Şimdi Ara

SKODA YETI KULUBU (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.638
Cevap
77
Favori
559.962
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vw alt markalarına el atmaya başladı!

    Yetiye 2500-3000 TL zam...
  • Bu fiyat artışından dolayı YETİ'yi alınacak araba listemden çıkarttım. Hoş diğer markalar ne yapıyor ki. Hepsi bindirimde. Hayatımda ilk kez sıfır bir araba alıyım dedim. Fiyatlar uçtukça uçuyor. Geçen yıl 36.000 TL olan arabalar şimdi 50.000 TL'ye ulaşmış durumda. En iyisi arabayı değiştirmemek. Allah Fabiama uzun ömürler verir inşallah. AMİN.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aralar "0" araç almak pek akıl kârı değil gibi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muallim53

    Bu fiyat artışından dolayı YETİ'yi alınacak araba listemden çıkarttım. Hoş diğer markalar ne yapıyor ki. Hepsi bindirimde. Hayatımda ilk kez sıfır bir araba alıyım dedim. Fiyatlar uçtukça uçuyor. Geçen yıl 36.000 TL olan arabalar şimdi 50.000 TL'ye ulaşmış durumda. En iyisi arabayı değiştirmemek. Allah Fabiama uzun ömürler verir inşallah. AMİN.


    Birde diyorlar ki eylülde bir %5 zam daha yiyecek!

    Yaw arkadaş 1.2 TSİ alet 63.000 TL mi olacak?

    Bir zamanlar Devlet ÖTV alıyor yüksek hacimli araçlar o yüzden pahalı derlerdi.

    EE?1.2 araç 60.000 TL bende sıfır bakıyordum 57.000 üzerinden belki 2-3.000 TL indirim alırım diyordum 3.000 TL zam geldi

    bende vazgeçtim...

    Epicaya bakıyorum şimdi

    2.0 dizel otomatik araç 55.000 TL demek ki neymiş vergi hikayeymiş...
    Varsın tutulmasın yeti çok mu tutuluyor ki...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hutaha -- 14 Ağustos 2011; 19:04:27 >




  • Yeti birazda piyasada tanınsın diye uygun fiyatla satılıyordu. Sene başında, ben aracı alırken bayide de bahsi geçti. Şu an yeti ile kıyasladığınızda basit kalacak nissan qq ve benzerleri bile çok daha pahalı, kimse ona sitem etmiyor. Renaultu, hyundaisi ağzını 40-50 binden açıyorken skoda yetimi pahalı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Yeti birazda piyasada tanınsın diye uygun fiyatla satılıyordu. Sene başında, ben aracı alırken bayide de bahsi geçti. Şu an yeti ile kıyasladığınızda basit kalacak nissan qq ve benzerleri bile çok daha pahalı, kimse ona sitem etmiyor. Renaultu, hyundaisi ağzını 40-50 binden açıyorken skoda yetimi pahalı ?


    Sizde haklısınız ucuz araç kalmadı...
  • 1.2 tsi dsg den gelen seslerle ilgili yakın zamanda servise başvuran var mı acaba ? .. yeni tip dişli takımları vs. birşeyler okumuştum biryerlerde 7 ileri kuru kavrama dsg lerle ilgili .. garanti bitmeden bakmak lazım ..
  • 1.2tsi lerde bir sorun olabilir ikinci el satılıklar 2000 3000km 1.2tsi dolu.2.0tdi satılık yok gibi.Bu kadar az km araç alır almaz neden satılır düşünmek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KNNİ

    1.2 tsi dsg den gelen seslerle ilgili yakın zamanda servise başvuran var mı acaba ? .. yeni tip dişli takımları vs. birşeyler okumuştum biryerlerde 7 ileri kuru kavrama dsg lerle ilgili .. garanti bitmeden bakmak lazım ..


    Halihazırda Marmaris ve civarındayım, burada her yer arnavut kaldırım türü cadde, epeyce denedim ama hala o meşhur sesi duyamıyorum. (5000 km oldu).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aadrty


    quote:

    Orijinalden alıntı: muallim53

    Bu fiyat artışından dolayı YETİ'yi alınacak araba listemden çıkarttım. Hoş diğer markalar ne yapıyor ki. Hepsi bindirimde. Hayatımda ilk kez sıfır bir araba alıyım dedim. Fiyatlar uçtukça uçuyor. Geçen yıl 36.000 TL olan arabalar şimdi 50.000 TL'ye ulaşmış durumda. En iyisi arabayı değiştirmemek. Allah Fabiama uzun ömürler verir inşallah. AMİN.


    Birde diyorlar ki eylülde bir %5 zam daha yiyecek!

    Yaw arkadaş 1.2 TSİ alet 63.000 TL mi olacak?

    Bir zamanlar Devlet ÖTV alıyor yüksek hacimli araçlar o yüzden pahalı derlerdi.

    EE?1.2 araç 60.000 TL bende sıfır bakıyordum 57.000 üzerinden belki 2-3.000 TL indirim alırım diyordum 3.000 TL zam geldi

    bende vazgeçtim...

    Epicaya bakıyorum şimdi

    2.0 dizel otomatik araç 55.000 TL demek ki neymiş vergi hikayeymiş...
    Varsın tutulmasın yeti çok mu tutuluyor ki...


    Vallahi olmuş ben 500 TL eksik söylemişim 63.500 TL olmuş yuh!
    15 günde 6.500 TL zam!
    Hemde Eylülü beklemeden!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hutaha -- 21 Ağustos 2011; 17:43:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1umr1

    1.2tsi lerde bir sorun olabilir ikinci el satılıklar 2000 3000km 1.2tsi dolu.2.0tdi satılık yok gibi.Bu kadar az km araç alır almaz neden satılır düşünmek lazım.


    yetiye özgü bir sorun değil , 7 ileri kuru kavrama kullanan jetta , golf , caddy vs. tüm araçlarda var genel olarak bu ses .. 2.0 tdi gibi daha güçlü versiyonlarda 6 ileri hidrolik kavramalı şanzıman var ve ses vb. şikayet pek yok .. ikinci el araçlarda 1.2 tsi ın çok olması daha fazla satıldığındandır .. 2.0 tdi ın çok fazla satıldığını zannetmiyorum ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat


    quote:

    Orijinalden alıntı: KNNİ

    1.2 tsi dsg den gelen seslerle ilgili yakın zamanda servise başvuran var mı acaba ? .. yeni tip dişli takımları vs. birşeyler okumuştum biryerlerde 7 ileri kuru kavrama dsg lerle ilgili .. garanti bitmeden bakmak lazım ..


    Halihazırda Marmaris ve civarındayım, burada her yer arnavut kaldırım türü cadde, epeyce denedim ama hala o meşhur sesi duyamıyorum. (5000 km oldu).


    Maşallah diyelim o zaman , nazar falan etmeyelim :) .. gerçekten çoğu araçta var bu sesler ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KNNİ


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1umr1

    1.2tsi lerde bir sorun olabilir ikinci el satılıklar 2000 3000km 1.2tsi dolu.2.0tdi satılık yok gibi.Bu kadar az km araç alır almaz neden satılır düşünmek lazım.


    yetiye özgü bir sorun değil , 7 ileri kuru kavrama kullanan jetta , golf , caddy vs. tüm araçlarda var genel olarak bu ses .. 2.0 tdi gibi daha güçlü versiyonlarda 6 ileri hidrolik kavramalı şanzıman var ve ses vb. şikayet pek yok .. ikinci el araçlarda 1.2 tsi ın çok olması daha fazla satıldığındandır .. 2.0 tdi ın çok fazla satıldığını zannetmiyorum ..


    insanların çok aldığını, dediğiniz 1.2 tsi nin hepsi birden 3bin 5binde satmayamı karar veriryorlar.Bence ya çok yakıyor,yada yetersiz geliyor beklentileri karşılamıyor.Bende almak için inceliyorum 1.2 kesinlikle hayır, yılbaşından sonra 1.6 tdi gelecek olmazsa2.0tdi 170bg yer uçağı hedefte var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1umr1


    quote:

    Orijinalden alıntı: KNNİ


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1umr1

    1.2tsi lerde bir sorun olabilir ikinci el satılıklar 2000 3000km 1.2tsi dolu.2.0tdi satılık yok gibi.Bu kadar az km araç alır almaz neden satılır düşünmek lazım.


    yetiye özgü bir sorun değil , 7 ileri kuru kavrama kullanan jetta , golf , caddy vs. tüm araçlarda var genel olarak bu ses .. 2.0 tdi gibi daha güçlü versiyonlarda 6 ileri hidrolik kavramalı şanzıman var ve ses vb. şikayet pek yok .. ikinci el araçlarda 1.2 tsi ın çok olması daha fazla satıldığındandır .. 2.0 tdi ın çok fazla satıldığını zannetmiyorum ..


    insanların çok aldığını, dediğiniz 1.2 tsi nin hepsi birden 3bin 5binde satmayamı karar veriryorlar.Bence ya çok yakıyor,yada yetersiz geliyor beklentileri karşılamıyor.Bende almak için inceliyorum 1.2 kesinlikle hayır, yılbaşından sonra 1.6 tdi gelecek olmazsa2.0tdi 170bg yer uçağı hedefte var.


    1.2 tsı dan çok memnun kaldım. Yukarıda mesajımda da belirttim 5000 km oldu. Bir depo ile şehirler arası 900-950 km yol yapabiliyorum. Aracın çekişi, performansı konusunda en ufak bir sıkıntı hissetmedim. Sağlamlık konusunda zaman geçtikçe daha fazla bilgimiz olacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1umr1


    quote:

    Orijinalden alıntı: KNNİ


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1umr1

    1.2tsi lerde bir sorun olabilir ikinci el satılıklar 2000 3000km 1.2tsi dolu.2.0tdi satılık yok gibi.Bu kadar az km araç alır almaz neden satılır düşünmek lazım.


    yetiye özgü bir sorun değil , 7 ileri kuru kavrama kullanan jetta , golf , caddy vs. tüm araçlarda var genel olarak bu ses .. 2.0 tdi gibi daha güçlü versiyonlarda 6 ileri hidrolik kavramalı şanzıman var ve ses vb. şikayet pek yok .. ikinci el araçlarda 1.2 tsi ın çok olması daha fazla satıldığındandır .. 2.0 tdi ın çok fazla satıldığını zannetmiyorum ..


    insanların çok aldığını, dediğiniz 1.2 tsi nin hepsi birden 3bin 5binde satmayamı karar veriryorlar.Bence ya çok yakıyor,yada yetersiz geliyor beklentileri karşılamıyor.Bende almak için inceliyorum 1.2 kesinlikle hayır, yılbaşından sonra 1.6 tdi gelecek olmazsa2.0tdi 170bg yer uçağı hedefte var.


    Deneyimleriniz için teşekkürler,teçrübeler olumlu yada olumsuz hepimiz için önemli.Gerektiğinde edinilien tecrübeler( fanatikçe savunmadan) başkalarınada faydalı olabiliyor.Bence forumdaki asıl amaç budur.Teşekkür ederim iyi forumlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1umr1


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1umr1


    quote:

    Orijinalden alıntı: KNNİ


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1umr1

    1.2tsi lerde bir sorun olabilir ikinci el satılıklar 2000 3000km 1.2tsi dolu.2.0tdi satılık yok gibi.Bu kadar az km araç alır almaz neden satılır düşünmek lazım.


    yetiye özgü bir sorun değil , 7 ileri kuru kavrama kullanan jetta , golf , caddy vs. tüm araçlarda var genel olarak bu ses .. 2.0 tdi gibi daha güçlü versiyonlarda 6 ileri hidrolik kavramalı şanzıman var ve ses vb. şikayet pek yok .. ikinci el araçlarda 1.2 tsi ın çok olması daha fazla satıldığındandır .. 2.0 tdi ın çok fazla satıldığını zannetmiyorum ..


    insanların çok aldığını, dediğiniz 1.2 tsi nin hepsi birden 3bin 5binde satmayamı karar veriryorlar.Bence ya çok yakıyor,yada yetersiz geliyor beklentileri karşılamıyor.Bende almak için inceliyorum 1.2 kesinlikle hayır, yılbaşından sonra 1.6 tdi gelecek olmazsa2.0tdi 170bg yer uçağı hedefte var.


    Deneyimleriniz için teşekkürler,teçrübeler olumlu yada olumsuz hepimiz için önemli.Gerektiğinde edinilien tecrübeler( fanatikçe savunmadan) başkalarınada faydalı olabiliyor.Bence forumdaki asıl amaç budur.Teşekkür ederim iyi forumlar.


    Merhabalar,

    Eşime Mayıs'ın başında 1.2 DSG şanzımanlı Yeti aldık. Daha 1.500 km olmadı ama son derece memnunuz. Yakıt konusunda şu an net bir şey söyleyemeceğim ama bir önceki arabası ile karşılaştırınca (Polo, otomatik, 1600cc) az yaktığı kesin. Bayramda Antalya ya giderken tüketimi test edeceğim. Forumlarda okuduğum kadarı ile bu büyüklükte bir araba için 90-110 km hızda makul tüketim olduğu yazılıyor. Ben bir fanatik değilim ama sürüş keyfi açısından bakıldığında çok zevkli. İyi ki almışız diyoruz ama bunların hepsi beklentileriniz ile doğru orantılı. En azından MTV si bile yıllık 436 TL. Umarım tarafsız bir gözle ve beklentileri çokda yüksek olmayan birinin yorumları faydalı olmuştur.

    İyi günler dileğim ile...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RoaDHuNTeR -- 22 Ağustos 2011; 11:28:59 >




  • Roadhunter,çok güzel açıklamışsınız,üslubunuz için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1umr1

    Roadhunter,çok güzel açıklamışsınız,üslubunuz için teşekkürler.


    Merhabalar,

    Size fikir verebildi ise sadece mutluluk duyarım.

    İyi günler dileğim ile...
  • Geçenlerde bir skoda bayisinde yetiyi incelemiştim. Araçta tek olumsuz olarak gördüğüm şey arka koltuklardaki oturuş pozisyonuydu. Sırt bölümü bence çok dik konumlandırıldığı için uzun yolculuklarda sıkıntı olur diye düşünüyorum. Bayide sorma fırsatım olmadı ama sizlere sorayım. Arka koltukların sırt bölümü ayarlanabiliyor mu?
  • Skoda Yeti'yi (1.2 tsi, dsg - ambition) bayram dolayısıyla gittiğim memleketimde (Trabzon) inceleme fırsatım oldu. Geçen yıl Eylül ayında ailem almış ancak ben Trabzona gidemediğim için hiç test etme şansım olmamıştı. Öncelikle araçla ilgili fikrimi tek kelimeyle özetleyeyim. Bence muhteşem. Bu arada kendi aracım 2011 jettda, tdi, dsg - higline. Elbette jettada kullanılan göstergeler biraz daha kaliteli, ambition donanımda dokunmatik teyp olmadığı için jettanın konsolu biraz daha göze hoş geliyor ama bunlar işin kozmetik boyutu.

    Yeti'de sürücü koltuğunun yüksekte konumlanmış olması, yukardan aracın kaputundaki kaslı görüntüyü görmeniz gerçekten kullanıcıya güven veriyor. Hem asfaltta hem de arazi koşullarında denedim her ikisinde de son derece başarılı. Asfalta 1,2 bir motorun hem kalkışta hem ara hızlanmalarda bu kadar güçlü olabileceğine kullanana kadar ben de inanamamıştım. Arazide ise, bahsettiğim Trabzon'daki yaylalar, son çıktığım yer 2600 metre rakımındaki Çakır Göl idi. yolu da gerçekten berbattı, son derece güvenli bir şekilde, hiç bir zorluk çıkarmadan mitsubishinin 4x4 pikaplarının peşine takılarak çok daha konforlu bir yolculuk yaptırdı araç bana. Yakıt tüketimi elbette dizel jettadakinden farklıydı. Yol bilgisayarı ortalama 8,5 - 9 litre gösterdi, ama eşimin eski arabası honda civic ile kıyaslandığında bence bu değer de gerçekten makuldü.

    Araçta sevmediğim özelliklere gelince. Donanımdan kaynaklanıyor olabilir ama hız sabitleyicisi olmasına rağmen araçta hangi hıza sabitlediğini ayrıca gösteremiyor araç. Jetta ile kıyaslıyorum yine çünkü benim aracımda altta ayrıca bir bilgi ekranında sabitlenen hızı ve siz joystickten müdahale ettiğinizde değişen hızı gösteriyor. Yeti de ise böyle bir şey göremedim maalesef.

    Asıl büyük sıkıntımız ise, paylaşmak ne kadar doğru bilmiyorum, henüz 5000 km'de olan bir aracın ikidir enjeksiyon problemi ile kullanılamaz duruma gelmiş olması. Şu anda Trabzon'da tamir bekliyor araç. Bu yazdığım son cümlenin yukarıda yazılan herşeyi anlamsız hale getirdiğinin farkındayım ama tahminim bu problem sadece bizim araca denk gelmiş bir şansızlık, aksi olsa kimse almaz bu aleti. Sorun çözüldüğünde ayrıca bilgisini veririm ama özetle bahsettiğim problemin genel bir problem olmadığını düşünerek herkese gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir araç. Gerçi fiyatları son dönemde epey artmış ama bence yine de değebilir...




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.