Şimdi Ara

Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
680
Cevap
4
Favori
58.724
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün teleservice aradı, sony'nin kendileriyle irtibata geçtiğini ve cihazın değişeceğini söyledi.

    Anahtar cümle.Demek ki Sony servise müdahele edebiliyor ve istediğini yaptırabiliyor.Oysa işin başında aradığımızda servise müdahele edemiyoruz,servisin verdiği karar nihai karardır diyorlardı.
    Diğer arkadaşlara yol gösterici olması açısından olgansa ve benim yaptığım gibi Xperia destek hattını sıkıştırın ve mutlaka amirleri ile görüşün ya da mailleşin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: progress

    quote:

    Orijinalden alıntı: stronger06

    quote:

    Orijinalden alıntı: aybeerk

    quote:

    Orijinalden alıntı: nhttt

    hangi teleservice ?

    Ankara

    12 gündür değişim diyip bekliyor benim telefonum Ankarada...! Aradım Sony'den yeni cihazların gelmesini bekliyoruz dediler... Demekki ellerinde var...!

    Sony firmasının dediğine göre bugün itibari ile Teleservice'e değişim cihazları ve yedek parçalar(değiştirilecek ekranlar) ulaştı.Ancak önceki mesajımda da belirttiğim gibi bana siyah yerine beyaz verelim dediler.Ya ellerine siyah gelmedi ya da az sayıda gelen telefonu sıra ile dağıtacaklar.

    Benimkide beyaz... Neyse şu bekleme sürecini en yeni üretim cihaz alacağız ümidiyle sabır ederek geçiriyorum. Birde umudum ICS yüklü gelmesi cihazların. Denemedim ama duyduğuma göre 2.3.7'den ICS'e yükseltilen Galaxy SII ler ile fabrika çıkışlı ICS'lı Galaxy SII lerin arasında hız farkı olduğu. Bizde de aynısı olursa bir umut ICS ile gelmesi telefonlarımızın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: progress

    quote:

    Orijinalden alıntı: aybeerk

    Ben de bugün Telerservice ile yüzyüze konuşmaya gittim telefonun durumuna baktılar ben hiçbişey demeden sıfırıyla değişim istermisiniz dediler ve direk sıfırıyla değişim yaptılar. İlk kez düzgün birşey yaptığını gördüm Teleservice'in....

    aybeerk senin adına sevinmiş olmakla birlikte sana sorularım olacak yanıtlarsan sevinirim.
    Telefonu aldın mı yoksa değişim için prosedürü mü başlattılar.
    Bir de rengi neydi telefonunun.

    Ellerinde sıfır olarak telefonun bulunduğunu söylediler ve istersem direk olarak değişim yapabileceklerini söylediler. Yaklaşık 15 dk bekledikten sonra telefonu teslim ettiler. Verdikleri telefon beyaz renk biraz siyah olması konusunda ısrar ettim ama ellerinde sadece o rengin bulunduğunu söylediler ben de fazla da zorlamadım bu renkte fena değil alıştım diyebilirim hemen...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: progress



    Oysa işin başında aradığımızda servise müdahele edemiyoruz,servisin verdiği karar nihai karardır diyorlardı.



    Aynı cümleyi kurdu sony deki eleman bana, ne gerek var böyle kelime oyunlarına değiştir lanet aleti işte bozuk be kardeşim bıktım ya hala yedek parça bekliyor benim ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aybeerk

    quote:

    Orijinalden alıntı: progress

    quote:

    Orijinalden alıntı: aybeerk

    Ben de bugün Telerservice ile yüzyüze konuşmaya gittim telefonun durumuna baktılar ben hiçbişey demeden sıfırıyla değişim istermisiniz dediler ve direk sıfırıyla değişim yaptılar. İlk kez düzgün birşey yaptığını gördüm Teleservice'in....

    aybeerk senin adına sevinmiş olmakla birlikte sana sorularım olacak yanıtlarsan sevinirim.
    Telefonu aldın mı yoksa değişim için prosedürü mü başlattılar.
    Bir de rengi neydi telefonunun.

    Ellerinde sıfır olarak telefonun bulunduğunu söylediler ve istersem direk olarak değişim yapabileceklerini söylediler. Yaklaşık 15 dk bekledikten sonra telefonu teslim ettiler. Verdikleri telefon beyaz renk biraz siyah olması konusunda ısrar ettim ama ellerinde sadece o rengin bulunduğunu söylediler ben de fazla da zorlamadım bu renkte fena değil alıştım diyebilirim hemen...

    Yeni telefonun öncelikle hayırlı olsun.

    Telefonun üretim serisi ve haftası nedir?
    AB,AC 12W16,17,18




  • quote:

    Orijinalden alıntı: diablo00

    quote:

    Orijinalden alıntı: progress



    Oysa işin başında aradığımızda servise müdahele edemiyoruz,servisin verdiği karar nihai karardır diyorlardı.



    Aynı cümleyi kurdu sony deki eleman bana, ne gerek var böyle kelime oyunlarına değiştir lanet aleti işte bozuk be kardeşim bıktım ya hala yedek parça bekliyor benim ki.

    Ne kadar süreleri kaldı 20 iş günü için?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: progress

    quote:

    Orijinalden alıntı: aybeerk

    quote:

    Orijinalden alıntı: progress

    quote:

    Orijinalden alıntı: aybeerk

    Ben de bugün Telerservice ile yüzyüze konuşmaya gittim telefonun durumuna baktılar ben hiçbişey demeden sıfırıyla değişim istermisiniz dediler ve direk sıfırıyla değişim yaptılar. İlk kez düzgün birşey yaptığını gördüm Teleservice'in....

    aybeerk senin adına sevinmiş olmakla birlikte sana sorularım olacak yanıtlarsan sevinirim.
    Telefonu aldın mı yoksa değişim için prosedürü mü başlattılar.
    Bir de rengi neydi telefonunun.

    Ellerinde sıfır olarak telefonun bulunduğunu söylediler ve istersem direk olarak değişim yapabileceklerini söylediler. Yaklaşık 15 dk bekledikten sonra telefonu teslim ettiler. Verdikleri telefon beyaz renk biraz siyah olması konusunda ısrar ettim ama ellerinde sadece o rengin bulunduğunu söylediler ben de fazla da zorlamadım bu renkte fena değil alıştım diyebilirim hemen...

    Yeni telefonun öncelikle hayırlı olsun.

    Telefonun üretim serisi ve haftası nedir?
    AB,AC 12W16,17,18

    ACAE 12W22

    son serilerden sanırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: progress

    quote:

    Orijinalden alıntı: diablo00

    quote:

    Orijinalden alıntı: progress



    Oysa işin başında aradığımızda servise müdahele edemiyoruz,servisin verdiği karar nihai karardır diyorlardı.



    Aynı cümleyi kurdu sony deki eleman bana, ne gerek var böyle kelime oyunlarına değiştir lanet aleti işte bozuk be kardeşim bıktım ya hala yedek parça bekliyor benim ki.

    Ne kadar süreleri kaldı 20 iş günü için?

    6 temmuz da doluyor 20 iş günü.




  • arkadaşlar öncelikle sarı ekran sorunu yüzünden ağzı yanan herkese geçmiş olsun. ben de bu telefonu almak istiyorum ve sanırım yeni üretilenlerde bu sorun yok. telefonu almadan önce bu üretim tarihine nereden ve nasıl bakarım?
  • Dostlar benimde sarı ekran sorunu çıktı (AAAB) yolladım servise değişim umuduyla fakat bugün gördüm ki, yedek parça bekleniyor diye yazmışlar internet raporuna. Hemen bir mail çaktım teleservice birde cihazı aldıgım mağazaya 1-2 güne dönmelerini diliyorum bakalım neler olacak .. Olmadı sony center'lara götürsek bu akıllı telefonlarlada ilgilenen bir sony center'a, sonuçta sony söylemiş değişim olacak diye.. Onlar yapar mı bu işlemi ?
  • bana da beyaz var elimizde isterseniz hemen bunu verelim, isterseniz bekleyin dediler. ben ilk alırkende renk konusunda çok takmamıştım, şimdi de pek önemsemediğim için verin dedim. birazda beyaz kullanırız.
  • ben telefonu yurtdışından aldım teleservice den değişim yaparlarmı acaba?
  • bende değişim cihazı bekleyenler arasındayım. cihazı teslim edeli 3. hafta oldu. bu arada telefonun rengi siyah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nhttt

    ben telefonu yurtdışından aldım teleservice den değişim yaparlarmı acaba?

    Faturanız var ise ve değişim kabul edilirse(Fatura1 ayı geçti ise uğraşmak gerekir.) tabii ki yapılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: progress

    quote:

    Orijinalden alıntı: nhttt

    ben telefonu yurtdışından aldım teleservice den değişim yaparlarmı acaba?

    Faturanız var ise ve değişim kabul edilirse(Fatura1 ayı geçti ise uğraşmak gerekir.) tabii ki yapılır.

    Dogubanktan aldim fatura vs bisey yok.uluslararasi garantisi yokmu sony nin? Sonucta boyle bi problemi kabul etmisler. :/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar,

    Bugün itibari ile değişim kararı Sony tarafından yapılan baskıyla sağlanan ve Teleservice'de tam 29 gündür sırası ile tamir edilmeyi ve akabinde değişim bekleyen telefonum için dün teklif edilen beyaz cihaz talebini reddeddim ve ısrarla siyah cihaz talep ettim.Şu anda ellerinde yoksa da ne zaman değişim cihazını verebileceklerini öğrenmek istememe rağmen maalesef olumlu ve ılımlı bir cevap alamamış olmakla birlikte taraflarına yazılı olarak 2 gün içerisinde bana dönmelerini aksi takdirde yasal yollara başvuracağımı bildirdim.Buna rağmen de bana olumlu bir yanıt vermemeleri veya verememeleri durumunda 2 gün sonra üzülerek te olsa mahkemeye ücret iadesi talebi ile dava açacağım:((

    Herşeye rağmen Sony Xperia Destek Merkezi'ne teşekkür etmek istedim.Çünkü onlar ellerinden gelen herşeyi yaptılar ya da yaptırdılar.Ayrıca bu durumu da kendilerine bildirdim.

    Bundan sonra alacağım her cihazda kontrol edeceğim bir nokta daha var artık.Servisi kim sağlıyor.Tele yazısını bile görünce kaçacağımdan emin olabilirsiniz.

    Bundan sonraki gelişmelerden sizleri de haberdar ediyor olacağım.Sizlerin de soruları ve yardımcı olabileceğim noktalar var ise her zaman hazır olduğumu bilmenizi isterim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nhttt


    quote:

    Orijinalden alıntı: progress

    quote:

    Orijinalden alıntı: nhttt

    ben telefonu yurtdışından aldım teleservice den değişim yaparlarmı acaba?

    Faturanız var ise ve değişim kabul edilirse(Fatura1 ayı geçti ise uğraşmak gerekir.) tabii ki yapılır.

    Dogubanktan aldim fatura vs bisey yok.uluslararasi garantisi yokmu sony nin? Sonucta boyle bi problemi kabul etmisler. :/

    Dostum,
    Evet Sony bu durumu kabul ediyor.Ancak elinde faturan yoksa kim ne yapabilir ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mayh3m

    bende değişim cihazı bekleyenler arasındayım. cihazı teslim edeli 3. hafta oldu. bu arada telefonun rengi siyah.

    Mayh3m,

    Bekleyeceksin evet iyi güzel ama ne kadar.Önceki mesajımda da yazdığım gibi olumlu bir tavır içerisinde bekleyeceğim süreyi belirtseler eyvallah.Ama bu adamlar nasıl olsa beklemek zorundasın mantığı ile hareket ettiği için ben bu kararı almak zorunda kaldım.En azından mahkemeye verdiğimde ne kadar bekleyeceğimi az çok biliyorum.Umarım bana,sana ve bizim gibi cevap bekleyenlere olumlu ve mantıklı bir süre verirler de bu mükemmel cihazı kullanmaya devam ederiz.Ancak cevapları yine yuvarlak olursa seni bilmem ama ben mahkeme yolunu tutacağım.
  • Senin için hayırlısı olur inşallah, olumlu sonuçları en kısa sürede almanı diliyorum. Benimde şahsi düşüncem 30 iş günü içerisinde yeni cihaz gelmezse ücret iadesini talep edeceğim, başka yapacak birşey kalmıyor zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mayh3m

    Senin için hayırlısı olur inşallah, olumlu sonuçları en kısa sürede almanı diliyorum. Benimde şahsi düşüncem 30 iş günü içerisinde yeni cihaz gelmezse ücret iadesini talep edeceğim, başka yapacak birşey kalmıyor zaten.

    20 işgününde cihazını veremezse mahkemeye verebilirsin.30 işgünü eskidendi bilgin olsun.
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.