Şimdi Ara

SONY ERICSSON UPDATE SERVICE PRO SÜRÜMÜ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
20.182
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Update Service Pro

    Merhaba arkadaşlar, Update Service Pro hakkında bilgiye ihtiyacım var. Bugüne kadar kullanan oldu mu merak ediyorum. Forumlarda aradım ancak sadece bir arkadaş bu program hakkında sorular sormuş ve İngilizce'si olan birinin çevirmesini rica etmiş. Mesajı bayağı eski, 2005'te atılmış.

    Anladığım kadarıyla, Update Service Pro, Update Service'in yetkili teknik servislerde kullanılan profesyonel sürümü. Öncelikle programı çalıştırmak için kayıt yapmanız gerekiyor. Kayıt yaptırmak tamamen ücretsiz ve herhangi bir Sony Ericsson ürünü satın almış olmanız gerekmiyor. Ben doğru bilgileri verdim ve gerekli formu doldurup gönderdim. Ancak programı çalıştırmadan önce kaydın onaylanması lazım. 3 gün beklememe rağmen e-postama hiçbir onay mesajı gelmedi. Bunun üzerine Sony Ericsson Türkiye Müşteri Hizmetleri'ne attığım bir mesajda bundan bahsettim ve bana kayıt yaptırıldıktan sonra en geç 2 iş günü içerisinde onay mesajı geleceğinden bahsettiler. Şu an hala bir mesaj söz konusu değil. Bu konu hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim.

    Bu arada bende bir W900i var ve gayet memnundum. Ta ki yüklediğim bir Java uygulamasından sonra tüm menüm yukarı kayana dek. Şu an menünün son iki tuşu ekranda gözüküyor onun dışında tüm menü ekranın üstünde ve hiçbirşey gözükmüyor, ancak ezberden bazı işlemleri yapabiliyorum. Bu sorunu çözmek için 2-3 gün uğraşıp Update Service kurdum ve başarılı bir şekilde çalıştırıp telefonu tanıttıktan sonra, Update Service sunucudan son sürüm bilgilerine baktı ve şu an bir güncelleme bulunmadığını, telefonumun zaten son sürüme sahip olduğunu söyledi. Benim amacım zaten sürümü yenilemek değildi, telefonumun işletim sistemini en baştan kurarak bu sorundan kurtulmaktı. Update Service ile çözüm bulamayınca bende Pro sürümü deneyeyim dedim. Şimdi aşağıda Pro'nun nereden indirilebileceği ile ilgili bilgileri verip indirilen sayfayı Türkçe'ye çevireceğim. Aranızda bu programı başarılı şekilde kullanmış biri varsa, bana programın neler yapabildiği hakkında bilgi verebilirse sevinirim.

    Programı Burdan İndirebilirsiniz
    Sony Ericsson Update Service Pro Download

    Update Service Pro'nun Ana Sayfası
    Sony Ericsson Update Service Pro Anasayfası

    İşte ana sayfanın Türkçe içeriği:

    Sorunsuz bir kullanıcı deneyimi yaşatmak için sizinle beraber çalışıyoruz.

    Update Service Pro - Müşterilerinizi memnun etmeniz için gereken herşey. Bu araç müşteri memnuniyetinizdeki anahtarınızdır. Yüklemesi kolay, kullanması kolay ve hayal edebileceğinizden çok daha hızlı bir yeniliktir.

    Update Service Pro indirme sitesi, Update Service Pro için gereken tüm dosyaları size kolay ve hızlı bir şekilde sunar. İndirme işlemiyle ilgili gerekli bilgileri almak için sağdaki bağlantıya tıklayınız.

    İndirme sayfasındaki yönergeleri izleyin ve sonrasında Update Service Pro için hazırsınız. İndirme veya sayfaya ulaşma ile ilgili sorun yaşarsanız lütfen bizimle iletişime geçin.

    Sağdan "Go to Downloads" (Yüklemelere Git) yazan bağlantıya tıklayın.
    Yeni açılacak indirme sayfanın Türkçe içeriği aşağıdadır.


    Yüklemeler

    Tanıtım
    Aşağıda gerekenleri okuyunuz. Update Service Pro'yu bilgisayarınıza yüklemek için aşağıdaki 4 adımı takip edin. Daha fazla bilgi için, en yakın Sony Ericsson çağrı merkezini arayın.

    Gerekenler
    Aşağıdakilere sahip olduğunuzdan emin olun:

    - Sony Ericsson Update Service Pro Yükleme CD'si
    - Sony Ericsson Sync Station DSS-25
    - Sony Ericsson USB-Cable DCU-60 (talimatlar için buraya tıklayın)

    - Güvenli bir internet bağlantısı, genişbant tavsiye edilir.
    - Macromedia Flash Player yüklü olmalı.
    - Update Service Pro Point, aktive edilmiş bir Windows XP yazılımı gerektirir.

    - Windows 2000 (SP3 veya daha üstü) veya Windows XP (SP1 veya daha üstü)
    - Internet Explorer 4.0 Service pack 1 veya daha üstü
    - Pentim 4, 2.0GHz veya daha üstü
    - En az 512 MB RAM
    - En az 500 MB boş sabit disk alanı
    - Boş bir USB 1.1 girişi

    1. Update Service Pro'yu İndirin
    • Yüklemeyi başlatmak için burayı tıklatın. Bir sihirbaz belirecektir, lütfen standart ayarları seçip yüklemeyi bitiriniz.

    2. Sync Station'ı Yükleyin (eğer bu bölümü yaptıysanız 3. adıma geçin)
    • Sync Station'ın USB kablosunu bilgisayarınza takın. "Yeni donanım bulundu" sihirbazı otomatikman başlayacaktır. Çoğu zaman bu sihirbaz iki kez çalışır.
    • Standart ayarları seçip sihirbazı bitiriniz.

    3. Kayıt (bir kullanıcı adı ve şifreniz varsa 4. adıma geçiniz)
    • Masaüstünüzdeki Update Service Pro simgesine çift tıklayın.
    • "Click to register" a tıklayıp formu doldurun.

    Formunuzun değerlendirilmesi için 3 iş gününe kadar izin verin. Kaydınız kullanıma hazır olduğunda bir e-posta gönderilecektir.

    4. Update Service Pro'yu Başlatın
    • Masaüstünüzdeki Update Service Pro simgesine çift tıklayın.
    • Kullanıcı adı ve şifrenizi kullanarak oturum açın.

    Artık Update Service Pro kullanıma hazırdır!

    Sitede yazanların tam Türkçe'ye çevrilmiş hali bu şekildedir. Yanlışlarım varsa düzeltirseniz sevinirim.
    Bir de doldurmanız gereken formu Türkçe'ye çevireceğim ki kayıt yaptırmak ve denemek isteyen arkadaşlara da yardımcı olabileyim.


    İşte formun Türkçe içeriği:

    Formu doldurup "Send Registration" a tıklayın. Kaydınız onaylandığında bir e-posta alacaksınız. Onaylanmadan önce giriş yapamazsınız.

    (Yukarıdan aşağıya sol sütun)
    Ad* - Soyad* - Kullanıcı Adı* - Şifre* - Şifreyi Tekrar Yazın* - E-posta* - İşyeri Telefonu - Cep Telefonu - Ünvan

    (Yukarıdan aşağıya sağ sütun)
    Kullanıcı Tipi* (Seçenekler: Yönetici, Servis Merkezi, OA, USP ve US Kullanıcı) - Şirket* - Sokak* - Posta Kodu* - Şehir* - Ülke* - (Türkiye'yi seçtiğinizde State'i boş bırakın) - Bina

    (En alttaki uzun satır)
    Kendinizden Bahsedin

    Gerekli alanları doldurdup (* ile işaretli olanlar) Send Registration'a basın.
    Kullanıcı tipi bölümündeki OA, USP, US kullanıcı tiplerinin ne oldukları hakkında bir fikrim yok.

    Umarım tüm bu anlattıklarım işinize yarar. Baya vaktimi aldı ama yardımcı olabildiysem yeter. Program hakkında daha fazla bilgisi olan birisi varsa ve yardımcı olabilirse çok memnun olurum. Yorumlarınızı bekliyorum, umarım bir yanlışlık yapmamışımdır.

    Dip not: Bu mesajı W900i hakkında herşey isimli konuya yazmıştım ancak sanırım fazla ilgi görmedi, bence bilinmesi gereken bir program ve dediğim gibi, daha önce kullanan biri olduysa görüşlerini yazarsa çok güzel olur.

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prosataurus -- 22 Mart 2006; 16:43:05 >







  • Bilgilendirdiğin için sağol. Böyle bir uygulamadan, updatein pro sürümü olduğundan ve bunun netten indirilebildiğinden haberim yoktu.. Denemekte fayda var ama bu pro sürümün de çalışacağını pek sanmıyorum.. Bu SE'nin ben birşeyi eksiksiz, sorunsuz yaptığını görmedim ki bu düzgün çalışsın.. Nitekim, onay maili gelmedi diyorsun.. Ne diyelim, burası Türkiye: SE'nin üvey evladı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: planlamacı

    Bilgilendirdiğin için sağol. Böyle bir uygulamadan, updatein pro sürümü olduğundan ve bunun netten indirilebildiğinden haberim yoktu.. Denemekte fayda var ama bu pro sürümün de çalışacağını pek sanmıyorum.. Bu SE'nin ben birşeyi eksiksiz, sorunsuz yaptığını görmedim ki bu düzgün çalışsın.. Nitekim, onay maili gelmedi diyorsun.. Ne diyelim, burası Türkiye: SE'nin üvey evladı
    Bu sürüm bireysel kullanıcılar için değil gibi sanki.. Yine de kayıt oldum, onay maili gönderecekler mi bakalım




  • Açıkcası bana da bireysel kullanıcılar için değilmiş gibi geliyor. Fakat SE bu program için kayıt yaptıran kişinin yetkili servis olup olmadığını nereden bilebilir ki. Açıkcası kafa karıştırıcı bir durum . Ayrıca sitede de bu program ile ilgili başka hiçbir bilgi bulunmuyor. Ne nasıl kullanıldığı, ne de neler yapılabildiği ile ilgili bir bilgi yok. Bu programın var olduğu ile ilgili bir bilgi de internette çok zor bulunuyor. Öte yandan direk SE'nin sayfasından indirilebiliyor olması da ilginç. Neyse umarım içimizden şu programı kullanmayı becermiş biri çıkar da bizi bilgilendirir. Mesaj kaybolup gitmez umarım, güncel tutmaya çalışalım .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: prosataurus

    Açıkcası bana da bireysel kullanıcılar için değilmiş gibi geliyor. Fakat SE bu program için kayıt yaptıran kişinin yetkili servis olup olmadığını nereden bilebilir ki. Açıkcası kafa karıştırıcı bir durum . Ayrıca sitede de bu program ile ilgili başka hiçbir bilgi bulunmuyor. Ne nasıl kullanıldığı, ne de neler yapılabildiği ile ilgili bir bilgi yok. Bu programın var olduğu ile ilgili bir bilgi de internette çok zor bulunuyor. Öte yandan direk SE'nin sayfasından indirilebiliyor olması da ilginç. Neyse umarım içimizden şu programı kullanmayı becermiş biri çıkar da bizi bilgilendirir. Mesaj kaybolup gitmez umarım, güncel tutmaya çalışalım .
    Bu kadar kısa sürede rekor okunma sayısına ulaşmış topiğin.. Yukarıda kalacaktır merak etme..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: planlamacı

    Bu kadar kısa sürede rekor okunma sayısına ulaşmış topiğin.. Yukarıda kalacaktır merak etme..

    Alıntıları Göster
    Müşteri hizmetlerine attığım e-postaya cevap geldi. Update Service Pro için kayıt yaptırdığımı ancak uzun bir süredir onay mesajı gelmediğinden bahsetmiştim. Gelen cevabın bir kısmı şöyle, "Update Service Pro sisteminin kayıt bölümünde yaşanan bir sorun sebebiyle kayıt işlemi şu an itibariyle yapılamamaktadır. Daha sonra kayıt olma işlemini tekrar denemenizi rica ederiz."

    Anlaşılan kayıt bölümünde Türkiye için bir sorun söz konusu. Daha sonra tekrar deneme kısmına ise pek umutlu bakmıyorum ben . Neyse en azından şansımızı deneyelim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: prosataurus

    Müşteri hizmetlerine attığım e-postaya cevap geldi. Update Service Pro için kayıt yaptırdığımı ancak uzun bir süredir onay mesajı gelmediğinden bahsetmiştim. Gelen cevabın bir kısmı şöyle, "Update Service Pro sisteminin kayıt bölümünde yaşanan bir sorun sebebiyle kayıt işlemi şu an itibariyle yapılamamaktadır. Daha sonra kayıt olma işlemini tekrar denemenizi rica ederiz."

    Anlaşılan kayıt bölümünde Türkiye için bir sorun söz konusu. Daha sonra tekrar deneme kısmına ise pek umutlu bakmıyorum ben . Neyse en azından şansımızı deneyelim.

    Alıntıları Göster
    Eğer bu programı kullanmamıza izin verirlerse bundan sonra update sorunu yaşamayız.. Update için servise gitmeye de gerek kalmaz.. Müthiş birşey olur bu.. Bu programdan biraz geç haberimiz oldu, yoksa şimdiye kadar ne olduğu belli olurdu.. Neyse, hiç yoktan iyidir en azından bir umudumuz var.. Bu durumda, hergün formu doldurup kaydı tazelemek lazım..




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: planlamacı

    Eğer bu programı kullanmamıza izin verirlerse bundan sonra update sorunu yaşamayız.. Update için servise gitmeye de gerek kalmaz.. Müthiş birşey olur bu.. Bu programdan biraz geç haberimiz oldu, yoksa şimdiye kadar ne olduğu belli olurdu.. Neyse, hiç yoktan iyidir en azından bir umudumuz var.. Bu durumda, hergün formu doldurup kaydı tazelemek lazım..

    Alıntıları Göster
    7 saat içinde 15250 okuma sayısıbu sitede ilk herhalde
    forumda sony kullanan arkadaşlar baya fazla olmalı

    bu yöntem de olur mu bilmem, bu şifre meselesi pek hoşuma gitmedi
    program güzelde sony ne kadar destekler orası şüpheli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pala sam -- 22 Mart 2006; 18:53:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pala sam

    7 saat içinde 15250 okuma sayısıbu sitede ilk herhalde
    forumda sony kullanan arkadaşlar baya fazla olmalı

    bu yöntem de olur mu bilmem, bu şifre meselesi pek hoşuma gitmedi
    program güzelde sony ne kadar destekler orası şüpheli

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: pala sam

    7 saat içinde 15250 okuma sayısıbu sitede ilk herhalde
    forumda sony kullanan arkadaşlar baya fazla olmalı

    bu yöntem de olur mu bilmem, bu şifre meselesi pek hoşuma gitmedi
    program güzelde sony ne kadar destekler orası şüpheli


    Sadece forumdakilerle bu sayıyı yakalaması imkansız.. Üye olmayanlar da var bu sayının içinde ki bu da forumu dışarıdan takip edenlerin sayısının üyelerden daha fazla olduğunu gösteriyor.. DH, Türkiye'nin 1 numaralı forumu olma yolunda hızla ilerliyor.. Dün akşam, en büyük rakibi olarak gösterilen siteye bir baktım da hiç zevk alamadım şahsen.. Reklamları izlediniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi planlamacı -- 22 Mart 2006; 19:06:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: planlamacı

    quote:

    Orjinalden alıntı: pala sam

    7 saat içinde 15250 okuma sayısıbu sitede ilk herhalde
    forumda sony kullanan arkadaşlar baya fazla olmalı

    bu yöntem de olur mu bilmem, bu şifre meselesi pek hoşuma gitmedi
    program güzelde sony ne kadar destekler orası şüpheli


    Sadece forumdakilerle bu sayıyı yakalaması imkansız.. Üye olmayanlar da var bu sayının içinde ki bu da forumu dışarıdan takip edenlerin sayısının üyelerden daha fazla olduğunu gösteriyor.. DH, Türkiye'nin 1 numaralı forumu olma yolunda hızla ilerliyor.. Dün akşam, en büyük rakibi olarak gösterilen siteye bir baktım da hiç zevk alamadım şahsen.. Reklamları izlediniz

    Alıntıları Göster
    Saol arkadaş,böyle bişeyden habedar ettin bizi.Ama her zamanki gibi yine bi sorun ve aksilik var SE nin sisteminde,Yine faydalanamıyoruz imkanlardan....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: prosataurus

    Müşteri hizmetlerine attığım e-postaya cevap geldi. Update Service Pro için kayıt yaptırdığımı ancak uzun bir süredir onay mesajı gelmediğinden bahsetmiştim. Gelen cevabın bir kısmı şöyle, "Update Service Pro sisteminin kayıt bölümünde yaşanan bir sorun sebebiyle kayıt işlemi şu an itibariyle yapılamamaktadır. Daha sonra kayıt olma işlemini tekrar denemenizi rica ederiz."

    Anlaşılan kayıt bölümünde Türkiye için bir sorun söz konusu. Daha sonra tekrar deneme kısmına ise pek umutlu bakmıyorum ben . Neyse en azından şansımızı deneyelim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: prosataurus

    Müşteri hizmetlerine attığım e-postaya cevap geldi. Update Service Pro için kayıt yaptırdığımı ancak uzun bir süredir onay mesajı gelmediğinden bahsetmiştim. Gelen cevabın bir kısmı şöyle, "Update Service Pro sisteminin kayıt bölümünde yaşanan bir sorun sebebiyle kayıt işlemi şu an itibariyle yapılamamaktadır. Daha sonra kayıt olma işlemini tekrar denemenizi rica ederiz."

    Anlaşılan kayıt bölümünde Türkiye için bir sorun söz konusu. Daha sonra tekrar deneme kısmına ise pek umutlu bakmıyorum ben . Neyse en azından şansımızı deneyelim.


    Kayıt tazelemeye gerek yok.. Bi kere kaydolmak yeterli.. Bu sabah aynı kullanıcı adıyla tekrar denedim, bu kullanıcı adının sistemde zaten kayıtlı olduğu uyarısını verdi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi planlamacı -- 23 Mart 2006; 8:33:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: planlamacı

    quote:

    Orjinalden alıntı: prosataurus

    Müşteri hizmetlerine attığım e-postaya cevap geldi. Update Service Pro için kayıt yaptırdığımı ancak uzun bir süredir onay mesajı gelmediğinden bahsetmiştim. Gelen cevabın bir kısmı şöyle, "Update Service Pro sisteminin kayıt bölümünde yaşanan bir sorun sebebiyle kayıt işlemi şu an itibariyle yapılamamaktadır. Daha sonra kayıt olma işlemini tekrar denemenizi rica ederiz."

    Anlaşılan kayıt bölümünde Türkiye için bir sorun söz konusu. Daha sonra tekrar deneme kısmına ise pek umutlu bakmıyorum ben . Neyse en azından şansımızı deneyelim.


    Kayıt tazelemeye gerek yok.. Bi kere kaydolmak yeterli.. Bu sabah aynı kullanıcı adıyla tekrar denedim, bu kullanıcı adının sistemde zaten kayıtlı olduğu uyarısını verdi..

    Alıntıları Göster
    Login'e bastıktan sonra her seferinde "Failed to log on. Please contact your administrator." hatasını aldım. Bunun dışında başka bir hata aldığından mı bahsediyorsun yani? Eğer öyle ise aklıma güvenlik duvarım ile ilgili sorunlar geldi. Hesap açtığımdan beri aynı sorunla karşı karşıyayım ve güvenlik duvarından dolayı bağlantı kurulamıyor olabilir mi acaba diye düşündüm şimdi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: prosataurus

    Login'e bastıktan sonra her seferinde "Failed to log on. Please contact your administrator." hatasını aldım. Bunun dışında başka bir hata aldığından mı bahsediyorsun yani? Eğer öyle ise aklıma güvenlik duvarım ile ilgili sorunlar geldi. Hesap açtığımdan beri aynı sorunla karşı karşıyayım ve güvenlik duvarından dolayı bağlantı kurulamıyor olabilir mi acaba diye düşündüm şimdi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: prosataurus

    Login'e bastıktan sonra her seferinde "Failed to log on. Please contact your administrator." hatasını aldım. Bunun dışında başka bir hata aldığından mı bahsediyorsun yani? Eğer öyle ise aklıma güvenlik duvarım ile ilgili sorunlar geldi. Hesap açtığımdan beri aynı sorunla karşı karşıyayım ve güvenlik duvarından dolayı bağlantı kurulamıyor olabilir mi acaba diye düşündüm şimdi?


    Yok kardeş, benim dediğim farklı birşey... Aynı kullanıcı adını kullanarak tekrar formu doldurup kayıt olmak isteyince bu uyarıyı verdi.. SE'nin sana gönderdiği şu an kayıt yapılamıyor cevabı yüzünden tekrar formu doldurup kayıt tazelemek gerektiğini düşünmüştüm.. Bu yüzden böyle birşey denedim ve yukarıda yazdığım uyarıyı verdi..

    Kullanıcı adı ve şifreyle giriş yapmayı denediğimde bana da senin karşılaştığın uyarıyı veriyor.. Bu arada onay maili gelmedi bana da



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi planlamacı -- 24 Mart 2006; 14:46:45 >




  • Bak bunu denemiş olman güzel, aklıma gelmemişti. Benimde burdan anladığım, kayıt sisteme geçmiş ancak onay almamış hala. Bir süre daha bekleyeceğim umarım onay mesajı gelir. Bu arada sistemin çalışıp çalışmadığını kontrol etmek için şifremi unuttum seçeneğini denedim ve başarılı bir şekilde e-posta adresime yeni şifre gönderdi. Sanki her sistem doğru çalışıyor gibi, onaylama dışında . Çok ilginç şu programı başka merak eden çıkmadı mı acaba, yoksa herkes başladı kullanmaya da bize mi çaktırmıyorlar .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prosataurus

    Bak bunu denemiş olman güzel, aklıma gelmemişti. Benimde burdan anladığım, kayıt sisteme geçmiş ancak onay almamış hala. Bir süre daha bekleyeceğim umarım onay mesajı gelir. Bu arada sistemin çalışıp çalışmadığını kontrol etmek için şifremi unuttum seçeneğini denedim ve başarılı bir şekilde e-posta adresime yeni şifre gönderdi. Sanki her sistem doğru çalışıyor gibi, onaylama dışında . Çok ilginç şu programı başka merak eden çıkmadı mı acaba, yoksa herkes başladı kullanmaya da bize mi çaktırmıyorlar .
    Ben şifremi unuttum seçeneğine basıp yazınca system error diyo sonra tekrar denememi söylüyo yaw




  • quote:

    Orijinalden alıntı: prosataurus

    Bak bunu denemiş olman güzel, aklıma gelmemişti. Benimde burdan anladığım, kayıt sisteme geçmiş ancak onay almamış hala. Bir süre daha bekleyeceğim umarım onay mesajı gelir. Bu arada sistemin çalışıp çalışmadığını kontrol etmek için şifremi unuttum seçeneğini denedim ve başarılı bir şekilde e-posta adresime yeni şifre gönderdi. Sanki her sistem doğru çalışıyor gibi, onaylama dışında . Çok ilginç şu programı başka merak eden çıkmadı mı acaba, yoksa herkes başladı kullanmaya da bize mi çaktırmıyorlar .
    quote:

    Orjinalden alıntı: prosataurus

    Bak bunu denemiş olman güzel, aklıma gelmemişti. Benimde burdan anladığım, kayıt sisteme geçmiş ancak onay almamış hala. Bir süre daha bekleyeceğim umarım onay mesajı gelir. Bu arada sistemin çalışıp çalışmadığını kontrol etmek için şifremi unuttum seçeneğini denedim ve başarılı bir şekilde e-posta adresime yeni şifre gönderdi. Sanki her sistem doğru çalışıyor gibi, onaylama dışında . Çok ilginç şu programı başka merak eden çıkmadı mı acaba, yoksa herkes başladı kullanmaya da bize mi çaktırmıyorlar .


    Başka deneyenlerin de olduğundan emin olabilirsin... Tıpkı bizim gibi bir sonuç alamadıklarından, kimse yazma gereği duymuyor




  • @prosataurus çok saol, baya uğraşmışsın ve güzel olmuş.

    Bende bir deneyeyim bakalım, nasıl olacak. Kimse oldu dememiş ama bi umut bende deneyeyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaRaCHaY

    @prosataurus çok saol, baya uğraşmışsın ve güzel olmuş.

    Bende bir deneyeyim bakalım, nasıl olacak. Kimse oldu dememiş ama bi umut bende deneyeyim
    Yaw bizim posttaki üyeler nerde bi planlamacı var
    Neyse bende denicektim ama tel serviste yüklemişler yeni sürümü neydi o bc02 mi
    o deilde biraz reklam yapiim izmirde asya telokom var abi adamlar hiç bişeye itiraz etmediler.Hatta aramızdaki konuşmayı yazayım

    Bayan Görevli: Hoşgeldiniz
    Ben: Hayırlı işler neyse bayaa uzun olcak neticesinde
    Bayan : neyi vardi
    BEn: joyistick,yazılım,arka kasası dedim tamam dedi siz birakin 3-4 gün içinde yapmaya çalışırız dedi
    bende biras burdan bahsettim dedim sizden daha bi şikayetimiz yok dedim
    Ordakiler bi anda bana döndüler sonra kadın siz bayimisiniz dedi yok f orumuz dedim bende
    sonra anlattım saolun dediler+ bunları se ye bildirmeyi unutmayın şikayet+düşüncelerinizi neyse gelsinde konusurum sonra



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tornedo -- 25 Mart 2006; 19:46:10 >




  • Sonunda telefonumu aldım servisten. Hazır uğramışken bu telefonun Firmware'inin tekrar yüklenmesi olayının bireysel olarak yapılıp yapılamayacağını sordum. Aldığım cevap ise sadece yetkili servislerin bunu yapma yetkisinin olduğuydu. Bende söyledim, telefona yüklediğim bir Java uygulaması yüzünden oldu bu sorun, ileride tekrar oluşursa (ki oluşmaması için bir neden yok, gelişen yazılımlar sayesinde çoğu kişi yeni uygulamalar yükleyip çalıştırıyor) ben yine size mi getirmek zorundayım başka kolay bir yolu yok mu dedim, malesef tek çözümün tekrar servise getirmek olduğunu söylediler.

    Bu aslında şuna benziyor. Bilgisayarınız telefonunuz olsun. Bilgisayarınıza bir yazılım yüklediğinizde ve Windows bozulduğunda ne yaparsınız? Format atarsınız. Ancak format atmayı bilmiyorsanız ne olur? Koskoca kasayı bilgisayarcıya götürürsünüz ki genelde ertesi gün almanızı söyler. Bunun ne kadar zor bir iş olduğunu hepiniz tahmin edebilirsiniz. Oysa evde format atmayı bilen biri 2 saat içinde formatı atarak bilgisayarı tekrar işler duruma getirebilir. Diğer yöntem ise kasayı taşıması bir yana, aldığı süre açısından çok kötü bir çözüm.

    Söylemek istediğim şudur:
    Artık telefonların da gelişen bir yazılıma sahip olduğu göz önünde bulundurulmalı ve bu işlemler evde son kullanıcıya açık olmalı.

    Bunun getirileri nelerdir derseniz:
    1) Teknik servisler büyük bir yükten kurtulur.
    2) Bu süre içerisinde (3 gün telefonsuz kaldım) kişi telefonsuz kalmayacağı için görüşme yapar ve operatörün kârı düşmez.
    3) Kullanıcı bu denli uzun bir süre telefonsuz kalmaz.

    Bu forumda belirttiğim bu görüş, gerek Sony Ericsson tarafından, gerekse diğer üretici firmalar tarafından okunup değerlendirilir mi bilmiyorum ama sizinle paylaşmak istedim. Belki bu şekilde genel kullanıcı görüşleri böyle bir kolaylık ve yeniliğe açık olur ve birgün bu dediğim işlem resmi olarak üretici tarafından kullanıcının yetkisine sunulur.

    Teşekkürler...




  • Hatırlatayim dedim . Gerçi pek ilgilenen olmaz gibi geliyor bana ama belki yapmış olan biri çıkar .
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.