Şimdi Ara

Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
680
Cevap
4
Favori
58.724
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yaklaşık olarak 1 saat önce aldığım tim bayine telefonu bırakmış durumdayım.Allah bundan sonra ki süreçte bizim yüzümüzü güldürsün inş.Teleservise gitti benim telefonda...Hadi bakalım gazamız mübarek olsun...
  • Swap değişim demektir zaten. Bu p.tesi bende kız arkadaşıma aldığım Sony Xperia S'i teleservice götüreceğim. Muhtemelen bizimkiside swap olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: me.ke

    quote:

    Orijinalden alıntı: ygtylc

    Arkadaşlar merhaba,Xperia S telefonumu 14.04.2012 tarihinde Aydın TİM bayisinden aldım.İlk başlarda bu sarı ekran olayının olduğunu,telefonu aldıktan sonra forumda okumuştum.Benim telefonumda çok hafif bir şekilde sarılık vardı.Çok problem etmiyordum.Ancak şu an ana menü tuşunun olduğu yerde ekranın %10 luk kısmını kaplayacak kadar bir sarılık oluştu.Forumda okuduğum kadarıyla telefondan şikayetçi olanlar iadesi yapılmaya başlanmış.5 sayfaya yakın bir konu oluşmuş.Çok bilgilendirici yorumlar yapılmış.Hepinize teşekkür ederim öncelikle.Daha sonra şunu sormak istiyorum.Benim telefonum netcell tarafından temin edilmiş.Aynı şekilde netcell den alan ve değişimi yapabilmiş bir arkadaşım varmı acaba? Değişim süreci sizlerin tahmininzce ne kadar olacaktır?i( değişim olursa tabi ) Son olarak da şunu sormak istiyorum.Garanti kapsamında gönderdiğimiz telefon için bize idareten mikro sim kartlık bir telefon vericekler mi acaba?Çünkü bende ekstra olarak mikro sim'li bir telefon yok buda benım hattımı kullanamamam anlamına geliyor.
    Konuyu gören arkadaşlarımın cevap yazmalarını rica ediyorum Çünkü bu hafta bitti sayılır.Yarın telefonu götürsem benden alsalar o kargo ancak pazartesi İstanbul'a ulaşır !!! Bu yüzden pazartesi gününe kadar bana bu konuda yardımcı olabilecek kimse varsa şimdiden teşekkürler..

    NOT:Telefonu almadan sarı leke hatasını görseydim almazdım,kimse bile bile lades demez herhalde..Alacak arkadaşlara da benden naçizane tavsiye,telefonda artık! yer etmiş markalar haricinde akıllı telefon alınmaz..Siz siz olun en azından benim gibi kazıklanmayın.(Bu benim görüşümdür!)Bu saatten sonra telefon değişse de satacağım artık!

    Ne yazık ki herhangi bir telefon göndermiyorlar...
    ben de netcell garantili olarak tim den aldım...
    telefon sarı leke ve şeffaf alt kısmın oynaması sebebi ile serviste...
    "son durum swap yapıldı son test aşamasında" yazıyor
    ürünü alalı 1 ayı da geçtiği için birebir değişim söz konusu olmayacaktır, en azından benimkinde değişim olmadı ve "swap" yapıldı diye bir ibare var muhtemelen sizinki de aynı şekilde olacaktır...
    ben mikro sim kartı samsung chat507 marka telefona taktım sim kart yuvasının tam ortasına yerleştirebilirseniz siz de herhangi bir tel. da kullanabilirsiniz...

    neyn kafasndasn dostm birebir değişim dediğn swap zaten.. sıfır, jelatinli yepyeni cihaz verdiler, pardon verdiler demek olmaz zorla aldık :) :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan063

    quote:

    Orijinalden alıntı: me.ke

    quote:

    Orijinalden alıntı: ygtylc

    Arkadaşlar merhaba,Xperia S telefonumu 14.04.2012 tarihinde Aydın TİM bayisinden aldım.İlk başlarda bu sarı ekran olayının olduğunu,telefonu aldıktan sonra forumda okumuştum.Benim telefonumda çok hafif bir şekilde sarılık vardı.Çok problem etmiyordum.Ancak şu an ana menü tuşunun olduğu yerde ekranın %10 luk kısmını kaplayacak kadar bir sarılık oluştu.Forumda okuduğum kadarıyla telefondan şikayetçi olanlar iadesi yapılmaya başlanmış.5 sayfaya yakın bir konu oluşmuş.Çok bilgilendirici yorumlar yapılmış.Hepinize teşekkür ederim öncelikle.Daha sonra şunu sormak istiyorum.Benim telefonum netcell tarafından temin edilmiş.Aynı şekilde netcell den alan ve değişimi yapabilmiş bir arkadaşım varmı acaba? Değişim süreci sizlerin tahmininzce ne kadar olacaktır?i( değişim olursa tabi ) Son olarak da şunu sormak istiyorum.Garanti kapsamında gönderdiğimiz telefon için bize idareten mikro sim kartlık bir telefon vericekler mi acaba?Çünkü bende ekstra olarak mikro sim'li bir telefon yok buda benım hattımı kullanamamam anlamına geliyor.
    Konuyu gören arkadaşlarımın cevap yazmalarını rica ediyorum Çünkü bu hafta bitti sayılır.Yarın telefonu götürsem benden alsalar o kargo ancak pazartesi İstanbul'a ulaşır !!! Bu yüzden pazartesi gününe kadar bana bu konuda yardımcı olabilecek kimse varsa şimdiden teşekkürler..

    NOT:Telefonu almadan sarı leke hatasını görseydim almazdım,kimse bile bile lades demez herhalde..Alacak arkadaşlara da benden naçizane tavsiye,telefonda artık! yer etmiş markalar haricinde akıllı telefon alınmaz..Siz siz olun en azından benim gibi kazıklanmayın.(Bu benim görüşümdür!)Bu saatten sonra telefon değişse de satacağım artık!

    Ne yazık ki herhangi bir telefon göndermiyorlar...
    ben de netcell garantili olarak tim den aldım...
    telefon sarı leke ve şeffaf alt kısmın oynaması sebebi ile serviste...
    "son durum swap yapıldı son test aşamasında" yazıyor
    ürünü alalı 1 ayı da geçtiği için birebir değişim söz konusu olmayacaktır, en azından benimkinde değişim olmadı ve "swap" yapıldı diye bir ibare var muhtemelen sizinki de aynı şekilde olacaktır...
    ben mikro sim kartı samsung chat507 marka telefona taktım sim kart yuvasının tam ortasına yerleştirebilirseniz siz de herhangi bir tel. da kullanabilirsiniz...

    neyn kafasndasn dostm birebir değişim dediğn swap zaten.. sıfır, jelatinli yepyeni cihaz verdiler, pardon verdiler demek olmaz zorla aldık :) :)

    Zorla almak ümidiyle o zaman arkadaşım




  • Bugün bende teleservice verdim telefonumu. Sarı ekran, kendi kendine reset atması, ses problemi ve donmalar yüzünden belirttim. Hadi bakalım mücadele başladı benim de:) Umarım mağdur kalmam.

    Dipnot: Turkcell'den cihazımı teslim ettim, Bursa'da teleservice yokmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mayh3m -- 15 Haziran 2012; 13:54:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan063

    quote:

    Orijinalden alıntı: me.ke

    quote:

    Orijinalden alıntı: ygtylc

    Arkadaşlar merhaba,Xperia S telefonumu 14.04.2012 tarihinde Aydın TİM bayisinden aldım.İlk başlarda bu sarı ekran olayının olduğunu,telefonu aldıktan sonra forumda okumuştum.Benim telefonumda çok hafif bir şekilde sarılık vardı.Çok problem etmiyordum.Ancak şu an ana menü tuşunun olduğu yerde ekranın %10 luk kısmını kaplayacak kadar bir sarılık oluştu.Forumda okuduğum kadarıyla telefondan şikayetçi olanlar iadesi yapılmaya başlanmış.5 sayfaya yakın bir konu oluşmuş.Çok bilgilendirici yorumlar yapılmış.Hepinize teşekkür ederim öncelikle.Daha sonra şunu sormak istiyorum.Benim telefonum netcell tarafından temin edilmiş.Aynı şekilde netcell den alan ve değişimi yapabilmiş bir arkadaşım varmı acaba? Değişim süreci sizlerin tahmininzce ne kadar olacaktır?i( değişim olursa tabi ) Son olarak da şunu sormak istiyorum.Garanti kapsamında gönderdiğimiz telefon için bize idareten mikro sim kartlık bir telefon vericekler mi acaba?Çünkü bende ekstra olarak mikro sim'li bir telefon yok buda benım hattımı kullanamamam anlamına geliyor.
    Konuyu gören arkadaşlarımın cevap yazmalarını rica ediyorum Çünkü bu hafta bitti sayılır.Yarın telefonu götürsem benden alsalar o kargo ancak pazartesi İstanbul'a ulaşır !!! Bu yüzden pazartesi gününe kadar bana bu konuda yardımcı olabilecek kimse varsa şimdiden teşekkürler..

    NOT:Telefonu almadan sarı leke hatasını görseydim almazdım,kimse bile bile lades demez herhalde..Alacak arkadaşlara da benden naçizane tavsiye,telefonda artık! yer etmiş markalar haricinde akıllı telefon alınmaz..Siz siz olun en azından benim gibi kazıklanmayın.(Bu benim görüşümdür!)Bu saatten sonra telefon değişse de satacağım artık!

    Ne yazık ki herhangi bir telefon göndermiyorlar...
    ben de netcell garantili olarak tim den aldım...
    telefon sarı leke ve şeffaf alt kısmın oynaması sebebi ile serviste...
    "son durum swap yapıldı son test aşamasında" yazıyor
    ürünü alalı 1 ayı da geçtiği için birebir değişim söz konusu olmayacaktır, en azından benimkinde değişim olmadı ve "swap" yapıldı diye bir ibare var muhtemelen sizinki de aynı şekilde olacaktır...
    ben mikro sim kartı samsung chat507 marka telefona taktım sim kart yuvasının tam ortasına yerleştirebilirseniz siz de herhangi bir tel. da kullanabilirsiniz...

    neyn kafasndasn dostm birebir değişim dediğn swap zaten.. sıfır, jelatinli yepyeni cihaz verdiler, pardon verdiler demek olmaz zorla aldık :) :)

    swap ın kelime manasını iyice araştırmanızı öneririm...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ygtylc

    quote:

    Orijinalden alıntı: me.ke

    quote:

    Orijinalden alıntı: ygtylc

    Arkadaşlar merhaba,Xperia S telefonumu 14.04.2012 tarihinde Aydın TİM bayisinden aldım.İlk başlarda bu sarı ekran olayının olduğunu,telefonu aldıktan sonra forumda okumuştum.Benim telefonumda çok hafif bir şekilde sarılık vardı.Çok problem etmiyordum.Ancak şu an ana menü tuşunun olduğu yerde ekranın %10 luk kısmını kaplayacak kadar bir sarılık oluştu.Forumda okuduğum kadarıyla telefondan şikayetçi olanlar iadesi yapılmaya başlanmış.5 sayfaya yakın bir konu oluşmuş.Çok bilgilendirici yorumlar yapılmış.Hepinize teşekkür ederim öncelikle.Daha sonra şunu sormak istiyorum.Benim telefonum netcell tarafından temin edilmiş.Aynı şekilde netcell den alan ve değişimi yapabilmiş bir arkadaşım varmı acaba? Değişim süreci sizlerin tahmininzce ne kadar olacaktır?i( değişim olursa tabi ) Son olarak da şunu sormak istiyorum.Garanti kapsamında gönderdiğimiz telefon için bize idareten mikro sim kartlık bir telefon vericekler mi acaba?Çünkü bende ekstra olarak mikro sim'li bir telefon yok buda benım hattımı kullanamamam anlamına geliyor.
    Konuyu gören arkadaşlarımın cevap yazmalarını rica ediyorum Çünkü bu hafta bitti sayılır.Yarın telefonu götürsem benden alsalar o kargo ancak pazartesi İstanbul'a ulaşır !!! Bu yüzden pazartesi gününe kadar bana bu konuda yardımcı olabilecek kimse varsa şimdiden teşekkürler..

    NOT:Telefonu almadan sarı leke hatasını görseydim almazdım,kimse bile bile lades demez herhalde..Alacak arkadaşlara da benden naçizane tavsiye,telefonda artık! yer etmiş markalar haricinde akıllı telefon alınmaz..Siz siz olun en azından benim gibi kazıklanmayın.(Bu benim görüşümdür!)Bu saatten sonra telefon değişse de satacağım artık!

    Ne yazık ki herhangi bir telefon göndermiyorlar...
    ben de netcell garantili olarak tim den aldım...
    telefon sarı leke ve şeffaf alt kısmın oynaması sebebi ile serviste...
    "son durum swap yapıldı son test aşamasında" yazıyor
    ürünü alalı 1 ayı da geçtiği için birebir değişim söz konusu olmayacaktır, en azından benimkinde değişim olmadı ve "swap" yapıldı diye bir ibare var muhtemelen sizinki de aynı şekilde olacaktır...
    ben mikro sim kartı samsung chat507 marka telefona taktım sim kart yuvasının tam ortasına yerleştirebilirseniz siz de herhangi bir tel. da kullanabilirsiniz...

    Dostum peki ne kadar oldu telefonu servise göndereli?Yani tahminen ne kadar sürede senin eline me ?Neden bir değiştirme yapmıyorlar ki?Tekrar swap yapıp gönderdikleri zaman aynı şey olursa?Tekrar tekrar süre kaybı olacak...Ah Sony Ah ne hallere düşürdün bizi !

    29.05.2012 de vermiştim...

    şu an itibarıyla kargo departmanında...




  • Servise gonderdigim telefonumun durumu "swap yapildi" olarak degismis. Bu, cihaz yenisiyle degisti mi demek?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: me.ke

    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan063

    quote:

    Orijinalden alıntı: me.ke

    quote:

    Orijinalden alıntı: ygtylc

    Arkadaşlar merhaba,Xperia S telefonumu 14.04.2012 tarihinde Aydın TİM bayisinden aldım.İlk başlarda bu sarı ekran olayının olduğunu,telefonu aldıktan sonra forumda okumuştum.Benim telefonumda çok hafif bir şekilde sarılık vardı.Çok problem etmiyordum.Ancak şu an ana menü tuşunun olduğu yerde ekranın %10 luk kısmını kaplayacak kadar bir sarılık oluştu.Forumda okuduğum kadarıyla telefondan şikayetçi olanlar iadesi yapılmaya başlanmış.5 sayfaya yakın bir konu oluşmuş.Çok bilgilendirici yorumlar yapılmış.Hepinize teşekkür ederim öncelikle.Daha sonra şunu sormak istiyorum.Benim telefonum netcell tarafından temin edilmiş.Aynı şekilde netcell den alan ve değişimi yapabilmiş bir arkadaşım varmı acaba? Değişim süreci sizlerin tahmininzce ne kadar olacaktır?i( değişim olursa tabi ) Son olarak da şunu sormak istiyorum.Garanti kapsamında gönderdiğimiz telefon için bize idareten mikro sim kartlık bir telefon vericekler mi acaba?Çünkü bende ekstra olarak mikro sim'li bir telefon yok buda benım hattımı kullanamamam anlamına geliyor.
    Konuyu gören arkadaşlarımın cevap yazmalarını rica ediyorum Çünkü bu hafta bitti sayılır.Yarın telefonu götürsem benden alsalar o kargo ancak pazartesi İstanbul'a ulaşır !!! Bu yüzden pazartesi gününe kadar bana bu konuda yardımcı olabilecek kimse varsa şimdiden teşekkürler..

    NOT:Telefonu almadan sarı leke hatasını görseydim almazdım,kimse bile bile lades demez herhalde..Alacak arkadaşlara da benden naçizane tavsiye,telefonda artık! yer etmiş markalar haricinde akıllı telefon alınmaz..Siz siz olun en azından benim gibi kazıklanmayın.(Bu benim görüşümdür!)Bu saatten sonra telefon değişse de satacağım artık!

    Ne yazık ki herhangi bir telefon göndermiyorlar...
    ben de netcell garantili olarak tim den aldım...
    telefon sarı leke ve şeffaf alt kısmın oynaması sebebi ile serviste...
    "son durum swap yapıldı son test aşamasında" yazıyor
    ürünü alalı 1 ayı da geçtiği için birebir değişim söz konusu olmayacaktır, en azından benimkinde değişim olmadı ve "swap" yapıldı diye bir ibare var muhtemelen sizinki de aynı şekilde olacaktır...
    ben mikro sim kartı samsung chat507 marka telefona taktım sim kart yuvasının tam ortasına yerleştirebilirseniz siz de herhangi bir tel. da kullanabilirsiniz...

    neyn kafasndasn dostm birebir değişim dediğn swap zaten.. sıfır, jelatinli yepyeni cihaz verdiler, pardon verdiler demek olmaz zorla aldık :) :)

    swap ın kelime manasını iyice araştırmanızı öneririm...

    swap: takas etmek, değiş tokuş etmek anlamnda kullanılıyor, telefonu almış durumdaym ben, seri numarası fln farklı, jelatini üzerinde verildi sıfır telefon işte yenisiyle değiştirilmiş...




  • seri numarasi farkli telefon vermeleri yeni telefon verdikleri anlamina gelmez. ustune jelatin kendinizde yapistirabilirsiniz, bir anlam ifade etmez o da.
    swap yapilan telefonlar daha once servise geri gelmis, tamir edilmis baska bir cihazla degistirildi demek. hata garantinin ilk bir ayi icerisinde olursa yenisi ile degistiriyorlar, degilse tamir. Tamiri de hemen olmadigi/olamadigi icin daha onceden gelmis tamire alinmis bir telefonu veriyorlar. sizden aldiklari telefonda mesela su anda tamiri artik nerede yapiliyorsa oraya gitti, daha sonra problemli birbaska telefon gelirse onu tamire alirken sizden aldiklarini da baska birine verecekler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olgansa

    seri numarasi farkli telefon vermeleri yeni telefon verdikleri anlamina gelmez. ustune jelatin kendinizde yapistirabilirsiniz, bir anlam ifade etmez o da.
    swap yapilan telefonlar daha once servise geri gelmis, tamir edilmis baska bir cihazla degistirildi demek. hata garantinin ilk bir ayi icerisinde olursa yenisi ile degistiriyorlar, degilse tamir. Tamiri de hemen olmadigi/olamadigi icin daha onceden gelmis tamire alinmis bir telefonu veriyorlar. sizden aldiklari telefonda mesela su anda tamiri artik nerede yapiliyorsa oraya gitti, daha sonra problemli birbaska telefon gelirse onu tamire alirken sizden aldiklarini da baska birine verecekler.

    telefon piyasaya çıkalı ne kadar olduki milletin bozuk telefonunu tamir edip başkasına versinler ? o kdar uzun bir süreç geçmedi, el ile yapıştırılan jelatinle fabrika yapştrması jelatini ayırt etmek zor değl bnce, telefonu ilk aldğmda cihazı kutudan nasıl çıkardysam (ekran jelatinli ve telefn poşetn içnde) onlardan alırkende öyle verildi... şuan cihaz sorgulamaya eski cihazın imei numarasnı girdğmde kayıtlar hala duruo, yeni telefonunkni girdm hiçbrşey çkmadı... teleservice e kendm gttim telefonu alırkende özellikle sordm bu swap olayı nedr diye eski cihazmı veriyosnz dedm, hayır size verdiğimiz cihaz sıfır dediler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: olgansa

    seri numarasi farkli telefon vermeleri yeni telefon verdikleri anlamina gelmez. ustune jelatin kendinizde yapistirabilirsiniz, bir anlam ifade etmez o da.
    swap yapilan telefonlar daha once servise geri gelmis, tamir edilmis baska bir cihazla degistirildi demek. hata garantinin ilk bir ayi icerisinde olursa yenisi ile degistiriyorlar, degilse tamir. Tamiri de hemen olmadigi/olamadigi icin daha onceden gelmis tamire alinmis bir telefonu veriyorlar. sizden aldiklari telefonda mesela su anda tamiri artik nerede yapiliyorsa oraya gitti, daha sonra problemli birbaska telefon gelirse onu tamire alirken sizden aldiklarini da baska birine verecekler.

    verilen cihazlar kesinlikle sıfır cihazlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsilan

    quote:

    Orijinalden alıntı: minur

    arkadaşlar şikayetlerinizi şikayetvar.com da yazın.sony tıpış tıpış size geri dönüş yapacak.çok etkisi olur.istediğiniz gerçekleşene kadar da şikayeti kapatmayın.

    ülkeler arası "akıl verme turnuvası" yapılsa Türk toplumu birinciliği açık ara alır yani :))
    Gir bak dediğin siteye teleservice kaç kişiyi sallayıpta cevap vermiş kaç aydır şikayetini yazıp çözüm bekleyen var ...

    ahaha @hsilan sabah sabah güldürdün beni




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PeR_FeCt

    o değilde yarın 7. gün olucak haftasonu ile birlikte acaba geri iade etsem kabul eder mi?
    androidtelefonlari.com

    Ortak sende de mi oldu ekran sararması yaw :S
  • e o zaman bana bilgi veren bayan yanlış bilgi verdi telefonda. benim de işime gelir size verilen cevabın doğru olması ama pek güvenmiyorum açıkcası. neyse dönüşü tamamlasın telefon bakarız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgut666

    quote:

    Orijinalden alıntı: PeR_FeCt

    o değilde yarın 7. gün olucak haftasonu ile birlikte acaba geri iade etsem kabul eder mi?
    androidtelefonlari.com

    Ortak sende de mi oldu ekran sararması yaw :S

    hyr bn ilk hafta yazmıştım onu 1 hafta olmadan geri iade edip one x s3 alırım diye düşünüyordumda ekranım sararmadı zaten geçti gitti 2. aya yelkenler fora!
  • bende 2 mayıs ta aldım telefonu fakat geç farkettim
    13 haziran kayseri tim e verdim bakalım pek anlamışa benzemiyorlardı sorunu ama...
    bu arada hala teleservice.com.tr de gözükmüyor tel.

    bazı arkadaşlar abab vb. 12w13 vb. tellerde sorun var mı demişler yabancı sitelerden baktım onlarda da var arkadaşlar.

    edit:http://talk.sonymobile.com/message/173841#173841 sarı leke(yellow tint) sony açıklaması.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diablo00 -- 18 Haziran 2012; 20:12:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diablo00

    bende 2 mayıs ta aldım telefonu fakat geç farkettim
    13 haziran kayseri tim e verdim bakalım pek anlamışa benzemiyorlardı sorunu ama...
    bu arada hala teleservice.com.tr de gözükmüyor tel.

    bazı arkadaşlar abab vb. 12w13 vb. tellerde sorun var mı demişler yabancı sitelerden baktım onlarda da var arkadaşlar.

    edit:http://talk.sonymobile.com/message/173841#173841 sarı leke(yellow tint) sony açıklaması.

    Bende 14 ünde verdim benim telefonda gözükmüyor daha teleserviste..bugun aradım bayiyi işleme girdiği an görürsünüz dediler ama bakalım...

    Bu arada teşekkürler link içinde...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ak****r

    ARKADAŞLAR BENİM EKRANDA SORUN 37.GÜNDE ÇIKTI.SERVİSE VERDİM.EKRAN DEĞİŞTİ,TAMİR BAŞARIYLA TAMAMLANDI DEDİLER AMA SORUN DEVAM ETTİ.ANKARA ÇANKAYA TÜKETİCİ HAKLARINA BAŞVURDUM.SERVİSE 1 KEZ VERDİYSENİZ TAMİR HAKKINI KULLANMIŞSINIZ DEMEKTİR.ŞİKAYET ETMEK İÇİN YENİ YÖNETMELİĞE GÖRE AYNI SORUN OLSUN OLMASIN TOPLAMDA 4 KEZ SERVİSE GÖNDERMENİZ GEREKLİ DEDİLER.BEN 2.KEZ DE SERVİSE VERDİM.TELEFONU DÜN ALDIM.YİNE PARÇA DEĞİŞTİ DEDİLER MUHTEMELEN EKRANDIR.SARI LEKELERİM HALEN VAR.NASIL BİR İŞSE EKRANI YA DEĞİŞTİRMİYORLAR YA DA DEĞİŞTİRDİKLERİ DE SORUNLU.FACEBOOK ÜZERİNDEN VE DE 02124737777 NOLU TELEFONDAN EN AZ 10 KEZ GÖRÜŞTÜM.BİRİNDE AHMET BEY DİYE BİRİYLE GÖRÜŞTÜM BEN İLGİLENCEM DEDİ.SONRAKİ ARAMALARIMDAKİ KİŞİLER BURDA AHMET BEY DİYE BİRİ YOK DEDİ.KONUŞTUĞUM BAYAN SERVİSE VERİN SORUN YAŞARSANIZ SERVİSİ UYARICI YAZI YAZARIZ DEDİLER.SONRAKİ ARAMAMDA TEKRAR TEKNİK SERVİSE GÖNDERİN DEĞİŞİM KARARINI VERECEK TEK YETKİLİ TELESERVİCE TİR DEDİ.BEN DE DAHA KAÇ KEZ GÖNDERECEĞİM DEDİM SALLAMADI.SERVİSE VERİN DEDİ YİNE.BAKALIM SERVİS BAŞVURUM 2 OLDU.2 KEZ DAHA ŞANSIMI DENEYECEĞİM MECBUREN.SONRA TÜKETİCİ MAHKEMESİNE BAŞVURUP PARA İADESİ İSTEYECEĞİM.BAŞARILI OLAMAZSAM DA ELİMDEN GELEN HERŞEYİ YAPMIŞ OLURUM.YALNIZ LAPTOP,FOTOĞRAF MAKİNESİ,PİL SARJ CİHAZI HATTA PİLLERİ DAHİ SONY ALAN BİRİ OLARAK SONYDEN BU KADAR SOĞUYACAĞIMI ZANNETMEZDİM. DERSENİZ Kİ SORUN SERVİS TE O ZAMAN BÖYLE BİR SERVİSLE ANLAŞMASAYMIŞ.BU ARADA CİHAZDAN MEMNUMUN GENEL ANLAMDA AMA BU SARI LEKELER MUHTEMELEN XPERİA S İN SON SONY CİHAZIM OLMASINA SEBEP OLACAK.

    (EK NOT:TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ YAKLAŞIK 800 TLYE KADAR OLAN CİHAZLARA BAKAR.YAKLAŞIK 1700 TLYE KADAR OLANLARI TÜKETİCİ MAHKEMESİNE YÖNLENDİRİR.TUS ÇALIŞIRKEN UĞRAŞTIĞIM ŞEYLERE BAK.HUKUK OKUTACAKLAR ADAMA.UMARIM SORUNUM ÇÖZÜMLENİR.TEMENNİM HERKESİNKİ DE ÇÖZÜMLENİR.)


    ARKADAŞLAR BEN DÜN İTİBARİYLE TELEFONU 3.KEZ SERVİSTEN ALMIŞ BULUNUYORUM.SONUÇ MALUM ŞAŞIRMADIM.SARI LEKE SORUNU DEVAM ETMEKTE ZATEN DONANIM HATASINI YAZILIM GÜNCELLEYEREK ÇÖZMEYE ÇALIŞIRLARSA OLACAĞI DA BUYDU.DÜN İLETİŞİM MERKEZİNİ ARADIM.'DEDİM BÖYLE BÖYLE DAHA ÖNCE HEP TEKRAR TEKNİK SERVİSE VERİN DEDİNİZ BAKALIM SİZ NE DİYECEKSİNİZ DEDİM.YİNE AYNI ŞEYİ DEDİ.KENDİLERİ TELEFONU GÖRMÜYORLARMIŞ.İYİ BAKALIM BU KONUDA DAVAYI İLK AÇAN BEN OLACAĞIM SANIRIM.NE DE OLSA YÖNETMELİKTEKİ 3 TAMİR HAKKIMI(?) KULLANDIM.TELEFONUN FOTOĞRAFLARINI ÇEKECEĞİM SERVİS FİŞLERİ DE VAR.1. TAMİRDEN 2 GÜN SONRA VERDİĞİMDE TEKRAR PARÇA DEĞİŞTİREN BİR TEKNİK SERVİS.mADEM NİYE KONTROL ETMEDİM.İŞLEM 3 AY SÜRERMİŞ ARTIK UMRUMDA DEĞİL.MADEM BU KADAR SİNİR STRES OLDUM.SONUNA KADAR HAKKIMI ARAYACAĞIM.SONY'NİN SARI LEKE AÇIKLAMASINI EKLEYECEĞİM.CİHAZIN İADESİNİ TALEP EDECEĞİM.İŞLEMLERİ ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA MEZUNİYETTEN SONRA BAŞLATIYORUM.HAKKIMIZDA HAYIRLISI.(CÜMLELER BİRAZ DÜZENSİZ VE ALAKASIZ OLMUŞ OLABİLİR.)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ak****r

    quote:

    Orijinalden alıntı: ak****r

    ARKADAŞLAR BENİM EKRANDA SORUN 37.GÜNDE ÇIKTI.SERVİSE VERDİM.EKRAN DEĞİŞTİ,TAMİR BAŞARIYLA TAMAMLANDI DEDİLER AMA SORUN DEVAM ETTİ.ANKARA ÇANKAYA TÜKETİCİ HAKLARINA BAŞVURDUM.SERVİSE 1 KEZ VERDİYSENİZ TAMİR HAKKINI KULLANMIŞSINIZ DEMEKTİR.ŞİKAYET ETMEK İÇİN YENİ YÖNETMELİĞE GÖRE AYNI SORUN OLSUN OLMASIN TOPLAMDA 4 KEZ SERVİSE GÖNDERMENİZ GEREKLİ DEDİLER.BEN 2.KEZ DE SERVİSE VERDİM.TELEFONU DÜN ALDIM.YİNE PARÇA DEĞİŞTİ DEDİLER MUHTEMELEN EKRANDIR.SARI LEKELERİM HALEN VAR.NASIL BİR İŞSE EKRANI YA DEĞİŞTİRMİYORLAR YA DA DEĞİŞTİRDİKLERİ DE SORUNLU.FACEBOOK ÜZERİNDEN VE DE 02124737777 NOLU TELEFONDAN EN AZ 10 KEZ GÖRÜŞTÜM.BİRİNDE AHMET BEY DİYE BİRİYLE GÖRÜŞTÜM BEN İLGİLENCEM DEDİ.SONRAKİ ARAMALARIMDAKİ KİŞİLER BURDA AHMET BEY DİYE BİRİ YOK DEDİ.KONUŞTUĞUM BAYAN SERVİSE VERİN SORUN YAŞARSANIZ SERVİSİ UYARICI YAZI YAZARIZ DEDİLER.SONRAKİ ARAMAMDA TEKRAR TEKNİK SERVİSE GÖNDERİN DEĞİŞİM KARARINI VERECEK TEK YETKİLİ TELESERVİCE TİR DEDİ.BEN DE DAHA KAÇ KEZ GÖNDERECEĞİM DEDİM SALLAMADI.SERVİSE VERİN DEDİ YİNE.BAKALIM SERVİS BAŞVURUM 2 OLDU.2 KEZ DAHA ŞANSIMI DENEYECEĞİM MECBUREN.SONRA TÜKETİCİ MAHKEMESİNE BAŞVURUP PARA İADESİ İSTEYECEĞİM.BAŞARILI OLAMAZSAM DA ELİMDEN GELEN HERŞEYİ YAPMIŞ OLURUM.YALNIZ LAPTOP,FOTOĞRAF MAKİNESİ,PİL SARJ CİHAZI HATTA PİLLERİ DAHİ SONY ALAN BİRİ OLARAK SONYDEN BU KADAR SOĞUYACAĞIMI ZANNETMEZDİM. DERSENİZ Kİ SORUN SERVİS TE O ZAMAN BÖYLE BİR SERVİSLE ANLAŞMASAYMIŞ.BU ARADA CİHAZDAN MEMNUMUN GENEL ANLAMDA AMA BU SARI LEKELER MUHTEMELEN XPERİA S İN SON SONY CİHAZIM OLMASINA SEBEP OLACAK.

    (EK NOT:TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ YAKLAŞIK 800 TLYE KADAR OLAN CİHAZLARA BAKAR.YAKLAŞIK 1700 TLYE KADAR OLANLARI TÜKETİCİ MAHKEMESİNE YÖNLENDİRİR.TUS ÇALIŞIRKEN UĞRAŞTIĞIM ŞEYLERE BAK.HUKUK OKUTACAKLAR ADAMA.UMARIM SORUNUM ÇÖZÜMLENİR.TEMENNİM HERKESİNKİ DE ÇÖZÜMLENİR.)


    ARKADAŞLAR BEN DÜN İTİBARİYLE TELEFONU 3.KEZ SERVİSTEN ALMIŞ BULUNUYORUM.SONUÇ MALUM ŞAŞIRMADIM.SARI LEKE SORUNU DEVAM ETMEKTE ZATEN DONANIM HATASINI YAZILIM GÜNCELLEYEREK ÇÖZMEYE ÇALIŞIRLARSA OLACAĞI DA BUYDU.DÜN İLETİŞİM MERKEZİNİ ARADIM.'DEDİM BÖYLE BÖYLE DAHA ÖNCE HEP TEKRAR TEKNİK SERVİSE VERİN DEDİNİZ BAKALIM SİZ NE DİYECEKSİNİZ DEDİM.YİNE AYNI ŞEYİ DEDİ.KENDİLERİ TELEFONU GÖRMÜYORLARMIŞ.İYİ BAKALIM BU KONUDA DAVAYI İLK AÇAN BEN OLACAĞIM SANIRIM.NE DE OLSA YÖNETMELİKTEKİ 3 TAMİR HAKKIMI(?) KULLANDIM.TELEFONUN FOTOĞRAFLARINI ÇEKECEĞİM SERVİS FİŞLERİ DE VAR.1. TAMİRDEN 2 GÜN SONRA VERDİĞİMDE TEKRAR PARÇA DEĞİŞTİREN BİR TEKNİK SERVİS.mADEM NİYE KONTROL ETMEDİM.İŞLEM 3 AY SÜRERMİŞ ARTIK UMRUMDA DEĞİL.MADEM BU KADAR SİNİR STRES OLDUM.SONUNA KADAR HAKKIMI ARAYACAĞIM.SONY'NİN SARI LEKE AÇIKLAMASINI EKLEYECEĞİM.CİHAZIN İADESİNİ TALEP EDECEĞİM.İŞLEMLERİ ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA MEZUNİYETTEN SONRA BAŞLATIYORUM.HAKKIMIZDA HAYIRLISI.(CÜMLELER BİRAZ DÜZENSİZ VE ALAKASIZ OLMUŞ OLABİLİR.)

    İLK YORUMUMDA VERDİĞİM RAKAMLAR TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ İÇİN 1200 TL,TÜKETİCİ MAHKEMESİ İÇİN 1200-3000 TL İMİŞ YANLIŞ BİLGİ OLMUŞ KUSURA BAKMAYIN.BİR DE 4.KEZ DİREK TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ VEYA MAHKEMESİNE DİREK BAŞVURABİLİYORMUŞUZ.




  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.