Şimdi Ara

Ssangyong Kyron (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
2
Favori
103.880
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yaklaşık 4 aydır kyrona 4x2 manuel vites sahibiyim.alfa romeo 156 dan geçtim.ben biracık daha konfor ve uzun yolda zorluğunu çektiğim kısınların avantajlarını ve dezavantajlarını yazayım.

    1)aracın otoban tarzı yollarda kavşak dönüşlerinde birkaç kez esp leri açtım halbuki hızım 40 km/h çok az üstündeydi.yol tutuşu zayıf düz yolda giderken açıkçası bana fazla güven vermiyor.
    2) yol bilgisayarı eksiliği cidden var.
    3) klimanın serinletmesi yeterli ancak navigasyon üstündeki hava kanallarını kapatıp açmak için küçük bir açma kapama makarası yapılmamış.sadece gelen havanın yönün değiştirebiliyorsunuz.
    4)kilmada absürd bir durum daha var; mesela sadece cam fanlarının soğuk vermesini seçemiyorsunuz camla ayaklara soğutma aynı anda oluyor bu da garip.
    5)radyoda fm1 fm2 fm3 yok.sadece tek fm den 12 kanal ayarı var. şehir dışında radyo frekanslarını bulmakta zorlanıyor.tek tuşla otomatik ayarı yapıyor bu avantaj gibi gözüküyor ama istenilen bir frekansa gitmek ve bulmak birazcık zahmetli.
    6)arka kısmın dar olduğundan bahsediliyor ama ben ve ailem için gerçekten iç hacmi gayet geniş.bagaj kapasitesi yeterli.
    7)hız 100km/h nin üzerine çıkınca dikiz aynalarından uğultu geliyor özellikle sürücü kısmından.
    8) araç içine asfalt sesi gelmiyor üstte dediğim gibi olursa sadece dikizden gelen uğultuyu duyuyorsunuz.asfalt sesi cidden yok.
    9)koltuklar bana sert geldi uzun yolda 1 saatlik yolculuktan sonra daha bi sert geldi
    10)1,75 boyundan kısaysanız arka koltukları yatırıp geniş bir alanda rahat bir uyku çekebilirsiniz.iki şoför 1200 km yolda gayet rahat uyuyup araba kullandık.
    11) son olarak benim gibi sigara tiryakileri rahat bir kültablası yok sigara içmek araç içinde hiç bu kadar zor olmamıştı.küllük, bardak tarzı yaylı kapaklı olanlardan.oraya kül tablası koyarsanız içecek koymak için yeriniz kalmıyor.o yüzden küçük bi kültablası alıp ön tarafta navigasyonun altındaki boşluğa koyun büyükler sığmadı denenmiştir.çakmaklığın aydınlatması var akşam sigara külünü silkecek yer bulamazsınız çünkü kül tablası olmayınca ışıklandırmada yok.
    kısaca sigara içmeyen, hızlı araç kullanıcılarına göre olmayan, ağır ve kalantor bir araç isteyenler için biçilmiş kaftan.ben açıkçası pek memnun kalmadım.




  • Arkadaşlar;
    Kyron larınızda XETEC Dtm 691 kullananınız varmı ? Varsa;
    *sizin cihazınız da fazla ısınıyor mu?
    *tam açılmadan ilk çalıştırmada geri vitese aldığınızda kameranın devreye girmediği oluyor mu?
  • Merhaba,

    Turbo dizel olan araçlarda yaşanan turbo sorunuyla ilgili bilgisi olan var mı? Kyron'larda turbo sorunu yaşayan oldu mu? Bu genel bir problem mi?
  • Merhaba kadaşlar, Kyron En üst donanımlısını 18" jant vs.. kullanıyorum.Şu ana kadar herhangibi sıkıntı yaşamadım.izlenimlerimi şöyle aktarayım.

    * Araç içine ses almıyor. asfalt sesi duymuyorsunuz. Koltukları mercedes tarzında (mercedes te kullandığımdan biliyorum)
    * aracın iç dizaynı da mercedes konseptinde.
    *kokpit bence başarılı. ancak saat daha iyi dizayn edilebilirdi.
    * koltukları rahat,
    * vites geçişleri çok güzel. SMG
    * aracın kalkışları da oldukça iyi, çok arabayı kalkışta tokatladım.
    * araç şehir içi biraz fazla yakıyor gibi. ancak uzun yolda kokluyor denebilir. kendi sınıfı araçlara göre motor iyi vergi avantajı da var.
    * sigara kullanmıyorsanız hiç problem yaşamazsınız. :)
    * konfor olarak oldkdukça başarılı ama malzeme kalitesi daha iyi olabilirdi.yinede jeep chooreeke ile birebir kıyasladım daha kaliteli diyebilirim.
    * tavsiye edermisiniz derseniz. ben tavsiye ederim ama uzun zaman kullananların görüşleri de önemli.
    bu marka Türkiyede yerleşirse SUV piyasasını süpürür şimdiden söylüyorum.




  • turbo değil hava filtresi 2010 öncesi araçlarda tam hava veremeyip emme bilmem nesini bozuyormuş onuda zaten filtreden motora bi hat çekiyolar düzeliyo şimdiye kadar turbosu bozulan bir kyronla karşılaşmadım çevremde kullanan baya insan var hiç böyle bir şikayet görmedim genel olarak @blakteach'e katılıyorum...
  • Ben foruma bugün üye oldum. Öncelikle herkese merhaba... Yaklaşık 2 ay önce ikinci el Ssyanyong Kyron satın aldım. Araç genel itibariyle iyi ancak kullanma kılavuzunu incelediğimde bazı özelliklerinin olmadığını farkettim. Örneğin; Koltuk hafızası ve Arka koltuk ısıtma yok. Araç 2010 model. Acaba 2010'larda mı yok. Eğer yoksa kullanma kılavuzunda neden yazıyor? Bilen varsa ve aydınlatırsa sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ay910

    Arkadaşlar;
    Kyron larınızda XETEC Dtm 691 kullananınız varmı ? Varsa;
    *sizin cihazınız da fazla ısınıyor mu?
    *tam açılmadan ilk çalıştırmada geri vitese aldığınızda kameranın devreye girmediği oluyor mu?

    Evet benim cihazım da fazla ısınıyor. Bunun nedeni de bu cihazın ısı enerjisiyle çalışmasıymış. Kameranın ise devreye girmediği olmuyor bende.
  • Bizdeki aracın cihazı DTM-650,bozuldu.Söküp onarıma göndericem,ama nasıl sökebilirm,resim,video veya bilgi verebilecek var mı?
  • Merhaba lar bizde sizin engin tecrubeleriniziwww.ssangyongclubtr.com tr de paylasmanizi dileriz.
  • İkinci el dizel arayışı yaparken Maltepede bayısıne gittim. 407 SW 37oookm de 38000 tl ye karar kılmışken aracın akşam opsiyonlandığını öğrendim. Komşumdada 2011 olması sebebi ile 2 el kyron a yöneldim. 4X2 ler 35000 -42000 arası. Otomatikler biraz üstü. Düz vites ,otomatığe göre daha mı az sorun cıkartır. Hanımda arada sırada kullanacağından otomatık olsa iyi olur. Servis bakım aralıkları ve fiyatları nasıldır. Bazı formlarda benzin kullanımı ve enjektör değişmesi ile alakalı yüksek fiyat ve şikayet gördüm. Yalandır doğrudur bilmiyorum. Firmayı kötülemek için de olabilir doğruda olabilir. 2 gün içinde karar vereceğim. 100.000 km nın üzerinde boyalı kazalı dizel otomobile verceğime 50000 km de kyrona bu parayı vermek daha akıllıca gibi gözüküyor.
  • arkadaşlar kyron aldım ama kullanma klavuzu yok mumkünse bana yollarmısınız
  • Başka bir aracla da el sıkışıyordum ondada yoktu. Ne yapıyorlar bu kullanma kılavuzunu yiyorlarmı..)) Komşununki 2011 düz vites. Alıp fotokopisini çektirmeye çalışacağım. 2000 cc dizel otomatik 2 ton araca göre gayet performanslı. 700 km de ışık yanıyor. Zaten bu tür yüksek arabalarda hız kesinlikle ÖNERİLMİYOR. Hangi marka olursa olsun. Bazen bakıyorum ibre 140 cıkmış Hemen toparlayıp 110 u geçmemek üzere sürüşü ayarlıyorum. Dediğim gibi fazla benzin yakmaması için 90-110 arası ideal. Birde Euro dizel kullanmak son derece önemli. Enjeksiyon acısından.
  • Ya aracı 100-110 km kullanmaya başladığımdan yada Opetten aldıgım mozat dolayı bir tam dolu depo ile 800 km yol gidiyorum. Demek uzun yolda 1000 km yapacaktır. 2 ay oldu. Rexton 2012 2.0 modeli 80.000 tl cıvarı . Bu paralara bu konfor ve heybet hakikaten uygun.
  • Hayırlı olsun dostum Ssang lar gizli kalmış pırlanta gibi makıneler , hem ekonomık hem cok cok saglam güle güle kullan ;)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben şu anda 2006 model toyota-corolla dizel sahibiyim. Aracımı artık değiştirmek istiyorum, jip konseptinde araçlar bildiğiniz gibi çok pahalı ama Ssangyong Kyron iyi bir f/p arabası gibi, ama öğrenci olduğum için benim için yakıt tüketimi çok önemli. Şu anda kullanan arkadaşlar varsa yakıt tüketimi şehir içi ortalama kaç litre veya kuruş yakıyor yazarsa çok sevinirim. Toyota' dan Kyron modeline geçmemi tavsiye edermisiniz ? Jip konseptinde oldukça başarılı gibi duruyor.
  • Dostum sehir ıcı trafıkde 10 litre yakar yanı 400 kuruş km de uzun yolda 300 kuruş civarı yakıtı var

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pozitif man

    Dostum sehir ıcı trafıkde 10 litre yakar yanı 400 kuruş km de uzun yolda 300 kuruş civarı yakıtı var

    Teşekkür ettim hocam.
  • 50 nın üzerine araba değiştirdim. 7-8 kadarda jeep kullandım. hakikatten arac fiyatı , yakıtı açsından şu anda gayet mennunum. Yalnız opetten 2 sefer yakıt aldım bir depo ile sakin kullanımda 800 km de ışık yanıyor. 330 tl lık uero dizel ile bu kalıptaki araç için ideal. Aracı 56.000 km de almıştım. 60.000 km ye yaklaştım. Servis ile konuştum.
    60.000 km ağır bakımdır dediler önce ürktüm. o değişecek bu değişecek. Dedim ne kadardır. 700 tl cıvarıdadır dediler...)) En son toyota aurise 40000 bakım 600 tl verince pahalı gelmiyor. Kullanım kıtapcıgı için müşteri hizmetlerine mail atmıştım. 10 gün geçti cevap gelmeyince serzenişte bulundum. Meğerse mail kutularına düşmemiş. İkinci mailden sonra her arac için bir tane gelmesine rağmen kıyıda köşede bir tane bulup nerdeyse kapıya kadar göndereceklerdi. Çok teşekkür ettim. Kyronun yeni modeli Rexrton yenisi 85.000 cıvarında. İkinci eli 75000 tl çıvarında . Auris, megan, citroen sedan fiyatına. O zamanda bu aracın değerinin şu anda daha olduğu yere gelmediğini düşünüyorum. Kia da öyleydi sonra tüketiciler ürüne talep edince gercek değerini buldu. SSANYOUNG da bence o yolda.

    40.000 -50000 tl ye binek arac alacaklar 2 el kyronu tercih ederlerse bence benim gibi mennun kalırlar.




  • Sultanbeyli ssanyoung bayisi Çakıroğlun da 25000 km de 2011 düz vites içi bej döşeme kazasız bir arac var. 40.500 tl . Bu fiyata 2009-2010 100.000 km vuruk çarık sedan arabalar var. Araştırınca temiz az km de epey arac var
  • kyron için otomatik şanzıman'ı mercedes'in ama manuel'i ssangyong'un diyorlar, doğruluk payı var mı ?
    düz vitesi tercih etmeyin yönünde tavsiye ediyorlar, kullanan arkadaşlar dönüş yaparsa çok güzel olur.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.