Şimdi Ara

SONY XPERIA Z SU GEÇIRIYOR !!!! (20 cm 2 Dk suya maruz kaldı) Alacak Olanlar Uzak Dursun ve okusun.. (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
268
Cevap
8
Favori
51.581
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARIKAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: FinalFrontier

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARIKAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkerring

    ne oldu son durum?

    Hala Hakem heyetinde sırada bu günlede haber gelir..Bakalım ne olacak.Gold,Hızlıal.com dan alınan sony lerde ESS servis telefonun su aldı.kullanıcı hatası demeye devam ediyor.Bakalım.Hakem heyeti ne karar verecek bekliyorum...

    son durum nedir hocam? aynı sorundan muzdaripim yasal yollara başvuracam.

    Hala beklemedeyim Hakem heyetinde çok sıra var...1-3 ay arası dediler...

    selam sony zede kardeş. heyete başvururken neler götürelim yanımızda. fotoğraf video vs ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uraltay85

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARIKAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: FinalFrontier

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARIKAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkerring

    ne oldu son durum?

    Hala Hakem heyetinde sırada bu günlede haber gelir..Bakalım ne olacak.Gold,Hızlıal.com dan alınan sony lerde ESS servis telefonun su aldı.kullanıcı hatası demeye devam ediyor.Bakalım.Hakem heyeti ne karar verecek bekliyorum...

    son durum nedir hocam? aynı sorundan muzdaripim yasal yollara başvuracam.

    Hala beklemedeyim Hakem heyetinde çok sıra var...1-3 ay arası dediler...

    selam sony zede kardeş. heyete başvururken neler götürelim yanımızda. fotoğraf video vs ?

    1-Servis raporu.
    2-dilekce..
    3-Sony nin su geçirmez reklamlarından resimler ve açıklamalrın çıktıları.
    4-Telefonu bundan sonra dokunmayın.
    5-heyet(sen-sonynin avukatı-servis yetkilisi)toplanıp raporu ve telefonu inceleyecekler.
    Ben bunları verdim.
    Dilekce örneği alttaki gibidir.

    …….. KAYMAKAMLIĞINA
    (Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlığı)


    Davacı(Şikayet Eden) :
    Adresi : T.C KİMLİK NO :.............

    Tel / Faks (varsa)
    Davalı(Şikayet edilen) ESS ELEKTRONİK SERV.ÇÖZÜMSAN.DIŞ.TİC.A.Ş.
    Adresi Meclismah.Terazicilercad.KaracaoğlanSk.NO=7/1 SANCAKTEPE/İSTANBUL
    Şikayetin
    Parasal Değeri :683.02 TL.

    Dava(Şikayet) :Telefonumun tamiri için ESS ELEKTRONİC SERVİSİNDEN tarafımdan haksız olarak ücret istenmesi
    OLAY : .....................................................................................................
    (Şikayetin açıklaması) Hızlı al.com. dan ……… NOLU VE ……2013 TARİHLİ FATURA İLE 683.02TL ye sony Xperia (/355113050829516 İMEİ NUMARALI cep telefonu aldım.Telefonum “Sony sitesinde ve de reklamlarında su geçirmez ve darbelere karşı dayanıklıdır.”reklamıyla satılmaktadır.Telefonum bir kez adı geçen ESS elektronik servisine Açılmama ve şarj olmama şikayetimle hızlıal.com.aracılığıyla gönderdim.Telefonum hiç ellenmeden ve tamir edilmeden bana kargoyla geri gönderildi.İkinci kez kendim elden servise götürdüm. Ve telefonumŞarj ünitesi değiştirildi.Ve benden 85 TL ücret alındı.Servisde” Su teması vardır” denmedi.Ancak telefonumu bir hafta kullandım.Tekrar açılmamaya ve şarj olmamaya başladı.Telefonumu 3.kez bu seferde elden kendim servise götürdüm.Bir hafta sonra telefonla Bu kez bana telefonunuz tamir edilmiyor.SU TEMASI var.Anakart değişmesi gerekiyor.Bunun içinde 480 tl vermeniz gerekiyor denildi.Telefonum suya karşı dayanıklı ve de su geçirmez bir telefondur.İnternetde birçok teknoloji sitesinde ve SONY’ nin kendi sitesinde bu cihazın suya maruz kalaraktan çalıştığına dair fotoğraflar ve videolar mevcut. İnsanlar havuz içinde kullanıyor fotoğraflar, videolar çekiyorlar hiç bir sıkıntı yok.
    Yarım saat boyunca 1 metro suya dayanıklı olduğu söylenen ve bu iddası ile iyi bir satış grafiği çizen Sony Xperia modeliyle bu özelliği sayesinde benim de tercihim oldu.Telefonumu daha Hızlıal.com a taksitleri devam etmektedir.Bu konuda mağdurum. Telefonun SU GEÇİRMEZ OLDUĞU Sony ve dewww.hızlıal.com .tr sitelerin de de açıkça belirtilmektedir.

    TALEP:
    .BU NEDENLE)
    1) Fatura bedelinin iadesine
    2) Ayıbın giderilmesine
    3) Ayıplı ürünün değiştirilmesine
    4-Telefonumun ana kartının ücretsiz değiştirilmesine
    Yukarıda açıklanan nedenlerle: 1 veya 4
    Karar verilmesini saygılarımla arz ve talep ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FKRKN -- 4 Eylül 2013; 15:19:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARIKAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: uraltay85

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARIKAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: FinalFrontier

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARIKAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkerring

    ne oldu son durum?

    Hala Hakem heyetinde sırada bu günlede haber gelir..Bakalım ne olacak.Gold,Hızlıal.com dan alınan sony lerde ESS servis telefonun su aldı.kullanıcı hatası demeye devam ediyor.Bakalım.Hakem heyeti ne karar verecek bekliyorum...

    son durum nedir hocam? aynı sorundan muzdaripim yasal yollara başvuracam.

    Hala beklemedeyim Hakem heyetinde çok sıra var...1-3 ay arası dediler...

    selam sony zede kardeş. heyete başvururken neler götürelim yanımızda. fotoğraf video vs ?

    1-Servis raporu.
    2-dilekce..
    3-Sony nin su geçirmez reklamlarından resimler ve açıklamalrın çıktıları.
    4-Telefonu bundan sonra dokunmayın.
    5-heyet(sen-sonynin avukatı-servis yetkilisi)toplanıp raporu ve telefonu inceleyecekler.
    Ben bunları verdim.
    Dilekce örneği alttaki gibidir.

    …….. KAYMAKAMLIĞINA
    (Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlığı)


    Davacı(Şikayet Eden) :
    Adresi : T.C KİMLİK NO :.............

    Tel / Faks (varsa)
    Davalı(Şikayet edilen) ESS ELEKTRONİK SERV.ÇÖZÜMSAN.DIŞ.TİC.A.Ş.
    Adresi Meclismah.Terazicilercad.KaracaoğlanSk.NO=7/1 SANCAKTEPE/İSTANBUL
    Şikayetin
    Parasal Değeri :683.02 TL.

    Dava(Şikayet) :Telefonumun tamiri için ESS ELEKTRONİC SERVİSİNDEN tarafımdan haksız olarak ücret istenmesi
    OLAY : .....................................................................................................
    (Şikayetin açıklaması) Hızlı al.com. dan ……… NOLU VE ……2013 TARİHLİ FATURA İLE 683.02TL ye sony Xperia (/355113050829516 İMEİ NUMARALI cep telefonu aldım.Telefonum “Sony sitesinde ve de reklamlarında su geçirmez ve darbelere karşı dayanıklıdır.”reklamıyla satılmaktadır.Telefonum bir kez adı geçen ESS elektronik servisine Açılmama ve şarj olmama şikayetimle hızlıal.com.aracılığıyla gönderdim.Telefonum hiç ellenmeden ve tamir edilmeden bana kargoyla geri gönderildi.İkinci kez kendim elden servise götürdüm. Ve telefonumŞarj ünitesi değiştirildi.Ve benden 85 TL ücret alındı.Servisde” Su teması vardır” denmedi.Ancak telefonumu bir hafta kullandım.Tekrar açılmamaya ve şarj olmamaya başladı.Telefonumu 3.kez bu seferde elden kendim servise götürdüm.Bir hafta sonra telefonla Bu kez bana telefonunuz tamir edilmiyor.SU TEMASI var.Anakart değişmesi gerekiyor.Bunun içinde 480 tl vermeniz gerekiyor denildi.Telefonum suya karşı dayanıklı ve de su geçirmez bir telefondur.İnternetde birçok teknoloji sitesinde ve SONY’ nin kendi sitesinde bu cihazın suya maruz kalaraktan çalıştığına dair fotoğraflar ve videolar mevcut. İnsanlar havuz içinde kullanıyor fotoğraflar, videolar çekiyorlar hiç bir sıkıntı yok.
    Yarım saat boyunca 1 metro suya dayanıklı olduğu söylenen ve bu iddası ile iyi bir satış grafiği çizen Sony Xperia modeliyle bu özelliği sayesinde benim de tercihim oldu.Telefonumu daha Hızlıal.com a taksitleri devam etmektedir.Bu konuda mağdurum. Telefonun SU GEÇİRMEZ OLDUĞU Sony ve dewww.hızlıal.com .tr sitelerin de de açıkça belirtilmektedir.

    TALEP:
    .BU NEDENLE)
    1) Fatura bedelinin iadesine
    2) Ayıbın giderilmesine
    3) Ayıplı ürünün değiştirilmesine
    4-Telefonumun ana kartının ücretsiz değiştirilmesine
    Yukarıda açıklanan nedenlerle: 1 veya 4
    Karar verilmesini saygılarımla arz ve talep ederim


    çok teşekkür ederim kardeşim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARIKAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: uraltay85

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARIKAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: FinalFrontier

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARIKAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkerring

    ne oldu son durum?

    Hala Hakem heyetinde sırada bu günlede haber gelir..Bakalım ne olacak.Gold,Hızlıal.com dan alınan sony lerde ESS servis telefonun su aldı.kullanıcı hatası demeye devam ediyor.Bakalım.Hakem heyeti ne karar verecek bekliyorum...

    son durum nedir hocam? aynı sorundan muzdaripim yasal yollara başvuracam.

    Hala beklemedeyim Hakem heyetinde çok sıra var...1-3 ay arası dediler...

    selam sony zede kardeş. heyete başvururken neler götürelim yanımızda. fotoğraf video vs ?

    1-Servis raporu.
    2-dilekce..
    3-Sony nin su geçirmez reklamlarından resimler ve açıklamalrın çıktıları.
    4-Telefonu bundan sonra dokunmayın.
    5-heyet(sen-sonynin avukatı-servis yetkilisi)toplanıp raporu ve telefonu inceleyecekler.
    Ben bunları verdim.
    Dilekce örneği alttaki gibidir.

    …….. KAYMAKAMLIĞINA
    (Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlığı)


    Davacı(Şikayet Eden) :
    Adresi : T.C KİMLİK NO :.............

    Tel / Faks (varsa)
    Davalı(Şikayet edilen) ESS ELEKTRONİK SERV.ÇÖZÜMSAN.DIŞ.TİC.A.Ş.
    Adresi Meclismah.Terazicilercad.KaracaoğlanSk.NO=7/1 SANCAKTEPE/İSTANBUL
    Şikayetin
    Parasal Değeri :683.02 TL.

    Dava(Şikayet) :Telefonumun tamiri için ESS ELEKTRONİC SERVİSİNDEN tarafımdan haksız olarak ücret istenmesi
    OLAY : .....................................................................................................
    (Şikayetin açıklaması) Hızlı al.com. dan ……… NOLU VE ……2013 TARİHLİ FATURA İLE 683.02TL ye sony Xperia (/355113050829516 İMEİ NUMARALI cep telefonu aldım.Telefonum “Sony sitesinde ve de reklamlarında su geçirmez ve darbelere karşı dayanıklıdır.”reklamıyla satılmaktadır.Telefonum bir kez adı geçen ESS elektronik servisine Açılmama ve şarj olmama şikayetimle hızlıal.com.aracılığıyla gönderdim.Telefonum hiç ellenmeden ve tamir edilmeden bana kargoyla geri gönderildi.İkinci kez kendim elden servise götürdüm. Ve telefonumŞarj ünitesi değiştirildi.Ve benden 85 TL ücret alındı.Servisde” Su teması vardır” denmedi.Ancak telefonumu bir hafta kullandım.Tekrar açılmamaya ve şarj olmamaya başladı.Telefonumu 3.kez bu seferde elden kendim servise götürdüm.Bir hafta sonra telefonla Bu kez bana telefonunuz tamir edilmiyor.SU TEMASI var.Anakart değişmesi gerekiyor.Bunun içinde 480 tl vermeniz gerekiyor denildi.Telefonum suya karşı dayanıklı ve de su geçirmez bir telefondur.İnternetde birçok teknoloji sitesinde ve SONY’ nin kendi sitesinde bu cihazın suya maruz kalaraktan çalıştığına dair fotoğraflar ve videolar mevcut. İnsanlar havuz içinde kullanıyor fotoğraflar, videolar çekiyorlar hiç bir sıkıntı yok.
    Yarım saat boyunca 1 metro suya dayanıklı olduğu söylenen ve bu iddası ile iyi bir satış grafiği çizen Sony Xperia modeliyle bu özelliği sayesinde benim de tercihim oldu.Telefonumu daha Hızlıal.com a taksitleri devam etmektedir.Bu konuda mağdurum. Telefonun SU GEÇİRMEZ OLDUĞU Sony ve dewww.hızlıal.com .tr sitelerin de de açıkça belirtilmektedir.

    TALEP:
    .BU NEDENLE)
    1) Fatura bedelinin iadesine
    2) Ayıbın giderilmesine
    3) Ayıplı ürünün değiştirilmesine
    4-Telefonumun ana kartının ücretsiz değiştirilmesine
    Yukarıda açıklanan nedenlerle: 1 veya 4
    Karar verilmesini saygılarımla arz ve talep ederim


    Eyvallah teşekkür ediyorum açıklamaların için. Bu arada 683.02TL ye nası aldın telefonu yoksa 1683 mü? :D




  • arkadaşlar xperia z su geçirme olayı benimde başıma geldi servis 1400 tl istedi yenisi için :))...garnatiye sokmuyor bende aynı yukarıdaki arkadaş gibi evrakları aynen tamamlayıp tüketici hakem heyetine baş vuracagım...dilekçemide burdan yayınlarım ama asıl önemli olan aramızda daha önce bu davayı açıp netice alan var mı ? eger bu su geçirme olayında sadece 1 tane bile kazanan varsa veya olursa diger davalar içinde emsal teşkil eder ve herkes için geçerli olur...dava açan ,kazana veya kaybeden varsa burdan yayınlayalım...bide sony türkiye ye telefon açtıgımda hani 1 meteye kadar su geçirmiyodu neden garantiye sokmuyosunuz dedim bana verdigi cevaba bakın ''biz öyle demedik dayanıklı dedik'' dedi...resmen sahtekar bunlar birde z1 in tanıtımını yapıyorlar şimdi onunda havuzun içinde falan görüntüleri var acık acıkta yazmışlar sokabilirsiniz cekebilirsiniz diye şerefsizler...bir daha alır mıyım sony.telefondan çok memnundum bence hala en iyi telefon piyasada z ama haksızlık yaptıkları için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MySTyLE

    Merhaba Arkadaşlar
    Büyük bir hevesle aldığım Sony Xperia Z telefonumu tüm kapakları kapalı iken çeşmenin altında suda temizlemek istedim bildiğiniz gibi reklamlarında olsun tüm dünyada bu özelliği ile ön plana çıktı bu özelliği ile sattı bu cihaz yarım saat boyunca 1 metro suya dayalıklı olduğu söylendi, konuya dönersek ekranını suyla (basınçssız) temizledikten yarım saat sonra telefonun kamera lensinde buhar oluştu bu durum beni kuşkulandırdı ve sonrasında beni bir deneme yapmaya itti denemeden önce cihazın tüm kapaklarını tekrar konturol ettim ve 1 metre değil 20 cm lik 1 büyük bardak suyun içerisinde yarım saat değil sadece 2 dakika beklettim ve telefonu çıkardığımda hem ön hem arka lens kapağının buhar olduğunu ve telefonun ekran dokunmatiğinin sağlıklı çalışmadığını ve ekranın kırpıştırdığını gördüm cihaz çalışıyordu ama su aldığı bir şekilde belliydi servisi olan TELESERVISE gönderdim. Yaklaşık 2 hafta beklettikten sonra bu gün gelen cevap "ana kartınız su aldığı için garanti dışıdır onay vermeniz durumunda 1441 TL karşılığında cihazınızın yenisiyle değiştirebiliriz" diye saçma sapan bir cevap geldi. :) Ya nasıl bir servis bunu diyebilir anlam vermek sen çözüm bulacağına ticaret yapmaya kalkıyorsun 1400 TL para verdikten sonra senle niye uğraşayım gider dışarıdan alırım yenisini şaka gibi. SONY cihazına su geçirmezlik garantisi veriyor 1 metre 30 dk diyor amalar SONY'yi sallamıyor "cihazın ana kartına su kaçmış kullanıcı hatası diyor" :) aynı cihazı kuzenime ben önerdim adam havuz içinde fotoğraf çekiyor bana yolluyor bir şey yok çalıştığım kurumun muhasebe müdürüne önerdim müdür bey denize giriyor su altı videosu alıyor bir şey yok bizim cihaz bir bardak suda boğuluyor ana kartına su kaçmış olduğu için garanti dışı var mı böyle bir komedi anlamak güç.. Şuan son olarak 1441 TL Tamir onayı bekliyor şeklinde sistemde gözüküyor arayıp sorduğumda yenisini gönderecez sizden 1441 TL ödeme bekliyoruz diyorlar.. Hem Sony'e hem TELESERVISE böyle birşeyi kabul edemeyeceğimi mail olarak attım ve şuan son cevaplarını bekliyorum sonrasında Tüketici Hakem Heyetine başvurcam
    Evim de Sony Vaio notbook'um var, Sony 106 ekran Lcd tv'im var, Sony fotoğraf makinam var, Sony Playstation kullanıyorum, Sony Psp Vitam var, Sony saatlerimi saymıyorum, çevremde akrabam arkadaşım en az 15 insana Sony cep telefonu ben aldırtmışımdır. Önümüzde ki aya Sony xperia z tablet almayı düşünüyordum ama benim gibi bir Sony kullanıcısını yaptıkları bu olay beni ve benim gibi insanları Sony'den soğutuyor ve eyer bu olay hakikaten böyle sonuçlanırsa tüm cihazlarımı televizyonumdan tabletime, telefonumdan, fotoğraf makineme her şeyi mi satıp, SAMSUNG alacağım.. Sony'in TELESERVIS gibi bir servis sağlayıcısı olduğu sürece daha nice müşteriler kaybetmeye gebedir..

    Saygılar..

    ---------------

    27 Mayıs 2013
    Bu gün ittibariyle teleservise gittim onlar yenisini verme yetkisinin sony de olduğunu söylüyor sony arıyorum tek yetkili teleservis diyor aralarında büyük bir anlaşmazlık var iki taraftada müşteri hizmetleri bazında kişilere ulaşabiliyorsun yetkili bir isme ulaşmak çok zor..
    iki tarafta birbirine pok attı bekliyoruz bakalım nolacağını cumaya kadar bekliycem sonra tüketici hakem heyetine gidicem


    Eski sony yok artık iyice bozdular benimde fotoğraf makinem vardı masadan yere düştü camı çatlamış servis kabul etmedi.




  • Xperia Z Kullanıcılar klübü başlığı altında ben yazdım bu su geçirmesi ile ilgili.
    Bana da Tüketici Mahkemesi yolu göründü artık. Burada yazıldığı gibi belgeleri hazırlayıp vereceğim. Peki bizim bu teleserviceye ve Sony ye daha fazla zarar verme gibi bir durumumuz olabilir mi? Çünkü ben sadece telefon ücretini ödemek ile kurtulmalarını istemiyorum. Ceza falanda ödemelerini istiyorum. Mesela tüketiciyi yanıltıcı reklamdan ötürü şu kadar ceza. Bir de dilekçe örneklerini burada paylaşın arkadaşlar lütfen. Bizlere de fikir olur. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuCh

    Xperia Z Kullanıcılar klübü başlığı altında ben yazdım bu su geçirmesi ile ilgili.
    Bana da Tüketici Mahkemesi yolu göründü artık. Burada yazıldığı gibi belgeleri hazırlayıp vereceğim. Peki bizim bu teleserviceye ve Sony ye daha fazla zarar verme gibi bir durumumuz olabilir mi? Çünkü ben sadece telefon ücretini ödemek ile kurtulmalarını istemiyorum. Ceza falanda ödemelerini istiyorum. Mesela tüketiciyi yanıltıcı reklamdan ötürü şu kadar ceza. Bir de dilekçe örneklerini burada paylaşın arkadaşlar lütfen. Bizlere de fikir olur. :)

    Hocam en düşük 2.000 tl (tel. parası dahil değil) tazminat alırsın ama garanti belgesine iyi bak koşullara uymayıp kaybedersen onların avukat parasını da sen ödersin.İnşallah kazanırsınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ati1907

    arkadaşlar xperia z su geçirme olayı benimde başıma geldi servis 1400 tl istedi yenisi için :))...garnatiye sokmuyor bende aynı yukarıdaki arkadaş gibi evrakları aynen tamamlayıp tüketici hakem heyetine baş vuracagım...dilekçemide burdan yayınlarım ama asıl önemli olan aramızda daha önce bu davayı açıp netice alan var mı ? eger bu su geçirme olayında sadece 1 tane bile kazanan varsa veya olursa diger davalar içinde emsal teşkil eder ve herkes için geçerli olur...dava açan ,kazana veya kaybeden varsa burdan yayınlayalım...bide sony türkiye ye telefon açtıgımda hani 1 meteye kadar su geçirmiyodu neden garantiye sokmuyosunuz dedim bana verdigi cevaba bakın ''biz öyle demedik dayanıklı dedik'' dedi...resmen sahtekar bunlar birde z1 in tanıtımını yapıyorlar şimdi onunda havuzun içinde falan görüntüleri var acık acıkta yazmışlar sokabilirsiniz cekebilirsiniz diye şerefsizler...bir daha alır mıyım sony.telefondan çok memnundum bence hala en iyi telefon piyasada z ama haksızlık yaptıkları için

    İlk olarak Tüketici Hakem Heyeti kararının cihaz bedeli yüzünden hiçbir bağlayıcılığı olmayacaktır. Ancak tüketici mahkemesinde delil olarak kullanılabilir. Dava sonucunun emsal olması çok zor çünkü herkes aynı şartlarda kullanmıyor telefonu ve mahkemenin değil yargıtayın kararı emsal olabilir ancak. Bu sebeple muhtemelen Sony davayı kaybederse temyiz mahkemesine gidecektir ve emsal teşkil etmemesi için her davada ayrı ayrı, kullanıcıların birbirinden bağımsız olmasını ve farklı şekillerde cihazların su aldığını öne sürüp her davanın ayrı değerlendirilmesi için bastıracaktır. Tüketici mahkemesi bir derece, kendi iddaanızı kendiniz yapabilirsiniz fakat yargıtay ve karşı tarafın avukatı önünde diğerleri hukuk terimlerinden ve kanun maddelerinden konuşmaya başladığında salondakiler aralarında çince konuşuyormuş gibi hisseder büyük çoğunluk. Bu yüzden dava açmayı düşünenler kazanacaklarından emin olmalı ki, hem bu uzun süreci göze alsınlar, hemde kendi avukat masraflarını talep edebilsinler. Aksi takdirde bu uzun süreçteki Sony'in avukat masrafları faturası size kesilme ihtimalide var




  • Sony de iphone da bana gore yerinde sayiyor. Kullanici çığır acacak yenilikler bekler iken biri su geçirmez lige takmış biride kacyildir piyasada olan parmak izine. Laptopta var kullanmiyom.bile parmak izini cunku parmak izim değerli calinirsa kodesi bile boylayabilirim. Bence google suan guzel ilerliyor google glass i gelistirip hele birde goz hareketleriyle ve beyinle baglanti saglarsa çığır açar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu şikayetlerde baya arttı. Buna güvenip suyada sokulmaz herhalde artık cihazlar.
  • Ben "bazı" şikayetlerin ortada hiçbir kanıt olmaması sebebiyle farklı firmaların elemanlarınca ya da kapağı tam kapatmayıp gerçekten kullanıcı hatası olup da bazı bu durumu yediremeyen arkadaşların da şikayetleri çıkıyor gibi gelmeye başladı. Böyle benzer bir konuda adamın kapağı kestiği ortaya çıkmıştı mesela.

    Ama özellikle bazı dedim çünkü elbette bazı kullanıcılar şanssız bir şekilde üretim hatası olan ve su sızdıran ürünlerle karşılaşmış olabilirler. Bunun binde 1-2 olduğunu düşünmekteyim ki bence normal bir olay. Servislerin bu konudaki anlaşılmaz tutumu da Sony'e mal edilmemeli. Duyumlara göre zaten Sony sık sık şikayetinden dolayı teleservice'i de değiştirmeyi düşünüyor ancak ağır mali yaptırımlardan dolayı 2014 yılı başını bulacak bu değişim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuzeyboun

    Ben "bazı" şikayetlerin ortada hiçbir kanıt olmaması sebebiyle farklı firmaların elemanlarınca ya da kapağı tam kapatmayıp gerçekten kullanıcı hatası olup da bazı bu durumu yediremeyen arkadaşların da şikayetleri çıkıyor gibi gelmeye başladı. Böyle benzer bir konuda adamın kapağı kestiği ortaya çıkmıştı mesela.

    Ama özellikle bazı dedim çünkü elbette bazı kullanıcılar şanssız bir şekilde üretim hatası olan ve su sızdıran ürünlerle karşılaşmış olabilirler. Bunun binde 1-2 olduğunu düşünmekteyim ki bence normal bir olay. Servislerin bu konudaki anlaşılmaz tutumu da Sony'e mal edilmemeli. Duyumlara göre zaten Sony sık sık şikayetinden dolayı teleservice'i de değiştirmeyi düşünüyor ancak ağır mali yaptırımlardan dolayı 2014 yılı başını bulacak bu değişim.

    Hocam lafınızı kendime almadım yanlış anlamayın. Çünkü sonuçta benim elimde kanıtım var servise göndermeden önce çektiğim fotoğraflar var. Bir de benim gibi sony mobile müşteri hizmetleri ile görüşseydiniz emin olun bu işte sonynin de suçlu olduğunu söylerdiniz. Adamlara onlarca mail attım birine bile cevap vermediler. 20 iş gününü dolduran cihazım için değişim talep ettim (değişim taleplerini sony mobile onaylıyor kesinlikle teleservice değil. Bunu bizzat sony mobile müş. hizmetleri söyledi.) notunuzu alıyorum üstlerime bildireceğim diyorlar üzerinden 9 gün geçiyor ses soluk yok. Telefon açıyorum hala incelemede diyor ne incelemesi ise. Sonradan da değişim talebim reddediliyor. Dediğim gibi değişim talebimi reddeden teleservice değil sony oluyor burada. Yasal hakkımı umursamıyorlar. Bu da müşteri memnuniyetini umursamamak oluyor sony adına. Teleservice ise ayrı bir olay. Eğer ki xperia z kullanıcılar klübündeki yazılarımı okusaydınız anlardınız. Normalde servislerde xperia z nin içi açılmadan önce vakum testi yapılması gerekiyormuş. Ama teleservice ile görüştüğümde böyle bir testin yapılmadığını söyledi. Peki neye göre kullanıcı hatası olup olmadığına karar veriyorlar? Binde 1-2 diyorsunuz ağzınızla. Eğer bu kadar az ise neden kabul edilmiyor değişim taleplerimiz. Ki benim telefonum su geçirmiyordu. 50 kere suya sokmuşumdur. Ama servise gidip geldikten sonra su geçirdi. Bu durumda kullanıcı hatası dediler. Üstelik garantiye göndermeden önce suya soktuğumun kanıtı olarak hoparlör sesinin sürekli kısık kalmasıdır.(Ve tabiki denizde bol bol fotoğraflarım var.) Yani servise göndermeden önce su geçirmeyen telefon servisten geldikten sonra su geçiriyor ve kullanıcı hatası deniyor. Bu duruma ise sony mobile karışmıyor yani umursamıyor. Adamlara diyorum ki servis hatasını kullanıcıya yani bana yıkıyorlar sonynin verdiği cevap yapabileceğiniz bir şey yok oluyor. Umarım tüm yazdıklarımı okursunuz da sonynin ve teleservicenin ne kadar suçlu olduğunu anlarsınız. Sony teleserviceyi falan değiştirmeyi hiç düşünmüyor bu arada. Çünkü avrupa standartlarında bir servismiş (vakum testi yapmayan bir servis nasıl avrupa standartlarında oluyorsa) ve sadece türkiyede değil çoğu ülkede teleservice ile anlaşması varmış destek konusunda. Demelerine göre teleservice ile şikayette gitmiyormuş onlara. Bu durumda ben kendi durumumu hem sonyye mal ederim hemde teleserviceye. Çünkü her ikiside aynı derecede suçludur ve umursamazdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuCh

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuzeyboun

    Ben "bazı" şikayetlerin ortada hiçbir kanıt olmaması sebebiyle farklı firmaların elemanlarınca ya da kapağı tam kapatmayıp gerçekten kullanıcı hatası olup da bazı bu durumu yediremeyen arkadaşların da şikayetleri çıkıyor gibi gelmeye başladı. Böyle benzer bir konuda adamın kapağı kestiği ortaya çıkmıştı mesela.

    Ama özellikle bazı dedim çünkü elbette bazı kullanıcılar şanssız bir şekilde üretim hatası olan ve su sızdıran ürünlerle karşılaşmış olabilirler. Bunun binde 1-2 olduğunu düşünmekteyim ki bence normal bir olay. Servislerin bu konudaki anlaşılmaz tutumu da Sony'e mal edilmemeli. Duyumlara göre zaten Sony sık sık şikayetinden dolayı teleservice'i de değiştirmeyi düşünüyor ancak ağır mali yaptırımlardan dolayı 2014 yılı başını bulacak bu değişim.

    Hocam lafınızı kendime almadım yanlış anlamayın. Çünkü sonuçta benim elimde kanıtım var servise göndermeden önce çektiğim fotoğraflar var. Bir de benim gibi sony mobile müşteri hizmetleri ile görüşseydiniz emin olun bu işte sonynin de suçlu olduğunu söylerdiniz. Adamlara onlarca mail attım birine bile cevap vermediler. 20 iş gününü dolduran cihazım için değişim talep ettim (değişim taleplerini sony mobile onaylıyor kesinlikle teleservice değil. Bunu bizzat sony mobile müş. hizmetleri söyledi.) notunuzu alıyorum üstlerime bildireceğim diyorlar üzerinden 9 gün geçiyor ses soluk yok. Telefon açıyorum hala incelemede diyor ne incelemesi ise. Sonradan da değişim talebim reddediliyor. Dediğim gibi değişim talebimi reddeden teleservice değil sony oluyor burada. Yasal hakkımı umursamıyorlar. Bu da müşteri memnuniyetini umursamamak oluyor sony adına. Teleservice ise ayrı bir olay. Eğer ki xperia z kullanıcılar klübündeki yazılarımı okusaydınız anlardınız. Normalde servislerde xperia z nin içi açılmadan önce vakum testi yapılması gerekiyormuş. Ama teleservice ile görüştüğümde böyle bir testin yapılmadığını söyledi. Peki neye göre kullanıcı hatası olup olmadığına karar veriyorlar? Binde 1-2 diyorsunuz ağzınızla. Eğer bu kadar az ise neden kabul edilmiyor değişim taleplerimiz. Ki benim telefonum su geçirmiyordu. 50 kere suya sokmuşumdur. Ama servise gidip geldikten sonra su geçirdi. Bu durumda kullanıcı hatası dediler. Üstelik garantiye göndermeden önce suya soktuğumun kanıtı olarak hoparlör sesinin sürekli kısık kalmasıdır.(Ve tabiki denizde bol bol fotoğraflarım var.) Yani servise göndermeden önce su geçirmeyen telefon servisten geldikten sonra su geçiriyor ve kullanıcı hatası deniyor. Bu duruma ise sony mobile karışmıyor yani umursamıyor. Adamlara diyorum ki servis hatasını kullanıcıya yani bana yıkıyorlar sonynin verdiği cevap yapabileceğiniz bir şey yok oluyor. Umarım tüm yazdıklarımı okursunuz da sonynin ve teleservicenin ne kadar suçlu olduğunu anlarsınız. Sony teleserviceyi falan değiştirmeyi hiç düşünmüyor bu arada. Çünkü avrupa standartlarında bir servismiş (vakum testi yapmayan bir servis nasıl avrupa standartlarında oluyorsa) ve sadece türkiyede değil çoğu ülkede teleservice ile anlaşması varmış destek konusunda. Demelerine göre teleservice ile şikayette gitmiyormuş onlara. Bu durumda ben kendi durumumu hem sonyye mal ederim hemde teleserviceye. Çünkü her ikiside aynı derecede suçludur ve umursamazdır.

    Zaten en başta belirtmişsiniz ama bazı dedim özellikle. Yoksa sizle ilgili değil. Yazınızın tamamını okudum ve dediğiniz gibi Sony Mobile'da suçlu olabilir, yalnız asıl konu servise gidip gelme sürecinde olmuş sanırım, dolayısı ile teleservice'de ilk hata. 2. si bu dediğim teleservice'i değiştirme bilgisi bir insider'dan duyum idi, bundan müşteri temsilcilerinin haberi olma mümkünatı yok. Onlar devamlı "firmayı ve partner firmaları savunmaya" konuşlandırılmış insanlar. 3.sü binde 1-2 sony'nin hatalı üretimidir. O da maksimum, yoksa Sony gibi büyük kalite odaklı firmaların 6 sigma kuralına göre 1 milyonda 4 adedi geçemez ürün, tabii ütopik nerdeyse bu. Ancak servise giden ürün bunun onlarca katıdır ve %95den fazlası gerçekten kullanıcı hatasıdır. Sizin durumunuzu haklı görüyorum sonuçta kanıtlarınız var ama Sony yönünden bakarsanız olaya da milyonda 4 ürün arızalı olmalı ama her ülkede yüzlerce şikayet geliyor dolayısı ile %95 sahte şikayet ve kullanıcı hatasını da ayırmak zorundalar, yoksa telefondan sıkılan herkes bir şekilde o telefona su geçirtir ve soluğu Sony'de alır.

    Teleservice ? Onların Allah bin türlü belasını versin. Benim sağlam telefonumu tuşu eksik gönderdiler, iddia ettiğimde ise "kozmetik hasarlar var" kısmını "tuşu eksik işte" diye anladılar. Kamera kayıtlarına bakın deyince "o bozuk ki" diye oyaladılar. Eve döndüğümde sinirden parçaladım telefonumu o zamanki. İstisnasız masum ya da değil bütün çalışanlarının beter olması için dua ederim her adları geçtiğinde. Böyle kokuşmuş bir kurumda çalışmak bile onursuzluktur her şekilde çünkü. Sizin telefonunuzun da yine asıl suçlusu onlar gibi görünüyor hatalı işlemden dolayı. Bu arada değişim talebinizi evet Sony'e iletirsiniz ama "servis raporu" gereklidir bildiğim kadarıyla onu da Teleservice vermek zorunda. O olmadan işlem yapabileceklerini sanmıyorum. Bence teleservice mağdurları olarak şu şirketi ülkeden kovana kadar protesto etsek hatta çürük domates yağmuruna tutsak yeri.




  • arkadaşlar cihazlarınızın son durumları ne acaba ?
  • Bu başlığın yarısı Darwin ödüllerine aday.Yapmanız gereken tek bir şey var...
  • allahtan adamlar kurşun geçirmez dememişler öyle olsa dağlara çıkıp telefona ateş açacak dünyanın adamı varmış burda.

    yaf su geçirmez dediler diye telefon bardağın içine koyulur mu ? o olay elinden kaydı su birikintisine düştü aldı içinden bişi olmaz demek istiyor.

    Axe reklamında da deodorantı sıkınca kızlar düşüyor gökten dava mı açıcaz şimdi ben sıktım axe ı bana kız düşmedi diye.

    yapmayın eylemeyin arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mutluttr -- 17 Eylül 2013; 14:14:56 >
  • insanın başına gelmeyince konuşması kolay oluyor. ewet su geçirmiyor diye suya sokulmaz ama ya elinden kayıp suya düşse ve su almış olsa o zamanda niye suya düşürdün diye sony nin avukatlığını mı yapacaksınız?
  • Çok şanslıyım musluğun altında kirlendikçe telefonumu yıkıyorum hiç bir sorun yok. Öyle dock falan kullanıyor millet kapağı zırt pırt açmamak için, ama ben hep kapağı açıp şarj ediyorum diğer kapaklara göre de daha kolay açılmaya başladı ama su geçirme sıfır :)
    Kameram da leke de yok :) Ve diğer bahsedilen hiç bir problem benim cihazımda yok. Gerçekten ilginç bir durum. Defalarca da suyun altına soktum telefonu anlamadım gitti.
  • vallahi iyi güldürdünüz. tebrik ettim.

    https://eksisozluk.com/beyin-nakli--133996
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.