İki kapıda ödeme siparişim vardı. İkisine de THH ret kararı vermiş. |
Spigen.com.tr indirim/siparişler hakkında (12. sayfa)
-
-
Benimkine de ret kararı verilmiş. Kazanan arkadaşlar karar tutanağındaki gerekçeyi yazabilir mi? Mahkemeye başvurmayı düşünüyorum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Savunma yapmaya bile tenezzül etmeyen firmayı haklı bulmuşlar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Belki işinize yarar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commad -- 6 Şubat 2024; 14:44:31 > -
benim lehime karar çıkmış, kapıda ödeme
edit : mail attım ödeme yapmam için iban attılar, ürünleri göndereceklermiş.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b0Ni -- 6 Şubat 2024; 17:9:33 > -
Bu nasıl bir adalet sistemi. Nasıl bir hukuk düzeni. Nasıl anayasada eşitlik ilkesi.
Herkesin ana konusu aynı sadece içerikler farklı ama birine hak verilirken diğerine nasıl red veriliyor. Bu nasıl bir düzen ya.
Ben hakkımı aradım ve %100 kazanıcam diye bir düşüncem yok elbette.
Fakat adalet, yasa, kurum, sistem, kanun adamdan cevap istiyor hele bi cevap ver bakalım sen neden böyle yaptın diye savunma istiyor adam adaleti, yasayı, kurumu, sistemi, kanunu !plemey!p savunma dahi vermiyor.
Ben ise emek emek içerik hazırlıyorum, evrak toparlıyorum, ekran görüntüsü hazırlıyorum, derdimi yazıya döküyorum aman benden yana bir noksan durum olmasın diye kalem kalem işliyorum ve sonuç RED. SEBEP?
Sebep ne kardeşim. Bir başkasına hak verirken bir başkasına nasıl red verebiliyorsun. Ana başlık ve içerik aynıyken ve red verirken eşitlik ilkesine nasıl uyuyorsun bu şekilde.
Sen yasayı kanunu nasıl iplemezsin, kuruma nasıl savunma vermezsin hımmm öyle mi diyerek bile hak verir aklı başında olan sistem. Akıl alır gibi değil ya...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ue-Gazi -- 16 Mayıs 2024; 14:31:54 >
-
Ben ilçe thh’yi aradım ve 2-3 ay daha sonuç için beklemem gerektiğini söylediler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kararda da yazdığı gibi firmanın "yanılma" olarak savunması yokken,yanlış fiyat yazmışız dememişken THH'nin yanılma ve yanlış fiyat yazımı sebepli karar vermesi kabul edilemez. Bir kere firma bu şekilde bir savunma yapmamış. THH'ni gözünüzde büyütmeyin,şu kararın gerekçesi bile durumu anlatıyor. THH, firma hatali fiyat ilanı savunması yapmamışken,sen nasıl ürünün gerçek fiyatının ne olduğüna karar verdin ve hatalı fiyattan satışa çıkardığına karar verdin?
Firmanın bu yönde savunması da yok
Yargıtay'ın emsal kararındaki durum bu alışverişten çok farklı.
Değeri piyasası 2 milyon TL olan bir araba 200 bin TL'den satışa çıkarıldıysa haliyle biri hemen alır. Burada tartışmasız hatalı yazım sòz konusudur,zira 200 bin tl nerde 2 milyon tl nerde. Yine de bu yanlış yazım gerekçesi suistimal ediliyor mu,insanlarîn parası alınıp degerlendirme taktigi uygulanmış mı,sahtekarlık var mı şikayetçinin vurgulaması sonucu araştırılır karar verilir. Mahkeme hesaba yatan ödemeleri inceleyerek bu işe el atar. İş firmanın panik yapacağı duruma ilerleyebilir.
Mahkemeye başvurularda mahkeme yada hakim, davacıya sen yorum ekleme,delilleri sun,şikayet et davacı ol der ama ben bunu dinlemem,hep öngörülerimi de yazarım. Hep faydasını gördüm.
Spigen'i şikayet ederken kötü niyet ve kanunu suistimal düşüncelerini de ekleyerek şikayet edin.
Hakim ve savcılar zeki insanlardır. Hatalı fiyat 2 gün boyunca devam etmez. Üstelik müşteri arayıp uyarıyor,onlar sorun yok hata yok diyor. Bunları dava dilekcenizde yazın,konusma yaptiginiz tarih saati de yazın. Bazı hakimler veya mahkeme üyeleri konuşma tarihi ve saatini yasarsanız HTS kayıtlarını istemeye gerek duymadan bu konuşma olmuş gibi karar verir,firmanın bu konuşma olmadı savunmasını bekler. Firma avukatı,firmaya sorar müşteriyle böyle konuşma yaptınîz mı der,yaptılarsa itiraz etmeleri masraflarını arttırır,bunu avukatları söyleyecektir. Benim HTS kaydı deşifre istekli çok şikayetim oldu,genellikle HTS dökümüne gerek kalmadan karşı taraf kabul etti konuşmayı.
Siz firmayı şikayetinizde mevzuyu genişletin. Aynı durumda şikayetçi olup firmanın aleyhine kararlar var deyin,arkadaşlar dava ve karar dosya numarasını verebilirse alın ekleyin dosyanıza.
Özet geçilen şikayetler hep sıkıntılıdır,çok uzun şikayetler de sıkıntılır ama sizin yazdığınız her cümle mahkeme üyelerince okunur,düşünülür.O yüzden detaylandırın,ne kadar destekleyici durum varsa sanki mahkemede hakim karşısında anlatıyormuş gibi yazın. Ben çoğu davamı avukatsız hallettim. Mesela en son lehime karar verilen dava ev sahibi-kiracı davası. Avukat tutmadan sürdürdüm,lehime karar verildi. Oysa avukatsız olmaz bu dava riske atna diyen tanıdıklarım olmuştu.
Tabi kanunları yasaları iyi okuyup doğru anlamak da gerekli.
Mesela bu yazının başında yazdığım o kadar net ve açık ki. Firmanın "hatali fiyat, yanılgı" savunması yokken sen nasıl bu gerekçeli kararı verdin.
Müşterinin firmayı arayıp fiyat hatalı mı diye sorması, 2 gün boyunca aynı fiyattan satış,aynı durumda mağdur edilen faizden para kazanıldığı o dönemde parası kullanılan çok sayıda kişi.
Herşey çok açık. Bilinçli bir davranış var. Bu durum iyi anlatılırsa firmanın hesabına o hafta gelen ödemeler,ürün stokta olmadığı halde yapılan satışlar ve iade edilmesi gereken ödemelerin geciktirilmesi mahkemece sorgulanır. Yalnız mahkemeye bunun yansıtılması,kötü niyetin anlatılması lazım. Firmanın yaptığı yanına kâr kalmasın diyorsanız şikayetin seviyesini detaylarînı arttırmalısınız. Yoksa,THH lehinize de karar verse firma zarar etmez. Gecelik faiz bazı geceler 1 milyon TL üzerinden fena kazandırmadı hatırlayanlar vardır belki. Faiz en risksizi,belki coin al-sat için de kullanılmış olabilir. Bu devirde 2 günde 500 bin tl para toplamak kolay mı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Yazınıza ilaveten, firma aldığı paraları 14 gün sonra iade etmişti. Bu bile kötü niyetli olduğuna bir delil.
-
Benim talebim de reddedilmiş. Firma ürünü teslim etmemiş ancak alıcı da herhangi bir ödeme yapmadığından bir mağduriyet söz konusu değil demiş. Bu ülkede şaşırmıyorum artık hiçbir şeye.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim ki de reddedilmiş 30.01.2024 tarihinde karar alınmış o kadar zaman oldu ki unutmuştum.
-
biz mahkemeye gitmesek savunma vermesek ilgili hakim lehimize karar verir mi acaba? thh hangi akla hizmet kendini savunmayan firmanin avukatligini yapiyor anlayamadim. benim basvurum daha sonuclanmadi bakalim ne olacak.
-
Hakem heyetine başvurmak için belirli bir süre var mı acaba. ben zamanında başvurmadım bi şey çıkmaz diye şimdi başvursak dikkate alınır mı.
-
-
Bugün benimde karar formum çıkmış, haklı görülmüşüm.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bunun aynısı bana oldu. Sözleşmeden kafasına göre cayabilir demek ki bu firmaya verilecek en iyi cevap sonsuza dek boykottur asla ürün alınmamalı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ortada aynı problemleri yaşayan insanlar var, hakem heyetlerine başvuru yapıyorlar. fakat sonuçlar farklı çıkıyor? bu nasıl olabiliyor peki, türkiyenin dört bir yanında farklı hukuk sistemi mi işliyor, biz gizli bir eyalet sistemine mi geçtik bilmediğimiz, her bir ilin kendine özgü hukuku mu var? aynı uyuşmazlıklar için farklı sonuçlar çıkması gerçekten türkiye adaletine ve hukukununun güvenirliğinin sorgulanması gerektiğine yol açıyor. maalesef yıllardır bas bas bağırıp bir adalet bulamayan ve ülkeyi terk etmek zorunda kalan insanlar gibi...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi someone -- 10 Mart 2024; 22:2:12 > -
Spigen birkaç ürünü gönderip kalanını bir ay sonra yollayacağız demişti ancak bir ayı geçti maillere sönmeye tenezzül bile etmiyorlar telefon numaraları da çalmıyor. Kendilerini icraya vereceğim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bana bir ay içerisinde göndereceğiz dediler şimdi maillere dönüş bile yapmıyorlar, ilamlı icra takibi başlatmayı planlıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sonuç ne hocam, bana tebligat bugün geldi, şimdi Spigen'e mail gönderip aramayı düşünüyorum. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X