Aylardır sorunumu müşteri hizmetlerine beyan ediyorum ancak saçma sapalak konuşmaların ötesine geçmiyor. Yok efendim modeminizde sorun vardır, splitterı çıkarıp takın, modem kablolarını kısa tutun vs. bu tür gereksiz konuşmaları geçip adam gibi konuşan bir görevli varsa lütfen yardım etsin. Sorunum çözülmezse mahkeme yoluyla taahhütümün iptalini isteyeceğim ve kapattıracağım. Sorundan bahsedecek olursak şöyle başlayayım; İnternetim yaklaşık 4-5 aydır çok yavaş ve kesiliyor. Türk Telekom'dan eve gelip incelediler ve sorunun splitterdan kaynaklandığını söylediler ki yalan. Daha önce de aynı şeyler söylenmişti modemi splitterı bütün kabloları değiştirdim yine aynı şeyleri söylüyorlar. TTNET müşteri hizmetlerinde en son işini ciddiye alan biri çıktı ve sorunun santralden kaynaklandığını söyledi. Arıza kaydını oluşturdu fakat ne bir geri dönüş ne bişey yapıldı hiç bir şey düzelmedi. Bu sorunu düzeltilmesini rica ediyorum. Yetkili biri özel mesaj yoluyla bana ulaşırsa sorunu çözebiliriz. Hazır cevap İS-TE-Mİ-YOR-UM!
peki sprinter a bukadar ısrarlarla takıldılarsa öncelikle modemin bu halindeki hat değerlerinizi,daha sonrada sprinterı komple söküp hattı direk modeme baglayarak modem arayüzündeki hat degerlerinizi paylaşabilirmisiniz
Dostum burası Ttnet ya da Telekom'un resmi danışma yeri değil ki sana özel mesajla yardımcı olsunlar? Yapman gereken şu; Ttnet'e değil, Türk Telekom'a arıza kaydı bırakmak. Ama bundan önce hat değerlerini paylaş, bir bakalım biz.
faststyla94 her iki yoluda denedim yine aynı sonuç :(
igorparker nasıl ölçeceğim hakkında bilgi verirsen ölçüp buraya atabilirim.