Şimdi Ara

Son Dakika! Çanakkale köprüsünün geçiş ücreti belli oldu! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
1
Favori
2.495
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • YUUUUUUOHHHAAA Çanakkaleli sayılırım kimse vermez o parayı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spider_hip

    Asıl enteresan olan her yıl feribotla 3-4 milyon aracın geçtiği yer için yılda 16 milyonluk geçiş garantisi verilmesi. 10 senede geçse yılda 16 milyon araç geçeceğini hiç zannetmem. Feribotu yasaklasalar bile o kadar araç geçmez 1 yılda.

    İstanbulda, vızır vızır boğaz köprülerinin bile yıllık ortalaması geçen yıllarda 15Milyon civarıydı.

    Bak İstanbuldan ve boğaz köprüsünden bahsediyoruz, yani kıyaslamayı bir düşün.

  • Şöyle bir bakın ülke her alanda emperyalistlere peşkeş çekilmiş..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anlamayanlar için bir örnek vereyim;


    Marketten aldığınız kola hani geçenlerde 10 lira olmuştu ya ha işte onun üstüne yakında bir 10 lira daha eklenecek ve basit bir kolayı bile 20 liradan almanız gerekecek.


    Neden peki?


    Bunun nedeni geçmediğiniz ve kullanmadığınız köprülerin/havaalanlarının parasını ödemek zorundasınız da ondan.


    Bunlar yap-işlet-devret mantığını tamamen kendi ceplerini doldurmak üzere algılamışlar.Şu köprüyü devlet yapsaydı sadece yapımı esnasında hazineye yük olacaktı daha sonraysa devlete gelir kapısı olacaktı.Şimdi ise yapımında tek bir kuruş devletin hazinesinden çıkmadı ama on yıllarca bu köprünün geçiş ücretlerini karşılamak için hazineden para ödeyecekler.


    Ne kadar üstün bir strateji değil mi?


    Daha sonrada ekonomi kötüyse bunu dış minnaklara bağlıyorlar.


    Birader sen hazineyi böyle asalak ve işe yaramaz projelerin altına sokarsan,sırf yandaş ve yalakaların cebi dolsun diye hazineye yük edersen dış mihraklara gerek mi kalır?Kendi kendine zaten ekonomiyi bitiriyorsun.Bu kadar israfa,şatafata ve tamamen zarar yap-işlet-devret projelerine bu ülkenin ekonomisi nasıl dayansın?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Long Nightt -- 22 Eylül 2021; 14:37:46 >




  • DJ_DISCO D kullanıcısına yanıt
    Japon "senede şu kadar ps5 satılacak sana garanti veriyorum, olmazsa üstünü ben verecem" diyor mu?

    Ben de biliyorum ticarette en fazla 2-3 para birimi kullanıldığını. Burada olay ticaret değil, ÖDEME GARANTİSİ.

    VE DÖVİZ ARTTIKÇA ÖDEYECEĞİMİZ PARA ARTACAK. VE BİZ TÜRK LİRASI KAZANIYORUZ. YANİ PS5 ÖRNEĞİNDE OLDUĞU GİBİ METANIN DEĞERİ ARTSA YİNE İYİ HİZMETİN DEĞERİ ARTACAK.

    HİZMET KALİTESİ AYNI KALDIĞI HALDE FİYAT ARTARSA GİNE'DE BİLE TEPKİ GÖSTERİRLER DE İŞTE...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ortalama 100 km yolu kısaltan zaman tasarrufu ortalama 1 saat olan, 3 tane feribot alternatifi olan Osmangazi Köprüsü 157 TL. Onun bile fiyatı fahiş.


    Ben Gestaş'ın yerinde olsam 3. büyük bir iskele daha açar para basmaya devam ederim. Kuyruk sorunu olmadığında köprüden geçmenin hiçbir esprisi yok. Kilitbahir'den geçmek 15 dakika, Eceabat 25 dakika. Kısa bir mola gibi geç git. Feribot fiyatları da artarsa zaten otomatik olarak köprüye teşvik etmiş olurlar.

  • Gestaş her sene zarar ediyor bilginize.

  • çok pahalı iş sektörü ve tuzu kurular dışında kimse kullanmaz,yabancı firma yaptırınca boyle oluyor malesef icraatler güzel ama halka hitab etmiyor inmiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 22 Eylül 2021; 16:4:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TIGERSHARK

    Gestaş her sene zarar ediyor bilginize.

    2017 yılına kadar her sene milyonlarca lira kâr açıklamış. 2017 sonrasına dair bilgi bulamadım ama nasıl zarar ediyor kaynak var mı?

  • şimdi çanakkale boğazına köprü yapılmalımıydı? evet yapılmalıydı. bence bunda sorun yok. fakat böyle mi yapılmalıydı? akp ve tek adam rejiminin başkanı, dediğim dedik recep tayyip erdoğan her zaman olduğu gibi güzelim projeyi bir rant aracına çevirerek güzelce insan tokatlama aracına çevirmişler. 15 euro nedir? bu ülkede euro ile mi maaş alınıyor. o 15 euro bugün 150 tl ediyor. ertesi gün 200 eder. bu paralara o köprüden geçilmiyeceğini de iyi biliyorsun sonra gidip geçiş garantisi veriyorusn. sen bizim düşmanımız mısın? proje halka yarar sağlayacaksa projedir. ama akp bu projeleri halka kazık atmak için oluşturuyor.


    ,bu adamları destekleyini ayrı, bu adamlara bu yetkileri verenleri de ayrı...

  • Döviz olarak açıklanıyor ki iki haneli gözüksün tepki çekmesin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • en yoğun senede bile 3.5 milyon aracın feribotla geçtiği yere köprü yapmak ve 16.5 milyon geçiş garantisi vermek (feribotun 2 katı fiyatla), ancak dahi birisi tarafından alınabilecek bir karadır. Tebrik ediyorum kendisini..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Heliosis -- 22 Eylül 2021; 16:21:8 >
  • Hazineye döşenen büyük hortumlardan olur kendileri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ohhh yeahh sorarlarsa AKP Milliyetçi bir parti dersiniz? Türkiye cumhuriyeti köprü geçiş garantisi veriyor ama bizi kıskanan avrupanın para birimiyle ücreti belirliyor. Acaba damat nerde soralım dolar ile maaş almıyoruz ama euro ile alıyoruz anlaşılan  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34

    2017 yılına kadar her sene milyonlarca lira kâr açıklamış. 2017 sonrasına dair bilgi bulamadım ama nasıl zarar ediyor kaynak var mı?



    Alıntıları Göster

    google amcaya gestaş zarar yazarsan yeterli haber çıkıyor


    http://canakkaleaynalipazar.com
    GESTAŞ Zarar Ettikçe Zam Yapıyor!
    http://canakkaleaynalipazar.com/gestas-zarar-ettikce-zam-yapiyor/15937/




  • Mükemmel bir proje. Ücret makul. Mevcut feribotlar zaten ucuz değil. Zaman tasarrufu ve konfor kısmı da düşünülünce keşke daha önce yapılmaya başlansaydı.  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: por favor

    Mükemmel bir proje. Ücret makul. Mevcut feribotlar zaten ucuz değil. Zaman tasarrufu ve konfor kısmı da düşünülünce keşke daha önce yapılmaya başlansaydı.  

    Projeyi güzel de yap-işlet-devret modeli olmaması gerek. O kadar şeye para bulabiliyoruz köprüyü neden özel şirkete yaptırıyoruz.

  • Arkadaş bu köprüyü kim yapıyor?


    www.1915canakkale.com
    1915 Çanakkale
    https://www.1915canakkale.com


    Aha bakın resmi sitesinde kim var. 5'linin 1 tanesi orada.


    Pilot ortak ve 3. numara koreli. 4. numara da saraya yakın arkadaş.


    2 numarayı ise hepimiz biliyoruz.


    15€ az olmuş bence bize köprüyü döşemeleri için.


    Partizan kesim bunu da savunacak "Kardeşim geçme" diye. Onlara 2023'ten sonra vergi bilincini ağızlarına demir buketi vurarak öğreteceğiz.

  • Yok isteyen geçmesinmiş yok yid projesi olduğu için böyleymiş diye saçma sapan yorum yapmayın lütfen.

    Bu lüks falan değil ZORUNLULUKTUR !

    Kimse orada saatlerce feribot sırası beklemek için vergi vermiyor devlete ! mtv si kdv si ötv si muayenesi kaskosu sigortasını boşuna mı veriyoruz ?


    Yıl olmuş 2021 böyle önemli bir noktaya daha yeni köprü yapmamız zaten ayıp. Sonuçta körfez değil koy değil koskoca kıta değiştiriyon alternatif yok.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.