derseniz jetta alınız. Ama roomster 1.6 TDI, Jetta 1.2 TSI a göre çok daha az yakar.




  • Arkadaşlar Romiye 10 gündür biniyorum. Allaha şükür memnunum iki konu dışında: Birincisi geri vites 1in altında ve zaman zaman elim haFİFTEN BASTIRIyor farkında olmadan ve 1 yerine geriye takıyorum. Keşke 5 in arkasında olsaydı, hem adına öyle zaten geri vites geride olur dimi?
    İkincisi ön kapıların kenarı çok sivri kapıyı açarken hep gözüme yüzüme çarpıyor. Performansı çok güzel bence. kliması çok güzel. Camlara bide film çektirdim. Kısaca düşünen arkadaşlara tavsiye ederim. Dışardan küçük gözüküyor ama içi bayaa geniş geldi bana. Yakıt olarak biraz fazla yakıyor 335 filan. Satış temsilcisini aradım ilk 1500 km sabret, çok yakması normal dedi. Ondan sonra bi şikayetin olursa ara dedi. Ama git git düşüyo gibi geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolcu 07 -- 21 Ekim 2012; 1:47:40 >
  • Arkadaşlar çok dertliyim . Romiyi alalı daha bir ay olmadı ama dün köye (Antalya-Gazipaşa-Çörüş köyü) gittim. 4 kişi 2 çocuk. Romimin altı sürekli vurdu. Nasıl içim eridi bir bilseniz...

    Normalde bakıyorum çok da alçak bir araba değil ama en ufak şeyde vurdu. Acaba bu arabalarda -hareket edince alçalma- gibi bir özellik mi var?

    Birde nasıl yükseltebilirim? Orjinalliğini hiç bozmak istemiyorum. 15" jant var 17" taksam büyük mü gelir? +- ne gibi etkileri olur?

    Yardımlarınıza gerçekten ihtiyacım var çok teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcu 07

    Arkadaşlar Romiye 10 gündür biniyorum. Allaha şükür memnunum iki konu dışında: Birincisi geri vites 1in altında ve zaman zaman elim haFİFTEN BASTIRIyor farkında olmadan ve 1 yerine geriye takıyorum. Keşke 5 in arkasında olsaydı, hem adına öyle zaten geri vites geride olur dimi?
    İkincisi ön kapıların kenarı çok sivri kapıyı açarken hep gözüme yüzüme çarpıyor. Performansı çok güzel bence. kliması çok güzel. Camlara bide film çektirdim. Kısaca düşünen arkadaşlara tavsiye ederim. Dışardan küçük gözüküyor ama içi bayaa geniş geldi bana. Yakıt olarak biraz fazla yakıyor 335 filan. Satış temsilcisini aradım ilk 1500 km sabret, çok yakması normal dedi. Ondan sonra bi şikayetin olursa ara dedi. Ama git git düşüyo gibi geldi.

    Dediğiniz gibi aracın kapı köşeleri epey sivri, dikkatli olmakta fayda var.

    Araç yere çok da yakın değil aslında. Aracın jantlarını büyütmenizi önermem, çekiş kaybına yol açar. 195x55R15 lastikler bu araç için en ideal ölçüdür. Büyütmeniz hem motor, hem aktarma organlarına zarar verir, performansı kaybedersiniz.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.