Şimdi Ara

Sorunum çözüldü. Teşekkürler Oğuzhan Bey.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.088
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle inşaallah sorun yaşayanlara ilham olur. Hakkaniyetli olmak lazım. Sorun varken tenkit edebileceğimiz gibi iyi şeyleri de takdir etmeliyiz.

    Takip edenler bilir. Açtığım
    https://forum.donanimhaber.com/turknet-faniydim-evde-internetten-sogudum--129584903-2
    Konusunda baya bir sıkıntıdan bahsetmiştim.
    Sıkıntım yoğun saatlerde internet hızımın Rezalet olmasıydı. Kısa kesiyorum. İsteyenler Konuyu okusunlar.

    2 Kasım'da ellerine ulaşan iptal başvurudan sonra birkaç arama ile bana ulaştılar kayıt açıldı.
    Bu 10 Kasım'a kadar böyle sürdü 10 Kasımda tekrar arandım açılan kayıt sonuçlanmamışti.
    Orada görüştüğüm Şengül hanımla iyi bir diyalog kurduk. Kendisine niyetimin kapatma başvurusu adı altında indirim kampanya türevi şeyler olmadığından bahsettim. Kendisinden Bana 3 ay sadece sabit ip hizmeti kadar indirim sağlamalarını ya da sabit ip vermelerini talep ettim.
    Kendileri bana dönüş yapılacağını söyledi. bu arada indirim tanımlanması yapıldı. Niyetim hız alabilmek adına her şey yapmaktı.

    11 Kasım Sabahı arandım ve Oğuzhan Bey adında bir ağ uzmanı bağlandı. Kendisi ile yarım saat telefonda görüşüp tüm hat durumunu tartıştık. Sorunun Telekom kaynaklı olduğunu teyit etti. Kendisine yukarıda bahsettiğim konuda da bahsettiğim üzere TurkNet e geçme sebebimin Telekom'un Tekel durumuna karşı olma dusuncem olduğunu anlattım. Daha önceki müşteri temsilcilerinin bana 75 megabit tanımlanamayacak larını sadece 50 ya da 100 megabit tanımlayabilecek lerini söylediklerini anlattım. Anlayışla karşıladı.

    Telekom'un saha dolaplarının çok eski olması sebebiyle portlarının bolgemde çok yoğun olduğunu bu yüzden hattimin sınırsız olmasına rağmen AKN tabanli "e kadar" bir hız tanımlaması yapıldığını nasıl çözülebileceğini uzun uzun anlattı. Daha sonra hattımın kontrollerini yaptı. Bu yüzden sıkıntı yaşadığımı daha önce kendi evinde de ayni sorunu yaşadığını ve bunu çözecegini söyledi.

    Anlattığına göre hattımı Port bazında ortak hız havuzundan alıp sınırsız ayara geçirdiğini açıklayarak anlattı.
    Kendisine tarifemin 100 megabit e kadar olmasına rağmen tarafımdan habersiz 50 megabit e kadar düşürüldüğünü ve daha önceki müşteri temsilcilerinin yardımcı olmadığını tekrarladım sağolsun hattımı deneyerek 75 megabite çıkarttı. Hat değerlerimin çok iyi olduğundan bahsetti.
    Kendisine Eğer bu çözülmeyecekse ucreti mukabilinde statik ip alabileceğimden bahsettim kendisi durumun statik ip ile alakalı olmadığını nedenleriyle anlattı. 30lu ip havuzundayken sıkıntı yaşamadığımi 100lu ip havuzuna alındığında sıkıntı olduğundan bahsettim. Bu konuda birşey yapamayacağını açık yüreklilikle beyan etti.

    Ben de kendisine teknik destek olarak bağlanan insanların Aslında teknik destekten bihaber olduğunu Turknetdestek kullanıcısının bile hattınızı kapatabilirsiniz dediğinden bahsedip kendisine minnettar olduğumu ilettim.
    Son olarak hattimin ping iyileştirmesi açısından fastpath moda alıp alamayacağını sordum.
    Kendisi daha önce bağlanan ve mümkün olmadığını iddia eden Teknik köstek uzmanlarının aksine yapabilirse yapabileceğini yapamazsa genel merkeze mail atabilecegini söyledi.Dünyalar benim oldu diyebilirim.

    Sorunum çözülmüş gözüküyor çözülmese bile
    En azından TurkNetde böyle ağ uzmanlarının olduğunu, karşımda sorunumu, meramımi anlayan ve çözmeye çalışan biriyle karşılaşmış olmak beni mutlu etti.

    Teşekkürler Oğuzhan Bey. Bunu okursaniz PM atınız en azından okuduğunuzu bilmek beni mutlu eder.







  • Geçmiş olsun. Sorun tt kaynaklı diyor ama bence porta 75 mbit tanımlayamayan turknet teknik personelinin beceriksizliği. Sonuçta hız profilini xdsl otomasyondan firma belirliyor (ha bunu tanımlarsın ama güncellenmezse delillerini topla tt'ye şikayet et). Koskoca firmada işten anlayan 1-2 eleman varsa millet kaçmakta çok haklı. Destek hesabının teknik bilgisi ve yetkisi yok, zamanında çağrı merkezi ne işi yapıyorsa aynı işi yapıyor (müşteri ve teknik personel arasında elçilik). Ama müşteriye "beğenmiyorsan git" anlamında cümleler kullanması rezalet ötesi bir durum. Hem sorun olduğunu kabul ediyorsun, hem de çözme becerisi gösteremeyip müşteriyi iptale teşvik ediyorsun.

    Akşamları hız düşmesi olayında da gördüğüm kadarıyla dalavere var. BTK'ya 3 aylık dönemler halinde "hizmet kalitesi raporu" sunuyorlar. Bu rapordaki değerlerin hedeften sapmaması için de performans problemlerini gündüz saatlerindeki hıza bakarak "sorun yok" şeklinde (bazen de hiç incelemeden otomatik olarak) kapatıyorlar. Böylece soruşturma yemekten kurtuluyorlar. Çok sıkıştıran olursa da "kapasite artırımı yapacaz ama zaman veremiyoruz" şeklinde açıklama yapıyorlar.

    Benim için şeffaflık ve dürüstlük fiyattan daha önemli. Firma bu konularda şu an uçurumdan aşağı gidiyor. Sanırım netspeed ocak ayında tüm ülkeye hizmet vermeye başlayacak. O zaman da turknet'den netspeed'e kavimler göçü başlar. Tabi büyük ihtimal onların sonu da böyle olur Ülkemizdeki şirketlerin kronik hastalığı, plansız büyüme.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 11 Kasım 2017; 13:23:11 >




  • Haklısınız. Daha önceki konuda belirttiğim gibi TurkNet fanı olma sebebim tamamen tekel olayına karşı olmam. Türk Telekom evde internet hizmetinde 15 milyon civarında abone varken Turknette bu sayı 500bin bu 1/30 orana denk geliyor. Makas daraldikca daha adil bir internet hizmeti olacağına inanıyorum. Bu durum TurkNet Superonline D-Smart netspeed himnet v.b. İSSler için de aynı.

    Türkiye'deki internet altyapısı olayı diğer olaylarda tamamen Timurun filleri hikayesiyle aynı. Bu yüzden dünyada rekabet yasaları paralelinde ülkemizde Rekabet kurumu var.

    Hava şunu da belirtmek isterim ki devlet telekomu ozellestirirken alan firmaya Telekom'un kamudayken sahip olduğu ayrıcalıkları da devretti.

    Asıl sıkıntı burada.
  • Yaklaşık bir buçuk aylık işkence gibi geçen abone olma sürecinden sonra dün TT'den Türknet'e geçişim sağlandı.

    Türk Telekom'da gündüzleri 50-60 civarında dolaşan pingim vardı. Ancak son bir iki haftada akşamları 20.00-23.00 arası ping 100 üstüne çıkıyordu feci şekilde yavaşlama oluyordu.

    Dünkü geçişten sonra 9-10 mbit olan hızım 12-13 civarına yükseldi. Ping 15-20 civarlarında dolaşıyor. Özellikle akşam yoğun saatlerde test ettiğimde pingde hiç bir değişiklik olmadı. Youtube full hd 1080p gayet hızlı doluyordu.

    Şimdilik memnun muyum? Tabiki de memnunum.

    Amaa Türknet'te halen bir sorun çözebilmek için bin bir takla atmanız gerekiyor. Sizi maymun ediyorlar resmen. Kaç defa aradığımı, mesaj attığımı hatırlamıyorum.

    Müşteri hizmetleri aşırı şekilde tecrübesiz. Plansız büyüme nedeniyle aşırı yoğunluk sonucunda doğru dürüst eğitemedikleri temsilcileri masa başına oturtmuşlar.

    Türk Telekom'da MH arayarak 5 dakikada çözebileceğiniz bir sorun için destek talebi açıp 2-7 gün beklettiriyorlar sizi.

    EN BÜYÜK, SORUN ABONELİĞİNİZİ İPTAL ETMEK İSTEDİĞİNİZDE SORUNUNUZU HEMEN ÇÖZMEYE ÇALIŞIYORLAR. ŞARK KURNAZLIĞI İLE ŞİRKET YÖNETEMEZSİNİZ. BU SİSTEM BÖYLE GİTMEZ BİR YERDE PATLAYIVERİR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi #Ramazan -- 11 Kasım 2017; 14:1:33 >




  • Keşke her hikayenin sonu böyle güzel olsa... Peki yazdıklarınıza göre ortak hız havuzunda kalanlar ne olacak? Şirket zaten bunu telaffuz edebiliyorsa üç kağıtçılık yaptığını da bir şekilde kabul etmiş olmuyor mu?

    Sadece ulaşabilen, derdini anlatabilen, vicdanlı birisiyle karşılaşabilen çok az sayıdaki abonenin sorunu hallolacak geri kalan kesim hala bu çileyi çekmeye devam edecek bu hiç makul bir çözüm yolu olmadığı gibi hakkaniyetli de değil, şirketin adam akıllı bir çözüm üretmesi lazım.

    Şimdi yazdıklarınızı gören herkes firmaya şunu söyleyecek "bulunduğum portu ortak hız havuzundan çıkarın", karşı taraftaki vatandaşta efendim öyle bir hız sınırlamamız yoktur diyecek işler iyice karışacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dickinson

    Keşke her hikayenin sonu böyle güzel olsa... Peki yazdıklarınıza göre ortak hız havuzunda kalanlar ne olacak? Şirket zaten bunu telaffuz edebiliyorsa üç kağıtçılık yaptığını da bir şekilde kabul etmiş olmuyor mu?

    Sadece ulaşabilen, derdini anlatabilen, vicdanlı birisiyle karşılaşabilen çok az sayıdaki abonenin sorunu hallolacak geri kalan kesim hala bu çileyi çekmeye devam edecek bu hiç makul bir çözüm yolu olmadığı gibi hakkaniyetli de değil, şirketin adam akıllı bir çözüm üretmesi lazım.

    Şimdi yazdıklarınızı gören herkes firmaya şunu söyleyecek "bulunduğum portu ortak hız havuzundan çıkarın", karşı taraftaki vatandaşta efendim öyle bir hız sınırlamamız yoktur diyecek işler iyice karışacak.




    Bu arkadaş sırf hattını iptal ettirmesin diye böyle bir güzellik yapmışlar. Bu işler böyle yürümemeli kesinlikle.




  • 1 Kasım da 15.30 da bir arıza kaydı açtım ama daha çok öneri listesi gibi bir şey idi arızam yoktu.O gün Oğuzhan Bey ile bende görüştüm(büyük ihtimal aynı kişi), eğer ki yapılabiliyor ve yapabiliyor ise elinden geleni ardına koymayan biri. Kendisi ile 20-30 dk bir görüşmem oldu sağ olsun gerçekten güzel çalışan anlayışlı biri(biraz şirketi de çekiştirdik). Mail adresini istedim ancak alamadım. Umarım TürkNet Oğuzhan bey gibi kaliteli çalışan sayısını kısa sürede arttırır.

    Artık arızalarıma Oğuzhan bey baksın diye en başına not düşüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kütahyalı_ramazan -- 12 Kasım 2017; 10:9:36 >




  • Oğuzhan Bey yıllık izindeydi sanırım. Dün de beni aramıştı ekiplerimiz çalışıyor üzerinde bugün çözülebilir diye. Kendisinin bu hünerini bilmediğimden klasik atlatılıyorum demiştim fakat ekip dün gelerek sorunu çözdü.

    Normal şartlarda, ekstra bir çaba sarf etmeden almamız gereken hizmeti alabildiğimiz için ne kadar da sevindim anlatamam.

    Çok sancılı bir süreçten geçsem de sorun kaynağı TT diye düşünüyorum ve AKN olayından dolayı Türknet daha fazla desteklenmeli. Sonuçta adamlar hiç bir ISS nin yapmadığı bir hizmeti vermeye çalışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haldigo -- 12 Kasım 2017; 10:22:50 >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba;



    Türk Telekom bünyesınde mı çalışıyorsunuz ? Xdsl iys gibi programları bilmeniz o yönde bir düşünceye sebebıyet verdi çünkü



    İyi forumlar
  • Aman beni o rezil firmanın mensubu zannetmeyin herkes gibi kullanıcıyım. Forumda dolanarak ve tt'nin veri akış erişimi teklifini, btk düzenlemelerini inceleyerek teknik bilgi sahibi oldum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 12 Kasım 2017; 11:18:19 >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Kaynaklarımız aynı :)
  • gulnare G kullanıcısına yanıt
    Telefonun diğer ucundakiler cahil olunca kendi işimizi kendimiz görüyoruz işte
  • Bu konuyu ilk oluştururken başlığı "DH TurknetDestek Hesabını Oğuzhan Bey Yonetsin" olarak düşünmüş ve taslak oluşturmuştum. Son dakika diğer çalışanlara haksızlık olur diye bu başlığı değiştirdim.



    İsterseniz Böyle bir başlık acabiliriz.




  • esozbir E kullanıcısına yanıt
    Ters teper, sonra "Oğuzhan bey benimle ilgilenmedi" diye başlık açılır Yüklenmeyin adamcağıza
  • O başlığı acana çok pis dalarim
  • Ne kadar şanslısınız, kayıt üstüne kayıt açıyorum ne bana dönen var ne de sorunumu çözen. Kaydı kapatıyorlar daha da dönüp bakmıyorlar. Keşke dediğiniz şahsa ben de ulaşabilsem de derdimi anlatabilsem. Neyse, size geçmiş olsun, probleme kayıtsız kalmayıp kapattırma başvurusunda bulunduğunuz için de sizi takdir ederim, ne güzel akıllanmışlar böyle, ben de etmek isterdim de ilk önce alternatifim olması lazım, Netspeed gibi firmalar burada yok, o yüzden alternatifim de yok
  • dreamroamer kullanıcısına yanıt
    1-2 ay sabredin sanırım yılbaşına kadar bütün ülkeye hizmet verecekler. O zaman görün sorunlar çözülüyor mu çözülmüyor mu
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Umarım dediğiniz gibi olur :)
  • dreamroamer kullanıcısına yanıt
    Yardimci olabilmek adına PM attım. Sonucu buraya yazarsanız sevinirim

    Ben kapatmayı göze almıştım. Ve alternatifim olmadığı için görücü usulü zorla evlendirilen gelin gibi gitmek zorundaydım. Zor bir durumdu. Umarım siz de asarsiniz sorunu



    Bu arada sabah bir download testi yaptım.



    Sorunum çözüldü. Teşekkürler Oğuzhan Bey.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esozbir -- 12 Kasım 2017; 21:6:40 >




  • esozbir E kullanıcısına yanıt
    İlk seferinde zaten açık olan destek kaydıma not ekle kısmından dediğiniz şekilde Oğuzhan beyin ilgilenmesini istiyorum diye ekledim, kaydı problem yok diye kapattılar, otomatik kayıtla da arama yaptılar. İkinci kaydın içine direkt olarak Oğuzhan bey ilgilensin istiyorum yazdım, bu defa da arama falan olmadan problem yok diye kapattılar. Çıldırdım yani özet olarak. Ama yine de yardım etme çabanız için size teşekkür ederim, maalesef geri dönüşüm böyle oldu turknet destek yüzünden
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.