Şimdi Ara

Ssangyong ve Müşteri Memnuniyeti (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
0
Favori
1.659
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ben problemi çözün diye ulaşmadım ki.Sadece basından takip ettiğimiz kadarıyla kendileri bu konuda aşırı hassastı ve bilgileri olsun istedim.Neticede bir aylık bir araçta olmaması gereken birşeylerdi.Gayet nazik bir şekilde, iletişim kuralları çerçevesinde problemi anlattım.Birkaç ayrıntı daha vardı.Onları da aktardım. Aracı tamir edin diye aramadım.Çok da memnun oldular. Servis çalışanları da, yetkililer de.Bugün de ilginiz için teşekkür ederiz notuyla birşeyler göndermeyi planlıyorum. Sizn düşündüğünğz gibi bir görüşme değildi. Çok da hoş bir anı olarak kaldı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carbize -- 14 Ekim 2015; 7:58:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşın anlattığı olay muhtemelen doğru. zira bu tip patronlar mevcut. türkiye'de hemen hepinizin bildiği ve ürünlerini muhtemelen kullandığı bir markada çalışıyorum ve bizim yönetim kurulu başkanı, yani ceo'nun da üstü olan şahıs, arıza konusunda biri kendisine ulaşırsa bizzat mail cevaplıyor ya da arıyor. tüketici nezdinde markanın güvenini arttırmak amaç...
  • Arkadaş 2006 üyesi, troll değil. anlattığı olay herkese garip gelse bile doğru olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr.big -- 14 Ekim 2015; 9:07:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O değil de bu Tivolileri 55 binden satmışlar da hiç haberimiz olmamış..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batarya zayıf

    Sizin yaptığınız doğru değil. Karşıdaki adam iyi niyetliymiş sizi ciddiye almış ilgilenmiş. Ben olsam servisin numarasını verir kapatırdım.

    Ne alaka ya? Bir araç satın alınca marka sizin mi oldu? Servisi arardınız onlar çözmezse bir üstüne başvururdunuz. Bu böyledir. Hiyerarşi diye bir şey var. Adamlar her iş için boşuna mı ayrı birim oluşturuyor?

    Ne alakasi var arkadasim kapisinda yatmamis ya adamin basit bir mail atmis ne var bunda ? Zaten mail de arabayi yaptirma amacli bir mail degil sıkıntısını dile getirmis gayet normal bir durum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşın anlattıkları bence doğru.Çünkü bir patron eğer tutulmayan bir markaya distribütör oluyorsa o adam sırf para kazanmak istemiyordur.Gerçekten ahlaklı bir işveren olmak istiyordur ayrıca bir de çok satılan bir marka olmadığı için problemli kullanıcısı sayısı çok az bu yüzden huzursuz müşteriye düşecek ilgi oranı daha yüksek olacaktır. Ama sadece para kazanma derdine benzer dertleri olan patronlar çok tutulan marka bayiliği distribütörlüğü alırlar ve doğal olarak daha çok huzursuz müşteri ve mecburen daha az ilgi demektir.
  • arkadaşlar gerçeklik payı yüksek.
    ssangyong sahsuvaroğlu gercekten müşterisiyle cok alakalı.
    ben bu ilgi ve alakayı bi borusanda bide sahsuvaroğlunda gördüm.
    gerek müşteri bekleme salonu olsun,gerek yol yardımı olsun,gerek müşteri ilişkileri olsun hakikatten çok ilgililer.
    geçen sene çözülemeyen amortisör sorunum varken yunus beye mail atıp bende görüşmüştüm.
    yunus bey ve birkaç müdür sorunumla bizzat ilgilenmişti..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Axor-2528


    quote:

    Orijinalden alıntı: batarya zayıf

    Sizin yaptığınız doğru değil. Karşıdaki adam iyi niyetliymiş sizi ciddiye almış ilgilenmiş. Ben olsam servisin numarasını verir kapatırdım.

    Ne alaka ya? Bir araç satın alınca marka sizin mi oldu? Servisi arardınız onlar çözmezse bir üstüne başvururdunuz. Bu böyledir. Hiyerarşi diye bir şey var. Adamlar her iş için boşuna mı ayrı birim oluşturuyor?

    Ne alakasi var arkadasim kapisinda yatmamis ya adamin basit bir mail atmis ne var bunda ? Zaten mail de arabayi yaptirma amacli bir mail degil sıkıntısını dile getirmis gayet normal bir durum

    Yahu eposta atsın ama en üste atılmaz. Kurumsallıktan bi habersiniz belli ki. Karşi tarafın tutumu iyi ama o sorunun muhattabı o adam değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: batarya zayıf


    quote:

    Orijinalden alıntı: Axor-2528


    quote:

    Orijinalden alıntı: batarya zayıf

    Sizin yaptığınız doğru değil. Karşıdaki adam iyi niyetliymiş sizi ciddiye almış ilgilenmiş. Ben olsam servisin numarasını verir kapatırdım.

    Ne alaka ya? Bir araç satın alınca marka sizin mi oldu? Servisi arardınız onlar çözmezse bir üstüne başvururdunuz. Bu böyledir. Hiyerarşi diye bir şey var. Adamlar her iş için boşuna mı ayrı birim oluşturuyor?

    Ne alakasi var arkadasim kapisinda yatmamis ya adamin basit bir mail atmis ne var bunda ? Zaten mail de arabayi yaptirma amacli bir mail degil sıkıntısını dile getirmis gayet normal bir durum

    Yahu eposta atsın ama en üste atılmaz. Kurumsallıktan bi habersiniz belli ki. Karşi tarafın tutumu iyi ama o sorunun muhattabı o adam değil.

    Arabayi satma asamasinda mudurune kadar herkes gaz vermeyi biliyor da is sorun iletmeye gelince mi kurumsallik one cikacakmis ? Beyfendi gayet de guzel geri donus yapmis.Ben hicbir sorun gormuyorum bu olayda.Ayrica kurumsallik sirket ici duzen ve verimli calismak icin vardir musteri muhatabini belirleyen birsey degildir.Cok sorun teskil ederse de is yeri sahibi gerekli elemanlara yonlendirmek zorundadir.Musteriye YARDIMCI olmak zorundadir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: batarya zayıf


    quote:

    Orijinalden alıntı: Axor-2528


    quote:

    Orijinalden alıntı: batarya zayıf

    Sizin yaptığınız doğru değil. Karşıdaki adam iyi niyetliymiş sizi ciddiye almış ilgilenmiş. Ben olsam servisin numarasını verir kapatırdım.

    Ne alaka ya? Bir araç satın alınca marka sizin mi oldu? Servisi arardınız onlar çözmezse bir üstüne başvururdunuz. Bu böyledir. Hiyerarşi diye bir şey var. Adamlar her iş için boşuna mı ayrı birim oluşturuyor?

    Ne alakasi var arkadasim kapisinda yatmamis ya adamin basit bir mail atmis ne var bunda ? Zaten mail de arabayi yaptirma amacli bir mail degil sıkıntısını dile getirmis gayet normal bir durum

    Yahu eposta atsın ama en üste atılmaz. Kurumsallıktan bi habersiniz belli ki. Karşi tarafın tutumu iyi ama o sorunun muhattabı o adam değil.

    kurumsallık diye diye ortalığı inleten ama kurumsal olmayan bir çok firma var. ismi lazım değil bir türk devi şirketinden hizmet almaktayım. geçtiğimiz ay başka bir yerde oluşan arızayı tamir ettiler ve bu tamirden sonra alakasız olmamıza rağmen hizmet alamaz olduk. MH ile görüştük, MH müdürü ile görüştük, sonuç alamadık ve utanmadan ücret ile nihai ayar yapmak istediler! 1 ay kavga dövüş sonuç alamadım! ama genel müdüre bir mail yazdım, 3 saat içinde sorunu çözdüler, bölge müdürleri arayıp özür bile diledi!
    kurumsallık sadece laftadır bir çok türk firmasında!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi black exodus -- 14 Ekim 2015; 14:13:09 >




  • ne yunusmuş be.....
  • Kurumsallık bu demek değil ki.Üstelik şikayet falan yok ortada. Ayrıca aracı aldığımız yetkili servisten duyduğumuz Memnuniyeti de bizzat kendisine bildirdik.Çok da güzel oldu bence.bugün de teşekkür hediyemizi sipariş verdik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW polo araçta sıkıntı vardı Doğuşa mail attım Ferit Şahenk aradı , dedim kapat , sonra Merkel aradı dedim sonra ara işim var , ertesi gün aracımı değiştirdiler yeni araç için 4 ay sıra verdiler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batarya zayıf

    Sizin yaptığınız doğru değil. Karşıdaki adam iyi niyetliymiş sizi ciddiye almış ilgilenmiş. Ben olsam servisin numarasını verir kapatırdım.

    Ne alaka ya? Bir araç satın alınca marka sizin mi oldu? Servisi arardınız onlar çözmezse bir üstüne başvururdunuz. Bu böyledir. Hiyerarşi diye bir şey var. Adamlar her iş için boşuna mı ayrı birim oluşturuyor?

    Ne hiyerarşisi yahu.
    Sanki arkadaş askerliğini onbaşı olarak yapıyor da fazla nöbet yazıldı diye genel kurmay başkanına çıkmış.

    Bu olayın çok daha basitini Türkiye'nin en büyük şirketinin genel müdürü sık sık yapar. Şirket adı vermiyorum ancak Twitter gibi bir yerden dahi atılan bir mesaj tüm departmanı hoplatabiliyor. O yüzden sosyal medyayı iyi kullanın derim. Ulaşabildiğiniz yerlere ulaşın. Hiyerarşi kurumsallık, müşteriyi ilgilendirmez. O şirket yönetimi ile alakalıdır =)




  • Zaten ayda 2-3 araba sattıkları için adam işsizlikten aramıştır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mobile.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=44155357

    @carbize' nin olayı doğru ise, günah çıkartıyorlardır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş başından geçen olayı anlatmış ancak değerli forum üyeleri tarafından ti ye alınmış gördüğüm kadarıyla.
    Gerçi onlara hak veriyorum. Doğuşa gidip passat için polo için 6 ay sıraya girip üstelik satış temsilcileri alırsan al sen almazsan biz
    zaten başkasına kasarız bunu havasında olan 3000kmde motor indiren arabaya kullanıcı hatası diyen 4parça boyalı arabayı 0 diye iteleyen distribütörler olduğu için
    bu duruma inanmakta güçlük çekmelerini anlıyorum. Şahsuvaroğlunun SsangYong kullanıcıları ile için gezi masfraflarını karşılayarak off-road gezisi düzenlediğine inanmazlar
    gezide çamura saplanıp hasar gören aracın bakımını üstlendiğine inanmazlar ücretsiz periyodik bakım kampanyasından hiç bahsetmeyeceğim.
  • güzel bir geridönüş yaşanmış tebrikler ssangyong'a
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.