Şimdi Ara

Sony KDL55W805B - Philips 55PFS7109 ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
2.659
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barakuda1

    teknosada 55pfk6309 2399 tl nedersiniz alınırmı sizce?

    alma kardeşim philpsi kesinikle alma paranı çöpe atmış olursun şikayet var.com bakabilirsin tv alacaklara tavsiyem şikayet var .comu incelesinler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreamtugrul

    Hocam son durum nedir ? Kanal geçişlerinin hızı, standart tv izleme fonksiyonları,HD film izleme açısından bakıldığında düşünceniz nedir ?

    Teşekkürler

    yorumlarınızı yeni gördüm. televizyonu görüntü kalitesi açısından kesinlikle tavsiye ederim canlı ve çok net. ben d-smart kullanıyorum hd kutu yayınlar çok net bunun yanında sürekli hdd takıp film izliyorum full hd filmlerde harika görüntü kalitesi var. smart tv diğer televizyonlara göre yavaş sonradan yazdığım donma olayını servis geldi yazılım yükledi ve düzeldi. arkadaş servis yazmış ama kurulum ve arıza konusunda çok yardımcı oldular ben trabzondayım ve servis konusunda hiç sıkıntı çekmedim. televizyonun dahili uydusunu kullanmadım onun hakkında pek bişi diyemem ama d-smart ile kullanıldığında çok zevkli bir televizyon görüntü kalitesinden dolayı ben başından kalkmak istemiyorum. 3D konusu oda ayrı bir dünya heleki IMAX filmleri izlerken karanlıkta derinlik alıp sizi içine çekiyor kısacası kusursuz harika. gözlükler gözü yormuyor plastik pilsiz ve kullanımı gayet kolay. ledler harika çalışıyor ses çıkışı oldukça güçlü şuana kadar yazılım konusunda bir sorun görmedim onuda gelip düzelttiler zaten. kısacası tavsiye ederim bu tvyi :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zobu1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: canertrb

    Arkadaşlar bi yardımcı olun bu kadar olmaz televizyonun herşeyi çok güzel ama film izlerken donup kalıyor nedendir bu ? daha 1 günlük televizyon sinirim bozuldu

    kardeşim senin son yazdığını görmeden ilk mesajına yorum yapmıştım.En azından sonraki arkadaşlara faydam olsun.Philipsten uzak durun.Görüntü kalitesine diyecek lafım yok lakin herşey görüntü kalitesi değil.Servisi ve müşteri hizmetleri çöp.Televizyonda inanılmaz yavaş.Bende internetten film felan izlerken kapanıp açılmalar donmalar vb. can sıkıcı durumlar oluyordu.Hatta tv yi ilk aldığımda değiştirmek istedim ama başaramadım.

    burada sana katılmıyorum diyebilirim. evet sorun oldu ama hem kurulumda olsun hemde teknik destek konusunda bana çok yardımcı oldular hiç zorluk çekmedim zaten sorunda yazılımdan kaynaklı düzeltildi. şuan sorunsuzca film izliyorum internete giriyorum görüntü desen harika smart tv yeterli bana göre ama dahili uydu alıcıyı kullanmadım onun için bişi diyemem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zobu1907

    kardeşim sana tavsiyem philips ten uzak dur.Ben şuanda servis sorunları ile uğraşıyorum.adamlar 20 iş günlük süreye teslim alma fişindeki tarihi katmıyorlar sonraki günden başlatıyorlar.Ayrıca cumartesi günlerini de 20 iş gününe dahil etmiyorlar.İnanılmaz cahil müşteri temsilcileri var.Benim yasal haklarımı anlatmaktan dilimde tüy bitti en son adamlara hakaret etmeye başladım ancak o şekilde anlıyorlar.Normal yolla anlayan bir yapıları yok.Yetkili servisleri düzenbazlıkta sınır tanımıyor.Her türlü işgüzarlığı yapıyorlar.Ayrıca televizyonun kendi kendine kapanması kanal geçişlerinin yavaşlığı ve bir kanala geçerken ekranın ortasında sağa sola giden bir çizginin kalması vb. sorunları var.Bende bir akrabama tavsiye etmiştim philips'i ama daha da kimseye aldırmam sütten ağzım yandı çünkü.Kafan ağrımasın philips ten uzak dur.

    anlattığım gibi şuan hiçbir sorunum yok televizyonumla mutluyum iyiki almışım diyorum servisimde bana çok yardımcı oluyor hatta servise gelen arkadaş kendi numarasınıda verdi bana bir sorun olursa direk ulaşabileyim diye :)




  • canertrb C kullanıcısına yanıt
    iyi mutluysan sorun yok ama tv yi servise gönder ozaman yardım iste bakalım mutlu etceklermi seni bu sözleri unutma.Ben de tv yi ilk kurdurduğum zaman adam cap telini vermişti.Ancak iş arızadan sonra değişti.03.11.2014 tarihinde televizyonu evimden aldılar(Teslim alma fişindeki tarih ).10 iş günü geçince muadil ürün talebim oldu onu bile vermediler.26.11.2014 tarihinde benim cep telefonumu aramışlar bende iş te olduğum için bakamadım ancak bakmamama rağmen eve televizyonu teslim etmek için götürmüşler.Ozaman bu telefonu ne için arıyorsun müsait olduğunu öğrenmek için değil mi ? Hadi onu geçtim 26.11.2014 tarihi 21. iş günü oluyor bende yasal hakkımı kullandım televizyonu evdekilere kabul ettirmedim.Adamlar televizyonu ilk aldıkları günü değil ertesi günü iş gününe dahil ediyorlar.Halbuki garanti belgesinin arkasında arıza bildiriminden itibaren başlar ibaresi var.Cumartesi günlerini iş gününe dahil etmiyorlar.Bunları philips müşteri hizmetlerine aktarıyorum oradaki çalışan standart cümlelerden başka cümle kuramıyor.Beni sürekli bekletiyorlar.Hiç yardımcı olmuyorlar.Diyeceksin tüketici hakem heyetine git ama oradaki yoğunluk malumunuz.Davanın sonuçlanması en az 3 ayı bulur uzlaşarak halledelim diyorum adamlar takmıyor.Benimde başka çarem yok tüketici hakem heyetine gideceğim ama bir daha philips televizyon değil philips lamba bile almam.İlk defa bir servis beni bu kadar uğraştırdı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zobu1907 -- 4 Aralık 2014; 13:09:01 >




  • Şikayet var sitesine bakarsak tv alamayız. Servis konusu da aynı. Türkiye de servis olayı hep böyledir. Bende bu tv ye bakıyordum ayrıca full hd tv alınacaksa 7109 dan daha mantıklı bir tv olduğunu düşünmüyorum ama 4k aklımı çeldi işte :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zobu1907

    iyi mutluysan sorun yok ama tv yi servise gönder ozaman yardım iste bakalım mutlu etceklermi seni bu sözleri unutma.Ben de tv yi ilk kurdurduğum zaman adam cap telini vermişti.Ancak iş arızadan sonra değişti.03.11.2014 tarihinde televizyonu evimden aldılar(Teslim alma fişindeki tarih ).10 iş günü geçince muadil ürün talebim oldu onu bile vermediler.26.11.2014 tarihinde benim cep telefonumu aramışlar bende iş te olduğum için bakamadım ancak bakmamama rağmen eve televizyonu teslim etmek için götürmüşler.Ozaman bu telefonu ne için arıyorsun müsait olduğunu öğrenmek için değil mi ? Hadi onu geçtim 26.11.2014 tarihi 21. iş günü oluyor bende yasal hakkımı kullandım televizyonu evdekilere kabul ettirmedim.Adamlar televizyonu ilk aldıkları günü değil ertesi günü iş gününe dahil ediyorlar.Halbuki garanti belgesinin arkasında arıza bildiriminden itibaren başlar ibaresi var.Cumartesi günlerini iş gününe dahil etmiyorlar.Bunları philips müşteri hizmetlerine aktarıyorum oradaki çalışan standart cümlelerden başka cümle kuramıyor.Beni sürekli bekletiyorlar.Hiç yardımcı olmuyorlar.Diyeceksin tüketici hakem heyetine git ama oradaki yoğunluk malumunuz.Davanın sonuçlanması en az 3 ayı bulur uzlaşarak halledelim diyorum adamlar takmıyor.Benimde başka çarem yok tüketici hakem heyetine gideceğim ama bir daha philips televizyon değil philips lamba bile almam.İlk defa bir servis beni bu kadar uğraştırdı.

    Sizi anlıyorum fakat sadece bir serviste yaşadığınız sorunu bütün markayı kötülemeyin. bu işler servisten servise değişiyor bu her yerde böyle. televizyon değişse size yenisi gelse sorunsuz olsa memnun kalmıcakmısınız ? siz buna bakın bir servisin yaptığını bütün marka ve servislere mal etmeyin lütfen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cherokee

    Şikayet var sitesine bakarsak tv alamayız. Servis konusu da aynı. Türkiye de servis olayı hep böyledir. Bende bu tv ye bakıyordum ayrıca full hd tv alınacaksa 7109 dan daha mantıklı bir tv olduğunu düşünmüyorum ama 4k aklımı çeldi işte :)

    Valla şuanda ülkemizde full hd bile yayın yokken 4k almak bana mantıksız geliyor. şuan 4k sadece bir özellik olarak geliyor başka bir espirisi yok düşünün HD yayın veren digitürk d-smart ve türksat en fazla 1080i yayın verebiliyor daha 1080p gelmedi. bir başka konuda şuanda 4k olarak film vb. pek yok sadece tanıtım için olanlar var yani bunlara bakarak televizyon almayın bence. siz full hd bir televizyon alın 4-5 sene sonra 4k ancak gelir :)
  • canertrb C kullanıcısına yanıt
    Ben tv yi bozulana kadar kullananlardayım. Dolayısıyla 4k yaygınlaştığında alırım durumum yok. Ayrıca dediğiniz gibi adam gibi 1080p yayın yok ama mkv var :) 4k da böyle olacak. Benim için gerekli. Hemde 3.000TL :) Yani çok fazla fiyat farkı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cherokee

    Ben tv yi bozulana kadar kullananlardayım. Dolayısıyla 4k yaygınlaştığında alırım durumum yok. Ayrıca dediğiniz gibi adam gibi 1080p yayın yok ama mkv var :) 4k da böyle olacak. Benim için gerekli. Hemde 3.000TL :) Yani çok fazla fiyat farkı yok.

    bizde öyle ben ülkemizdeki teknolojinin ilerleme seviyesi içinde dedim bunu düşünün hd kanal var ama tam hd değil hep bir yerlerde eksik var. 4k buraya kolay kolay gelmez dediğiniz mkv var ama şuan içerik olarak pek olanak yok olsada çok yer kaplıcak. o fiyatlardaki 4k televizyonlara da baktım ama pek görüntüleri içime sinmedi full hd yanında. ayrıca şuan aldığım televizyonda alırken arkadaşın söylediği bunda 4k içerik açmış izlemiş ama ne kadar doğru bilmiyorum ben daha denemedim demo bulup denicem bakalım bu açacak mı :)




  • canertrb C kullanıcısına yanıt
    4K içerik izlenir diye düşünüyorum. Ben kullandığım full hd monitörüm de izleyebiliyorum. Olay codec e bakar bir tek :) Kendilinden down scale oluyor zaten. 4k benim için okay dir ama tek düşündüren upscale yaparken yarattığı input lag. Umarım game mode da falan bu upscale özelliğini kapatıyordur. Yada ps4 ü kucaklayıp mağazada deneyeceğiz. Yapacak bir şey yok :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cherokee

    4K içerik izlenir diye düşünüyorum. Ben kullandığım full hd monitörüm de izleyebiliyorum. Olay codec e bakar bir tek :) Kendilinden down scale oluyor zaten. 4k benim için okay dir ama tek düşündüren upscale yaparken yarattığı input lag. Umarım game mode da falan bu upscale özelliğini kapatıyordur. Yada ps4 ü kucaklayıp mağazada deneyeceğiz. Yapacak bir şey yok :D

    Anlaşıldı sen 4K televizyon almaya niyetlisin artık hayırlısı olsun :)
  • canertrb C kullanıcısına yanıt
    sorumu arsel elektronik ile yaşadım ama philips müşteri hizmetlerine de bildirdim.20 iş gününü saydırıyorum telefonda ben haklı çıkıyorum ama philips para iadesi yapmamak için tüketici halem heyetine git diyor soruyorum sana 1 servisle mi sorun yaşamışım yoksa philips in kendisi ile mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zobu1907

    sorumu arsel elektronik ile yaşadım ama philips müşteri hizmetlerine de bildirdim.20 iş gününü saydırıyorum telefonda ben haklı çıkıyorum ama philips para iadesi yapmamak için tüketici halem heyetine git diyor soruyorum sana 1 servisle mi sorun yaşamışım yoksa philips in kendisi ile mi ?

    bende sana diyorum ki sende sıkıntı olmuş başkasında olmamış yani sende kötü olan bişi bitti tamamen beş para etmez mi o ? ben hiç bir sorun yaşamadım gayet memnunum hatta bugün servisten aradılar memnuniyet açısından durumu bildirdim. bugün birçok markada ne sorunlar var ama insanlar almaktan vazgeçmiyor sen bir ürün olmasan da olur yani onlar için bir şey ifade etmezsin.
  • canertrb C kullanıcısına yanıt
    tmm kardeş 1 yıl sonra görüşelim seninle bu yazdıklarını unutma
  • son durum nedir 55PFS7109 kullananlar memnunlar mı- smartı gerçekten yavaş mı o kadar? internete girme hızı nasıl, tarayıcıdan film açıp tam ekran izleniyor mu? youtube açılması nasıl?
  • Regionella kullanıcısına yanıt
    Bende 2014 phil 6 serisi vardi. Sattim kurtuldum. 2015 lerde ayni olduğunu dydum . Görüntü iyi ama smart menu uydu rezildir . Mağaza git orada menu smart testi yap kardeş yani kurcala biraz ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.