Şimdi Ara

Spacer (flans) ve arac dinamigine etkisi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
3
Favori
17.816
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dizel hastası

    Çakıl taşlı mıcırlı yolda tekerlektek sıçrayan taşlar yan kaportanızı çizer.

    Hem bunun için hem de aerodinamiyi bir nebze kurtarmak için dodik şart.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Evet eger saside bi uzama veya genisleme olsaydi burulma azalirdi lakin kuvvet kolu uzayinca suspansiyonun calisma mesafesi artiyor bu sebeple daha fazla darbeyi absorbe ediyor ve sasiye daha az yuk biniyor mesela kaldirima ciktiniz suspansiyon sistemi 5 cm esnedi spacer varsa 6 cm veya daha fazla esnerdi tabi bu farazi bi rakam

    Anladım. Olay daha fazla çalışan süspansiyonun şasiye iş bırakmamasından kaynaklı. Peki her süspansiyon tipinde aynı etki gözlemlenebilir mi. Mesela sabit aks ile tam bağımsız sistemde aynı etkiyi gözlemleyebilir miyiz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.