Şimdi Ara

Ssangyong Kyron

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
2
Favori
103.889
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar

    Bu aracı kullanan veya test edenlerin görüşünü öğrenmek istiyorum. Şuanda kia sportage 2006 model kullanıyorum ama arabanın performansı çok vasat

    gerek yol tutuşu gerekse hızlanma ve sollamalarda arabanın performansından pek memnun değilim, yani elbette beğenenlerde vardır =).

    Bu Kyronun virajlardaki ve sollamalardaki performansı hakkında bilgi almak istiyorum. ELBETTE VAZGEÇİLMEZ OLARAK YAKIT DURUMU



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    SsangYong Kyron: Kapsamlı Kullanıcı Yorumları

    SsangYong Kyron, sağlam tasarımı ve arazi yetenekleriyle tanınan orta boy bir SUV'dir. Piyasaya ilk olarak 2005 yılında sürülen araç, o zamandan beri birkaç güncelleme geçirmiştir. İşte SsangYong Kyron hakkında kullanıcı yorumlarına dayalı kapsamlı bir inceleme:

    Performans ve Yol Tutumu

    SsangYong Kyron, 2,0 litrelik dizel motor ve arkadan çekiş veya dört tekerlekten çekiş seçenekleriyle sunulmaktadır. Kullanıcılar, motorun güçlü performansından ve arazi koşullarında iyi yol tutuşundan övgüyle bahsetmektedir. Ancak, bazı kullanıcılar yüksek hızlarda yol gürültüsünün fazla olduğundan şikayet etmektedir.

    Tasarım ve İç Mekan

    Kyron, sağlam ve köşeli bir dış tasarıma sahiptir. İç mekanı ferah ve konforludur, ancak bazı kullanıcılar malzeme kalitesinin geliştirebileceğini belirtmektedir. Araçta ayrıca geniş bir bagaj hacmi bulunmaktadır.

    Güvenlik Özellikleri

    SsangYong Kyron, çoklu hava yastıkları, ABS frenler ve elektronik denge kontrolü gibi çeşitli güvenlik özellikleriyle donatılmıştır. Kullanıcılar, aracın güvenilirliğinden ve çarpışma testlerinde aldığı yüksek puanlardan memnun kalmaktadır.

    Yakıt Verimliliği

    Kyron'un yakıt verimliliği, sürüş tarzına ve yol koşullarına bağlı olarak değişmektedir. Kullanıcılar, şehir içi kullanımlarda ortalama 9-11 litre/100 km, otoyol sürüşlerinde ise 7-9 litre/100 km yakıt tüketimine sahip olduğunu bildirmektedir.

    Kullanıcı Yorumları

    SsangYong Kyron kullanıcıları, aracın sağlam yapısını, arazi yeteneklerini ve uygun fiyatını takdir etmektedir. Bununla birlikte, bazı kullanıcılar yol gürültüsü, malzeme kalitesi ve yakıt tüketimi konusunda endişelerini dile getirmektedir.

    Sonuç olarak, SsangYong Kyron, sağlam tasarımı, güçlü performansı ve iyi yol tutuşuyla arazi meraklıları için uygun bir SUV seçeneğidir. Aracı değerlendirirken, yakıt tüketimi, yol gürültüsü ve malzeme kalitesi gibi faktörleri göz önünde bulundurmak önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Merhaba zyylmz

    sorularınıza yardımcı olayım...

    Ben yaklaşık 6 aydır bu aracı kullanıyorum benim ki düz vites beyaz standart 2.0 XDI bu araç sportage ile karşılaştırılması bile hata bence öncelikle aracınız 112 BG bu araç 141 bg deh dediğinizde hiç biri sesini çıkarmıyo beygirlerin hepsi haldır haldır çalışıyor önceki aracım mercedes vaneoydu oda vasat bir araçtı kullanımı biraz rahatsızdı ve çok gürültülü bir motoru vardı bunda sadece hızlanırken ve 1500d/d biraz hırıltı yapıyor çabucak ısınıyor malum önümüz kış ESP standart olduğundan savrulma vs pek yapmıyor araç sürekli stabil hızlanmada benim gibi yakıttan fazla korkmayıp aracı 2000-2500 devir ve üstü kullanırsanız hızlanmada sollamada hiç sorun yaşamazsınız otomatik alan bir arkadaşım kick-down'u çok başarılı diyor yapıştırıp gidiyorum diyor ben duruma göre 230-250-300 civarı yaktırdım normal bir kullanımda şehir içi 250 şehirler arası 210 civarı yakıyor (mazotu 3 tl'den hesaplarsak) süspansiyonları falan çok rahat ilk başta böyle dalga vuruyormuş gibi hissettiriyor zamanla alışıyor ama şu an 23000'de ayrıca chip tuning yaptırıp 173 bg'e kadar yükselttirebilirsiniz o zaman tam at gibi olur 70000-80000 gibi ben deniyeceğim önceki mercedesimde vardı aracı at gibi yapmıştı %5 yakıt artırıyor ama daha fazla sormak istediğiniz olursa memnuniyetle cevaplarım...




  • Çok teşekkür ederim.

    Otomatik olanını düşünmekteyiz şuana kadar araç hakkında kötü bir yorum daha okumadım ve duymadım. Birde şunu diyeyim yenilerini bilmemekle beraber bnm kullandığım sportagade frenlerinden de mesela çok şikayetçiyim. Yerden yüksek olmasından dolayı veya süspansiyonundan dolayı nedenini bilmiyorum ama araba mesela 110 km ile giderken frene basınca öne çok fazla yığılma oluyor ve güven vermiyor. Arabada oturanlar bir gerilim hissettikten sonra ne anladık biz bu işten frenleri hakkında da tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
  • Kusura bakmayın çok sorduğumun farkındayım ama malum türkiye için yeni bir marka ve sizin yorumlarınız sayesinde daha isabetli bir karar vermek bizi çok mutlu eder. birde aracın kliması ısıtması ve soğutması yani dediğim gibi aracın artıları ve eksileri yönünden bir değerlendirmeniz benim için çok önemli bu yorumlara çok önem veriyorum ve bu aracı almamda en büyük etken yorumlar olacak.
  • günceldir =)
  • 1 ay önce beyaz-otomatik-bej döşeme kyron sahibi oldum. başlıkta bahsettiğiniz aynı fikir ve deneyimlerden (nerdeyse birebir) hatta ikilemlerden birebir geçtim ve en sonunda kararım ssangyong yönünde oldu. aracım en fulu değil. 4x4 otomatik, bej döşeme olanı.

    bir önceki, hatta takasa verdiğim arabam 2007 peugeot 407 executive idi. aracımın üzerin 31000 tl verdim. park sensörü hediye edildi.

    şimdi gelelim deneyimlere. bir kere varan bir şu ki 65000 tl'ye e7 segment dev gibi bir suv'um oldu. makina 2085 kg. hesap edin. range rover ile aynı kg, ondan biraz yüksek. düşünün 2000 motor 4x4 qashaqi lere 80 milyar filan diyorlar (ki tam 4x4 değil o grubun hepsi malum. 4L, 4H, 2H manuel değiştirme imkanı yok. kuga da böyle tiguan da. aldığımın akşamı tesadüfe bakın ki park yerinde aracımın bir yanına qashqai, bir yanına da tiguan yanaşmıştı. ikisi de beyaz. kendi arabam diye övecek değilim ama yanında pek yavru kaldılar gerçekten. doğru bir iş yaptığımı o zaman düşündüm)

    almadan önce tiguan, qashqai, sportage, grand vitara, kuga'yı test ettim.

    belki kişisel bir şey, belki de önceki aracım sonuçta geniş ve yaygın bir araç olduğundan tiguan'ı direk eledim. çok ama çok basık geldi bana. motor sesini çok içeri alıyordu. sportage güzeldi ama 4x4 ü sadece 2000 motorda vardı. o da fiyat olarak aşıyordı. kuga fena değildi, tek eksisi 4l, 4h olayıydı ve fiyatı beni aşıyordu. keza grand vitara yı de genel olarak o fiyatı çok gördüm. qashqai desen dizel 4x4 modeli ne o parayı asla vermem. ki kızılay dağıtıyor gibi qashqai.

    gelelim kyron'a. gerçi ben musso döneminden markayı bildiğimden hiç önyargım yoktu. hatta kyron'un avustralya ve amerika'da çok tutulduğunu da arkadaşlarımdan biliyorum. neticede ssangyong 50 yıldır sadece jip grubu üreten ve bu konuda ustalaşmış bi firma. otomobil üretmiyorlar. sektöre zaten amerikan ordusuna askeri jip tasarlama işinden sonra girdiler.

    şimdi 1 aylık deneyimler:

    1)saç: aracın saçını çok beğendim. peugeot ile kıyaslarsam tank gibi olduğunu söyleyebilirim. parmakla değil omuzla yüklen geriye doğru esneme yok, gayet tok. tank gibi diye bu yüzden yazdım.

    2) lastik, yol sesi: daha önce uzun süre kullandığım araçlar: citroen xsara2, renault megane, opel astra, golf 4, peugeot 407. ki bunların arasnda en konforlu olan haliyle en son aracım olan 407 idi. kıyaslamayı burdan yola çıkarak yapacağım. kyron da lastik sesi, yol gürültüsü az değil; YOK! ciddiyim beni en çok bu şaşırtıyor. nasıl yapmışlar bilmiyorum ama yok oğlu yok işte...yalıtımı çok beğendim.

    3)kokpit, malzeme kalitesi: aracın kokpitinde önemli bir kısım yumuşak plastikten imal edilmiş. bu da kalite hissini elbette artıyor. benimkinde her taraf bej renginde olduğundan iyi durduğunu söyleyebilirim. onun dışında gösterge paneli bana çok iddiasız geldi. kokpit çok iddialı değil, en azından 407 den sonra bana öyle geldi diyelim. ama dev gibi navigasyon ekranı (aynı zamanda dvd, tv vs) görüntüyü baya bir kurtarıyor. en çok o ufak dijital saati sevmedim. keşke hiç koymasalarmış. bir de yol bilgisarı bölümü anlık ve mesafelik yakıt tüketimini göstermiyor. bu da bence bir eksik olmuş.

    4)sürüş: bir kere çok yüksek bir araç olduğundan çok farklı bir tat veriyor. trafikte millet aşağıda kalıyor ya, hani hep denir, ondan sanırım :) 1500-2000 devirde düşük hızda motor sesi duyuluyor ama uzun yolda motor sesi gelmiyor. virajlara bu boyuna rağmen girişi korkutucu değil, aksine yol tutuşunu beğendiğimi söyleyebilirim. ki benimaracım yüksek yanaklı lastik (75 yanak), 16 jant olduğu halde. en üst versiyonda 18 jant 60 yanak var, onda çok daha iyi yol tutuş vardır sanırım. ani frenlemelerde araç öne yığılmıyor, yola kapanıyor adeta. bu da güzel.

    5)henüz sağdan soldan gelebilecek sesler için konuşmak erken. 1 ay oldu, haliye en ufak çıtırtı pıtırtı henüz yok. umarım olmaz da. 407 de ilk ay tavanda çıtırtılar başlamıştı, üç defa tavan söktürmüş adamım. yapamadılar bir türlü. 10 gün sonra yine geldi, yine geldi. ses takıntısı olanlardanım galiba :)

    6) iş gereği çok kötü (hatta yer yer off road dahi sayılabilecek) köy yollarından geçmek durumundayım. işte işin asıl keyfi kyron offroada çıktığına belli oluyor. amortisörlerin yumuşadığını, böyle çukurların üzerinden geçerken adeta yayıldığını çok şahane hissediyorsunuz. böyle yaylana yaylana gidiyor kerata. ki ben bu aracı almadan youtube'daki bir sürü arazı performansını izlemiştim. ve çok etkilenmiştim. demek doğruymuş...çok video var ama beni en çok şu etkiledi, aşağıda linkini veriyorum: araç 1.5 metre civarındaki hızla akmaktaki bir akarsuyu ortadan çatır çatır geçti! motor kaputu komple suyun altında kaldı resmen! ve sağ salim karşı kıyıya vardı. ahan da buyrun;

    rosomaxrusyoutube
    Kyron 4x4 in deep water, perekati pole 2009
    http://www.youtube.com/watch?v=AzThd48kIis


    7) mercedes motor ve şanzuman için zaten söyleyecek çok söz yok. dsg olması ise ayrı bir keyif. eskiden ben otomatik araba hayatta kullanmam diyenlerdenim. ve sonra otomatiğe geçtikten sonra da vay anasını artık heralde manuel vitesli araba almam diyenlerden de olduk... :)

    8) son zamla, 3.310 euro dizel ile şehir dışı 2.90 tl yaktım. ki bu kiloda bu motorda bir araba için daha ne olsun. dizeller zaten başta biraz çok yakar, motor açıldıkça bu da bir miktar düşecektir diye tahmin ediyor ve umuyorum. şehir içindeyse 380-390-400 gibi rakamları gördüm bir ayda yaptığım 3000 km içerisinde.

    deneyimler şimdilik böyle.




  • Merhabalar;

    Arabayı alalı henüz bir ay oldu ama deri koltuktan dolayı mıdır bilemem sizde de sol koltukta gıcırdama varmı? Koltuğu biraz yatırınca ses yapmıyor ama dik durumda hafif bir gıcırdama var. Servise bakım harici arabayı götürmekten haz etmediğim için bu olayı yaşayıp basitçe bir çözenler varsa yanıtlarını beklerim.

    Birde bu arabaya chip tuning yaptıran varmı? Performansı beni pek tatmin etmedi,chip tuning yapan arkadaşlar varsa ne sonuç aldılar? Yada tavsiye eder misiniz??


    Son sorum bu arabanın garantisi 3 yıl mı 2 yıl mı? Aldığım bayi 2 yıl demişti ama forumda 3 yıl yazıyor hep.


    Teşekkürlerimle.
  • benim aracımda 3 yıl 150.000km yazıyor ama yenilerde nasıl bilemem chip tuning'i garanti bittikten sonra deneyeceğim gıcırtı için ses gelen yere biraz torpido yağı dokundurun ama abartmadan...
  • Ssangyong
    Kyron arkadaşlar bu araç ne zaman kasa değiştirecek bilgisi olan var mı?
  • 2008'de facelift yedi şu anda satılan zaten makyajlı diyebileceğimiz bir kasa yeni kasanın en az 4 yılı var bence hiçbir yerde consept çizimi bile yok...
  • Merhabalar

    Aracın kasa değişitiriceğine yada makyajlanacağına dair internette bir bilgi yok.

    Doğrusu benim bu arabayı seçmemdeki bir etmende bu oldu, muadillerinden Captiva mayısta motor değiştiriyor ve makyaj görüyor,Tiguan temmuzda yeni kasa çıkıyor,Crvnin daha yeni makyajlı kasası çıkıyor alternatif olarak sıfır yerine ikinci elinimi alsam diye düşündüğüm 2003 model civarı X5 ve Tuareg ise yeni kasaları ile piyasada.

    İnsan sıfır araç alınca kısa bir süre sonra aynı arabanın makyajlı yada yeni kasası çıksa bozulur herhalde.

    Bu arada Kyron sahibi arkadaşlara bir sorum var, bu arabanın süspansiyonu çok mu sert yada bana mı öyle geliyor ?? zamanla yumuşar mı yoksa alışmakmı lazım ??? ,birde bagaja torba koysam yolda torba hışırtısını duyuyorum,pürüzlü yolda aracın özellikle arka kısmından trim sesleri geliyor sizce normal mi?? Henüz araç 2200 kmde.

    Ek bilgi karlı havada espyi bir kaç defa devreye sokmayı başardım gerçekten mükemmel topluyor aracı.




  • Ankarada ki tipide biz bol bol esp açtık :D hatta salı günü okuluma gidene kadar yaklaşık 1.5km boyunca esp açıktı heryer buz :D 10.000'e kadar bizde aynı sıkıntıdaydık lastiklere 30 diyorsa 28 basın 10.000'den sonra alışıyor şimdi gayet güzel tabi sizin aracınız 18'' olduğu için oda bir etmen bizimki 245/70/16 lastik kullandığından o lastik başlı başına bir süspansiyon zaten :D sonuç olarak 10.000'i vurduktan sonra rahatlar çukurlarda böyle dalga vuruyormuş gibi olur acaba çukuru sonradan mı hissettiriyor dedirtir ama açılır birde hocam sizin araç ne kadar yakıyor??
  • cevaplar için teşekkür ederim. bir önceki kasadan mevcut kasaya geçmek kaç sene sürmüş yani su sekılde sorarsam kasa degısım suresı ne kadar bu markada volvo gibi 10 yıl mı? ya da bilindik markalar gıbı 3. yıl makyaj 5 yıl yenı kasa mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockboy

    Ankarada ki tipide biz bol bol esp açtık :D hatta salı günü okuluma gidene kadar yaklaşık 1.5km boyunca esp açıktı heryer buz :D 10.000'e kadar bizde aynı sıkıntıdaydık lastiklere 30 diyorsa 28 basın 10.000'den sonra alışıyor şimdi gayet güzel tabi sizin aracınız 18'' olduğu için oda bir etmen bizimki 245/70/16 lastik kullandığından o lastik başlı başına bir süspansiyon zaten :D sonuç olarak 10.000'i vurduktan sonra rahatlar çukurlarda böyle dalga vuruyormuş gibi olur acaba çukuru sonradan mı hissettiriyor dedirtir ama açılır birde hocam sizin araç ne kadar yakıyor??




    Selamlar

    Bilgiler için sağolun ilk 10.000de böyle gideceğiz demekki :)

    Şu ana kadar genelde şehir içi kullandım,kısa şehir dışları oldu, benim ilk hesabıma göre şehir içi 100km/10-11 Lt , şehirler arası 100km/8 lt gibi yakıyor, ilk bakıma kadar daha sağlıklı ölçümler yapacağımı düşünüyorum,mazotu Bp den yada Full den aldım,Sizin değerler nasıl? Lastik basınçları kitabındada 30 diyor dediğiniz gibi, 28i bir deneyeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi airikarus -- 10 Mart 2011; 21:36:58 >




  • Bizimki düz vites oda şehir içi yaklaşık 10 litre yakıyor 30,000'de şehirler arasıda 7.5 falan yakıyor valla zamlarla beraber bana koymaya başladı artık Q7 gibi yakıyor nerdeyse bir c220 cdi şehir içi 7.5 litre yakıyor belki ona belki başka bir araca geçeceğiz anlaşılan...
  • Merhabalar

    3 aylık Ssang yong Kyron maceramı bitirdim,hatta sıfır aldığım tarih 20/01/2011 sattığımda 20/04/2011 :) , 4900 km de 66.500 tlye satışını verdim.

    Bir daha bu tarz araba alırmıyım bilmem ama aracın tipi güzel,yol tutuşu güzel ama konfor yok,süspansiyon bir türlü yumuşamadı gitti,arkası kesinlikle çok dar, ve belkide benim şansıma arabanın 4 noktasından trim sesi, araba ısındıktan sonrta şöför koltuğundan ise gıcırtılar geliyordu. Arazide harika bu kesin, altı yüksek, dağa bayıra vur keyifli ama arkada oturanlar sıkışmış iken onlar için eziyet.Özellikle süspansiyon çok sert,birde direksiyon yüksek hızlarda sertleşeceğine yumuşuyor,tamam bu araç sürat aracı değil ama direksiyonunda yumuşamaması lazım.

    Ben arabanın görüntüsüne vurulmuştum,halada bayılıyorum önden görünüşüne. Ama benim gibi İstanbul içinde araba kullanan ve dağa bayıra sırf jip aldım diye çıkan biri için uygun olmadığını düşündüm,hazır fazla değer kaybetmedende daha ilk bakımını yaptırmadan sattım.

    Aracı biraz daha geniş tutsalar,airmatic koysalar yada süspansiyonu bir şekilde kullanıcı tarafından ayarlanır hale getirseler, birde direksiyon sorununu çözseler gerçekten 10 numara olur.

    Hepinize iyi günler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airikarus



    Merhabalar

    3 aylık Ssang yong Kyron maceramı bitirdim,hatta sıfır aldığım tarih 20/01/2011 sattığımda 20/04/2011 :) , 4900 km de 66.500 tlye satışını verdim.

    Bir daha bu tarz araba alırmıyım bilmem ama aracın tipi güzel,yol tutuşu güzel ama konfor yok,süspansiyon bir türlü yumuşamadı gitti,arkası kesinlikle çok dar, ve belkide benim şansıma arabanın 4 noktasından trim sesi, araba ısındıktan sonrta şöför koltuğundan ise gıcırtılar geliyordu. Arazide harika bu kesin, altı yüksek, dağa bayıra vur keyifli ama arkada oturanlar sıkışmış iken onlar için eziyet.Özellikle süspansiyon çok sert,birde direksiyon yüksek hızlarda sertleşeceğine yumuşuyor,tamam bu araç sürat aracı değil ama direksiyonunda yumuşamaması lazım.

    Ben arabanın görüntüsüne vurulmuştum,halada bayılıyorum önden görünüşüne. Ama benim gibi İstanbul içinde araba kullanan ve dağa bayıra sırf jip aldım diye çıkan biri için uygun olmadığını düşündüm,hazır fazla değer kaybetmedende daha ilk bakımını yaptırmadan sattım.

    Aracı biraz daha geniş tutsalar,airmatic koysalar yada süspansiyonu bir şekilde kullanıcı tarafından ayarlanır hale getirseler, birde direksiyon sorununu çözseler gerçekten 10 numara olur.

    Hepinize iyi günler..






    Yazınızı okuyunca sıkıntının size denk gelen araçta olduğunu düşündüm ve yazmadan edemedim düz vites araçlarında hiç sıkıntı yok yada düz alan fazla yok piyasada ne tıkırtı var ne şıkırtı :D ilk 10.000'e kadar çukurlarda arabaya dalga vurmuş gibi çukurdan sonra bi gereksiz ses ve yaylanma oluyordu 13-15 bin arasında geçti 18" jantın konfor kaybı fazlasıyla yaşattığı görüşündeyim arkanın darlığı konusunda katılıyorum size airmatic maliyeti çok artıran bir sistem olduğu için koyacaklarını sanmıyorum çünkü amaç mercedes teknolojisini ucuza insanlara tattırmak benim aracımda 245/70/16 lastik var lastik başlı başına bir süspansiyon adeta :D ayrıca hiç şöyle 30-40 bindeki araçlarını sürdünüzmü mesela test araçları büyük ihtimal 10.000'i geçmiştir neyse hayırlısı olsun. Bu arada Çinliler Ssangyong kyronun çakmasını yapmaya başlayacaklarmış. :D zaten ucuz ve sağlam çakmasına ne gerek var ki??
    Fotolar..
     Ssangyong Kyron

     Ssangyong Kyron

     Ssangyong Kyron

     Ssangyong Kyron

     Ssangyong Kyron




  • Uzun arastirmalar ve çok yönlü degerlendirmeler sonucu, facia duster , captiva ve kyron son üçe kalan araçlar oldu, dacia duster in 1.5 olması dısında boş olması ve 50 bintl fiyatiyla elendi.captivanin da servis ücretleri ve kullanıcı yorumlarına göre karar vermemizde etkili oldu.kurunun ise lux suv olması dısında tek eksiği marka ismi ve gelecegi idi. Son olarak kyrona karar verdik ve şirkete kyron aldık.ne kadar doğru bir karar verdigimizi aracı kullanmaya başlayınca gördük.sıfır arac alma şartımız ile butcemizin kesiştiği noktada kyron imdada yetişti. Tavsiye ederim. Mercedes izleri bulacağınız bir aractir.
  • Merhabalar


    Bende bu aracı aylarca araştırdıktan sonra büyük bir hevesle satın almıştım,hala da özellikle önden görünümüne bayılıyorum.

    Direksiyon araç hızlandıkça yumuşuyor,arabadan anlayanların dediğine göre araç havalanıyor , zaten bu arabanın en donanımlısını sıfır alıp 3 ay sonra satmamdaki bir etmende bu oldu,çünkü araç uzun yolda bana güven vermedi.

    Kyron alacak olanlar kesinlikle bu etmeni göze ardı etmemeli.
  • F/P oranı muhteşem alanlar zaten bu nedenle tercih ediyor uzun yolda 150-160 gidiyorsanız birşey diyemem ancak ortalama 100 km hızda bana gayet güvenli geliyor zaten sınırları zorlayacaksanız bu tür Suvlar yerden yüksek oldukları için aerodinamik olarak yükselmesi (havalanması) gayet doğal yüksek hızlarda.Sürat seviyorsanız binek veya yere daha yakın bir araç çok daha mantıklı olur.Bu etmende gözden kaçmamalı bence...
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.