Arkadaşlar iyi günler. Öncelikle ne sony markasının bir satış temsilcisiyim ne de o firmaya bağlı biriyim ayrıca bu markanın her ürününü alan insanlardan da değilim bunu belirtmek isterim. Bu şekilde başlamamın nedeni bende xperia s almayı çok düşünüyordum hatta turkcellden alıcakken son anda vazgeçtim ve biraz araştırma yaptıktan sonra ilk partların sorunlu olduğunu öğrendim fakat telefondan soğumadım tam tersi sony centerların getirmesini beklemeye başladım. Dün forum istanbuldaki sony centerda çalışan satış temsilcisi ile yaptığım konuşmada belki bir kısmımızın bildiği belkide bilmediği bir kaç durum öğrendim. Öncelikle turkcellin getirdiği xperia s model telefonlar netcell isimli distribütör bir firmanın getirdiği telefonlar ve servisi de sonye bağlı değil. Garanti olarak garanti kağıdınıza bakarsanız netcell garantisi varmış sanırım. Fakat 1-2 hafta içerisinde sony center, teknosa ve saturn gibi firmalara SONY EURASIA PAZARLAMA A.Ş. garantili yani sonynin kendisinin garantisi olan ve asya ve de avrupada geçen garantiyle gelicekmiş. Bu garanti durumunda sarı ekran sorunu olan (eğer olursa) her telefonun koşulsuz şartsız değiştirileceğini söylediler. Bunu yazmaktaki amacım ne konunuzu baltalamak ne de sizin suçunuz demek lütfen yanlış anlaşılmasın fakat sonynin yaptığı en büyük hata kendi getirmek yerine aracı firmalarla göndererek kendi ismini lekeledi. Aslında fabrika çıkışında sorun olabilir fakat firma değiştirmezse işte kullanıcıya karşı olan sorumsuzluk orada başlar. Demek istediğim sizlere bu sorunu yaşatan aslında sony firması değil. Bu yazdıklarım en azından almayı düşünen arkadaşlara bir fikir olur. Ayrıca umarım bu sorunu yaşayan bütün arkadaşların umarım telefonları sıfırı ile değiştirilir çünkü kimse ne parayı yolda buluyor ne de az bir miktar ödüyor.
aaab seri cihazlarda sarı ekran sorunundan dolayı ekran değiştirildikten sonra tekrar ekranda sarı leke oluşma olasılıgı war mı ? ve garanti kapsamı dışında ücret karşılıgı ile tamir yapmak istenirse fiyat ne kadar olur bilgisi olan war mı acaba ?
quote:
Orijinalden alıntı: BruTalliSt
Arkadaşlar iyi günler. Öncelikle ne sony markasının bir satış temsilcisiyim ne de o firmaya bağlı biriyim ayrıca bu markanın her ürününü alan insanlardan da değilim bunu belirtmek isterim. Bu şekilde başlamamın nedeni bende xperia s almayı çok düşünüyordum hatta turkcellden alıcakken son anda vazgeçtim ve biraz araştırma yaptıktan sonra ilk partların sorunlu olduğunu öğrendim fakat telefondan soğumadım tam tersi sony centerların getirmesini beklemeye başladım. Dün forum istanbuldaki sony centerda çalışan satış temsilcisi ile yaptığım konuşmada belki bir kısmımızın bildiği belkide bilmediği bir kaç durum öğrendim. Öncelikle turkcellin getirdiği xperia s model telefonlar netcell isimli distribütör bir firmanın getirdiği telefonlar ve servisi de sonye bağlı değil. Garanti olarak garanti kağıdınıza bakarsanız netcell garantisi varmış sanırım. Fakat 1-2 hafta içerisinde sony center, teknosa ve saturn gibi firmalara SONY EURASIA PAZARLAMA A.Ş. garantili yani sonynin kendisinin garantisi olan ve asya ve de avrupada geçen garantiyle gelicekmiş. Bu garanti durumunda sarı ekran sorunu olan (eğer olursa) her telefonun koşulsuz şartsız değiştirileceğini söylediler. Bunu yazmaktaki amacım ne konunuzu baltalamak ne de sizin suçunuz demek lütfen yanlış anlaşılmasın fakat sonynin yaptığı en büyük hata kendi getirmek yerine aracı firmalarla göndererek kendi ismini lekeledi. Aslında fabrika çıkışında sorun olabilir fakat firma değiştirmezse işte kullanıcıya karşı olan sorumsuzluk orada başlar. Demek istediğim sizlere bu sorunu yaşatan aslında sony firması değil. Bu yazdıklarım en azından almayı düşünen arkadaşlara bir fikir olur. Ayrıca umarım bu sorunu yaşayan bütün arkadaşların umarım telefonları sıfırı ile değiştirilir çünkü kimse ne parayı yolda buluyor ne de az bir miktar ödüyor.
1- insanlar telefonu satın almak için sony nin kendi eliyle türkiye ye getirmesini beklemek zorunda değil uluslararası hukuk kuralları taraflara göre değişmez. 2- sony ürünün üreticisi olarak 1. derecede muhataptır distribütör ekranını kendisi takıp getirmiyor. kendinizde belirttiğiniz gibi fabrika çıkışı hatalı ürün diye çamura yatma yolunu seçmesi dolandırıcılıktan başka bir şey değildir. 3- teleservice firması sony nin muhatap olarak kabul ettiği kurumdur. 4- Sony nin kendi müşteri hizmetleri "ilgili servisin kararı nihayi karardır" diye ifade ediyor, netcell falan işin hikaye kısmı. 5- Zaten türkiyede satış ilk teknosada başladı 6- tüm cihazlar SONY nin garantisi altındadır sadece servis hizmetini farklı firmalar vermektedir. kızmayın ama yazınız çoook anlamsız olmuş.
selam benim telefonda leke problemi yok ama ben internetten indirdigim müzikleri bulamıyorum geçenlerde tubidy adlı internet sitesinden müzikler ve videolar indirdim ama nereye indirdiğini bulamadım
quote:
Orijinalden alıntı: hsilan
quote:
Orijinalden alıntı: BruTalliSt
Arkadaşlar iyi günler. Öncelikle ne sony markasının bir satış temsilcisiyim ne de o firmaya bağlı biriyim ayrıca bu markanın her ürününü alan insanlardan da değilim bunu belirtmek isterim. Bu şekilde başlamamın nedeni bende xperia s almayı çok düşünüyordum hatta turkcellden alıcakken son anda vazgeçtim ve biraz araştırma yaptıktan sonra ilk partların sorunlu olduğunu öğrendim fakat telefondan soğumadım tam tersi sony centerların getirmesini beklemeye başladım. Dün forum istanbuldaki sony centerda çalışan satış temsilcisi ile yaptığım konuşmada belki bir kısmımızın bildiği belkide bilmediği bir kaç durum öğrendim. Öncelikle turkcellin getirdiği xperia s model telefonlar netcell isimli distribütör bir firmanın getirdiği telefonlar ve servisi de sonye bağlı değil. Garanti olarak garanti kağıdınıza bakarsanız netcell garantisi varmış sanırım. Fakat 1-2 hafta içerisinde sony center, teknosa ve saturn gibi firmalara SONY EURASIA PAZARLAMA A.Ş. garantili yani sonynin kendisinin garantisi olan ve asya ve de avrupada geçen garantiyle gelicekmiş. Bu garanti durumunda sarı ekran sorunu olan (eğer olursa) her telefonun koşulsuz şartsız değiştirileceğini söylediler. Bunu yazmaktaki amacım ne konunuzu baltalamak ne de sizin suçunuz demek lütfen yanlış anlaşılmasın fakat sonynin yaptığı en büyük hata kendi getirmek yerine aracı firmalarla göndererek kendi ismini lekeledi. Aslında fabrika çıkışında sorun olabilir fakat firma değiştirmezse işte kullanıcıya karşı olan sorumsuzluk orada başlar. Demek istediğim sizlere bu sorunu yaşatan aslında sony firması değil. Bu yazdıklarım en azından almayı düşünen arkadaşlara bir fikir olur. Ayrıca umarım bu sorunu yaşayan bütün arkadaşların umarım telefonları sıfırı ile değiştirilir çünkü kimse ne parayı yolda buluyor ne de az bir miktar ödüyor.
1- insanlar telefonu satın almak için sony nin kendi eliyle türkiye ye getirmesini beklemek zorunda değil uluslararası hukuk kuralları taraflara göre değişmez. 2- sony ürünün üreticisi olarak 1. derecede muhataptır distribütör ekranını kendisi takıp getirmiyor. kendinizde belirttiğiniz gibi fabrika çıkışı hatalı ürün diye çamura yatma yolunu seçmesi dolandırıcılıktan başka bir şey değildir. 3- teleservice firması sony nin muhatap olarak kabul ettiği kurumdur. 4- Sony nin kendi müşteri hizmetleri "ilgili servisin kararı nihayi karardır" diye ifade ediyor, netcell falan işin hikaye kısmı. 5- Zaten türkiyede satış ilk teknosada başladı 6- tüm cihazlar SONY nin garantisi altındadır sadece servis hizmetini farklı firmalar vermektedir. kızmayın ama yazınız çoook anlamsız olmuş.
Sony Xperia olarak ürünlerimize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz.
Telefonunuzun Garanti belgesinde belirtilen “Garantinin Coğrafi Kapsamı” konusunda sizi bilgilendirmek isteriz.
Eğer Ürünü, Avrupa Ekonomik Alanı'na (EEA) üye olan ülkelerinin birinden veya İsviçre’den veya Türkiye Cumhuriyeti’nden satın aldıysanız ve bu Ürün EEA veya İsviçre veya Türkiye’de satılmaktaysa, Ürününüzü herhangi bir EEA ülkesi veya İsviçre veya Türkiye’de, bu ürünün tamamen aynısının yetkili bir Sony Ericsson dağıtıcısı tarafından bu ülkelerde satılıyor olması halinde, ürününüzün servise ihtiyaç duyduğu ülkede geçerli olan garanti koşulları kapsamında servise götürebilirsiniz.
Bulunduğunuz ülkede, ürününüzün satılıp satılmadığını saptamak için lütfen yerel Sony Ericsson Çağrı Merkezi'ni arayın. Lütfen belirli servislerin, Ürününüzü satın aldığınız ülke dışında verilemiyor olabileceğini göz önünde bulundurun, örneğin, Ürününüzün diğer ülkelerde eş değer olarak satılan ürünlerden farklı, harici veya dâhili parçaları olması sebebiyle servis verilemiyor olabilir. Bunlara ek olarak lütfen, bazı zamanlarda SIM kilitli Ürünlerin tamirinin mümkün olmadığını unutmayın.
** Bazı ülkelerde/bölgelerde ilave bilgiler (örneğin geçerli bir Garanti kartı) talep edilebilir.
Sizi bilgilendirmek isteriz ki telefonu almış olduğunuz ülke Avrupa Ekonomik Alanına üye ülkelerden birisi ise cep telefonunuzun garanti şartnamesi (orijinal faturanız ya da tam doldurulmuş garanti belgesi olması şartı ile) ülkemizde cep telefonları için 2 aksesuarlar için 1 sene geçerlidir. Cep telefonunuzun tamir süreci sırasında garanti kapsamı dışında olup olmama kararını veren mekanizma teknik servislerimizdir. Mailde eklenmiş dosyada teknik servis iletişim bilgilerini bulabilirsiniz. Yorum ve önerilerinizi bizimle paylaştığınız, ürünlerimizi tercih ettiğiniz ve bize ayırdığınız zaman için teşekkür eder, iyi günler dileriz.
Saygılarımızla, Alper YEŞİL
Diğer sorularınız için, lütfen bize yeniden yazın. Sony Xperia Çağrı Merkezi
Tel: 0212 473 77 77
telefonumun hongkong dan geldigini ve sarı ekran sorununu anlatan bir mail attım ve cewap olarak bu mail geldi, ayrıca sonradan arayıp hongkong dan gelen telefonu da burada, garanti kapsamında tamir işlemi gerçekleştirebilir miyim diye sordugumda ise hayır cevabını aldım.. bilginize...
Bu saçmalığı Türkiye yapıyor. İngilizce bir metin hazırlayıp SONY Mobile'a ve SONY'e gönderin.
quote:
Orijinalden alıntı: ak****r
ARKADAŞLAR BENİM EKRANDA SORUN 37.GÜNDE ÇIKTI.SERVİSE VERDİM.EKRAN DEĞİŞTİ,TAMİR BAŞARIYLA TAMAMLANDI DEDİLER AMA SORUN DEVAM ETTİ.ANKARA ÇANKAYA TÜKETİCİ HAKLARINA BAŞVURDUM.SERVİSE 1 KEZ VERDİYSENİZ TAMİR HAKKINI KULLANMIŞSINIZ DEMEKTİR.ŞİKAYET ETMEK İÇİN YENİ YÖNETMELİĞE GÖRE AYNI SORUN OLSUN OLMASIN TOPLAMDA 4 KEZ SERVİSE GÖNDERMENİZ GEREKLİ DEDİLER.BEN 2.KEZ DE SERVİSE VERDİM.TELEFONU DÜN ALDIM.YİNE PARÇA DEĞİŞTİ DEDİLER MUHTEMELEN EKRANDIR.SARI LEKELERİM HALEN VAR.NASIL BİR İŞSE EKRANI YA DEĞİŞTİRMİYORLAR YA DA DEĞİŞTİRDİKLERİ DE SORUNLU.FACEBOOK ÜZERİNDEN VE DE 02124737777 NOLU TELEFONDAN EN AZ 10 KEZ GÖRÜŞTÜM.BİRİNDE AHMET BEY DİYE BİRİYLE GÖRÜŞTÜM BEN İLGİLENCEM DEDİ.SONRAKİ ARAMALARIMDAKİ KİŞİLER BURDA AHMET BEY DİYE BİRİ YOK DEDİ.KONUŞTUĞUM BAYAN SERVİSE VERİN SORUN YAŞARSANIZ SERVİSİ UYARICI YAZI YAZARIZ DEDİLER.SONRAKİ ARAMAMDA TEKRAR TEKNİK SERVİSE GÖNDERİN DEĞİŞİM KARARINI VERECEK TEK YETKİLİ TELESERVİCE TİR DEDİ.BEN DE DAHA KAÇ KEZ GÖNDERECEĞİM DEDİM SALLAMADI.SERVİSE VERİN DEDİ YİNE.BAKALIM SERVİS BAŞVURUM 2 OLDU.2 KEZ DAHA ŞANSIMI DENEYECEĞİM MECBUREN.SONRA TÜKETİCİ MAHKEMESİNE BAŞVURUP PARA İADESİ İSTEYECEĞİM.BAŞARILI OLAMAZSAM DA ELİMDEN GELEN HERŞEYİ YAPMIŞ OLURUM.YALNIZ LAPTOP,FOTOĞRAF MAKİNESİ,PİL SARJ CİHAZI HATTA PİLLERİ DAHİ SONY ALAN BİRİ OLARAK SONYDEN BU KADAR SOĞUYACAĞIMI ZANNETMEZDİM. DERSENİZ Kİ SORUN SERVİS TE O ZAMAN BÖYLE BİR SERVİSLE ANLAŞMASAYMIŞ.BU ARADA CİHAZDAN MEMNUMUN GENEL ANLAMDA AMA BU SARI LEKELER MUHTEMELEN XPERİA S İN SON SONY CİHAZIM OLMASINA SEBEP OLACAK.
(EK NOT:TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ YAKLAŞIK 800 TLYE KADAR OLAN CİHAZLARA BAKAR.YAKLAŞIK 1700 TLYE KADAR OLANLARI TÜKETİCİ MAHKEMESİNE YÖNLENDİRİR.TUS ÇALIŞIRKEN UĞRAŞTIĞIM ŞEYLERE BAK.HUKUK OKUTACAKLAR ADAMA.UMARIM SORUNUM ÇÖZÜMLENİR.TEMENNİM HERKESİNKİ DE ÇÖZÜMLENİR.)
ben de sıkı bir sony hayranı idim bütün tvlerim ve telefonlarımda sony idi ama bu sarı ekran olayı ve bu olaya sonynin yaklaşımı midemi bulandırdı...
Son durum: 04.06.2012 17:01:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.
Cihaz bilgileri
Imei/Seri no: *
İş emri numarası: *
Model: SE LT26I WHITE
Müşteri Adı: FURKAN TERCAN
Son Kullanıcı: FURKAN TERCAN
Garanti Durumu: Garantili Onarım
Arıza açıklaması: CIHAZ ISINDIGINDA MENU TUSUNUN UZERINDE VE EKRANIN DIGER KISIMLARIND-SARARMA LEKE OLUSUYOR-Rastgele kapaniyor KENDILIGINDEN RESET ATIYOR-Renk problemi-Diger ekran hatasi-Musteri Cihazin Degisimini Talep Ediyor-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.-Kullanici Bilgilerinin Silinme Riski Kabul Edildi
Aksesuarlar: SE LT26I WHITE-SIM CARD YOK-MEMORY CARD YOK
Yapılan işlemler: SWAP YAPILDI
İşlem geçmişi
04.06.2012 17:01:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.
31.05.2012 00:00:00: Beklemeye alındı.
29.05.2012 14:37:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.
ilk gönderdiğimde turkcell aracılığyla gönderdim 23gün sonunda 'belirtilen hata gözlemlenmemiştr' açıklaması yapılmıştı, telefonu aldktan 1hafta sonra teleservice e bizzat gittm elimle teslim ettim telefonumu daha öncedende gönderdiğimi 23gün bekledğimi söyledim bana telefonun teleservice de sadece 1gün beklediğini söylediler(turkcell aracılığyla göndermeyin! boşuna beklersiniz!)... telefonun ısındğında fotoğraflarını çekmiştim içerdeki teknik elemanı çağırıp incelediler, tekrar kaydını alalım değişm yapılır muhtemelen dediler ve sonunda değişim olmuş b2b.teleservice.com/ts2000 sayfasndan ayrıntılı cihaz durumunda yeni cihazın imei numarasını flnda vermişler SWAP için bazı arkadaşlar kasa değişmiyo içi değişiyo dediler ama müşteri hizmetlerinden sorduğumda telefonunuz birebir aynı sıfır bir cihazla değişicek dediler ;)
Gonderdigim aaab Telfn Abab Olarak Geldi Fakat Yinede Alt kısmında Hafif Sarılık Gecirmiş Gibi yani Swap İşlemi Yapılmış Denir ama Baska Tamir edilmiş Telfn Yolamıslar Birde İç kısmı deişmişler Benim kendi Kapagımı Tanıdım Ufak Bi Cizik Vardı ordan Tanıdım Herkese Gecmiş olsun ...arkadslar İyi GünLer..
arkdaşlar aaab 12W10 telefonum abab 12w13 olarak geldi, üzerinde jelatini fln vardı sfır telefon verdiler ;) içinin feln değiştğni sanmyorm telefonu açtm en başta ekran sapsarı gbiydi arkdaşta baktı öyle gördü bir kaç program fln ykledm ısndı şmdi herşey normal ekranda gayet iyi bakalım ilerleyen günlerde ne olacak...
quote:
Orijinalden alıntı: mrhsm
aaab seri cihazlarda sarı ekran sorunundan dolayı ekran değiştirildikten sonra tekrar ekranda sarı leke oluşma olasılıgı war mı ? ve garanti kapsamı dışında ücret karşılıgı ile tamir yapmak istenirse fiyat ne kadar olur bilgisi olan war mı acaba ?
cewap werebilecek kimse yokmu acaba ?
quote:
Orijinalden alıntı: furkan063
arkdaşlar aaab 12W10 telefonum abab 12w13 olarak geldi, üzerinde jelatini fln vardı sfır telefon verdiler ;) içinin feln değiştğni sanmyorm telefonu açtm en başta ekran sapsarı gbiydi arkdaşta baktı öyle gördü bir kaç program fln ykledm ısndı şmdi herşey normal ekranda gayet iyi bakalım ilerleyen günlerde ne olacak...
aldıktan kaç gün sonra servise gönderdiniz...?
quote:
Orijinalden alıntı: furkan063
arkdaşlar aaab 12W10 telefonum abab 12w13 olarak geldi, üzerinde jelatini fln vardı sfır telefon verdiler ;) içinin feln değiştğni sanmyorm telefonu açtm en başta ekran sapsarı gbiydi arkdaşta baktı öyle gördü bir kaç program fln ykledm ısndı şmdi herşey normal ekranda gayet iyi bakalım ilerleyen günlerde ne olacak...
aldıktan kaç gün sonra servise gönderdiniz...?
quote:
Orijinalden alıntı: me.ke
quote:
Orijinalden alıntı: furkan063
arkdaşlar aaab 12W10 telefonum abab 12w13 olarak geldi, üzerinde jelatini fln vardı sfır telefon verdiler ;) içinin feln değiştğni sanmyorm telefonu açtm en başta ekran sapsarı gbiydi arkdaşta baktı öyle gördü bir kaç program fln ykledm ısndı şmdi herşey normal ekranda gayet iyi bakalım ilerleyen günlerde ne olacak...
aldıktan kaç gün sonra servise gönderdiniz...?
13nisanda aldım 27nisanda gönderdim 19mayısta telefonu aldım belirtilen sorun gözlemlenmemiştir denmişti, 10gün kullandm baktım olcak gbi değil resimlerini çekip tekrar gönderdim 29mayısta, 1hafta snra telefonu değiştirdiler
Arkadaşlar merhaba,Xperia S telefonumu 14.04.2012 tarihinde Aydın TİM bayisinden aldım.İlk başlarda bu sarı ekran olayının olduğunu,telefonu aldıktan sonra forumda okumuştum.Benim telefonumda çok hafif bir şekilde sarılık vardı.Çok problem etmiyordum.Ancak şu an ana menü tuşunun olduğu yerde ekranın %10 luk kısmını kaplayacak kadar bir sarılık oluştu.Forumda okuduğum kadarıyla telefondan şikayetçi olanlar iadesi yapılmaya başlanmış.5 sayfaya yakın bir konu oluşmuş.Çok bilgilendirici yorumlar yapılmış.Hepinize teşekkür ederim öncelikle.Daha sonra şunu sormak istiyorum.Benim telefonum netcell tarafından temin edilmiş.Aynı şekilde netcell den alan ve değişimi yapabilmiş bir arkadaşım varmı acaba? Değişim süreci sizlerin tahmininzce ne kadar olacaktır?i( değişim olursa tabi ) Son olarak da şunu sormak istiyorum.Garanti kapsamında gönderdiğimiz telefon için bize idareten mikro sim kartlık bir telefon vericekler mi acaba?Çünkü bende ekstra olarak mikro sim'li bir telefon yok buda benım hattımı kullanamamam anlamına geliyor. Konuyu gören arkadaşlarımın cevap yazmalarını rica ediyorum Çünkü bu hafta bitti sayılır.Yarın telefonu götürsem benden alsalar o kargo ancak pazartesi İstanbul'a ulaşır !!! Bu yüzden pazartesi gününe kadar bana bu konuda yardımcı olabilecek kimse varsa şimdiden teşekkürler..
NOT:Telefonu almadan sarı leke hatasını görseydim almazdım,kimse bile bile lades demez herhalde..Alacak arkadaşlara da benden naçizane tavsiye,telefonda artık! yer etmiş markalar haricinde akıllı telefon alınmaz..Siz siz olun en azından benim gibi kazıklanmayın.(Bu benim görüşümdür!)Bu saatten sonra telefon değişse de satacağım artık!
quote:
Orijinalden alıntı: ygtylc
Arkadaşlar merhaba,Xperia S telefonumu 14.04.2012 tarihinde Aydın TİM bayisinden aldım.İlk başlarda bu sarı ekran olayının olduğunu,telefonu aldıktan sonra forumda okumuştum.Benim telefonumda çok hafif bir şekilde sarılık vardı.Çok problem etmiyordum.Ancak şu an ana menü tuşunun olduğu yerde ekranın %10 luk kısmını kaplayacak kadar bir sarılık oluştu.Forumda okuduğum kadarıyla telefondan şikayetçi olanlar iadesi yapılmaya başlanmış.5 sayfaya yakın bir konu oluşmuş.Çok bilgilendirici yorumlar yapılmış.Hepinize teşekkür ederim öncelikle.Daha sonra şunu sormak istiyorum.Benim telefonum netcell tarafından temin edilmiş.Aynı şekilde netcell den alan ve değişimi yapabilmiş bir arkadaşım varmı acaba? Değişim süreci sizlerin tahmininzce ne kadar olacaktır?i( değişim olursa tabi ) Son olarak da şunu sormak istiyorum.Garanti kapsamında gönderdiğimiz telefon için bize idareten mikro sim kartlık bir telefon vericekler mi acaba?Çünkü bende ekstra olarak mikro sim'li bir telefon yok buda benım hattımı kullanamamam anlamına geliyor. Konuyu gören arkadaşlarımın cevap yazmalarını rica ediyorum Çünkü bu hafta bitti sayılır.Yarın telefonu götürsem benden alsalar o kargo ancak pazartesi İstanbul'a ulaşır !!! Bu yüzden pazartesi gününe kadar bana bu konuda yardımcı olabilecek kimse varsa şimdiden teşekkürler..
NOT:Telefonu almadan sarı leke hatasını görseydim almazdım,kimse bile bile lades demez herhalde..Alacak arkadaşlara da benden naçizane tavsiye,telefonda artık! yer etmiş markalar haricinde akıllı telefon alınmaz..Siz siz olun en azından benim gibi kazıklanmayın.(Bu benim görüşümdür!)Bu saatten sonra telefon değişse de satacağım artık!
Üstte yazılan yorumlarda yazdıklarınızın hepsinin cevabı var.
Eğer sarı ekran belirgin bir şekilde kendiniz giderseniz ve üstüne fotoğraflarını çekerseniz size diyecek birşeyler yok illaki değiştiricekler (yukarıda örnekleri görülmüştür)
Bunun dışında telefonu satıp satmamak size kalmış ama malesef bu gün bu seviye cihazların neredeyse hepsin bu durum var SGS3 pembe ekran HTC one X Sarı ekran Xperia P Parlaklık ve renk değişimi sorunu HTC one S düşük ppi sorunu ekranlarda bir sıkıntı var bu belli.. önemli olan bunun üretici tarafından ne derece sorunsuz halledilebildiği. Sony bu konuda başta batırdı ancak şimdi toparlamışa benziyor.
Geçmiş olsun. yukarıda ki yöntemleri izleyin ve doğrudan teleservice'e gidin bence.
quote:
Orijinalden alıntı: ygtylc
Arkadaşlar merhaba,Xperia S telefonumu 14.04.2012 tarihinde Aydın TİM bayisinden aldım.İlk başlarda bu sarı ekran olayının olduğunu,telefonu aldıktan sonra forumda okumuştum.Benim telefonumda çok hafif bir şekilde sarılık vardı.Çok problem etmiyordum.Ancak şu an ana menü tuşunun olduğu yerde ekranın %10 luk kısmını kaplayacak kadar bir sarılık oluştu.Forumda okuduğum kadarıyla telefondan şikayetçi olanlar iadesi yapılmaya başlanmış.5 sayfaya yakın bir konu oluşmuş.Çok bilgilendirici yorumlar yapılmış.Hepinize teşekkür ederim öncelikle.Daha sonra şunu sormak istiyorum.Benim telefonum netcell tarafından temin edilmiş.Aynı şekilde netcell den alan ve değişimi yapabilmiş bir arkadaşım varmı acaba? Değişim süreci sizlerin tahmininzce ne kadar olacaktır?i( değişim olursa tabi ) Son olarak da şunu sormak istiyorum.Garanti kapsamında gönderdiğimiz telefon için bize idareten mikro sim kartlık bir telefon vericekler mi acaba?Çünkü bende ekstra olarak mikro sim'li bir telefon yok buda benım hattımı kullanamamam anlamına geliyor. Konuyu gören arkadaşlarımın cevap yazmalarını rica ediyorum Çünkü bu hafta bitti sayılır.Yarın telefonu götürsem benden alsalar o kargo ancak pazartesi İstanbul'a ulaşır !!! Bu yüzden pazartesi gününe kadar bana bu konuda yardımcı olabilecek kimse varsa şimdiden teşekkürler..
NOT:Telefonu almadan sarı leke hatasını görseydim almazdım,kimse bile bile lades demez herhalde..Alacak arkadaşlara da benden naçizane tavsiye,telefonda artık! yer etmiş markalar haricinde akıllı telefon alınmaz..Siz siz olun en azından benim gibi kazıklanmayın.(Bu benim görüşümdür!)Bu saatten sonra telefon değişse de satacağım artık!
Ne yazık ki herhangi bir telefon göndermiyorlar... ben de netcell garantili olarak tim den aldım... telefon sarı leke ve şeffaf alt kısmın oynaması sebebi ile serviste... "son durum swap yapıldı son test aşamasında" yazıyor ürünü alalı 1 ayı da geçtiği için birebir değişim söz konusu olmayacaktır, en azından benimkinde değişim olmadı ve "swap" yapıldı diye bir ibare var muhtemelen sizinki de aynı şekilde olacaktır... ben mikro sim kartı samsung chat507 marka telefona taktım sim kart yuvasının tam ortasına yerleştirebilirseniz siz de herhangi bir tel. da kullanabilirsiniz...
quote:
Orijinalden alıntı: me.ke
quote:
Orijinalden alıntı: ygtylc
Arkadaşlar merhaba,Xperia S telefonumu 14.04.2012 tarihinde Aydın TİM bayisinden aldım.İlk başlarda bu sarı ekran olayının olduğunu,telefonu aldıktan sonra forumda okumuştum.Benim telefonumda çok hafif bir şekilde sarılık vardı.Çok problem etmiyordum.Ancak şu an ana menü tuşunun olduğu yerde ekranın %10 luk kısmını kaplayacak kadar bir sarılık oluştu.Forumda okuduğum kadarıyla telefondan şikayetçi olanlar iadesi yapılmaya başlanmış.5 sayfaya yakın bir konu oluşmuş.Çok bilgilendirici yorumlar yapılmış.Hepinize teşekkür ederim öncelikle.Daha sonra şunu sormak istiyorum.Benim telefonum netcell tarafından temin edilmiş.Aynı şekilde netcell den alan ve değişimi yapabilmiş bir arkadaşım varmı acaba? Değişim süreci sizlerin tahmininzce ne kadar olacaktır?i( değişim olursa tabi ) Son olarak da şunu sormak istiyorum.Garanti kapsamında gönderdiğimiz telefon için bize idareten mikro sim kartlık bir telefon vericekler mi acaba?Çünkü bende ekstra olarak mikro sim'li bir telefon yok buda benım hattımı kullanamamam anlamına geliyor. Konuyu gören arkadaşlarımın cevap yazmalarını rica ediyorum Çünkü bu hafta bitti sayılır.Yarın telefonu götürsem benden alsalar o kargo ancak pazartesi İstanbul'a ulaşır !!! Bu yüzden pazartesi gününe kadar bana bu konuda yardımcı olabilecek kimse varsa şimdiden teşekkürler..
NOT:Telefonu almadan sarı leke hatasını görseydim almazdım,kimse bile bile lades demez herhalde..Alacak arkadaşlara da benden naçizane tavsiye,telefonda artık! yer etmiş markalar haricinde akıllı telefon alınmaz..Siz siz olun en azından benim gibi kazıklanmayın.(Bu benim görüşümdür!)Bu saatten sonra telefon değişse de satacağım artık!
Ne yazık ki herhangi bir telefon göndermiyorlar... ben de netcell garantili olarak tim den aldım... telefon sarı leke ve şeffaf alt kısmın oynaması sebebi ile serviste... "son durum swap yapıldı son test aşamasında" yazıyor ürünü alalı 1 ayı da geçtiği için birebir değişim söz konusu olmayacaktır, en azından benimkinde değişim olmadı ve "swap" yapıldı diye bir ibare var muhtemelen sizinki de aynı şekilde olacaktır... ben mikro sim kartı samsung chat507 marka telefona taktım sim kart yuvasının tam ortasına yerleştirebilirseniz siz de herhangi bir tel. da kullanabilirsiniz...
Dostum peki ne kadar oldu telefonu servise göndereli?Yani tahminen ne kadar sürede senin eline me ?Neden bir değiştirme yapmıyorlar ki?Tekrar swap yapıp gönderdikleri zaman aynı şey olursa?Tekrar tekrar süre kaybı olacak...Ah Sony Ah ne hallere düşürdün bizi !
@me.ke arkadaşım ayrıca swap için yeni bir telefon gönderiliyor gibi bir formül söylemişler.Keşke yenisini gönderseler...
Son durum: 11.06.2012 15:35:06: Cihaz son test aşamasından geçmiştir. Kargo departmanına teslim edilmiştir.
Cihaz bilgileri
Imei/Seri no: 3................
İş emri numarası: A.............
Model: SE LT26I WHITE
Müşteri Adı: SERHAT S............
Son Kullanıcı: SERHAT S..........
Garanti Durumu: Garantili Onarım
Arıza açıklaması: ALGILIYOR-CAGRI GELDIGINDE CEVAPLANDIRMAK ISTENDIGINDE BIKAC SEFERDE ANCAK-EKRANDA SARI LEKELER VAR-Dokunmatik ekran calismiyor-Diger ekran hatasi-Diger uygulama hatalari CIHAZ KENDILIGINDEN ARAMA YAPIYOR-Musteri Cihazin Degisimini Talep Ediyor-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.-Kullanici Bilgilerinin Silinme Riski Kabul Edildi
Aksesuarlar: SE LT26I WHITE-SIM CARD YOK
Yapılan işlemler: SWAP YAPILDI
İşlem geçmişi
11.06.2012 15:35:06: Cihaz son test aşamasından geçmiştir. Kargo departmanına teslim edilmiştir.
07.06.2012 17:15:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.
07.06.2012 00:00:00: Beklemeye alındı.
04.06.2012 09:12:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.
Yeni cıhazım ABAB serisi geldi ve Turkcell uygulamaları yok...
Umarım tüm sorunu olan arkadaşlarımın sorunu bu kadar hızlı çözülür.