Şimdi Ara

Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
680
Cevap
4
Favori
58.724
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: progress

    Arkadaşlar 20 işgününün başlangıcı nereye vermiş olursanız olun farketmez.Siz cihazı teslim etiğinizde size verilen formda yazılı olan tarihten itibaren başlar.İspatı ise yine yasalar ile aşağıdaki gibidir;
    “Malın tamir süresi, ekli listede ilan edilen azami tamir süresini geçemez. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak, uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir.''(Resmi Gazete:24.04.2011 Sayı:27914)

    Olgansa arkadaşımın sorusuna gelince ise;Teslim ettiklerine dair belge olmadığı sürece haklı olan taraf sizsiniz.Bildirimi telefon ile yapıyorlar ise yazılı bir bildirim talep edin.

    ygtlc arkadaşımın problemine gelince anladığım kadarı ile telefonu TİM'e teslim ettin ve umarım ki teslim ettiğine dair bir form aldın.Eğer aldı ise TİM'e teslim ettiğin tarih olan 13.06'dan başlar.Yok eğer form almadı isen vay haline Teleservice'in insafsız operatörlerinin keyfine kalmışsın.Ayrıca TİM'in telefonunu servisin eline geç göndermiş olması seni bağlamaz.

    Bunlara ilave olarak 10 işgününü geçen tamir sürelerinde servis sizlere MUADİLİ geçici cihaz temin etmek durumundadır.Bu konuda da cihazı teslim ettiğiniz noktalara baskı yapın mutlaka vermek zorundalar.Yasal yollara başvuracağınızı bildirin ve bunu mümkün olduğunca yazılı yapmaya ve cevabı da yazılı almaya gayret edin.(Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.)(Resmi Gazete:24.04.2011 Sayı:27914)


    Evet dostum bildirim formunu aldım...Zaten onu almasaydım, telefonun üstüne de 1 bardak bu sıcak havalarda buz gibi suyu içirirlerdi bana :)

    Bende netcell garantisin de okumuitum telefon tedarik olayını..Aslın da aklımın bir köşesinde ama iş yoğunluğum sebebiyle gidip kafalarına binemiyorum..Ama bu telefon olayı sonuçsuz kalacak bildiğim için 2. sefer gittiğimde kafalarına binicem..Dişimizi sıkıyoruz herkes gibi!!!




  • ooo bunların telefonla haberleşmesi de verdikleri hizmetle eşdeğermiş. 10 dk bekledim telefon başında. (bekleyenler arasında 1. sıradasınız da diyor arada)
    neyse bana mahkeme yolu gözüktü. Son bir kez de aldığım time gidecem, ya şimdi değiştirin ya da mahkeme sonucuyla 1 ay sonra para iadesi yaparsınız diyecem. yok derlerse şansıma mahkemede 5 dk. mesafedeymiş, gider veririm dilekçemi.
  • Yapılan işlemler: Degisim cihazi beklemektedir


    oh sonunda :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mayh3m

    Yapılan işlemler: Degisim cihazi beklemektedir


    oh sonunda :)

    birşey sorsam. ürünü aldığın ilk ay içinde mi teslim etmiştin?
  • Evet, 30 günü aşmadı servise teslim ettiğimde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mayh3m

    Yapılan işlemler: Degisim cihazi beklemektedir


    oh sonunda :)

    Kaç gün sonunda değişim yapacaklarını bildirdilermi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olgansa

    ooo bunların telefonla haberleşmesi de verdikleri hizmetle eşdeğermiş. 10 dk bekledim telefon başında. (bekleyenler arasında 1. sıradasınız da diyor arada)
    neyse bana mahkeme yolu gözüktü. Son bir kez de aldığım time gidecem, ya şimdi değiştirin ya da mahkeme sonucuyla 1 ay sonra para iadesi yaparsınız diyecem. yok derlerse şansıma mahkemede 5 dk. mesafedeymiş, gider veririm dilekçemi.

    Olgansa,

    Xperia destek hattını ara ve ısrarcı ol operatörler ile değil bir üst mertebe veya satış sonrası destek hizmetleri müdürü ile görüşmeyi talep et ve hatta mail at.Mutlaka sonuca ulaşacağını umuyorum.Sony bu telefonların arkasında durmak zorunda ve inanıyorum ki duracaktır.Ha buradan da sonuç alamaz isen mahkeme sürecini çok geçmeden başlat.Nasıl olsa onlar sana dönecek ve cihaz değişimi teklif edip davayı geri çekmeni isteyeceklerdir.(burada en önemli nokta yeni cihazı ne zaman teslim edecekleri konusunda da ısrarcı olman ve hatta yazılı bir belge alman senin lehine olacaktır)En kötü ihtimal icra yolu ile 1-1,5 ay içerisinde para iadesi yapacaklardır.




  • xperia hattını aradım, çıkan bayan direk parçaların yurt dışından geldiğinden, uzun sürdüğünden vs bahsetmeye başladı. bayan bunlar beni ilgilendirmez, yasal süreniz doldu tamir için dedim. Onu teleservice ile görüşeceksiniz o zaman, muhattap o dedi. Teleservice'e ulaştım sonunda öğleden sonra o da daha dolmadı süre ayaklarında, sanki haftada 5 gün olmuş olsa onların dediği gibi, 4 gün içinde bana yapıp verebilecekler.

    Neyse benim elimde başka telefon var, acil ihtiyacım yok, bu dakikadan sonrada dava süreci başlarsa bana yeni ürün vererek davayı çektiremezler. Mail falan attım, telefonla uyardım hepsini ben gelecek hafta mahkemeye veriyorum o zamana kadar, yeni tel veriyorsanız bana ulaşın diye. Mahkeme süreci tahminimden kolay gözüküyor, biriki tecrube eden arkadaşın cevabını bekliyorum.

    Aslında yurtdışı bir mail adresi varsa sony'nin bunların hepsini şikayet etmek istiyorum; bana telefon geleceğinden değilde kulakları çekilsin diye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: olgansa

    xperia hattını aradım, çıkan bayan direk parçaların yurt dışından geldiğinden, uzun sürdüğünden vs bahsetmeye başladı. bayan bunlar beni ilgilendirmez, yasal süreniz doldu tamir için dedim. Onu teleservice ile görüşeceksiniz o zaman, muhattap o dedi. Teleservice'e ulaştım sonunda öğleden sonra o da daha dolmadı süre ayaklarında, sanki haftada 5 gün olmuş olsa onların dediği gibi, 4 gün içinde bana yapıp verebilecekler.

    Neyse benim elimde başka telefon var, acil ihtiyacım yok, bu dakikadan sonrada dava süreci başlarsa bana yeni ürün vererek davayı çektiremezler. Mail falan attım, telefonla uyardım hepsini ben gelecek hafta mahkemeye veriyorum o zamana kadar, yeni tel veriyorsanız bana ulaşın diye. Mahkeme süreci tahminimden kolay gözüküyor, biriki tecrube eden arkadaşın cevabını bekliyorum.

    Aslında yurtdışı bir mail adresi varsa sony'nin bunların hepsini şikayet etmek istiyorum; bana telefon geleceğinden değilde kulakları çekilsin diye

    Dostum,
    Bir önceki yazımda da ısrarla operatörler ile değil bir üstü ile görüşmen gerektiğinin altını çizdim.Bağlamak zo-run-da-lar.Israrcı olun,operatör ile görüşmeyi reddedin.Maili de bir üst mertebe ile görüşmek istediğinizi ısrarla ve defalarca belirtin.Muhakkak döneceklerdir.Sana yapacakları mail dönüşü yüksek ihtimal ile basma kalıp kelimelerden oluşan,yazıya ilk baktığında dopdolu ama okuduğunda hiçbir şey yazmayan şeyler ile dolu olacaktır.Yılma cevap yaz ve bir üst ile görüşmek istediğini belirt.Vaktin varsa daha iyi keyiflenirsin.Mahkeme ile uğraşmaktan iyidir.




  • tamam bir deneyeyim. niyetimiz üzüm yemek, bağcı dövmek değil sonuçta
  • Yapılan işlemler: Telefonunuz yedek parca beklemektedir

    Bu nedemek ya...!!! Ben telefonun herhangi bir parçasının değişmesini istemiyorum değişim istiyorum diye ısrar ediyorum adamlar parça bekleniyor diyorlar hala daha!!! böyle saçmalık olur mu?

    Arkadaşlar bunu engellemek için servise telefon açama gerekiyor mu?Ne yapmam gerekiyor acaba? Çok acil yardım ederseniz sevinirim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ygtylc

    Yapılan işlemler: Telefonunuz yedek parca beklemektedir

    Bu nedemek ya...!!! Ben telefonun herhangi bir parçasının değişmesini istemiyorum değişim istiyorum diye ısrar ediyorum adamlar parça bekleniyor diyorlar hala daha!!! böyle saçmalık olur mu?

    Arkadaşlar bunu engellemek için servise telefon açama gerekiyor mu?Ne yapmam gerekiyor acaba? Çok acil yardım ederseniz sevinirim...

    Dostum,
    Hiç sinirlenip kendini yıpratmana gerek yok.Zaten bugün 15. işgünü.Kaldı 5 işgünleri.Hızır olsalar yetiştiremezler telefonunu 20 işgününe.Ha bu arada sen boş durma Xperia destek hattını ara üstler ile görüşme talep et,mail at 19 ya da 20. işgünü tekrar destek hattını ara ve mahkeme yolunun açıldığını servisi ve Sony firmasını mahkemeye vereceğini bildir(yazılı olursa daha iyi)akabinde servise durumu anlat ve cihazı değişim yapmaları için uyar(bunu da yazılı yap)ve mutlaka cevabı yazılı al.Ondan sonrasını Sony ve servis düşünsün.Önceki mesajlarımda yazmış olduğum noktalara da dikkat ettin mi yeni cihaz senindir.




  • çinden gelme full kutulu bir xperia s im var ancak faturam yok telefonun arıza cıkarması durumunda tükiye'de garantili tamir talep edebilir miyim? sonuçta telefon sony e ait;
    ve çin euroasia garantisine dahil bir ülke mi dahil ise faturamın olmaması sorun teşkil edermi? şimdiden teşekkür ederim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrhsm

    çinden gelme full kutulu bir xperia s im var ancak faturam yok telefonun arıza cıkarması durumunda tükiye'de garantili tamir talep edebilir miyim? sonuçta telefon sony e ait;
    ve çin euroasia garantisine dahil bir ülke mi dahil ise faturamın olmaması sorun teşkil edermi? şimdiden teşekkür ederim..


    Maalesef garanti geçersiz kalacaktır.Türkiyeden bile alsanız faturanız yok ise işlemler çok zor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrhsm

    çinden gelme full kutulu bir xperia s im var ancak faturam yok telefonun arıza cıkarması durumunda tükiye'de garantili tamir talep edebilir miyim? sonuçta telefon sony e ait;
    ve çin euroasia garantisine dahil bir ülke mi dahil ise faturamın olmaması sorun teşkil edermi? şimdiden teşekkür ederim..


    türkiyeden alınınca faturaya gerek yok ilk 2 yıl boyunca.(nadir durumlar hariç)

    çinden alındıysa garantisi burda geçmiyor bildiğim kadarıyla,eğer avrupadan alınmış olsa garantisi burda da geçerli olurdu(faturası varsa)
  • Model: SE LT26I WHITE

    Müşteri Adı: SAFAK ELKT PAZ SAN TIC

    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: ARKA KAPAK OYNUYOR-Cihazda Kullanima Bagli Kozmetik Deformasyonlar Mevcuttur-EKRANDA LEKELER VAR-Diger gorunum problemi-Renk problemi

    Aksesuarlar: ARKA KAPAK-FATURA FOTOKOPISI ALINDI(FATUR-M.TEMSILCISI: KADIR OZDEMIR-ON KAPAK

    Yapılan işlemler: Telefonunuz yedek parca beklemektedir

    İşlem geçmişi

    26.06.2012 00:00:00: Yedek parça bekliyor.

    22.06.2012 09:45:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.

    20.06.2012 17:21:00: Cihazınız transfer edilmiştir: TELESERVICE /ANKARA SUBESI

    20.06.2012 08:31:00: Altunizade bölgemizde kaydı alındı.


    TİM'e veriliş tarihi : 15.06.2012 Cuma günü


    Merhabalar;

    Hesaplamama göre bugün itibariyle 14 iş günü olmuş, yanılmış isem lütfen söyleyin :). Üstüne üstlük, cihaz değişim istememe rağmen böyle davranış içindeler. Sony müşteri hizmetleri ile görüştüğümde kendilerine üniversitede çalıştığımı bu reklam açısından sizin alehinize olduğunu belirttim, ona rağmen yok şu dur yok budur lafları ile oyalamaya çalıştılar. Şahsen bu olay sonunda öğrencilere ters reklamlarını yapmaya özen göstereceğim. "progress" arkadaşımız bu konular da baya bilgi aktarımı yapıyor. Şu şekilde bir yol izlemeyi uygun görüyorum, değiştirilmesi yerler var ise lütfen önerilerinize açığımdır: 02.07.2012 Pazartesi günü, telefonu aldığım TİM'den (Taksim, Galatasaray'ın orada) 10 iş günü geçtiğini, tarafıma telefon verilmesini dilekçe vererek yapmak - bu nokta da yapılmayabilir aslında, 20 iş gününe yakın, doğru hesaplamış isem -; 20. iş gününden sonra TİM'e mi yoksa Teleservice yetkilisine mi dilekçe ile başvurmam, nasıl bir yol izlemem gerektiğini de belirtirseniz çok müteşekkür olurum.

    Herkeze sabırlı günler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcmanemen -- 30 Haziran 2012; 12:57:23 >




  • bakıyorum da ilk sayfalardaki açıklamalı okuyan yok. herkes hemen soru sorup cevap alma derdinde...
  • Arkadaşlar öncelikle bu sorunu yaşayan arkadaşlara geçmiş olsun.Bende almak istiyorum bu telefondan ama bu sorunları duyunce tereddütte kaldım.Ben bu telefonu piyasadaki bütün telefonlar tercih ererim,gerçekten çok KARİZMA bi telefon.Ama şü darı leke you mu ... Diyorlar ki son serilerde bu sorun yokmuş doğru mu acaba ? Bide garantiden değiştirildiklerinde (eğer değiştirillerse) ayni sorun omlayacağini ne malüm ? Değiştirmiş yada son serilerden almış arkadaşlar var ise lütfen paylaşabilir mi acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: progress

    quote:

    Orijinalden alıntı: ygtylc

    Yapılan işlemler: Telefonunuz yedek parca beklemektedir

    Bu nedemek ya...!!! Ben telefonun herhangi bir parçasının değişmesini istemiyorum değişim istiyorum diye ısrar ediyorum adamlar parça bekleniyor diyorlar hala daha!!! böyle saçmalık olur mu?

    Arkadaşlar bunu engellemek için servise telefon açama gerekiyor mu?Ne yapmam gerekiyor acaba? Çok acil yardım ederseniz sevinirim...

    Dostum,
    Hiç sinirlenip kendini yıpratmana gerek yok.Zaten bugün 15. işgünü.Kaldı 5 işgünleri.Hızır olsalar yetiştiremezler telefonunu 20 işgününe.Ha bu arada sen boş durma Xperia destek hattını ara üstler ile görüşme talep et,mail at 19 ya da 20. işgünü tekrar destek hattını ara ve mahkeme yolunun açıldığını servisi ve Sony firmasını mahkemeye vereceğini bildir(yazılı olursa daha iyi)akabinde servise durumu anlat ve cihazı değişim yapmaları için uyar(bunu da yazılı yap)ve mutlaka cevabı yazılı al.Ondan sonrasını Sony ve servis düşünsün.Önceki mesajlarımda yazmış olduğum noktalara da dikkat ettin mi yeni cihaz senindir.

    Çok teşekkür ederim dostum hemen aramaya başlıyorum..Umarım bu yolla muvaffak olurum..(oluruz**)




  • 11 haziran tarihinde verdiğim telefonum hala yedek parça bekliyor ve bu salı günü 20 iş günü doluyor. Tamir süresi dolduğu gibi para iadesi almak istiyorum. Nerelere nasıl başvurmam gerekiyor?
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.