Sosyal medya bireysel kullanıcıların yanında birçok kurumsal firmanın yatırım aracı olarak gördüğü mecralar arasında bu konuda hizmet veren sosyal medya ajansı hizmeti veren ajanslar genel olarak tü sosyal medya sürecini yönetimini yapmaktadır. Sosyal medya denince ilke akla gelen Facebook, Twitter, Google+,Friendfeed gibi sosyal medya hesaplarını örnek olarak gösterebiliriz. Sosyal medya yönetimi sanıldığı gibi kolay bir iş değil çünkü bir marka sosyal medyada aktif ise o kadar kullanıcılar ve müşterilerinizi tarafından ziyaret edilir.
Diğer yandan sosyal medyae-ticaret siteleri içinde önemli konuma sahip birçok site sos yal medya üzerinden kampanya düzenleyerek veya yarışmalar ile müşterilerine daha iyi ve rekabete farklı bir boyu kazandırmış durumda dır. Bu konuda tavsiye edebileceğim E-ticaret danışmanlığı veren firmalar ile irtibata geçerek gerekli desteği almanızdır. Unutulmamalıdır ki sosyal medya ve web dünyasında sizin ve markanız için yapılacak en ufak olumsuz eleştiri diğer kullanıcılar tarafından okunabilir ve bu da sizin marka itibarınıza zara verebilmektedir. Ajan seçerken referanslarını kontrol etmenizi ve daha önce yapılan işlerini incelemeniz uzun vadede sizlere daha yararlı olacağını düşüyorum.