Şimdi Ara

Sorunum çözüldü. Teşekkürler Oğuzhan Bey. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.088
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bir Oğuzhan bey klasiği daha bugün bana ulaştı kendisi (aradı ulaşamadı şebeke problemi yüzünden sonra tekrardan aradı üstelik) Ağustos dan abonelik başlangıcından beri 60 70 mbps i geçmeyen hızım bugün itibari ile modemime gelen 88 mbps in 82 ine ulaşmıştır. Bu kadar kayıp normal karşılanabilir bence. Kendilerine teşekkür ediyorum.



    @TurkNetDestek bu adamın istediği maaşı verin sakın kaybetmeyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Hocam nasıl oluyor bu, destek kayıtlarınızdan birine yanıt vererek mi ulaştı, ya da siz ulaşmak için bir şey mi yaptınız? Çünkü Oğuzhan beyi geçtim bana destek vermeyi komple kestiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dreamroamer kullanıcısına yanıt
    musterihizmetleri@turk.net den mail i deneyin bir de başına da Oğuzhan Bey in ilgilenmesini istiyorum diye not düşün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam ümitsizim ama bunu da deneyeceğim. Siz böyle mi yaptınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreamroamer

    Sağolun hocam ümitsizim ama bunu da deneyeceğim. Siz böyle mi yaptınız?

    Ümidinizi kesmemenizi tavsiye ediyorum. Ben de 11 kez arıza kaydı açtım hız sorunum sebebi ile. Daha sonra 12. kaydımda Oğuzhan Bey in bakmasını rica ediyorum diye not düştüm ve kendisi ile tanışma fırsatını bulabildim. Gerçekten çözüm odaklı, işine saygısı olan, kibar ve bilgisini açıklamaktan usanmayan bir çalışan. Buradan ayrıca teşekkür ediyorum kendilerine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kubilaykaracam K kullanıcısına yanıt
    Hocam hala açıyorum not da düşüyorum ama dinlemiyorlar, tek düğmeye basıp hiçbir eylem yapmadan kapatıyorlar kayıtları. Zaten bendeki bu şansla ben ulaşamam Oğuzhan beye, herkes ulaşır ama ben ulaşamam. Sinan Kurmuş'a bile yazdım çaresizlikten, şikayetvar'a yazdım, twitterdan yazdım ama yok. Ne yapacağımı şaşırdım gerçekten, ben böylesini görmedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonunda arandım, hatta çıkan hanımefendinin ismi Özge'ydi galiba. Ben bende problem yok diyorum, o sizde problem var diyor, bir de ilginç bir şey söyledi, "ısrarla destek kaydı açıyorsunuz, Oğuzhan bey zamanında olan değerlerinizle şu an bizimle olan değerleriniz aynı" dedi azarlanma denebilecek bir seviyede, ısrar etti de etti, biz modeme değeri veriyoruz dedi. Anlatamadım kendisine, bölgenizde bir problem varsa zaten gelen taleplerden biz müdahale yapıyoruz dedi. Yahu daha bu forumda benimle aynı mahallede yaşayan bir kullanıcı vardı aynı şikayetten muzdarip olan. Kaç kişi gerekiyor müdahale etmek için dedim, kaç kişi gerekiyor değil eğer ki başka bir kullanıcı şikayet ederse müdahale ederiz gibi bir şey dedi, konuşmaktan yoruldum sonlandırdım görüşmeyi. Yani şimdi bana bir kişi atanıyor ve hep o mu bakacak? Ben hiçbir zaman sorunumla gerçekten ilgilenen birini bulamayacak mıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer bir sorunu ben yaşıyorum, 75mb tanımlı hattıma 100mb sinyal geliyordu hız testi sonuçlarında da 70mb sonuç alıyordum. Fakat tam 10 gün önce olan oldu. Internet hızındaki düşüşü fark edip modem arayüzünden kontrol sağladığımda maksimum gelen sinyalin 38mb olduğunu gördüm. Hız testi sonucu da 34mb falan çıkıyor. O günden beri yazmadığım kanal kalmadı. Surekli bölgenizde kablolar kopuk ıslah ediliyor şeklinde cevap veriyorlar. Kablolar kopuk dedikleri hattın degerleri gayet iyi gece gündüz fark etmeksizin 8ms ping ve net 34mb hız alıyorum. Bir türlü sorunlarımı duzeltmediler şikayetleri de dikkate aldıkları yok. Oğuzhan falan hak getire Ahmet diye r'leri bastırarak söyleyen atarlı biri arıyor sanki kabahat bendeymiş gibi konuşuyor üstelik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kasvet-efza kullanıcısına yanıt
    Kablolar kopuk dediği fiber kablo sanırım. Saha dolabındaki fiberlerde arıza meydana geldiyse kapasite yetersizliği oluşacağından dolayı port tanımlarını düşürmüş olabilirler. Tabi bu olay daha çok tt ile alakalı.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Bilemiyorum bana denk gelen kısmı dediğim gibi bir günde hızımın yarı yarıya düşmesi oldu. Öncesinde kopma, gece gündüz hız farklılıkları vs. olmadı. 10 gündür sadece kablo ıslahı yapılıyor cevabıyla geri dönüş yapılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.