Şimdi Ara

SsangYong topiği ... (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
3
Favori
20.358
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sevgili dostum,

    Bu forumda insanlar hertürlü teknik tartışmanın içinde olabilirler ama, zevkler ve renkler konusunda tartışmazlar. Çünkü birbirlerinin zıt zevklerine saygı duyarlar.

    Bu araçlar hiç te ucız değiller bunu belirtmek gerekiyor. Eğer ki benzerlerine nazaran bir miktar ucuz kalıyorlarsa da; o da pazarlamanın genel kuralıdır. Şöyle ki, pazarlamanın bileşenlerinden olan fiyat, yeni çıkmış bir malın tanıtımı için kullanılan en önemli faktördür. Bu marka için de aynı faktörü kullanıyor ithalatçı firma.
    Bir arkadaşımız, yığılıyor falan demiş. Bunları konuşalım, tekniğini konuşalım, motorunu konuşalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oluşumbilgi -- 14 Eylül 2008; 21:19:23 >
  • yığılma olayını ben söledim de galiba o özellik 40 deviri geçince yakıttan tasarruf etmesi açısından yumuluyor vites değiştirince kendini tekrar atıyor. yani bir yana ii bir özellik bir yana kötü. bana göre olsa da olur olmasada. ii kullanıcı zaten 40 deviri geçerek vites değiştirmez. bilmem anlatabildim mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kukmina

    yığılma olayını ben söledim de galiba o özellik 40 deviri geçince yakıttan tasarruf etmesi açısından yumuluyor vites değiştirince kendini tekrar atıyor. yani bir yana ii bir özellik bir yana kötü. bana göre olsa da olur olmasada. ii kullanıcı zaten 40 deviri geçerek vites değiştirmez. bilmem anlatabildim mi?

    Araç dizelse 4000 devirden sonra yığılması çok normal zaten bi sorun değil yani.
  • Başka dizel araçta gördüm ama yığılma görmedim. bastımı sonuna kadar gidiyor. örnek : nissan sky star.
  • tiptronic actyon sport kullandım, gayet keyifli bir araç.. aracın tipi de fena değil aslında önden baktığınızda agresif bir yüzü var, köpekbalığını andırıyor. bence değerlendirilmesi gereken bir alternatif.
  • triptonik actyon sports modelini test ettim. bana göre

    avantajları:

    ilk olarak çevre yoluna çıktım, aracın sağına soluna bakarken 150km/h hıza ulaşmış ve en ufak bir hız hissi yoktu, virajlarda ve fren mesefesinden memnun kaldım
    daha sonra biraz bozuk bir asfalta girdim, araçta makas olmadığı için hem ön hem arkada oturanlar gayet konforlu oturuyordu, hoplama zıplama yok (Ford ranger'da zıplaya zıplaya neredeyse kafam tavana çarpacaktı)
    iç mekan ve göstergeleri fena değil. sonuçta 34000 liradan başlayan bir araç, jeep kadar iyi olamaz
    trafikte yüksek oturmak süper bir şey, ayrıca sinyalimi yakınca yol vermeyen araçta olmadı :) türkiyede büyük araç = güvenli araç bence. yiyorsa sıkıştırsınlar!
    satıcının söylediği: araçta volvo'dan daha kalın saç kullanıldığı ve ön panel ve arka kasanın arasının bağlantılı olmadığı için yollarda daha az sarsılacağı. tabi satıcıya güven olmuyor. araştırmak lazım
    mercedes ortağı olduğu için yürüyen aksamın mercedes yapımı olması
    şekli şemali. özellikle beyaz bence bu araca çok yakışıyor. (zevk renk meselesi)
    actyon ile actyon sports'un yürüyen aksamı aynı diye biliyorum. her iki araçta eşya taşımak için dizayn edilmemiş. pickup'a bile 1 ton taşıma kapasitesi vermişler. benim eski skoda felicia combi'min 900 kilo limiti vardı! Bu şu demek oluyor, adamlar binek araba olarak bu aracı çıkarmışlar. güzelliği ticari olarak geçtiği için vergi avantajı var.

    dezavantajları:
    türkiyede markanın tanınmaması, çin malı ile karıştırılması
    servis, yedek parça, ikinci el sorunu



    sonucuma gelirsek; bence ilk olarak gidin bir test sürüşü yapın, görüşleriniz değişecektir. Navara ile kıyaslayamam tabiki ama alt model pickup lar arasında rakipleri ile yarışır ve geçer bile. Alır mısın derseniz, ikinci araç olarak alıp zevkine kullanırım. Dağa taşa çıkarım. Şehir içinde kolay kolay park edemeyeceğimden dolayı ikinci araç olarak alırım diyorum.
    negatif düşünenlere tekrardan test sürüşü yapmalarını öneririm.




  • arkadaşla çobançeşmedeki ssangyong bayiine gittik showroomdaki araçlara bakıyorduk actyon modelini beğendik baya içine girince kullanılan malzemenin çokta kaliteli olmadığını gördük.Daha sonra rodiusa bakarken sağ ön farın arkasına elimi dayayıp arabanın altına bakıcaktımki elimi dayadığım yer içine göçtü elimi hemen çektim arkadaş gülmekten yerlere yattı neyse göçen yer tekrar eski haline geldi ancak bu araca haliyle hiçbir güvenim kalmadı ncap testleride umrumda bile değil 56 km hızla çarparsan tabi bişi olmaz adam gibi test etsinler şu arabaları
  • ben aldım bide kaza yaptım. aracın servisi çok kötü aman aman aman. sakın böyle bir yanlış yapıp bu araçlardan almayı planlamayın. servis çapulcuların elinde. aman dikkat ALMAYIN. iki kuruş kar edecem diye 5 kuruş zarar etmeyin sakın.
  • arakdaşlar bende bir actyon sprot kullanıcısı olarak arabadan memnunum hatta ilk gordugumde cok on yargı ile yaklaşmıştım. mitsubishi nissan varken bu iş yaparmı turkiyede diye sonra bir bos gunumde bayisinin önünden gecerken test sürüşüne katıldım vede arabayı epeyce zorladım söyleki 100 km sürat ile tümsekten gectim arabayla sert virajlara suratlice girdim cıktım bunları yaparken bir iki tehlikede atlattım test sürüşündek arkadas sagolsun bu tarz sürmeme bişi demedi.... sonuc olarak arabanın şekli kimine gore güzel kimine gore degil orası için bişi diyemem ama emin olunki bu arabanın markasını (arabada hiç bir degişiklik yapmadan ) degiştirip mercedes yapılmış olsaydı olumsuz düşüncelerin bildiren kişiler aynı fikirde olurmuydu onu bilmem. bu arada satıcının motor şanzuman mercedes lafına inanmadıgımı soyledim oda sagolsun hiç üşenmeden arabayı lifte cıkararak motorun alt kısmında vede şanzumanda mercedes kabartmasını gösterdi. Aracta kullanınlan motor motorun Mercedesin C sersi araçlarında kullanınlan motorun aynısı oldugunu soyledi bunun ne kadar dogru oldugunu bilemeyecem.
    2 haftaya yakındır aracı biniyorum arabadan tek şikayetim üzerinden inmek istemeyişimdir. malum yakıt pahalı ülkemizde.
    ben ortalama 4x2 a/t 6 modeliyle sehir içi bir depo ile 700-750 km yol yaptım. daha şehirler arası yola cıkamadım onun için ne kadar şehirlerarası yol yapacagını bilmiyorum..


    ben Ön yargıları birakıp aracı bir test edin bir çok önyargınızdan sıyrılacagınızı düşünüyorum....




  • Valla arkadaşlar bana göre dış görünüşü iğrenç ötesi bu arabalar mercedes motoru kullansa idi mercedes servisine götürdünüz kıa ya değil.nasıl chevrolet le opelin motoru birse .chevrolete opel bakıyor .bunun gibi herkese bu arabayı 10sene sonra dusunurdum yerınızde olsam çünkü ozamana anca cıkar neyın ne oldugu saygılar
  • resim yüklemek istiyorum bu hatayı veriyor yardımcı olurmusunuz
    Microsoft VBScript runtime error '800a0035'

    File not found

    /upload/uploadpro.asp, line 228
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mahmut_isikan

    arkadaşla çobançeşmedeki ssangyong bayiine gittik showroomdaki araçlara bakıyorduk actyon modelini beğendik baya içine girince kullanılan malzemenin çokta kaliteli olmadığını gördük.Daha sonra rodiusa bakarken sağ ön farın arkasına elimi dayayıp arabanın altına bakıcaktımki elimi dayadığım yer içine göçtü elimi hemen çektim arkadaş gülmekten yerlere yattı neyse göçen yer tekrar eski haline geldi ancak bu araca haliyle hiçbir güvenim kalmadı ncap testleride umrumda bile değil 56 km hızla çarparsan tabi bişi olmaz adam gibi test etsinler şu arabaları


    56km hizla yerinden milim oynamayan beton bir duvara carparsan adam gibi test olur zaten. Adamlar da bunu yapiyorlar..
    Hatta 5-6km hizla o beton duvar size carparsa boyun zedelenmeleri basliyor vucutta.. Bazi seylerin o kadar basit oldugunu sanmayin




  • git 38.000 tlye nissan skystar sss al bakma 10 yıl arkana ssanyong tu şuydu buydu
  • bence tek araştırılması gereken servisi.. hizmet alınamayınca alınan ürün mide bulandırır..

    mercedes le bağlantılı olması aracın kaliteli olacağını düşündürüyor.. bu sınıf araçlarla pek ilgilenmem ama vergi avantajı varsa dikkate alınabilir.. bence 1-2 sene daha bekleyip ikinci eldeki tercih durumuna göre yine temiz ikinci ellerine yönelinebilir.. burda sanırım actyon inceleniyor ama ben kyron u tuttum
  • Bildiğim kadarıyla motor ve bazı teknik altyapı(?) Mercedes fakat bu kore firmasını daha sonra Cin li bir grup aldı.Yani kore li firma Cin' e ait.İilk geldiğinde Barış Manco reklamlarında oynamıştı.Avrupa!da satılıyor ama kullanana sormak lazım..Kısaca dikkat etmek lazım yukarıdaki yazılanlara gore...

    Birde son modeller hep Mercedes'i çagrıştırıyor..

    Yerli araç kullan Türkiye kazansın...
    www.otometre.com

    otolist.blogspot.com
    Otometre - Otomobil Blogu; Haberler, Yeni Modeller
    http://otolist.blogspot.com

    panorama24.blogspot.com
    PANORAMA 24
    http://panorama24.blogspot.com




  • Araç hakkında fikrim yok ancak fikrimin olduğu konu 2.el piyasasının ölü ötesi olduğu. Ben olsam hayatta almazdım.
  • Adam soruyu soralı yıl olmuş hala şunu alma bunu al diyorsunuz bari genel konuşun..Üstüne kaç araba değiştirmiştir kimbilir..

    Bu arada belirtmek isterim her seferinde adını yazarken sorun yaşadığım bu araç 09'da sınıfında en çok satan araç olmuş..Yüzde 50'ye yakın bir değerle silmiş süpürmüş piyasayı..Tipi de bence! fena değil..Sıfırı iyi tutmuş ama 3-4 sene sonra araçlar yıpranmaya başlayınca göreceğiz asıl marifetlerini..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S.Yalçın -- 19 Mayıs 2009; 1:26:14 >
  • bence gayet güzel araçlar mercedes motoru var üzerinde ve kaportası çok sağlam döküleceğini hiç sanmıyorum ama 2.eli hep beraber göreceğiz hiç belli olmaz...
  • Kyron (mitolojide yarı at yarı insan yaratık) model arazi aracını, bir hafta önce satın aldım .İzlenimlerimi aşağıdaki adreste bulabilirsiniz.
    http://forum.donanimhaber.com/m_32053255/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yakamozum -- 2 Haziran 2009; 0:50:03 >
  • arkadaşlar ssanyong firması battımı ?? artık araç üretilmiyor sanıyorum ?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.