Şimdi Ara

Sony vaio teknik servisinin dandikliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
758
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar sony vaio marka dizüstü bilgisayarım var. Harici ekran kartı arızalandığı için bilgisayarımı doğal olarak garantiye gönderdim.Bir iki gün sonra servisi arayım dedim bakayım ne yapmışlar, bana bilgisayarımın hdd sinin değişeceğini söylediler bende hdd değil ekran kartı arızalı dedim. Bunu üzerine teknik ekipten olan biriyle görüştürdüler adama bilgisayarı açıp yüklü oyunlardan birisini açtıklarında ekran kartının arızalı olduğunu göreceklerini söyledim adam bana bilgisayarın test esnasında çöktü bilgisayarda herhangi bir işletim sistemi yok açıp bakamam hdd gelince takıp bidaha test ederim dedi. Bende tamam diyip kapattım.

    Bir hafta sonra beni arayıp bilgisayarınızı yaptık hangi adrese gönderelim dediler. Ne işlem gördüğünü sorunca da fan temizliği yaptıklarını söylediler.Hani hdd değişecekti deyince yine teknik ekipten arkadaş çağrıldı.Hani hdd arızalıydı dedim adama tekrar test ettik arıza bulunmadı dedi.
    + Ekran kartını naptınız ? ( burda sadece sony değil tüm teknik servislerden maruz kalabileceğiniz efsane cevap geliyor)

    - Efendim onuda sonynin ÖZEL PROGRAMLARIYLA test ettik sorun yok(nasıl bi programsa)

    + Abicim sorun var ben eminim bidaha açıp bakamazmısınız yüklü oyunlardan birini açın en azından

    (Şimdi gelecek cevaba dikkat adam kendi attığı yalanı unutmuş)
    - Oyunlar hangi işletim sisteminde 8 demi yoksa 8.1 demi (Bilgisayarda ikiside kuruluydu fakat bilgisayar sözde çökmüştü test aşamasında)

    + win 8 de

    - tamam ben bidaha test edip size dönecem.

    Şöyle tuhaf bi cinlikte denedi adam ; Bilgisayar arızalı gelirse geri göndereceğimi söyledim. Zaten garantinizin 17 günü kalmış gönderemezsin gbisinden konuşmaya çalıştı. Bi gün kalsa bile gönderirim yapmak zorundasınız diyince sustu.

    Ve bugün sürpriz bi şekilde bilgsayarım kargo tarafında kucağıma atıldı test edip döneceklerdi sözde ve tabikide arızalı bir şekilde.

    Şimdi videolar yazılar felan filanlarla adamlara bilgisayarımın arızalı olduğunu kanıtlamaya çalışıyorum.yarın tekrar gönderecem bilgisayarı.
    Bunları şikayet edebileceğim bi yer felan bilen varmı varsa yazarsa sevinirim. Yada bir tavsiyesi olan







  • metehanm4 M kullanıcısına yanıt
    tüketici haklarına şikayet edebilirsiniz.

    sony nin birkaç adet servis programı var bunlardan biri iolonun test manager ı temel testleri yapıyor arıza tanımlama olayı gibi ama detaylı bir işlem yapmıyor. o cihazın 3d tester a girmesi lazımdı öyle bir sıkıntı varsa ve sony nin kendi 3d tester yazılımı yok 3. parti benchmark uygulamalarıyla yaparlar anca harbiden bu diyaloğa bakınca beni bir kahkaha tutuyor

    eğer çok sıkıntınız varsa vaio baş teknik servise (cihan elektronik'in merter deki merkezine) yollayabilirsiniz. zaten giderseniz hangisi gerçek teknik servis görürsünüz
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.