Şimdi Ara

SPOOLER SUBSYSTEM APP HATASI..???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
19.906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR BAŞLIKTA YAZDIĞIM GİBİ İKİ GÜNDÜR BİLGİSAYARI AÇITĞIM ZAMAN BÖYLE BİR HATA ALIYORUM VE WİNDOWS LİVE MESSENGER AÇILMIYOR...BİR TÜRLÜ ÇÖZEMEDİM...İNTERNETTE ARAŞTIRDIM BİRAZ PRİNTER İLE KAYNAKLI OLACAĞINI OKUDUM AMA BİLGİSAYAR HİÇ BİR ŞEKİLDE PRİNTER A BAĞLANMADI ÇÖZÜMÜ BİLEN VEYA FİKRİ OLAN ARKADAŞLAR YARDIMCI OLURSA ÇOK MEMNUN OLUCAM...



  • Aynı durum benim de başıma geldi.İş yerindeki bilgisayar açılışta bu hatayı veriyor ve MSN açılmıyor,ses kartı çalışmıyor.Arada IE kapanıyor.Çözümü bilen yok mu acaba?
  • 1. Bilgisayarınızı güvenli modda başlatın.
    2. Windows Gezgini'ni başlatın ve aşağıdaki iki klasördeki tüm dosya ve klasörleri silin:

    • c:\windows\system32\spool\printers
    • c:\windows\system32\spool\drivers\w32x86

    3. Başlat 'ı ve sonra Çalıştır 'ı tıklatın, Aç kutusuna regedit yazın ve ENTER tuşuna basın.
    4. Aşağıdaki kayıt defteri anahtarına gidin ve anahtarı tıklatın:
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Print\Environment\Windows NT x86
    Alt anahtarların listesini görüntüleyin. Yalnızca aşağıdaki alt anahtarlar olmalıdır: • Drivers
    • Print Processors

    5. 4. adımda listelenenlerden başka anahtarlar varsa şu adımları izleyin: a. Dosya menüsünde, Ver 'i tıklatın.
    b. Dosya Adı kutusuna, bu anahtar için açıklayıcı bir ad yazın (örneğin, WindowsNTx86regkey ) ve Kaydet 'i tıklatın.

    Bu yordamı tamamladıktan sonra sorunlar yaşarsanız, HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Print\Environment\Windows NT x86 kayıt defteri anahtarının bu yedek kopyasını kullanarak anahtarı geri yükleyebilirsiniz.
    c. 4. adımda listelenenler dışındaki tüm anahtarları silin.

    6. HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Print\Monitors kayıt defteri anahtarına gidin ve anahtarı silin. Alt anahtarların listesini görüntüleyin. Yalnızca aşağıdaki alt anahtarlar olmalıdır:
    • BJ Language Monitor
    • Local Port
    • PJL Language Monitor
    • Standard TCP/IP Port
    • USB Monitor

    7. 6. adımda listelenenlerden başka anahtarlar varsa şu adımları izleyin: a. Dosya menüsünde, Ver 'i tıklatın.
    b. Dosya Adı kutusuna, bu anahtar için açıklayıcı bir ad yazın (örneğin, WindowsNTx86regkey ) ve Kaydet 'i tıklatın.

    Bu yordamı tamamladıktan sonra sorunlar yaşarsanız, HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Print\Monitors kayıt defteri anahtarının bu yedek kopyasını kullanarak anahtarı geri yükleyebilirsiniz.
    c. 6. adımda listelenenler dışındaki tüm anahtarları silin.

    eger yine sorun düzelmezse pc nizde baglı bir yazıcı yoksa bile bir yazıcı tanıtıp oyle deneyin yine olmazsa yeniden bakarız kolay gelsin




  • Malesef bi değişiklik olmadı hala başlangıçta aynı hatayı alıyorum?
  • Bu yazıcı kağıt biriktirme hatası olarakta geçer.
    Genellikle bu sorun, yeni yüklenen bir yazıcının doğru yüklemesi ve işlevselliği varolan bir üçüncü taraf yazıcı sürücüsü veya hizmeti tarafından etkilendiğinde oluşabilir.

    Örneğin bu sorun, başka bir yazıcı eklemeden önce bilgisayarınızda Lexmark tarafından geliştirilen LexBCE özel yazıcı sürücüsü yüklüyse oluşabilir.

    UYARI : Kayıt Defteri Düzenleyicisi'ni yanlış kullanırsanız, işletim sisteminizi yeniden yüklemenizi gerektirebilecek ciddi sorunlara neden olabilirsiniz. Microsoft, Kayıt Defteri Düzenleyicisi'nin yanlış kullanımı sonucunda ortaya çıkan sorunları çözebileceğiniz konusunda garanti vermez. Kayıt Defteri Düzenleyicisi'ni kullanmak kendi sorumluluğunuzdadır. 1. Bilgisayarı Güvenli modda başlatın.

    Bilgisayarınızı güvenli modda başlatmak ile ilgili ek bilgi için, Başlat 'ı ve sonra Yardım ve Destek 'i tıklatın, Ara kutusuna güvenli mod yazın, ENTER tuşuna basın ve Windows'u güvenli modda başlatma konusunu tıklatın.
    2. Windows Gezgini'ni başlatın ve aşağıdaki iki klasördeki tüm dosya ve klasörleri silin:

    • c:\windows\system32\spool\printers
    • c:\windows\system32\spool\drivers\w32x86

    3. Başlat 'ı ve sonra Çalıştır 'ı tıklatın, Aç kutusuna regedit yazın ve ENTER tuşuna basın.
    4. Aşağıdaki kayıt defteri anahtarına gidin ve anahtarı tıklatın:
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Print\Environment\Windows NT x86
    Alt anahtarların listesini görüntüleyin. Yalnızca aşağıdaki alt anahtarlar olmalıdır: • Drivers
    • Print Processors

    5. 4. adımda listelenenlerden başka anahtarlar varsa şu adımları izleyin: a. Dosya menüsünde, Ver 'i tıklatın.
    b. Dosya Adı kutusuna, bu anahtar için açıklayıcı bir ad yazın (örneğin, WindowsNTx86regkey ) ve Kaydet 'i tıklatın.

    Bu yordamı tamamladıktan sonra sorunlar yaşarsanız, HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Print\Environment\Windows NT x86 kayıt defteri anahtarının bu yedek kopyasını kullanarak anahtarı geri yükleyebilirsiniz.
    c. 4. adımda listelenenler dışındaki tüm anahtarları silin.

    6. HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Print\Monitors kayıt defteri anahtarına gidin ve anahtarı silin. Alt anahtarların listesini görüntüleyin. Yalnızca aşağıdaki alt anahtarlar olmalıdır:
    • BJ Language Monitor
    • Local Port
    • PJL Language Monitor
    • Standard TCP/IP Port
    • USB Monitor

    7. 6. adımda listelenenlerden başka anahtarlar varsa şu adımları izleyin: a. Dosya menüsünde, Ver 'i tıklatın.
    b. Dosya Adı kutusuna, bu anahtar için açıklayıcı bir ad yazın (örneğin, WindowsNTx86regkey ) ve Kaydet 'i tıklatın.

    Bu yordamı tamamladıktan sonra sorunlar yaşarsanız, HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Print\Monitors kayıt defteri anahtarının bu yedek kopyasını kullanarak anahtarı geri yükleyebilirsiniz.
    c. 6. adımda listelenenler dışındaki tüm anahtarları silin.

    8. Yazıcı kablosunu bilgisayardan sökün ve bilgisayarı yeniden başlatın.
    9. Yazıcı kablosunu bilgisayara yeniden takın, üreticinin yükleme yönergelerine uygun olarak yazıcıyı yükleyin ve bir sınama sayfası yazdırmayı deneyin.


    Ya da ============>http://support.microsoft.com/kb/324757




  • Arkadaşlar teşekkürler yazma zahmetinde bulunuyorsunuz ama buraya yazmadan önce Google'da bende araştırdım ve ikinizinde yazdığı aynı yönergeleri uyguladım fakat sonuç değişmedi.Kopyala yapıştırdan ziyade bu sorunu yaşayan ve çözen arkadaşların tecrübelerini okumak isterim.
  • Baslat - calsitir - services.msc yazip entera bas. Yazdirma Biriktiricisine cift tiklayip baslat de. Oyle dene bakalim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serji -- 29 Temmuz 2008; 13:00:51 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    DirectX Error / HATASI !
    2 ay önce açıldı
    EAccessViolation hatası ?!
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: XanderJR

    Arkadaşlar teşekkürler yazma zahmetinde bulunuyorsunuz ama buraya yazmadan önce Google'da bende araştırdım ve ikinizinde yazdığı aynı yönergeleri uyguladım fakat sonuç değişmedi.Kopyala yapıştırdan ziyade bu sorunu yaşayan ve çözen arkadaşların tecrübelerini okumak isterim.


    tamam o zaman sorunu yaşamayı bekleyelim araştırıp yardım etmeye çalışmak yerine
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Pikaj


    quote:

    Orjinalden alıntı: XanderJR

    Arkadaşlar teşekkürler yazma zahmetinde bulunuyorsunuz ama buraya yazmadan önce Google'da bende araştırdım ve ikinizinde yazdığı aynı yönergeleri uyguladım fakat sonuç değişmedi.Kopyala yapıştırdan ziyade bu sorunu yaşayan ve çözen arkadaşların tecrübelerini okumak isterim.


    tamam o zaman sorunu yaşamayı bekleyelim araştırıp yardım etmeye çalışmak yerine



    Dostum senin yazdığın cevap zaten ilk verilen cevapla aynı.Araştırma yapmadan önce ne yazılmış ona baksan daha iyi olur.


    @serji Teşekkür ederim cevabın için fakat Başlat butonu basılı durumda zaten.Durdur diyip tekrar Başlata bastım ama bi değişiklik yok.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: XanderJR
    @serji Teşekkür ederim cevabın için fakat Başlat butonu basılı durumda zaten.Durdur diyip tekrar Başlata bastım ama bi değişiklik yok.

    ricaederm. C:\WINDOWS\system32\spool\PRINTERS burada dosya varsa hepsini sil bakalim.
  • arkadaşlar verdiğiniz cevaplar için sağolun yukarıda verilen yönergeyi uyguladım fakat çözüm olmadı sistem dosyaları içindeki klasörleri de sildim kar etmedi.. hala arada alıyorum bu hatayı ya bilgisayar ilk açıldığında ya da bir müddet sonra çözümü bulamadım bir türlü..hdd 2 parça en olmadı format atıcam komple ama formattan önce daha basit bir çözüm varsa çok iyi olacak..
  • Arkadaşlar microsoft destek hattını arayarak hata kodunu belirtin size windows'un spool (yazdırma havuzu) sistemini yeniden kurmanız için gerekli yönergeleri belirterek spool servisini yeniden kurdururlarsa sorun düzelir. Bu herhangi bir üreticiye ait bir sorun değil. Print sürücüsüne ait havuzun çökmesinin yan etkisidir. Spool servisi artık stop edilse ve yeniden çalıştırılsa bile aynı hatayı verir. tel çözüm spool'un yenilenmesidir.
  • son ihtimal olarak virus bulasmis olabilri diye dusunuyorum.

    http://forum.donanimhaber.com/m_9478084/tm.htm bu linke bir gozat. DSS sonucu gonder
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serji

    son ihtimal olarak virus bulasmis olabilri diye dusunuyorum.

    http://forum.donanimhaber.com/m_9478084/tm.htm bu linke bir gozat. DSS sonucu gonder

    sistemi taratıp konuya yazdım ilgilenirseniz memnun olurum...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aston
    sistemi taratıp konuya yazdım ilgilenirseniz memnun olurum...

    smdi cevap yaziyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serji


    quote:

    Orjinalden alıntı: aston
    sistemi taratıp konuya yazdım ilgilenirseniz memnun olurum...

    smdi cevap yaziyorum

    ilginiz için teşekkür ederim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aston
    ilginiz için teşekkür ederim

    rca ederim sonucu bekliyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serji


    quote:

    Orjinalden alıntı: aston
    ilginiz için teşekkür ederim

    rca ederim sonucu bekliyorum.


    DEDİKLERİNİZİ UYGULADIM SONUÇLARI TOPİĞE KOYDUM BAKARSINIZ...SAĞOLUN GERÇEKTEN...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aston
    DEDİKLERİNİZİ UYGULADIM SONUÇLARI TOPİĞE KOYDUM BAKARSINIZ...SAĞOLUN GERÇEKTEN...

    birazdan bakiyorum
  • merhaba arkadaşlar bilgisyarım her açıldığında ekran kartını tekrar yüklemek zorunda kalıyorum aygıt yöneticisinden baktığım zaman ekran kartı üstünde soru işareti çıkıyo we birde aynı şeklde her açtığımda yeni donanım bulundu diyip printer buluyo virüs korumam war nod 32 kullanıyorum bana yardımcı olurmusnuz şmdiden ilginize tşk ederm..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.