Şimdi Ara

DSG Problemleri: Skoda Octavia 1.6TDI DSG

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
129
Cevap
3
Favori
61.342
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar,

    Basliktaki aractan almayi dusunuyorum ve bugun aracin olasi problemlerini sormak icin bugun eskiden Seat Ibiza aldigimiz saticinin teknik servisindeki bir ustayi aradim. Bu bayii hem Seat hem Skoda satiyor. Adam Octavia'yi ove ove bitiremedi ancak DSG'den uzak durmam konusunda tembihledi. Hatta istersen yarin gel sana garajda sanziman bekleyen 3 tane araci gosterim dedi. Yani anlayacaginiz adam kesinlikle DSG degil, duz vites almami tavsiye ediyor. Gercekten bu kadar sorun yasaniyor mu DSG'de? Ustaya VW, Audi, Seat, Skoda hepsi DSG kullaniyor, bu kadar sorunlu olsa heralde tum dunyada bu kadar ovmezlerdi bu sistemi dedim, o da "Abi sen benim eski musterimsin, arabayi alirsan sanziman haric her yerine +1 sene garanti veririm, ama eger bana guveniyorsan manuelden sasma" diyecek kadar kesin konustu. Simdi merak ettigim, gercekten bu kadar olasi mi DSG'de sorun yasamak? Tamam ilk 2 sene garanti var ama 2. senenin 6. ayinda da arabaya 5,000 TL sanziman icin yatirmak istemiyorum. Gorusleriniz? Tesekkurler.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Skoda Octavia 1.6 TDI DSG Kronik Sorunları

    Skoda Octavia 1.6 TDI DSG, popüler bir araç modelidir, ancak kronik sorunlar yaşamaya meyillidir. Bu sorunlar, DSG şanzımanıyla özellikle ilgilidir.

    DSG Şanzıman Sorunları

    Skoda Octavia 1.6 TDI DSG'lerde bildirilen en yaygın sorunlardan biri DSG şanzıman sorunlarıdır. Bu sorunlar, vites değiştirme sorunlarına, kaymaya ve hatta şanzımanın arızalanmasına neden olabilir.

    Diğer Kronik Sorunlar

    DSG şanzıman sorunlarının yanı sıra, Skoda Octavia 1.6 TDI'larda bildirilen başka kronik sorunlar da vardır:

    • Enjektör sorunları: Enjektörler, yakıtı silindire püskürten parçalardır. Arızalı enjektörler, motor performansını düşürebilir ve yakıt verimliliğini azaltabilir.
    • EGR valfi sorunları: EGR valfi, egzoz gazlarını tekrar motora yönlendiren bir parçadır. Arızalı bir EGR valfi, motor performansını düşürebilir ve emisyonları artırabilir.
    • Turbo sorunları: Turbo, motorun gücünü artırmak için kullanılan bir parçadır. Arızalı bir turbo, motor performansını düşürebilir ve yakıt verimliliğini azaltabilir.

    Bu Sorunları Giderme

    Skoda Octavia 1.6 TDI'nızda kronik sorunlar yaşıyorsanız, aracınızı yetkili bir servise götürmeniz önemlidir. Bu sorunları gidermek için çeşitli onarım seçenekleri mevcuttur ve yetkili servis, aracınız için en iyi onarım planını belirlemenize yardımcı olabilir.

    Bu kronik sorunların farkında olarak, Skoda Octavia 1.6 TDI satın almadan önce bu sorunların potansiyel maliyetlerini dikkate alabilirsiniz. Düzenli bakım ve onarım, bu sorunların oluşmasını önlemeye veya en aza indirmeye yardımcı olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • valla ben de düz vites dizel oktavia aldım. almadan önce de dsg düşünüyordum. çok gittim geldim ve düz viteste karar kıldım. anladığım kadarıyla dizellerde dsg şanzıman fazla randıman vermiyor. tork fazla olduğu içinmidir nedendir bilmiyorum bir iki yerde okuduydum dsg sorunlu falan diye. ben memnunum. tabii ki otomatik arabaya binmek bende isterim ama usta o kadar kesin konuştuysa vardır bir bildiği. hayırlısı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: norton772

    valla ben de düz vites dizel oktavia aldım. almadan önce de dsg düşünüyordum. çok gittim geldim ve düz viteste karar kıldım. anladığım kadarıyla dizellerde dsg şanzıman fazla randıman vermiyor. tork fazla olduğu içinmidir nedendir bilmiyorum bir iki yerde okuduydum dsg sorunlu falan diye. ben memnunum. tabii ki otomatik arabaya binmek bende isterim ama usta o kadar kesin konuştuysa vardır bir bildiği. hayırlısı olsun
    YAW NE DSG MİŞ DSG DEKİ PROBLEMLERİN ÇOĞU BOZUK YOLLARDA GELEN SES GERİSİ TÜM ŞANZIMANLARDA OLABİLECEK SORUNLAR ÇOK SATILDIĞI İÇİN ARIZA OLAN SAYISIDA ÇOK OLUYO MİLLETTE DSG COK SORUNLU DIYO SONRA AYRICA GARANTIYI 2 SENE DAHA UZATIN 4 SENE GAYETTE YETER 4 SENE SONRADA SATIN DÜZ VİTES DSGNİN TADINI HAYATTA VEREMEZ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BTMWTMP

    Merhaba arkadaslar,

    Basliktaki aractan almayi dusunuyorum ve bugun aracin olasi problemlerini sormak icin bugun eskiden Seat Ibiza aldigimiz saticinin teknik servisindeki bir ustayi aradim. Bu bayii hem Seat hem Skoda satiyor. Adam Octavia'yi ove ove bitiremedi ancak DSG'den uzak durmam konusunda tembihledi. Hatta istersen yarin gel sana garajda sanziman bekleyen 3 tane araci gosterim dedi. Yani anlayacaginiz adam kesinlikle DSG degil, duz vites almami tavsiye ediyor. Gercekten bu kadar sorun yasaniyor mu DSG'de? Ustaya VW, Audi, Seat, Skoda hepsi DSG kullaniyor, bu kadar sorunlu olsa heralde tum dunyada bu kadar ovmezlerdi bu sistemi dedim, o da "Abi sen benim eski musterimsin, arabayi alirsan sanziman haric her yerine +1 sene garanti veririm, ama eger bana guveniyorsan manuelden sasma" diyecek kadar kesin konustu. Simdi merak ettigim, gercekten bu kadar olasi mi DSG'de sorun yasamak? Tamam ilk 2 sene garanti var ama 2. senenin 6. ayinda da arabaya 5,000 TL sanziman icin yatirmak istemiyorum. Gorusleriniz? Tesekkurler.


    Hocam binlerce DSG li araç var, bendeki dahil, DSG müthiş bir teknoloji, saniyenin sekizbinde birinde vites değiştiriyor, inanılmaz bir konfor sağlıyor, 7 den bir bakıyorsun 3 e inmiş vites , passatı, jettası octavia sı DSG kıyamet gibi satılıyor, çoğu insan DSG olmazsa ilgilenmiyor bile araçla, TDI + DSG , TSI + DSG tadından yenmiyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: BTMWTMP

    Merhaba arkadaslar,

    Basliktaki aractan almayi dusunuyorum ve bugun aracin olasi problemlerini sormak icin bugun eskiden Seat Ibiza aldigimiz saticinin teknik servisindeki bir ustayi aradim. Bu bayii hem Seat hem Skoda satiyor. Adam Octavia'yi ove ove bitiremedi ancak DSG'den uzak durmam konusunda tembihledi. Hatta istersen yarin gel sana garajda sanziman bekleyen 3 tane araci gosterim dedi. Yani anlayacaginiz adam kesinlikle DSG degil, duz vites almami tavsiye ediyor. Gercekten bu kadar sorun yasaniyor mu DSG'de? Ustaya VW, Audi, Seat, Skoda hepsi DSG kullaniyor, bu kadar sorunlu olsa heralde tum dunyada bu kadar ovmezlerdi bu sistemi dedim, o da "Abi sen benim eski musterimsin, arabayi alirsan sanziman haric her yerine +1 sene garanti veririm, ama eger bana guveniyorsan manuelden sasma" diyecek kadar kesin konustu. Simdi merak ettigim, gercekten bu kadar olasi mi DSG'de sorun yasamak? Tamam ilk 2 sene garanti var ama 2. senenin 6. ayinda da arabaya 5,000 TL sanziman icin yatirmak istemiyorum. Gorusleriniz? Tesekkurler.


    Hocam binlerce DSG li araç var, bendeki dahil, DSG müthiş bir teknoloji, saniyenin sekizbinde birinde vites değiştiriyor, inanılmaz bir konfor sağlıyor, 7 den bir bakıyorsun 3 e inmiş vites , passatı, jettası octavia sı DSG kıyamet gibi satılıyor, çoğu insan DSG olmazsa ilgilenmiyor bile araçla, TDI + DSG , TSI + DSG tadından yenmiyor..
    zaten dsg yi bir grup tadından yiyemiyor, diğer grubunda acısından ağzı fena yanıyor. anlamadık gitti.




  • Doğru söylüyorsunuz..DSG'li araç almak isteyen kimse karar veremiyor. Ama bahsi geçen bu araçların düz vitesi de

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    zaten dsg yi bir grup tadından yiyemiyor, diğer grubunda acısından ağzı fena yanıyor. anlamadık gitti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Doğru söylüyorsunuz..DSG'li araç almak isteyen kimse karar veremiyor. Ama bahsi geçen bu araçların düz vitesi de

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    zaten dsg yi bir grup tadından yiyemiyor, diğer grubunda acısından ağzı fena yanıyor. anlamadık gitti.


    Alıntıları Göster
    Vies geçişleri nasıl?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xyzt9

    Vies geçişleri nasıl?

    Alıntıları Göster
    elektrikli gibi, ani durkalklarda hesaplama yaparsa bir tak sesi gelebiliyor onun dışında 2 deyken bir bakıyorsun 7 ye çıkmış bile..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    elektrikli gibi, ani durkalklarda hesaplama yaparsa bir tak sesi gelebiliyor onun dışında 2 deyken bir bakıyorsun 7 ye çıkmış bile..

    Alıntıları Göster
    Vallahi ben de bu sebeplerden düz aldım 1.4 tsi çok memnunum.
    Zaten böyle arızalar bir çıktı mı, hayat zehir oluyor
    Parayı kolay kazanmıyorum
    50000tl vericem..Sonra araba bir yerde stop edicek ..Vites geçişleri delirecek..Çalışmayacak bir sabah..
    Sonra abi gel arabaya yazılım atıcaz.
    Abi senin şanzıman yemiş..onu değiştirecez
    Abi almanyadan şanzıman gelecek az bekle.

    Ben bunlara gelemem. Eksik kalsın dedim DSG si ve asla pişman değilim.

    Risk almak isteyen buyursun. Sonuçta sorunsuz çalıştığı anlarda muhakkak keyifli, ona birşey demiyorum.

    Ama ben sorunsuzluk için herşeyden fedakarlık edebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnsuff

    Vallahi ben de bu sebeplerden düz aldım 1.4 tsi çok memnunum.
    Zaten böyle arızalar bir çıktı mı, hayat zehir oluyor
    Parayı kolay kazanmıyorum
    50000tl vericem..Sonra araba bir yerde stop edicek ..Vites geçişleri delirecek..Çalışmayacak bir sabah..
    Sonra abi gel arabaya yazılım atıcaz.
    Abi senin şanzıman yemiş..onu değiştirecez
    Abi almanyadan şanzıman gelecek az bekle.

    Ben bunlara gelemem. Eksik kalsın dedim DSG si ve asla pişman değilim.

    Risk almak isteyen buyursun. Sonuçta sorunsuz çalıştığı anlarda muhakkak keyifli, ona birşey demiyorum.

    Ama ben sorunsuzluk için herşeyden fedakarlık edebilirim.




    Arkadaşım bu Türklere özgü eskiden başlayıp günümüze kadar gelen, otomatik transmissiondan anlamayan ustaların tamir edemediği için tukaka dediği transmission sisteminin etkileri, zamanında otomatik şanzuman görüp öyle elinde tornavida aval aval şanzumana bakan usta elbette otomatikler yaramaz diyerek halkı, kullanıcıyı uyuttular. Hocam endişelenecek bir durum yok , 2 yıl garanti, 900 tl veriyorsun 4 yıla çıkıyor, yine dsg lerin stop etmesi şanzumandan sanıldı ama klima çıktı işin içinden, yazılım ile sorun çözüldü, durum şunu gösteriyorki birkaç yıla kalmaz manuel araçları elden çıkarmak zorlaşacak, artık insanlar konfor istiyor, kolaylık istiyor, eskiden manuel araç bakanlar şimdi otomatikten başkasını gözü görmüyor, en çok manuel vites 2. dünya ülkelerinde tercih ediliyor, 17 yıl manuel vites kullandıktan sonra otomatiğe neden önce geçmedim diye çok düşündüm.... Ben şimdiye kadar otomatikten manuele döneni neredeyse hiç görmedim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgao2000 -- 28 Ekim 2010; 0:13:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: cnsuff

    Vallahi ben de bu sebeplerden düz aldım 1.4 tsi çok memnunum.
    Zaten böyle arızalar bir çıktı mı, hayat zehir oluyor
    Parayı kolay kazanmıyorum
    50000tl vericem..Sonra araba bir yerde stop edicek ..Vites geçişleri delirecek..Çalışmayacak bir sabah..
    Sonra abi gel arabaya yazılım atıcaz.
    Abi senin şanzıman yemiş..onu değiştirecez
    Abi almanyadan şanzıman gelecek az bekle.

    Ben bunlara gelemem. Eksik kalsın dedim DSG si ve asla pişman değilim.

    Risk almak isteyen buyursun. Sonuçta sorunsuz çalıştığı anlarda muhakkak keyifli, ona birşey demiyorum.

    Ama ben sorunsuzluk için herşeyden fedakarlık edebilirim.




    Arkadaşım bu Türklere özgü eskiden başlayıp günümüze kadar gelen, otomatik transmissiondan anlamayan ustaların tamir edemediği için tukaka dediği transmission sisteminin etkileri, zamanında otomatik şanzuman görüp öyle elinde tornavida aval aval şanzumana bakan usta elbette otomatikler yaramaz diyerek halkı, kullanıcıyı uyuttular. Hocam endişelenecek bir durum yok , 2 yıl garanti, 900 tl veriyorsun 4 yıla çıkıyor, yine dsg lerin stop etmesi şanzumandan sanıldı ama klima çıktı işin içinden, yazılım ile sorun çözüldü, durum şunu gösteriyorki birkaç yıla kalmaz manuel araçları elden çıkarmak zorlaşacak, artık insanlar konfor istiyor, kolaylık istiyor, eskiden manuel araç bakanlar şimdi otomatikten başkasını gözü görmüyor, en çok manuel vites 2. dünya ülkelerinde tercih ediliyor, 17 yıl manuel vites kullandıktan sonra otomatiğe neden önce geçmedim diye çok düşündüm.... Ben şimdiye kadar otomatikten manuele döneni neredeyse hiç görmedim...

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle katılıyorum.
    Konfordan geriye dönüş olmaz.
    Her yeni teknoloji sorunları beraberinde getirse de + ları her zaman - lerinden fazla olmaktadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xyzt9

    Kesinlikle katılıyorum.
    Konfordan geriye dönüş olmaz.
    Her yeni teknoloji sorunları beraberinde getirse de + ları her zaman - lerinden fazla olmaktadır.

    Alıntıları Göster
    Bence satıcının elinde dsgli araç sayısından çok daha fazla sayıda düz vitesli octavia vardır. Müdürü hergün ne zaman satılacak bu düz vitesler diye baskı yapıyordur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NateHuffman

    Bence satıcının elinde dsgli araç sayısından çok daha fazla sayıda düz vitesli octavia vardır. Müdürü hergün ne zaman satılacak bu düz vitesler diye baskı yapıyordur.

    Alıntıları Göster
    Dediğim gibi ben sağladığı konfora laf etmiyorum tabii ki.. Yoğun trafikte "keşke olsaydı" da diyorum bazen, alabilecek gücüm de vardı ama sırf dsg ile ilgili çekincelerimden tercih etmedim.
    Bakalım yıl 2014 olsun octavia 3 çıksın, bakarız o zamana dek vw grubunda dsg ile ilgili arızalar klasik tork konvertörlü otomatik araçların oranına iner, elbette otomatik araç isterim
    Erkek adam manuel kullanır mantığıyla değil, sorunlarla uğraşmaktan korktuğum için dsg tercih etmedim.
    Otomatikten manuele dönüş evet olacak şey değil, ama manuele alışmışsanız, manuele devam edebiliyorsunuz :)
    Ben aracımdan memnunum ve mutluyum, siz de öylesiniz, o zaman problem yok. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnsuff

    Dediğim gibi ben sağladığı konfora laf etmiyorum tabii ki.. Yoğun trafikte "keşke olsaydı" da diyorum bazen, alabilecek gücüm de vardı ama sırf dsg ile ilgili çekincelerimden tercih etmedim.
    Bakalım yıl 2014 olsun octavia 3 çıksın, bakarız o zamana dek vw grubunda dsg ile ilgili arızalar klasik tork konvertörlü otomatik araçların oranına iner, elbette otomatik araç isterim
    Erkek adam manuel kullanır mantığıyla değil, sorunlarla uğraşmaktan korktuğum için dsg tercih etmedim.
    Otomatikten manuele dönüş evet olacak şey değil, ama manuele alışmışsanız, manuele devam edebiliyorsunuz :)
    Ben aracımdan memnunum ve mutluyum, siz de öylesiniz, o zaman problem yok. :)

    Alıntıları Göster
    Sorunsuzluğu garanti edilmiş ya da hiç olmazsa tamiri mümkün ve ucuz olan cebi yakmayacak bir otomatik vites üretilmedikçe TÜRKİYE şartlarında almak pek akıl karı değil bence. Ya bozulursa korkusuyla mı yaşayalım, 12000 liradan bahsediliyor dsg şanzıman değişimi, mantıklı mı sizce? Çok mu gerekliydi debriyaja basmamak için 12000 lirayı riske etmek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 28 Ekim 2010; 13:32:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Sorunsuzluğu garanti edilmiş ya da hiç olmazsa tamiri mümkün ve ucuz olan cebi yakmayacak bir otomatik vites üretilmedikçe TÜRKİYE şartlarında almak pek akıl karı değil bence. Ya bozulursa korkusuyla mı yaşayalım, 12000 liradan bahsediliyor dsg şanzıman değişimi, mantıklı mı sizce? Çok mu gerekliydi debriyaja basmamak için 12000 lirayı riske etmek.

    Alıntıları Göster
    Yok dostum ya gaza gelmeyiniz, hadi 4 yıl garanti bittiii, dsg bozuldu,.. şimdikinin parası ile 12 bin tl ye mi yaptıracağız tabiki hayır, şimdi bozuldumu servis uğraşmıyor komple yeniliyor, o zaman 12 bin tl , manuel bedavamı ? ayrıca 5 sene sonra bozulsa tamir ettireceksin neyse parası vereceksin sanayide... niye servise götüresinki ?.. 2 far kaput yan çamurluk ve tamponları 8 milyara değiştiren servisemi şanzuman yaptıracaksın ???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgao2000

    Yok dostum ya gaza gelmeyiniz, hadi 4 yıl garanti bittiii, dsg bozuldu,.. şimdikinin parası ile 12 bin tl ye mi yaptıracağız tabiki hayır, şimdi bozuldumu servis uğraşmıyor komple yeniliyor, o zaman 12 bin tl , manuel bedavamı ? ayrıca 5 sene sonra bozulsa tamir ettireceksin neyse parası vereceksin sanayide... niye servise götüresinki ?.. 2 far kaput yan çamurluk ve tamponları 8 milyara değiştiren servisemi şanzuman yaptıracaksın ???

    Alıntıları Göster
    Şu an VW in 1.6 TDI ile DSG kombinasyonu o kadar iyi değil gerek jetta gerek passat gerek octi hepsinde aynı durum var tork bandına göre vites geçişleri başarısız çok düşük devirde kalıyor bu sefer motor tir tir titriyor biraz araştırısanız anlarsınız.

    1.4TSI DSG de sorun yok pek şikayet duymadım ama dizelde bende tavsiye etmiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kdr_

    Şu an VW in 1.6 TDI ile DSG kombinasyonu o kadar iyi değil gerek jetta gerek passat gerek octi hepsinde aynı durum var tork bandına göre vites geçişleri başarısız çok düşük devirde kalıyor bu sefer motor tir tir titriyor biraz araştırısanız anlarsınız.

    1.4TSI DSG de sorun yok pek şikayet duymadım ama dizelde bende tavsiye etmiyorum

    Alıntıları Göster
    dünya DSG den orgasm olmuş vaziyette,benim milletim DSG yok kötü yok şanzımanı eline alırsın gibi söylemlerde.

    Biraz araştırın arkadaşlar,yabancı forumlara bakın.

    Yok TDI+DSG uyumsuzmuş...3-5 kişide DSG sorunu çıkmış sonra DSG kötü,audisinden skodasına vw kadar kullanılıyor bu araç.Adam milyon dolarlık yatırımla bu teknolojiyi getirmiş sonra uymuyomuş dizelle Dsg.birde 1.4 TSI ile daha uyumluymuş DSG fln yazmışlar,geçin bunları.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    dünya DSG den orgasm olmuş vaziyette,benim milletim DSG yok kötü yok şanzımanı eline alırsın gibi söylemlerde.

    Biraz araştırın arkadaşlar,yabancı forumlara bakın.

    Yok TDI+DSG uyumsuzmuş...3-5 kişide DSG sorunu çıkmış sonra DSG kötü,audisinden skodasına vw kadar kullanılıyor bu araç.Adam milyon dolarlık yatırımla bu teknolojiyi getirmiş sonra uymuyomuş dizelle Dsg.birde 1.4 TSI ile daha uyumluymuş DSG fln yazmışlar,geçin bunları.


    1.6 TDI DSG diye tarat bakim ne kadar çok sorun şikayet var biz burda atıp tutmuyoruz sorun çıkarmaz ama uyumsuz bu bi gerçek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kdr_

    quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    dünya DSG den orgasm olmuş vaziyette,benim milletim DSG yok kötü yok şanzımanı eline alırsın gibi söylemlerde.

    Biraz araştırın arkadaşlar,yabancı forumlara bakın.

    Yok TDI+DSG uyumsuzmuş...3-5 kişide DSG sorunu çıkmış sonra DSG kötü,audisinden skodasına vw kadar kullanılıyor bu araç.Adam milyon dolarlık yatırımla bu teknolojiyi getirmiş sonra uymuyomuş dizelle Dsg.birde 1.4 TSI ile daha uyumluymuş DSG fln yazmışlar,geçin bunları.


    1.6 TDI DSG diye tarat bakim ne kadar çok sorun şikayet var biz burda atıp tutmuyoruz sorun çıkarmaz ama uyumsuz bu bi gerçek

    Alıntıları Göster
    Çoğu kullanıcı da DSG arızaları yüzünden Knock Out olmuş vaziyette.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Çoğu kullanıcı da DSG arızaları yüzünden Knock Out olmuş vaziyette.

    Alıntıları Göster
    Modele özgü DSG sorunları var mı bilmiyorum.. Ama bendeki 1.4 TSI DSG araçta hiçbir sorun yok ve kullanımı oldukça keyifli..

    Biraz önyargı, birazda yanlış bilgi söz konusu bu konuda sanırım..

    Araçlarını fazla zorlayanlarda DSG sorunu yaşanabildiğini bolca okumuştum.. Özellikle yarış, drag vs gibi durumlarda bu oluşabiliyormuş..

    Bence en iyisi gidin bir test aracına binin..

    Test aracının model yılını ve kilometresini kontrol edin.. Çünkü çoğu test aracı 2010 model ve en az 30-50 bin bandında km'si.. Eğer o aracın DSG sisteminde sorunlar hissederseniz almayın..

    Yukarıda da yazdığım gibi bendeki 2010 model 1.4 TSI DSG Octavia araçta hiçbir sorun yok ve çok keyifli bir şanzıman DSG..




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.