Şimdi Ara

SORUN ÇÖZÜLMÜŞTÜR HERKESE TŞK EDERİM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
175
Cevap
1
Favori
6.314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese iyi bayramlar 1 Yıldır 2012 A6 C7 3.0 TDI Kullanıcısıyım 107.000 de aldım 24.000 Km kadar kullandım araçtan geçen hafta şanzıman arızası çıkana kadar çok memnundum Araçta kavrama ile ilgili sorun var arabadan tam anlamı ile beni soğuttu dün arabayı aldığım sevdiğim galerici abimle Telefonla bayramlaştık konu açıldı durumu kendisine söyledim. Oda bu arabaların DSG olsun S TRONİK olsun durumun kronik Olduğunu ama insanların aşırı talep ettiğinden bizim işimiz gereği alıp sattığını söyledi. Şu an elinde 2016 BMW 5.20i EXCUTİVE PLUS 100.000 km’de hatasız ekstra LPG Li araç var aracı beğendiğimi söyledim. Oda Senin aracını o şekilde alırım gel yardımcı oluruz dedi araç piyasası şu an çıldırmış durumda daha önce 5.25 xdrive 1 aylık çok tatsız tecrübem vardı f10 5.20i ile takasa değer mi ? bu konuda arkadaşların tecrübesini alacam performans olarak tabi memnun etmez ama bu S TRONİK arızası beni soğuttu aracı o kadar uğraşarak 2017 makyajlı hale getirip çok emek harcadım . Bu sorun benim canımı sıktı açıkçası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wildboyankara -- 29 Mayıs 2020; 1:12:58 >







  • Kesinlikle bu takasa girmezdim.Aracınız yetkili servis bakımlıysa eğer iyi niyet garantisinden faydalanıp makul miktarlarda şanzıman onarımı yaptırabilirsiniz.Değilse bile dışarıda yaptırın 4-5 bin liraya kullanmaya devam edin derim.
  • Yetkili serviste 90.000 e kadar kayıtlı ben son 2 bakımını büyük hata yaparak dışarıda yaptırdım. Şanzıman inip revizyon olması gerektiğini söylüyorlar. Kimi şanzımancı 10k masraf kimi 6k diyor 6 ayda garanti veririz diyorlar Ben bu aracı yağlı kavramalarda sorun çıkmıyor diye aldım 125.000 de şanzıman yağı da değişti. Durduk yere böyle bir sorun verdi yetkili servisi aradım. 20k kavrama 15k mekatronik 5k da işçilik 40k fiyat verdi. Mekatronik niye değişiyor dedim efendim biz kavrama ile mekatroniği birlikte değiştiriyoruz dedi hemen kapattım
  • Yapma bunu Sabri!!!
  • A6 c7 çoğu disiplinde iyidir f10 dan siz bakmayın BMW efsanedir, arkadan itiş baba bunlar sürüş makinesi diyen otomobil gazetecileri ve apaçilere yaptırıp kullanmak daha mantıklı aracınızı, bu tarz araçlar için 6 bin TL para değil artık bununda not düşüyorum

    Dsg sorunlu bir şanzıman olmasına rağmen zf 8 den yine birçok konuda üstündür tork konvertörlü şanzıman lar doğası gereği çift kavrama kadar verimli ve performanslı olamıyorlar Dsg de iyi ama sorunlu bir şanzıman yapacak birşey yok
  • Boşver servisi dışarda yaptır büyük ihtimal kavrama sorunu vardır. İlk dönemler gibi değil, ilk dönemlerde mecbur servise bağımlıydın ama şimdi orjinal kavramayı servisin 3 de bir fiyatına dışardan alıyorsun. Ustalar çift kavramada tecrübe kazandı epey. Aracınız güzel araç. F10 da güzel ama lpg tat vermez o araçta. Yoksa sessizlik ve konforda F10 C7 den üstündür. Ama 3.0 4 çeker C7 farklı bir araç.
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Yaptırsam gene aynı arızayı verir diye Açıkçası terettüt ediyorum Arabamıda seviyorum ikilemde kaldım şimdi
  • w.antilles W kullanıcısına yanıt
    Tşk ederim bilgiler için araç soğukken bişiy yok ısınınca Allah canını alıyor Ankara’da şanzıman yağı değiştirdikten sonra oldu tesadüfte olabilir bilemiyorum. Araç ısınınca vuruntu var geri vitese takınca tak ediyor ve arıza veriyor bilgisayara takınca Kavrama 2 yüksek basınç hatası veriyor.
  • Bildiğim kadarıyla 2012 audinin şanzımanı multitronik(cvt) yani dsg değil,yaptırılabilir bir şanzıman ama ne kadara mâl olur orasını bilemem,sonuçta sanayideki en çok usta VAG grubuna bakıyor.

    Galericide ben o şekilde alırım diyorsa daha büyük bir oyun olabilir,2016 bmw de lpg varsa bunu ne yapacakta birine kaktıracak?
    En iyi araba bildiğin araba,yaptır bence arabanı.
  • lionscoach L kullanıcısına yanıt
    Hocam 2.0 ları multi 3.0 olanlar 7 ileri S TRONİK yaptırcam gibi aracı
  • wildboyankara W kullanıcısına yanıt
    Ooo demek ısınınca sorun ortaya çıkıyor,galericilerin en sevdiği olay.

    Bence yağ değişim prosedörü yanlış yapılmış,yanlış yağ konmuş olabilir,fazla yağ konmuş olabilir,yağ ile ilgili yani.
    Adaptasyon da düzgün yapılmalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lionscoach -- 25 Mayıs 2020; 9:16:23 >
  • lionscoach L kullanıcısına yanıt
    Ankara’da ünlü bir şanzımancıda yap değişimini yaptırdım. Zaten yağ değişiminden sonra geçişler kemikleşmişti. 2 hafta sonrada hata verdi. Yağ değiştirdiğim yere gittim yağ değişiminden sonra böyle oldu dedim direk bilgisayara bağladı ve kavrama yakmışsın dedi 8-12 revizyon ücreti çıkar arabayı hemen bıraktırmakta çok ısrar ettiler bende oradan hemen ayrıldım
  • Düzgün insan kalmamış memlekette herkes birbirini tokatlama derdinde
  • wildboyankara W kullanıcısına yanıt
    Bu işin ünlü olmakla alakası yok,işi bilmekle alakası var.
    Ankara ivedik sanayide Yeni Volkswagen Servisi var,Yakup usta başındaki isim,onunla bir konuş,o çözer bu işi,Şanzıman işlerinede bakıyor.
    Adamın işi VAG grubu,başka marka araçlara bakmıyor.
  • wildboyankara W kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun. Benimde yurt dışı girişli 2012 2.0tdi aracım var ( araç usulüz girmiş bu arada)

    Bayram öncesi sağ cam ve aynalarda sıkıntı var diye servise gittim ancak volant ses yapıyor ve değişmesi gerek dediler. Servis bakımlı 266.000km.

    Aynı şekilde bende de vuruntu yapıyor ve en son şanzıman yağı değiştikten sonra başladı. İnsanın aklına bilerek mi yapıyorlar diye gelmiyor değil. Quattro'dan sonra arkadan itiş rahatsız etmesin? İyi bayramlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sheldon-Cooper -- 25 Mayıs 2020; 10:10:0 >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    İki aracada sahip oldunuz mu?

    Kullandınız demiyorum, sahip oldunuz mu?
  • evde 2 otomatik şanzımanlı aracımız var. bu şanzıman yağ değiştirme işi hep kafamı kurcalamıştır. çok araştırdım, en sonunda sıkıntısız şanzımanın yağını değiştirmemeye karar verdim. çünkü yağ değiştirme işini beceremiyoruz gibi geliyor bana. samimi olduğum iyi usta bir arkadaşım var, sorun yoksa devam et diyor sürekli. mesela bmw servisleri de şanzıman yağ değişimine kesinlikle karşı. zaten şanzımanın alt kısmında da ömür boyu kullanım ifadesi var. sattığım tam otomatik şanzımanınlı bmw aracımın şanzıman yağını hiç değiştirmedim, 260.000 kilometredeydi.

    şu anda kullandığımız yine tam otomatik şanzımanlı araçlardan biri 190.000, diğeri 145.000 kilometrede, hiç şanzıman yağı değişmemiş, değiştirmeyi de düşünmüyorum.
  • guvenxoca kullanıcısına yanıt
    Şu an 3.0 tdi quattro ruhsat sahibi olarak 1 yıldır bende daha önce de 5.25d x drive sahibi idim 5.25d 1 ay kullandım sorunlarından bıktığımdan sattım o zaman arkadaşlar neden 5.20i almadın demişlerdi
  • Bence de aracınızı değiştirmeyin. 3.0 tdi quattro'dan sonra 1.6 lpg'li bmw'ye geçmezdim.

    Aracı düzgün bir yerde yaptırmaya çalışın.

    Bu arada bu takas işleminden ne kadar alıp vereceksiniz?
  • nebel N kullanıcısına yanıt
    Benim de değiştirmeye niyetim yoktu bakım kitapçığında yap değişim Km aralığı yazmıyordu yetkili servis be özel servisteki ustalar her 60.000 de Değişmesi gerekiyor dediler kime sorarsam değişecek dediler bende yap ile ilgili ileride bir sorun olursa keşke değiştirseydim dememek için değiştirdim
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.