Şimdi Ara

SKODA YETI KULUBU (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
4.638
Cevap
77
Favori
559.965
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeti'nin 1.6 TDI motorunu bekleyen arkadaşlar bu motor gelse bile DSG'siz olacak bunu belirteyim önce.. Bu modelin gelmesi VW'den müşteri çalacağı bilindiğinden olsa gerek pek düşünülmüyor.. VAG bile Yeti'nin 1.6TDI DSG üretimini kendisinden müşteri çalacağından ürettirmiyor.. Bana 2012 Martı demişlerdi ama Skoda bayilerinin verdiği tarihe siz 3 ay eklemeyi unutmayın..

    Açıkçası ben DSG'siz 1.6 TDI yerine 1.2 TSI DSG almanızı tavsiye ederim.. O iğrenç manuel 5 vitesi kullanmaktansa aradaki farkı 3 yıl benzin parası yapıp 3 yıl sonra başka bir araca yönelin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TriNeO

    Yeti'nin 1.6 TDI motorunu bekleyen arkadaşlar bu motor gelse bile DSG'siz olacak bunu belirteyim önce.. Bu modelin gelmesi VW'den müşteri çalacağı bilindiğinden olsa gerek pek düşünülmüyor.. VAG bile Yeti'nin 1.6TDI DSG üretimini kendisinden müşteri çalacağından ürettirmiyor.. Bana 2012 Martı demişlerdi ama Skoda bayilerinin verdiği tarihe siz 3 ay eklemeyi unutmayın..

    Açıkçası ben DSG'siz 1.6 TDI yerine 1.2 TSI DSG almanızı tavsiye ederim.. O iğrenç manuel 5 vitesi kullanmaktansa aradaki farkı 3 yıl benzin parası yapıp 3 yıl sonra başka bir araca yönelin..

    1.2 Tsı motorda ödenen yıllık motorlu taşıtlar vergisi 1.6 motordan 261 TL daha aşağıda, çok sessiz ve seri bir araç, ufak çapta bir tasarruf için dizel sesi dinlemeye, manuel vites kullanmaya bence de değmeyecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi In absentia -- 7 Ekim 2011; 19:24:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: TriNeO

    Yeti'nin 1.6 TDI motorunu bekleyen arkadaşlar bu motor gelse bile DSG'siz olacak bunu belirteyim önce.. Bu modelin gelmesi VW'den müşteri çalacağı bilindiğinden olsa gerek pek düşünülmüyor.. VAG bile Yeti'nin 1.6TDI DSG üretimini kendisinden müşteri çalacağından ürettirmiyor.. Bana 2012 Martı demişlerdi ama Skoda bayilerinin verdiği tarihe siz 3 ay eklemeyi unutmayın..

    Açıkçası ben DSG'siz 1.6 TDI yerine 1.2 TSI DSG almanızı tavsiye ederim.. O iğrenç manuel 5 vitesi kullanmaktansa aradaki farkı 3 yıl benzin parası yapıp 3 yıl sonra başka bir araca yönelin..

    1.2 Tsı motorda ödenen yıllık motorlu taşıtlar vergisi 1.6 motordan 261 TL daha aşağıda, çok sessiz ve seri bir araç, ufak çapta bir tasarruf için dizel sesi dinlemeye, manuel vites kullanmaya bence de değmeyecektir.

    Hocam dsg iyi hosta, arizalarinin cok pahali oldugundan bahsediliyor, gorusunuz nedir




  • neden arızalansınki?alacağın araç en az 50000tl'lik bir araç.Yap kaskonu kafan rahat olsun.Şahsen daha dsg bozuldu diyene rastlamadım.Bakımı yapılıp doğru kullanıldıktan sonra arızalanacağını sanmıyorum.Arızalansa bile diğer marka araç şanzumanlarından daha iyidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: TriNeO

    Yeti'nin 1.6 TDI motorunu bekleyen arkadaşlar bu motor gelse bile DSG'siz olacak bunu belirteyim önce.. Bu modelin gelmesi VW'den müşteri çalacağı bilindiğinden olsa gerek pek düşünülmüyor.. VAG bile Yeti'nin 1.6TDI DSG üretimini kendisinden müşteri çalacağından ürettirmiyor.. Bana 2012 Martı demişlerdi ama Skoda bayilerinin verdiği tarihe siz 3 ay eklemeyi unutmayın..

    Açıkçası ben DSG'siz 1.6 TDI yerine 1.2 TSI DSG almanızı tavsiye ederim.. O iğrenç manuel 5 vitesi kullanmaktansa aradaki farkı 3 yıl benzin parası yapıp 3 yıl sonra başka bir araca yönelin..

    1.2 Tsı motorda ödenen yıllık motorlu taşıtlar vergisi 1.6 motordan 261 TL daha aşağıda, çok sessiz ve seri bir araç, ufak çapta bir tasarruf için dizel sesi dinlemeye, manuel vites kullanmaya bence de değmeyecektir.

    Hocam dsg iyi hosta, arizalarinin cok pahali oldugundan bahsediliyor, gorusunuz nedir

    Ankara'da yaşıyorum, işim gereği hatırı sayılır bir çevrem olduğunu söyleyebilirim, fiilen bir arızaya rastlamadım. Sadece forumda ara sıra böyle bir konu açılıp genelde devamı gelmiyor. Demek değildir bozulmayacak, bir bayan tanıdık sıfır aldığı ve manuel şanzımanı audi a3 'ü mahvetti. İster manuel ister Dsg, edc, mmt yada aklınıza gelen istediğiniz tür şanzımana sahip aracı verin size bir haftada bozabilirim. Otomobil hor kullanıldımı zarar çıkartır. Fakat sistematik, üretimden kaynaklı bir noksanlık olsaydı 5-6 senedir yer yerinden oynardı.

    İkinci bir nokta, kurt gibi bu işleri takip eden yan sanayi sektörü var. Günümüz teknolojisi ile yapılmayan, kopyalanmayan hiç bir şey kalmadı. Bayi gerçekten 15-20 (bununda aslı yok ama yüksek attım) bine dsg onaracaksa emin olun çok çok aşşağı ve ulaşılabilir meblağlarda tamir edecek bir kesimde hazırlık içerisindedir. Ticaret ile uğraşıyor olsaydım bu işi koştururdum çünkü sırf bizim sitede bu şanzımana sahip vw, audi, skoda kullanan en aşağı 20 insan var. Düşünsenize 2000 liradan onarımını yaparsanız parsayı götürürsünüz.

    Üçüncü ve son olarak garanti süresi dolmuş 4 senelik bir araç için (başka bir marka fakat marka model belirtmeyeceğim) ilgililere dava açtık. Mahkeme garanti süresi dolmuş olsa dahi üretimden kaynaklı bir sorun olarak gördüğü arıza nedeniyle davayı kabul etti. Aracın iadesine, aracın kullanılamamasından doğan zararın tazminine kadar hükmetti. (tek örnek değildir) Forumda bu konuda bir yanlış anlaşılma var ( hoş doğrusunu yazınca da mesaj kalabalığı içerisine kaybolup gidiyor) ; aracın garantisinin dolmuş olması üreticiyi, bayiyi, acentayı mesuliyetten kurtarmıyor. Burası çok önemli. Yani garanti bitti, firma kurtuldu diye bir şey yok ! 5-6 senedir ekmek peynir gibi satılıyor dsg şanzıman araçlar yeni değilki. forumda biraz farklı markaların savaşıda var, her duyulana itimat etmemekte yarar var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi In absentia -- 9 Ekim 2011; 19:56:02 >




  • Yeti'nin 20 TDI 170 HP modelini kullanan var mı aramızda acaba? Yakıt durumu ve genel sürüş özellikler nasıl çok merak ediyorum. Pek de bulunmayan bir seçim olan bu model hem 4*4 oluşu hem de 170 HP oluşuyla oldukça cazip duruyor aslında...

    Ben genel kullanıcı deneyiminin aksine kullanımı zor bile olsa manuel şanzımanı tercih edenlerdenim, ondan DSG vs hiç ilgimi çekmiyor...
  • Arkadaşlar dün İzmir'deki AutoShow fuarında Skoda standına 1.6 TDI Yeti'yi sordum, 2012 2. yarısında yani kuvvetle muhtemel 2012 yazına ülkemize geleceğini söylediler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Recidivist

    Arkadaşlar dün İzmir'deki AutoShow fuarında Skoda standına 1.6 TDI Yeti'yi sordum, 2012 2. yarısında yani kuvvetle muhtemel 2012 yazına ülkemize geleceğini söylediler...

    Bu ÖTV artışından sonra hala 1.6 TDI Yeti'yi 2012 yazına getirmeyi planlıyorlarsa hiç getirmesinler daha iyi.
  • 5 aydan sonra araba 4000 km ye geldi,
    eksilerden başlayalım

    süspansiyon oldukça sert alışmak biraz zaman aldı. bozuk yollarda arka taraf oldukça fazla sallanıyor... 17 inç jantla düşünemiyorum bile

    1.2 tsi sanıldığı kadar ekonomik değil, 4000 km ortalaması 8.5 belki biraz daha düşer ama sanmıyorum. 1.2 tsi özellikle yokuşlarda benzini içiyor. o bakımdan tsi motor sanki düz yol mantığına göre üretlmiş gibi... Dur kalk trafikte tüketim 12-14 arası değişyor. inanılmaz bir oran...

    1.2 tsi motorun gaz tepkisi çok kötü yaklaşık 1 sn sonra tepkileri alıyor. atmosferik motordan sonra alışmam oldukça zaman aldı... sıkışık trafikte ince hareketleri yapamıyorum( belki de dsgden dolayı) s modu daha tepkili

    iç dikiz aynası sağa dönüşlerde görüşü engelliyor. dikiz aynasının yeri yanlış gibi ( mühendislik hatası) aynı problemi roomstarda da yaşayanları gördüm...

    Artılar

    arabanın malzeme kalitesi çok iyi tek problem kapılarda sert plastik kullanılması ama fiyatına oranla oldukça iyi.

    Ses kalitesi mükemmel

    Düz yol konforu oldukça iyi,

    Ses yalıtımı iyi,

    Direksiyon tepkileri harika, güven hissi veriyor, biraz tatlı sert...

    Yol tutuş şaşırtıcı derecede iyi

    Aracın iç genişliği boyutlarına oranla inanılmaz, herkes şaşırıyor özellikle arka diz mesafesine

    Şimdilik bu kadar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    5 aydan sonra araba 4000 km ye geldi,
    eksilerden başlayalım

    süspansiyon oldukça sert alışmak biraz zaman aldı. bozuk yollarda arka taraf oldukça fazla sallanıyor... 17 inç jantla düşünemiyorum bile

    1.2 tsi sanıldığı kadar ekonomik değil, 4000 km ortalaması 8.5 belki biraz daha düşer ama sanmıyorum. 1.2 tsi özellikle yokuşlarda benzini içiyor. o bakımdan tsi motor sanki düz yol mantığına göre üretlmiş gibi... Dur kalk trafikte tüketim 12-14 arası değişyor. inanılmaz bir oran...

    1.2 tsi motorun gaz tepkisi çok kötü yaklaşık 1 sn sonra tepkileri alıyor. atmosferik motordan sonra alışmam oldukça zaman aldı... sıkışık trafikte ince hareketleri yapamıyorum( belki de dsgden dolayı) s modu daha tepkili

    iç dikiz aynası sağa dönüşlerde görüşü engelliyor. dikiz aynasının yeri yanlış gibi ( mühendislik hatası) aynı problemi roomstarda da yaşayanları gördüm...

    Artılar

    arabanın malzeme kalitesi çok iyi tek problem kapılarda sert plastik kullanılması ama fiyatına oranla oldukça iyi.

    Ses kalitesi mükemmel

    Düz yol konforu oldukça iyi,

    Ses yalıtımı iyi,

    Direksiyon tepkileri harika, güven hissi veriyor, biraz tatlı sert...

    Yol tutuş şaşırtıcı derecede iyi

    Aracın iç genişliği boyutlarına oranla inanılmaz, herkes şaşırıyor özellikle arka diz mesafesine

    Şimdilik bu kadar...





    Fazla yumuşak süspansiyon yol tutuştan kaybettiriyor bu anlamda nispeten sert olması hoş görülebilir. Yalnız benin araç 8000 km oldu Ankara'da yoğun trafikte 6-7 Lt t üketiyorum, düşük trafik ve şehirler arası 5-5,5 ortalamam, azami dikkat ile 4,3 lt de görmüşlüğüm var. 12-14 litre tüketim cidden çok fazla ve bence bir sorun var. Gerçi ilk 4000 km tüketimin yüksek olması normaldir ama12-14 litre bir servise uğramakta yarar var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi In absentia -- 30 Ekim 2011; 19:39:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    5 aydan sonra araba 4000 km ye geldi,
    eksilerden başlayalım

    süspansiyon oldukça sert alışmak biraz zaman aldı. bozuk yollarda arka taraf oldukça fazla sallanıyor... 17 inç jantla düşünemiyorum bile

    1.2 tsi sanıldığı kadar ekonomik değil, 4000 km ortalaması 8.5 belki biraz daha düşer ama sanmıyorum. 1.2 tsi özellikle yokuşlarda benzini içiyor. o bakımdan tsi motor sanki düz yol mantığına göre üretlmiş gibi... Dur kalk trafikte tüketim 12-14 arası değişyor. inanılmaz bir oran...

    1.2 tsi motorun gaz tepkisi çok kötü yaklaşık 1 sn sonra tepkileri alıyor. atmosferik motordan sonra alışmam oldukça zaman aldı... sıkışık trafikte ince hareketleri yapamıyorum( belki de dsgden dolayı) s modu daha tepkili

    iç dikiz aynası sağa dönüşlerde görüşü engelliyor. dikiz aynasının yeri yanlış gibi ( mühendislik hatası) aynı problemi roomstarda da yaşayanları gördüm...

    Artılar

    arabanın malzeme kalitesi çok iyi tek problem kapılarda sert plastik kullanılması ama fiyatına oranla oldukça iyi.

    Ses kalitesi mükemmel

    Düz yol konforu oldukça iyi,

    Ses yalıtımı iyi,

    Direksiyon tepkileri harika, güven hissi veriyor, biraz tatlı sert...

    Yol tutuş şaşırtıcı derecede iyi

    Aracın iç genişliği boyutlarına oranla inanılmaz, herkes şaşırıyor özellikle arka diz mesafesine

    Şimdilik bu kadar...





    Fazla yumuşak süspansiyon yol tutuştan kaybettiriyor bu anlamda nispeten sert olması hoş görülebilir. Yalnız benin araç 8000 km oldu Ankara'da yoğun trafikte 6-7 Lt t üketiyorum, düşük trafik ve şehirler arası 5-5,5 ortalamam, azami dikkat ile 4,3 lt de görmüşlüğüm var. 12-14 litre tüketim cidden çok fazla ve bence bir sorun var. Gerçi ilk 4000 km tüketimin yüksek olması normaldir ama12-14 litre bir servise uğramakta yarar var

    Bende ankaradayım ortalamam 8.5 lt, iş çıkışı saatler süren trafikte eskişehir yolunda dur kalk trafikte bazen 12-14 arasını görüyorum, onun dışında düz boş yolda 4.4 gördüğüm zamanda olmuştur. Demek istediğim yoğun trafikte araç motor hacmine oranla çok fazla yakıyor gibi... Bunun dışından yokuşun fazla olduğu yerlerde tüketim yine çok artıyor. Konya gibi yerde otursam eminim bu araç 7 lt geçmez...




  • Yalnız tüketmlerinizi ölçerken yol bilgisayarını dikkate alıyorsanız yanılırsınız. Dik bir yokuşta anlık tüketim hemen hemen bütün araçlarda 20-25 litreye çıkar, bilgisayarın sabit ortalama tüketim kısmıda sapıtır. Çok soğukta ilk 3 km de hemen hemen tüm otomobillerde tüketim 100 km de 30-35 litredir. Fakat bu devre kısa sürdüğü için depo bir saatte sıfıra inmez. Ancak yol bilgisayarı belli periyotlar ile ölçüm alıp bunu matematiksel işlemler ile ölçümleyerek ortama tüketim vermek şeklinde çalışır. Eğer aynı yol koşullarında bir ve daha fazla saat araç kullanırsanız tüketim gerçek değeri yansıtmaya başlıyor. (ortalama her 4-5 dakikada bir aldığı rakamı bir fomül dahilinde ortalamaya ekliyor) Dolayısıyla yol bilgisayarı ile ölçüm yapmak çok çok zor. Sadece ortalama fikir verir. Depoyu doldurun, şehir içinde 100 km dolaşıp tekrar doldurun. Tüketim net bir biçimde ortaya çıkar. Fakat "reel olarak" 13-14 litre ortalama için spor moda alıp sürekli asılmak lazım ama çok zor yinede. Yol bilgisayarı ekranı için demiyorum, fiilen depodan 100 km de 14 litre benzin eksiltmek benim kastettiğim.




  • yeni aracımızın resimlerini paylaşmak istedim.. 2.0 tdi dsg experience


    Uploaded with ImageShack.us




  • http://imageshack.us/photo/my-images/683/20111030143416.jpg/
    biraz manzaralı bir resim arkadaki kopru pozantı hacıkırı varda koprusu :)
  • merhaba arkadaşlar , yetilerinizde direksiyondan radyo kanal arama yaptırırken sadece kayıtlı kanallar arasında mı geçiş yapıyor yok sa normal radyo üzerinden aratırmış gibi sırayla bütün kanallarımı arama yapıyor .. herkese iyi forumlar ..
  • her sey ıyı guzel hosda...yakıt benı dusunduruyor.

    1.2 tsı dsg amb. yetı almayı dusunuyoruz..fiyatı yaklasık 50.000 tl .......


    50 bın tl verıp benzınlı arac almak ne derece mantıklı ...

    test ettım.. uzun yolda 120 km sabıt hızla 7 lt.... nasıl oluyorsa 5-6 lt yakıyorum dıyenlerde var. 1.2 tsı dsg seat ıbıza da aynı motor var foruma baktım ıbıza cılar bıle 7 lt yakıyort dıyo..

    kucuck ıbıza 7 lt yakarken koca yetı nasıl 6-7 lıtre yakıyor şehır içi.....

    sehır ıcınde de 8 lt yakıyor..

    yanı 30-35 kurus arası yakacak...yılda 20.000km yapıyorum.ancak aldıgım aracı 5 yıl kullanırım....

    yanı toplamda 100.000km yapan bırı olarak 60 bın tl ye gelecegı soylenen 1.6 tdı mı beklemelıyım.....(vergi-bakım ve yakıt degerlerını goze alırsam)

    verecegınız bılgıler ıcın sımdıden tesekkurler....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trakyatrakya -- 25 Kasım 2011; 19:36:07 >
  • herşeyi harika da şu bagaj olarak gerçekten küçük mü? hesaplama yapılırken koltuk kafa hizasına kadar olan alanları mı kullanıyorlar?
    değer olarak çok ufak görünüyor kullanım nasıl acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maksimu_s

    herşeyi harika da şu bagaj olarak gerçekten küçük mü? hesaplama yapılırken koltuk kafa hizasına kadar olan alanları mı kullanıyorlar?
    değer olarak çok ufak görünüyor kullanım nasıl acaba?

    Otomobillerde bagaj kapağını tam kapattığınızda eldeki hacmin ötesine geçemessiniz. Yeti ve benzeri araçlarda durum başkadır. Pandizot çok kolay çıkartılabildiğinden yolcuların alanına taşmaksızın fabrika verisi olarak belirtilen bagaj hacminin iki-üç misli alana sahip olabilirsiniz. Arka üç koltuk vario flex sistem olduğundan birbirinden bağımsız olarak çıkartılabilir, birbirinden bağımsız olarak yatabilir (bu durumda 1665 litre bagajınız olur) . Hiç bir bagaja sığmayacak ebatta ambalajı, bir başka seferde yemek masası ve sandalyelerini kolayca taşıdım. Kayak ve snowboard takımlarını sadece orta kolçak yatırarak 4 yolcunun rahatını hiç bozmadan içeride taşıyabiliyorsunuz.




  • valla yüce oto ne yaparsa yapsın....


    ben kafaya koydum....

    1.6 tdi yeti yi 2012 mart a kadar getırdıler getırldıler....


    gıdıcem bulgarıstan a alıcam 1.6 tdi yeti amb. 16.000 euro + %18 kdv % 25 ötv de odeyecegim gumrükte .


    60.000 tl ye alıp gelıcem.....


    bu kadar salak bır satıcı olamaz....
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.