Şimdi Ara

SONY XPERIA Z SU GEÇIRIYOR !!!! (20 cm 2 Dk suya maruz kaldı) Alacak Olanlar Uzak Dursun ve okusun.. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
268
Cevap
8
Favori
51.529
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahoni_38

    Güzel olan su almaması değil su alsa da bunun garanti kapsamında sayılması. Yani su geçirmiyor diye cradle yerine bir bardak su içine koyma fantazisine girmeye gerek yok.

    ip67 standartı cihaz. Su geçirmez iddası tam bir pazarlama cilgınlığı. olayın aslı "suya dayanıklı". bir mücevher kadar su geçirmez ve su tutmaz olmasını beklemeyin

    fantazi demek bence doğru değil kamera lensi çeşmede yıkarken 2 defa buhar oldu ama yarım saat sonra geçti. Simdi ben buhar olduktan sonra servise götürseydim bana ya bir şeyi yok diyeceklerdi yada hallettik deyip uğraşmadan geri vereceklerdi bilemeyecektim Suya dayanıklı diyorsa yarın öbür gün önümüzdeki sene kışın yağmur altında konuşmaktan kaçınmayacaktım ev partilerinde su savaşı yaptığımız zamanlar herkes cihazını kenarı koyarken ben elimde tutuyor olacaktım ozaman olacaktı demek bu yani olacağı varmış yani üretim hatası var.. Bu cihazın zaten çeşme altında kendini belli etmiş ben sadece durumdan emin olmak istedim cihaza güvenmek istedim hepsi bu diyebiliriz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarthLuca

    Tüketici Hakem Heyetinden talep ettiğiniz kararlardan biri lehinize çıksa bile Teleservis için bağlayıcı olmayacaktır. Melesef teknolojinin geldiği noktada Tüketici Hakem Heyeti bağlayıcı üst sınırı olan 1.191,52 TL birçok cep telefonları tabletler gibi cihazların bedelinden düşüktür. Buradan alacağınız karar Tüketici Mahkemesinde delil olarak kabul edilecektir.

    Hocam aynen dediğin gibi oldu tüketici hakem heyetine gittim daha konuşmamın yarısında sözümü kesip bana para iadesimi ürün değişimi mi istiyorsun diye sordu yaşlıca bir amca direk haklısını yapıştırdı ve ardından bizde %99 tüketici tarafında sonuçlanır davalar dedi ayrıcana cihaz iş günü olarak 20 iş gününü doldurmuş dava uzunda sürmez 2 aya alırsın paranı dedi ama ardından senin dediğin gibi üst sınır olayı çıktı mecburen tüketici mahkemesine yönlendirdi bizde vakit kaybetme dedi.




  • Arkadaşlar cihazla ilgili son durumTÜKETICI MAHKEMESINE (hakem heyeti değil) dün ittibariyle başvurumu yaptım sonuc biraz uzun sürecekmiş mahkemeye çağrılcakmışım, 3-4 ayı bulabilirmiş kaldı ki adli tatilede girer büyük ihtimal yaz sonuna kalacak bu durum bekleyip göreceğiz..

    Bu arada işin ilginci ne sony den ne teleservisten 1 hafta geçmesine ragmen attığım maillere sağlıklı bir dönüş olmadı ne yoğun çalışıyorlarmış arkadaş diyesi geliyor insanın :)

    Telefon öneren arkadaşlara teşekkür ediyorum Htc olsun Samsung olsun hepsi güzel cihazlar zaten Sony'de boğulmadan önce bir sorunu yoktu iyi çalışan bir cihazdı ama
    telefon konusunda tercihim Iphone 5 oldu sony'den de önce ıphone 4s im vardı zaten kuzenide Abde den gönüşünü yakalayınca abd vergileri dahil bana 1280 tl ya geldi cihaz.. Kuzenin pasaportada kayıt ettircez 115 tl onuda halledince 1400 TL kullanmaya başlayacağım.
    Teleservise eyvallah çekseydim şuan 1441 TL servise ödemiş olacaktım ve iş öyle kapanacaktı, şimdi o paraya Iphone 5 aldım ve hiç yoktan dava sürecim var olumlu sonuçlanması halinde 1800 TL parayı geri almam söz konusu.. Umarım herkes hakkını arar çünkü sağdan soldan duymaya başladım başka forumlarda su kaçan Xperia Z ler olduğunu duydum..
    Herkese teşekkür ediyorum bu süreci DH ailesi olarak takip ettikleri için
    Sonuç belli olunca buradan size tekrar yazıyor olacağım..
    Hayırlı Günler..




  • Ben xperia z telefonumu 1.12 metreye kadar 40 dakika suda durdu hiç bir sorunu yok, sırf yüz ifadelerini görmek için her lavaboda yıkıyorum telefonu milletin içinde hiç sorun yaşamadım bu zamana kadar, kapakçıklarında küçük bir sorun olmuştur sırf bunun için milleti soğutmayın cihazdan. başlıktan maksat belli zaten, sorunun varsa yetkili kişilerle görüşürsün sanal alemde yok almayın sakın almayın su geçirdi vs. gibi kelimeler kullanmanın iyi bir niyeti olamaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prof.exx

    Ben xperia z telefonumu 1.12 metreye kadar 40 dakika suda durdu hiç bir sorunu yok, sırf yüz ifadelerini görmek için her lavaboda yıkıyorum telefonu milletin içinde hiç sorun yaşamadım bu zamana kadar, kapakçıklarında küçük bir sorun olmuştur sırf bunun için milleti soğutmayın cihazdan. başlıktan maksat belli zaten, sorunun varsa yetkili kişilerle görüşürsün sanal alemde yok almayın sakın almayın su geçirdi vs. gibi kelimeler kullanmanın iyi bir niyeti olamaz

    Kardeşim bende aynı kanıdayım yazımın içeriğini okuduysan anlamışsındır beni şuan benim evimde ki sony cihaz kadar cihazı olan bir başka kişi yoktur heralde eski bir sony çalışanıyım bende herşeyden önce ama burda konu esas sahibi teleservis ve sony'nin tepkisiz kalması bu sony genel markasıyla olan bir durum değil bizim Türkiyede ki sony idarecilerinin servis çalışanlarının işe yaramazlığı başlık konusuna gelince başka bir şey yazsaydım bu kadar dikkat çekmeyecekti olay bu.. Dikkat çeksin ki tepki alsın ki bazı kişiler ellerini taşın altına koysun bak 20 günü geçti cihazı onaylamadığımı söyledim cihaz hala serviste resmen üstüne yattılar ilgilenmyorlar o parayı ödeseydim çoktan 50 kere geri yollarlardı. Ben bu site sayesinde buraya yazdığım açtığım sıkıntı yaşadığım başlıklar sayesinde geçtiğimiz yıllarda bir anakart garantisiz sayılırken burada yazımı kaldırmam karşılığında bir üst modelini yolladılar yine bir başka cihazda beni dikkate aldılar yani bazı firmalar bu ve bunun gb forum sitelerini insanları önemsiyor dikkatlerini çekiyor, benimde burda tek amacım buydu benim niyetimde yüreğimde temiz ve iyi bundan kuşkunuz olmasın zaten cihazın ekran stikerlerinden tut şarj standına extra smart taglardan tut deri cüzdan kılıfına kadar bır çok aksesuarını almıssım bunlara para bayılmıssım en basta bunlara çöpe gidecek yani ben istermiyim böyle bir durum oluşmasını..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MySTyLE

    quote:

    Orijinalden alıntı: prof.exx

    Ben xperia z telefonumu 1.12 metreye kadar 40 dakika suda durdu hiç bir sorunu yok, sırf yüz ifadelerini görmek için her lavaboda yıkıyorum telefonu milletin içinde hiç sorun yaşamadım bu zamana kadar, kapakçıklarında küçük bir sorun olmuştur sırf bunun için milleti soğutmayın cihazdan. başlıktan maksat belli zaten, sorunun varsa yetkili kişilerle görüşürsün sanal alemde yok almayın sakın almayın su geçirdi vs. gibi kelimeler kullanmanın iyi bir niyeti olamaz

    Kardeşim bende aynı kanıdayım yazımın içeriğini okuduysan anlamışsındır beni şuan benim evimde ki sony cihaz kadar cihazı olan bir başka kişi yoktur heralde eski bir sony çalışanıyım bende herşeyden önce ama burda konu esas sahibi teleservis ve sony'nin tepkisiz kalması bu sony genel markasıyla olan bir durum değil bizim Türkiyede ki sony idarecilerinin servis çalışanlarının işe yaramazlığı başlık konusuna gelince başka bir şey yazsaydım bu kadar dikkat çekmeyecekti olay bu.. Dikkat çeksin ki tepki alsın ki bazı kişiler ellerini taşın altına koysun bak 20 günü geçti cihazı onaylamadığımı söyledim cihaz hala serviste resmen üstüne yattılar ilgilenmyorlar o parayı ödeseydim çoktan 50 kere geri yollarlardı. Ben bu site sayesinde buraya yazdığım açtığım sıkıntı yaşadığım başlıklar sayesinde geçtiğimiz yıllarda bir anakart garantisiz sayılırken burada yazımı kaldırmam karşılığında bir üst modelini yolladılar yine bir başka cihazda beni dikkate aldılar yani bazı firmalar bu ve bunun gb forum sitelerini insanları önemsiyor dikkatlerini çekiyor, benimde burda tek amacım buydu benim niyetimde yüreğimde temiz ve iyi bundan kuşkunuz olmasın zaten cihazın ekran stikerlerinden tut şarj standına extra smart taglardan tut deri cüzdan kılıfına kadar bır çok aksesuarını almıssım bunlara para bayılmıssım en basta bunlara çöpe gidecek yani ben istermiyim böyle bir durum oluşmasını..


    eyw dostum anladım galiba demek istediğini ama ben diyorum ki xperia z almak isteyipte araştıran birisi bu konuyu görse almaz bence cihazı, sesini yasal yollar aracılığı ile duyur diyorum sadece




  • ne mal servismiş o. kapakları kapatıp suya koysun baksınlar. illaki içine su kaçırıyorsa kapalı halde belli olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Warchant -- 6 Haziran 2013; 14:33:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prof.exx

    quote:

    Orijinalden alıntı: MySTyLE

    quote:

    Orijinalden alıntı: prof.exx

    Ben xperia z telefonumu 1.12 metreye kadar 40 dakika suda durdu hiç bir sorunu yok, sırf yüz ifadelerini görmek için her lavaboda yıkıyorum telefonu milletin içinde hiç sorun yaşamadım bu zamana kadar, kapakçıklarında küçük bir sorun olmuştur sırf bunun için milleti soğutmayın cihazdan. başlıktan maksat belli zaten, sorunun varsa yetkili kişilerle görüşürsün sanal alemde yok almayın sakın almayın su geçirdi vs. gibi kelimeler kullanmanın iyi bir niyeti olamaz

    Kardeşim bende aynı kanıdayım yazımın içeriğini okuduysan anlamışsındır beni şuan benim evimde ki sony cihaz kadar cihazı olan bir başka kişi yoktur heralde eski bir sony çalışanıyım bende herşeyden önce ama burda konu esas sahibi teleservis ve sony'nin tepkisiz kalması bu sony genel markasıyla olan bir durum değil bizim Türkiyede ki sony idarecilerinin servis çalışanlarının işe yaramazlığı başlık konusuna gelince başka bir şey yazsaydım bu kadar dikkat çekmeyecekti olay bu.. Dikkat çeksin ki tepki alsın ki bazı kişiler ellerini taşın altına koysun bak 20 günü geçti cihazı onaylamadığımı söyledim cihaz hala serviste resmen üstüne yattılar ilgilenmyorlar o parayı ödeseydim çoktan 50 kere geri yollarlardı. Ben bu site sayesinde buraya yazdığım açtığım sıkıntı yaşadığım başlıklar sayesinde geçtiğimiz yıllarda bir anakart garantisiz sayılırken burada yazımı kaldırmam karşılığında bir üst modelini yolladılar yine bir başka cihazda beni dikkate aldılar yani bazı firmalar bu ve bunun gb forum sitelerini insanları önemsiyor dikkatlerini çekiyor, benimde burda tek amacım buydu benim niyetimde yüreğimde temiz ve iyi bundan kuşkunuz olmasın zaten cihazın ekran stikerlerinden tut şarj standına extra smart taglardan tut deri cüzdan kılıfına kadar bır çok aksesuarını almıssım bunlara para bayılmıssım en basta bunlara çöpe gidecek yani ben istermiyim böyle bir durum oluşmasını..


    eyw dostum anladım galiba demek istediğini ama ben diyorum ki xperia z almak isteyipte araştıran birisi bu konuyu görse almaz bence cihazı, sesini yasal yollar aracılığı ile duyur diyorum sadece

    tüketici mahkemesine verdim zaten fakat işin ilginci servisi değil aldığım veri vermem gerektiği söyledi "özel kalem" tarafından. ben onalrdan alıcakmışım parayı onlar sonyden alıcakmış teleservisin ise bizim muhattapımız olmadığını iletti tabi bu durum tüketici mahkemesinde böyle eyer tüketici hakem heyeti baksaydı 1192 tl altında olupta o zaman teleservısle muhattap olucaktım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Warchant

    ne mal servismiş o. kapakları kapatıp suya koysun baksınlar. illaki içine su kaçırıyorsa kapalı halde belli olur.

    servisin mallığı tartışılmaz cihazı onaylamadığımı söyledim ona reğmen halen daha ellerinde tutuyorlar cihazımı komedi durum 20 iş gününü çoktan geçti.
  • Arkadaşlar yeni bir gelişme oldu.. cihazınızı alabilirsiniz diye aradılar tele servisten gittim arzalı anakartına su kaçtıklarını söyledikleri cihazımı almaya.Cihazı alırken öncelikle 20 iş günü dolduğunu söyledim 19 iş gününde geldi cihazınız dediler tek tek saydırttım ve sonrasında kabul etmek zorunda kaldılar aldığım kağıdın üzerıne 20 iş gününü geçtiği için mahkemeye verme hakkım saklı kalmak üzere teslim alıyorum dedim bu kağıda onlara mühürletip onaylattım neyse sonrasında cihazı açmak istedim cihaz açılmadı sonra bi uyanıklılık yapayım dedim arıza çıkardım cihazı ben size çalışır halde verdim çalışır halde isterim dedim ki haklıyım verdiğim zaman kamera lensinde suda olsa çalışıyordu cihaz. Bu şekil çalışmayan cihazı almam geri gönderim çalışır halde nasıl vericekseniz verin dedim bi bakalım içerde dediler göya İzmir servisi bu cihazı tanımıyordu Ankara servisi sadece bakıyordu ya, beni yarım saat oturttular sonra cihazı çalışır halde getirdiler şuan cihaz elimde çalışıyor hiçbir sorunda gözükmüyor, tabi mahkemede dava sürecim devam ediyor ama şu çalışır halde olan cihaz için ana kartına su kaçmış deyip garantisiz kılıp 1441 tl para istediler ya dicek bir şey bulamıyorum. Bu kadar uğraştım peşine düştüm bu işin he deyip 1441 tl bayılmadım bunlara ya umarım hem davadan da ücretini alırım hemde tel çalışıyor kullanmaya devam ederim yada satarım..

    saygıları




  • Xperia pişmanlıktır diyenler var bir de. Ne komiksiniz ya.
  • MySTyLE M kullanıcısına yanıt
    ülkemizde maalesef en büyük sorun satıcının malının arkasında durmaması. cihaz çalışmıyor diye 1.441 tl talep et sonra cihaz birden çalışmaya başlasın. bu ne terbiyesizliktir anlamadım. geçmiş olsun
  • aynen dediğiniz gibi teşekkürler hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uraltay85

    teknoloji işi şanstır. denize girip çıkıyorum sıkıntı yok tabi bu ilerde de bi sıkıntı çıkayacağı anlamına gelmez

    yanlış hatırlamıyorsam tuzlu su cihazın ekranına zarar verebilmekte.ve garanti dışı kalmasına neden olabiliyor cihazın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cruel53

    quote:

    Orijinalden alıntı: uraltay85

    teknoloji işi şanstır. denize girip çıkıyorum sıkıntı yok tabi bu ilerde de bi sıkıntı çıkayacağı anlamına gelmez

    yanlış hatırlamıyorsam tuzlu su cihazın ekranına zarar verebilmekte.ve garanti dışı kalmasına neden olabiliyor cihazın.

    haklısın. çıkar çıkmaz tatlı suyla yıkamadan da olmaz hani (:
  • benimkide su aldı şarj kapağı bende yok zaten o kapak tutumuyorki şuan cihaz acılmıyor yarın garantiye gönderecem
  • Dostum ben de bugün denizdeki 1 saatimi Xperia Z ile geçirdim. Bu 1 saatlik süre boyunca denizde ve altında video çekimleri, fotoğraf çekimleri gibi şeyler yaptım. Sonrasında telefona tek etkisi hoparlörün sadece 1 saat süreyle ses şiddetinin azalmasıydı onun dışında bir problem yaşamadım.
  • telefonu suya sokmak bir kere saçma

    z alan herkes telefonu alır almaz lavaboyamı koşuyorlar acaba
  • sony garantisi böyle yapıyorsa.paralel itahalat almak daha mantıklı. sorun çıkardıktan sonra ne anladım ben garantiden. 400tl daha az verir paralel alırım.
  • Ben xperia go kullanıyorum, telefonu 4-5 ay önce kapakçıkları sıkıntı çıkardı lastiği yırtıldı diye garantiye gönderdim adamlar değiştirdiler, hatta şikayetim olmamasına rağmen bataryayı da değiştirmişler, dış kapakta düşmelerden kaynaklanan ezilmeler vardı, ve biri yüzüne kapak tam oturmuyordu o da değişti ve 5. gün akşam telefon elime ulaştı.

    ikinci defa akvaryuma attım biraz kurcaladım arama video vs uğraştım bayaa ve telefonun ekranı gitti, telefon çalışıyor ama ekran gelip gidiyordu. bi gün sonra tamamen düzeldi, servise gönderdim tekrardan adamlar üretim hatası diyerek birebir değiştirdiler.

    Telefonu aldığım yer SONY CENTER, garanti: SONY EURASİA

    100-200 lira fazla verdim belki ama aldığım hizmet ve müşteri memnuniyeti kapsamında gerçekten helal-i hoş olsun.

    Senin problemin sony değil teleservice. keşke almadan önce biraz araştırsaydın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kater -- 8 Temmuz 2013; 23:02:43 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.