Şimdi Ara

Sony'nin sahtekarlığı.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sony Z1 telefonumuzla hafta sonu tatlı su klorlu havuzda suyun 1.5 metre altını aşmadan telefonumuzun bütün kapaklarının kapalı olduğundan emin olarak 3 adet fotoğraf çektik. Telefonumuza su girdi ve telefonumuz çalışmıyor. +90 212 473 77 77 numaralı telefonu arayarak şikayetimizi dile getirdik. Yetkilinin bize verdiği cevap; "Su teması olan ürünler garanti kapsamı dışındadır" ZOOOOONNNNGGGGG !?!?!??!?!?!?!? NE?!?!?!? Kullanma kılavuzunuzda ve reklamlarınızda telefonunuzun suya dayanıklı olduğunu söylüyorsunuz. (http://www.sonymobile.com/tr/products/phones/xperia-z1/features/#durability ) Maalesef öyle değil beyfendi. Size yakın olan kvk bayisinin adresini vereyim. Sayın yetkili. KVK Teknik servisi telefonuma suyun nereden girdiğini tespit ediyor öyle değil mi? Evet telefonunuza nereden su girdiğini tespit ediyor. Telefonun kapalı olan yerlerinden değil de telefonun üretim hatası olan yerinden kusurlu olduğu bir yerden su girmişse telefonu garanti kapsamında tamir ediyormusunuz. Hayır beyfendi su teması garanti kapsamına girmez. E peki böyle bir durumda ben Tüketici Mahkemesine gitsem Bilirkişi Raporu istesem. O Bilirkişi Raporunda cihaza su girişinin telefonun üretim hatası olan yerinden girdiğini tespit etmiş olsa yine de benim telefonumu garanti kapsamına sokmayacakmısınız? Tüketici Mahkemesine gitmek en doğal hakkınız beyfendi söyleyecek başka birşeyini var mı? Elbette var. Aşşağıdaki resimde web sayfasının ekran görüntüsünde yazılanları okuyup. Uluslararası bağımsız en iyi rapor veren bir şirketin bu ürün için ballandıra ballandıra su geçirmediğini raporuyla anlatıyorsun ama bu raporu veren şirketin bu rapor için hukuksal ve yasal olarak alınan karaların sorumluluğunu kabul etmediğinin uyarısını küçücük yazılarla konuyla alakası olmayan bir yere yazıyorsun. Neden raporunun arkasında duramayan bir şirketin raporunu ballandıra ballandıra anlatıyorsun? Telefonu suratıma kapadı. Telefonunuzu suya sokmayın pişman olmayın.
     Sony'nin sahtekarlığı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lighthearted -- 18 Ağustos 2014; 12:26:52 >







  • Söylemek istediğim 2 adet konu var.

    1. Kullandığın telefonun markasını bilmiyorsun daha. Ericsson tarih olalı 3 sene oluyor.
    2. Hep söylüyorum. telefon üzerinde Water Resistant gibi ifade var mı ? SONY telefonları için su geçirmezlik garantisi vermiyor. SONY telefonları için suya dayanıklılık garantisi veriyor. Bundan ötürü hiç bir şey elde edemezsiniz. Telefonu suya sokarak bir risk aldınız o da ters tepti. Kaldı ki kapaklarının kapalı olması telefon su almayacak anlamına da gelmiyor. Siz telefonu 1 senedir kullanıyorsunuzdur, o şarj kapağının contası her gün aç kapa ne kadar sıkı olabilir ? İlk günden itibaren dock kullanmışsınızdır şarj kapağını hiç açmamışsınızdır, bu da elektronik aletlerdeki şansızlığa girer. Benim Z telefonumu şarj yerinin contası gevşeyene kadar her yere soktum hiç bir şey olmadı. En son kasa değişti telefon su aldı. Dediğim gibi ben bir risk aldım bana pahalıya patladı. Aynı durum size de olmuş. Geçmiş olsun




  • shindorei kullanıcısına yanıt
    1.Telefonu hanıma aldım ben kullanmıyorum ismini de öyle hatırladığımdan dolayı öyle yazdım.
    2.Ben Sony'nin sahtekarlığından bahsediyorum. Telefonun laçka olan yerleri varsa şu kadar zaman içerisinde teknik servise getirip laçka olan yerleri var mı diye baktırın varsa değiştirin bu kadar zaman içerisinde bu contalar kapaklar işlevselliğini yitirir diyebilmeliler. Neyse bizim işimiz hukuksal yollara kaldı anladığım kadarıyla. Çalıştığım yerde 22 adet avukat var. Biri yardımcı olur herhalde. İlginiz için teşekkürler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.