Şimdi Ara

Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
680
Cevap
4
Favori
58.725
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diablo00

    Yedek parça var olmaz olur mu 20. iş günü geliyor yedek parçalar.(!)

    quote:

    10.07.2012 18:25:30: Cihaz son test aşamasından geçmiştir. Kargo departmanına teslim edilmiştir.


    İddia ettikleri 20 iş gününün dolmasına 5 dakika kala.
    Asıl sürenin 6 sında dolduğuna ne sony yi ne teleservice i ne de netcell i inandırabildim. Telefonu hiçbir belge imzalamadan alıp deneyeceğim, en küçük sorun da davayı açacağım artık sabrım kalmadı.

    diablo00,
    20 işgününü dolmasına 5 dakika kala sana telefonunu verdiler mi?Hayır.O halde mahkemeye verebilirsin.Telefonunu teslim etmeye gittiğinde 40 takla atıp telefonu sana teslim edecekler ve haklı iken haksız konumuna düşeceksin.Lütfen dikkatli davranın.




  • progress,
    dedikleri şu 20 iş günü servise giriş ve çıkış tarihine bakarmış.
    Yoksa ben kaç gündür arayıp anlatmaya çalışıyorum öyle olmadığını.
    Telefonu alırken hiç bir belge imzalamayacağım. Zaten timdeki elemanın da haberi var bu olaydan, yok imzalamdan vermem mi dedi, geçerim kaymakamlığa veririm dilekçemi. ha bi kaç ay uğraşırım ama alırım paramı geri.
  • Ne mi olur en fazla 3 ay telsiz kalırım,para mı geriye alırım.

    Benim izlediğim yol budur.Çünkü Teleservice alikıran başkesen tavırları içerisinde kendi bildiği gibi at koşturuyor burada.Bunlara en iyi cevap mahkemeye verip para iadesi almak.Bu yola başvurduğumuzda Üretici firmalar,distribütörler ve satış yapan mağazalar maddi açıdan zarar görecek ve ne oluyor burada deyip Teleservice'i ciddi şekilde sorgulamaya başlayacaklardır.Kalıcı sonuçlara ancak bu şekilde ulaşabiliriz düşüncesindeyim.Cihaz değişimi ya da tamiri sonrasında bireysel tatmine ulaştırdıkları sürece bu durum böyle gidecek ve bizlerden sonra yeni mağdurlar ortaya çıkacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diablo00

    progress,
    dedikleri şu 20 iş günü servise giriş ve çıkış tarihine bakarmış.
    Yoksa ben kaç gündür arayıp anlatmaya çalışıyorum öyle olmadığını.
    Telefonu alırken hiç bir belge imzalamayacağım. Zaten timdeki elemanın da haberi var bu olaydan, yok imzalamdan vermem mi dedi, geçerim kaymakamlığa veririm dilekçemi. ha bi kaç ay uğraşırım ama alırım paramı geri.

    Anlıyor ve biliyorlar ama biraz önce dediğim gibi kendi kurallarının bağlayıcı olduğunu düşünüp alikıran başkesen gibi davranmaya başlıyorlar.

    Bak dostum usanmadan yazıyorum ve yazmaya devam edeceğim.Yasalar diyor ki;

    MADDE 1 – 14/6/2003 tarihli ve 25138 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmeliğin 4 üncü maddesinin birinci fıkrasına aşağıdaki (k) bendi eklenmiştir.
    “k) İş Günü: Ulusal, resmî ve dini bayram günleri ile yılbaşı, 1 Mayıs ve pazar günleri dışındaki çalışma günlerini,”
    Resmi Gazete 24 Nisan 2011 Pazar Sayı:27914

    Onlar istediği kadar konuşsun aynı yasalar diyor ki;

    MADDE 3 – Aynı Yönetmeliğin 6 ncı maddesinin dördüncü ve beşinci fıkraları aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.
    “Malın tamir süresi, ekli listede ilan edilen azami tamir süresini geçemez. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak, uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir.
    Resmi Gazete 24 Nisan 2011 Pazar Sayı:27914

    Onlar giriş ve çıkış tarihine bakadursunlar sen ver mahkemeye al hakkını.Böyle fütursuzca davranan servise verilecek en büyük ceza az önce de dediğim gibi herkes mahkemeye verecek ki Üretici firmalar,distribütörler ve satış yapan mağazalar maddi açıdan zarar görecek ve ne oluyor burada deyip Teleservice'i ciddi şekilde sorgulamaya başlayacaklardır.Kalıcı sonuçlara ancak bu şekilde ulaşabiliriz düşüncesindeyim.

    Edit:İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi progress -- 11 Temmuz 2012; 10:51:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: progress

    quote:

    Orijinalden alıntı: diablo00

    progress,
    dedikleri şu 20 iş günü servise giriş ve çıkış tarihine bakarmış.
    Yoksa ben kaç gündür arayıp anlatmaya çalışıyorum öyle olmadığını.
    Telefonu alırken hiç bir belge imzalamayacağım. Zaten timdeki elemanın da haberi var bu olaydan, yok imzalamdan vermem mi dedi, geçerim kaymakamlığa veririm dilekçemi. ha bi kaç ay uğraşırım ama alırım paramı geri.

    Anlıyor ve biliyorlar ama biraz önce dediğim gibi kendi kurallarının bağlayıcı olduğunu düşünüp alikıran başkesen gibi davranmaya başlıyorlar.

    Bak dostum usanmadan yazıyorum ve yazmaya devam edeceğim.Yasalar diyor ki;

    MADDE 1 – 14/6/2003 tarihli ve 25138 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmeliğin 4 üncü maddesinin birinci fıkrasına aşağıdaki (k) bendi eklenmiştir.
    “k) İş Günü: Ulusal, resmî ve dini bayram günleri ile yılbaşı, 1 Mayıs ve pazar günleri dışındaki çalışma günlerini,”
    Resmi Gazete 24 Nisan 2011 Pazar Sayı:27914

    Onlar istediği kadar konuşsun aynı yasalar diyor ki;

    MADDE 3 – Aynı Yönetmeliğin 6 ncı maddesinin dördüncü ve beşinci fıkraları aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.
    “Malın tamir süresi, ekli listede ilan edilen azami tamir süresini geçemez. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak, uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir.
    Resmi Gazete 24 Nisan 2011 Pazar Sayı:27914

    Onlar giriş ve çıkış tarihine bakadursunlar sen ver mahkemeye al hakkını.Böyle fütursuzca davranan servise verilecek en büyük ceza az önce de dediğim gibi herkes mahkemeye verecek ki Üretici firmalar,distribütörler ve satış yapan mağazalar maddi açıdan zarar görecek ve ne oluyor burada deyip Teleservice'i ciddi şekilde sorgulamaya başlayacaklardır.Kalıcı sonuçlara ancak bu şekilde ulaşabiliriz düşüncesindeyim.

    Edit:İmla


    Çok teşekkür ederim arkadaşım paylaşımın için.Bu yazdıklarını kitaptan bulmak zor olacağı için bir çıktısını alıp TİM bayisinde bana"cumartesi günleri çalışmadıkları için cumartesileri saymadıklarını"söyleyen çok sayın müdüre ivedilikle ileteceğim...!Zaten oradan çıkışta da bir avukat tanıdığımız beni bekliyor olacak büyük ihtimalle...!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aybeerk

    quote:

    Orijinalden alıntı: progress

    quote:

    Orijinalden alıntı: aybeerk

    quote:

    Orijinalden alıntı: progress

    quote:

    Orijinalden alıntı: aybeerk

    Ben de bugün Telerservice ile yüzyüze konuşmaya gittim telefonun durumuna baktılar ben hiçbişey demeden sıfırıyla değişim istermisiniz dediler ve direk sıfırıyla değişim yaptılar. İlk kez düzgün birşey yaptığını gördüm Teleservice'in....

    aybeerk senin adına sevinmiş olmakla birlikte sana sorularım olacak yanıtlarsan sevinirim.
    Telefonu aldın mı yoksa değişim için prosedürü mü başlattılar.
    Bir de rengi neydi telefonunun.

    Ellerinde sıfır olarak telefonun bulunduğunu söylediler ve istersem direk olarak değişim yapabileceklerini söylediler. Yaklaşık 15 dk bekledikten sonra telefonu teslim ettiler. Verdikleri telefon beyaz renk biraz siyah olması konusunda ısrar ettim ama ellerinde sadece o rengin bulunduğunu söylediler ben de fazla da zorlamadım bu renkte fena değil alıştım diyebilirim hemen...

    Yeni telefonun öncelikle hayırlı olsun.

    Telefonun üretim serisi ve haftası nedir?
    AB,AC 12W16,17,18

    ACAE 12W22

    son serilerden sanırım

    dostum aynı problemi yaşıyor musun? demek istediğim 3. serilerde problem devam ediyor mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cappulce

    quote:

    Orijinalden alıntı: aybeerk

    quote:

    Orijinalden alıntı: progress

    quote:

    Orijinalden alıntı: aybeerk

    quote:

    Orijinalden alıntı: progress

    quote:

    Orijinalden alıntı: aybeerk

    Ben de bugün Telerservice ile yüzyüze konuşmaya gittim telefonun durumuna baktılar ben hiçbişey demeden sıfırıyla değişim istermisiniz dediler ve direk sıfırıyla değişim yaptılar. İlk kez düzgün birşey yaptığını gördüm Teleservice'in....

    aybeerk senin adına sevinmiş olmakla birlikte sana sorularım olacak yanıtlarsan sevinirim.
    Telefonu aldın mı yoksa değişim için prosedürü mü başlattılar.
    Bir de rengi neydi telefonunun.

    Ellerinde sıfır olarak telefonun bulunduğunu söylediler ve istersem direk olarak değişim yapabileceklerini söylediler. Yaklaşık 15 dk bekledikten sonra telefonu teslim ettiler. Verdikleri telefon beyaz renk biraz siyah olması konusunda ısrar ettim ama ellerinde sadece o rengin bulunduğunu söylediler ben de fazla da zorlamadım bu renkte fena değil alıştım diyebilirim hemen...

    Yeni telefonun öncelikle hayırlı olsun.

    Telefonun üretim serisi ve haftası nedir?
    AB,AC 12W16,17,18

    ACAE 12W22

    son serilerden sanırım

    dostum aynı problemi yaşıyor musun? demek istediğim 3. serilerde problem devam ediyor mu?

    geçen günlerde telefonu aşırı derecede yorduğum ve ısındığı zamanlar oldu ve en ufak bir sararmaya vs rastlamadım sıkıntı yok diyebilirim




  • Oh inşallah sorunla karşılaşmazsın... Güle güle kullan :D olursa buraya yazsan çok iyi olur
  • arkadaşlar merhaba, konu da başka mesajım var.inceledım sayılır konuyu , artık telefon almam lazım, xperia s ile htc sensationlar ve htc evo x arasında kaldım, tam olarak farkklarını avantajlarını ve dezavantajlarını da bilmiyorum. Mevzuya gelirsem, sarı leke sorunu için birşey soracaktım, geçen gün bir mağaza da xperia s in arka kapağını açtım ve seri kodu 3 harfle başlıyordu AAD. şimdi bu hatalı olan seri den mi
  • Tamir olmuş telimi bugün aldım jelatinli gelmiş. Açtım 3 kere kitledi kendi kendine kapandi.
    Yeni isittim cihazi oyun filan ekran en altindan hafif basladi yine sararmaya.
    Ama ekran kesinlikle farkli digerinden cozunurlugu resmen daha yuksek.
    Kurcalamaya devam alirken belge vb. imzalamami istemedi tim. Bi sorun cikarsa artik servise filan vermem. Ne kadar uzun surse de mahkemeye basvuracagim artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diablo00

    Tamir olmuş telimi bugün aldım jelatinli gelmiş. Açtım 3 kere kitledi kendi kendine kapandi.
    Yeni isittim cihazi oyun filan ekran en altindan hafif basladi yine sararmaya.
    Ama ekran kesinlikle farkli digerinden cozunurlugu resmen daha yuksek.
    Kurcalamaya devam alirken belge vb. imzalamami istemedi tim. Bi sorun cikarsa artik servise filan vermem. Ne kadar uzun surse de mahkemeye basvuracagim artik.

    diablo00,

    Adına bir yandan sevindim diğer yandan üzüldüm.Nedenine gelince;
    Önceki mesajlarımda bahsettiğim bireysel tatmin furyasına sende kapılmış gibi görünüyorsun.Zira senin yerinde olsam (ki aynı durumdayız) tamiri asla ama asla kabul etmezdim etmedimde.Ha süreç uzamadımı uzadı.Olsun beni bireysel tatmin edeceklerine onlar sürünerek mecbur kalarak bazı şeyleri kabullenmeye başlasın.İkinci durumda şu ki bu daha acı demişsin ki Bi sorun cikarsa artik servise filan vermem. Ne kadar uzun surse de mahkemeye basvuracagim artik. Servise vermeye mecbursun sayın dostum.Eline geçen servisi bu kadar sıkıştırabileceğin bir durum bir daha olamayacaktır.Yani direkt mahkemeye gidip ne iddiada bulunacaksın ki.

    Neyse senin adına sevindim cihazın inşallah tekrar sorun çıkarmazda bu servis ile bir daha uğraşmazsın.

    Edit:İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi progress -- 14 Temmuz 2012; 15:48:36 >




  • Arkadaşlar bende de aynı problem var bazı yerlerde değiştirdiler diyorlar fakat ne kadar doğrudur bilinmez. Sony'e bir düzine mesaj attım, bu sorun dışında problemi olan varmıdır bu cihazla? Bence organize olunup Tüketici Hakları Derneklerine üye başvurulabilir ben ciddi ciddi düşünüyorum. Şansımız varsa iyi insanlarla karşılaşırız ve bize yardım ederler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba 3 aylık garantili xperia s aldım demin

    sarj sırasında sarı leke belirdi sony'yi aradımteleservice bakıyor biz net bişe söyleyemeyiz dedi

    şu an teleservice'i arıyorum ancak işbilmezler yine açmıyolar telefonu

    daha önce teleservice'e karşı motorola konusunda dava kazandım telefonun üstüne kaskonun bile ücretini ödediler bu telefonu sanalmarketten aldım şimdi parayı ödeyip teleservice'i süründürmeyi planlıyorum garanti kapsamında ayıplı maldan ötürü değiştirmek için bastıracağım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: progress

    Sevgili TUNERBOY Aleykümselam,

    Selamını aldım sağolasın.Hukuk kuralları neyi gerektiriyorsa afedersin ama eşşek gibi yapmak zorundalar.Ha süreç uzar onu bilemem.Teleservice firmasını mahkemeye vermek o kadar da zor değil.Verirsin mahkemeye alırsın hakkını olur biter.Ben o yoldayım sonuç almak üzereyim yakında da bildiririm buradan.

    Uzun süredir bakmıyordum buraya cevabını göremedim. Öncelikle kesinlikle haklısın , yazdıklarım iş işten geçti daha bir şey yapılamaz olarak algılanmasın ; ancak farklı şehirde olunca böyle 3 kağıtçı kurumlarla uğraşmak zor oluyor yoksa dediğin gibi eşek gibi de yapacaklar ne gerekiyorsa(bknz: kusur yoktur dedikleri telefonlar , değişim yapılmaya başlanmış) Telefonları değişen arkadaşların da gözü aydın olsun diyorum. Böyle durumlarda markanın tüketicisine sahip çıkması çok önemli, neticede teknik servisler ara elemanlardır, belirleyici kararı veren firmalardır(bazı işgüzarlar konumunun ne olduğunu unutabiliyor) Mahkemeye vermek zor değil, haklısın da günlük yaşamını kolaylaştırsın diye aldığın bir cihazı 6-7 ay kullanamayıp(randımanlı olarak , zevk alarak) kalan sürede sonuca ulaşmış olmak pek de bir şey ifade etmiyor. Servisle yüz yüze olamadığından da , gerekli baskıyı yapamıyorsun. Dolayısıyla direk böyle servise lanet olsun deyip , bağlantıyı kesmeye bakıyorsun. Yoksa sen bakma böyle dediğime, İstanbul'da olsam , elimdeki cihazı bile yenisiyle değiştirtirirdim. :)




  • sonuna biz de gönderdik teli TELESERVİCE ye

    sonumuz hayırlı olsun yalnız bunlarla mahkemelik olmayız inşallah daha önce hiç zorluk çıkarmadan değişim yapmıştım başka bir markayı

    herkese bol sabır
  • arkadaşlar tecrübelerimi paylaşiyim

    teleservice'ten önce asya telekomünikasyonu aradım asya arıza giderimini yapıyor teleservice ise ürün değişimini. asyadaki bayanla konuştum ilk serilerde üretim hatası var doğrudur dedi bunun üzerine bu sabah telefonu teleservice götürdüm durumu izah ettim evet ilk serilerde üretim hatası var dedi o zaman telefonun yenisi ile değişilmesini ayıplı ürün satıldığını belirttim. bakılır gerekirse tamir edilir deyince ciddi biçimde uyardım ayıplı malın tamiri olmaz diye. not olarak karar verildiğinde bana ulaşılmasını ve kesinlikle tamir görmemesini belirttim sony ile de görüştüm eğer tamir edilirse sizi doğrudan dava ederim bununla ilgili 4 kez servise gitmesi söz konusu bile olamaz üretiminiz hatalı diye.

    ayrıca teleservice'e dersi nasıl verilir anlatayım.

    motorola telefonum vardı 20 değil 60 gün içinde parçasını bile temin edemediler. 21.gün hakem heyetine şikayet ettim ve savunmalarını aldım ürün teknosadan alınma olduğu için işin içinde teknosa da var. savunmalarında 'ürün doğrudan servise bırakılmış bizi bağlamaz' yazıyordu tabi hakem heyeti böyle birşeyi kabul etmedi ve ürünün değiştirilmesine veya para iadesine karar verdi ben de teleservise bildirip para iadesi istedim. ukala laubali ve ağza alınmayacak bi dolu sıfatı hak eden müşteri temsilcileri benimle dalga geçer gibi 'haftaya ödencek haftaya ödenecek' diye oyaladılar 2 hafta bekledim 3. hafta aradım teknosa genel merkezi paranıza bir servisinize iki şu an elimde kararın kesinleşmesi var ve 799 tl için peşimden koşacaksınız dedim kapadım. 10 dakka sonra teknosadan aradılar muhasebeyi doğrudan aradık paranız iade edilecek diye.

    ardından 20 dakika geçti ve telesevice aradı yine aynı şımarık bayan: paranızı hesabınıza yatırdım güle güle harcayın deyip güldü hafif bir biçimde ben de ağzıma geleni söyledim 'müşteri hizmetlerinin nasıl çalıştığını ben bilirmi karşımızda dsmart temsilcisi var 15dakkada bir sigaradalar arıyoruz saatlerdir açmıyosunuz paramı haftalardır vermiyorsunuz bi de arayıp gülüyorsunuz adınızı biliyorum zaten daha öncek konuşmalardan bu görüşme bittikten sonra altunizade şubesine gidip doğrudan şikayet edeceğim sizi ve hesabımı kontrol etmeden de size inanmayacağım' dedim

    şubeye gidip gerçekten şikayet ettim ve bi de üstüne özür için aradılar..

    bunlara elinde kırbaçla işkence yapman lazım yoksa akıllanmıyolar en kısa zamanda da gidip teleservice'in cevap vermediği için düşen hatlarıyla ilgili hakkımı arayacağım bunun gibi beş para etmez firmaların hiç kimsenin parasını çalıp sabrını zorlamaya hakkı yok!




  • Arkadaşlar herkese selamlar...
    Bende 2 mayısta Turkcell'den Xperia s alma hatasına düştüm..Samsung galaxy s'ten sonra gerek arayüzü, gerekse alttaki 3 tuşa basma problemi vb.. beni telefondan soğuttu.. Hands free konuşayım deseniz ne mümkün duyabilene aşk olsun...Tema uygulaması indirmeden telefon o kadar kullanışsız ki... Neyse bunlar eksileri, iyi yönleri de yok değil..Kamerası mükemmel..
    Asıl konuya geleyim..Bir kaç gün önce bende de meşhur sarı ekran sorunu ortaya çıktı.Xperia destek hattını aradım ve Teleservice dediler, başka birşey demediler..19.07.2012 tarihinde telefonu ankara servisine teslim ettim ve özellikle değişim istemediğimi,para iadesi istediğimi başvuru belgesine yazdırdım..
    Eşim avukat olduğu için bu işlere aşinayım..Eğer üründe ayıp varsa (1 ay önemli değil, sonradan çıkan üretim hataları gizli ayıp olarak adlandırılıyor) ister yeni ürün alırsınız,isterseniz de paranızı geri istersiniz...Sonuçta haklı çıkacağınız kesin...Ben uzun sürse de paramı alıp başka telefon alacağım ve bir daha da sony'nin yanından bile geçmeyeceğim..Kimseye de Xperia S tavsiye etmem...
    Bakalım bundan sonra süreç nasıl işleyecek..Gelişmeleri buradan yazarım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMOMPE

    Arkadaşlar herkese selamlar...
    Bende 2 mayısta Turkcell'den Xperia s alma hatasına düştüm..Samsung galaxy s'ten sonra gerek arayüzü, gerekse alttaki 3 tuşa basma problemi vb.. beni telefondan soğuttu.. Hands free konuşayım deseniz ne mümkün duyabilene aşk olsun...Tema uygulaması indirmeden telefon o kadar kullanışsız ki... Neyse bunlar eksileri, iyi yönleri de yok değil..Kamerası mükemmel..
    Asıl konuya geleyim..Bir kaç gün önce bende de meşhur sarı ekran sorunu ortaya çıktı.Xperia destek hattını aradım ve Teleservice dediler, başka birşey demediler..19.07.2012 tarihinde telefonu ankara servisine teslim ettim ve özellikle değişim istemediğimi,para iadesi istediğimi başvuru belgesine yazdırdım..
    Eşim avukat olduğu için bu işlere aşinayım..Eğer üründe ayıp varsa (1 ay önemli değil, sonradan çıkan üretim hataları gizli ayıp olarak adlandırılıyor) ister yeni ürün alırsınız,isterseniz de paranızı geri istersiniz...Sonuçta haklı çıkacağınız kesin...Ben uzun sürse de paramı alıp başka telefon alacağım ve bir daha da sony'nin yanından bile geçmeyeceğim..Kimseye de Xperia S tavsiye etmem...
    Bakalım bundan sonra süreç nasıl işleyecek..Gelişmeleri buradan yazarım..

    eşiniz avukat olduğu için bu konuda aktif olmanız bizim faydamıza olur.

    dediğiniz gibi bunlar üçkağıt peşinde olan firmalar farkındaysanız aradığınızda telefonu dahi açmıyorlar. ben henüz uzun vadeli kullanma şansına sahip olamadım ancak telefonuma tamir uygularlarsa canlarına okuyacağım. ben de özellikle belirttim beni aramalarını karar verdiklerinde hele bi kafalarına göre hareket etsinler bana karşı daha önceden kaybetmiş olduğu davanın aynısını yaşatmaya kararlıyım.




  • Perşembe sabahı bıraktım servise, henüz ses yok :) daha erken sanırım, forumdan gördüğüm kadarıyla son gün, son saati bekliyorlar :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAMOMPE -- 22 Temmuz 2012; 1:17:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMOMPE

    Perşembe sabahı bıraktım servise, henüz ses yok :) daha erken sanırım, forumdan gördüğüm kadarıyla son gün, son saati bekliyorlar :))

    daha dur o kadar aceleci olma:)

    ben salı verdim daha sitelerinde herhangi bir girdi yok ..

    bu teleservice beni çıldırtacak galiba bu arada:) baktım telefonu 020 gireceklerine 820 girmişler bunlara da söyledim arıza gidercekseniz beni arayın diye neyse işte izin aldım gittim dedim durum bu 820 değil 020 olacak telefonum düzeltelim dedi yaptı bişeyler geri geldim baktım hala 820 yahu bu kadar mı mal olur bir servis ya




  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.