Şimdi Ara

Ssangyong ve Müşteri Memnuniyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
1.659
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ssangyong tivoli aracımızı 1,5 ay önce aldık.Fren balatalarının sertliğine kaynaklı bir kütürtü sesi var araçta.Tabii bu sesin fren balatalarından geldiğini bilmiyoruz. Sıfır araç neden ses gelsin diye sinir olarak Ssangyong Şahsuvaroğlunun sahibi Yunus Şahsuvaroğlu Beye bir mail attım.aracı çok beğenerek aldığımı ancak sıfır araçta bu tarz seslerin hayal kırıklığı yaşattığını belirttim.Yarım saat sonra CEP telefonum çaldı ve Yunus Şahsuvaroğlu Bey kendi telefonundan bizzat kendisi beni aradı.Problemi tek tek sordu.Trabzon Bayisinden almıştık aracı.Hemen İstanbuldan Trabzona en yetkili ekibi çıkarttı yola.Tüm bunlar bir gün içinde oldu.İstanbuldan gelen yetkililer ve bayi çalışanları aracınızı A dan Z ye inceledi. Balataları değiştirdiler. Defalarca servis genel müdürü tarafından arandım.Şu saatten sonra hayatıma başka bir markayı kesinlikle sokmam.Arabasının arkasında bizzat firma sahibiyle duran başka bir marka yoktur sanırım. Teşekkürler Ssangyong

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yunus abi sen misin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vallahi öyle oldu telefonda.Gerçekten müşteri memnuniyetiydi.İnşallah bütün firmalardan aynı yaklaşımı görürüz. Örnek olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • carbize C kullanıcısına yanıt
    Hocam inanmak istiyorum da garip olay yav

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Helal olsun ornek alsin diger buyuk markalar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Csb gibi duruyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende sanyong araştırması yapmıştım..250 dizel mercedes motoru kullanıyordu,4×4 cift kabin pikabında, bu bilgi doğrumudur..araç hakkında bilgi ala bilirmiyiz..birde sıbap kaynaması yapıyor dediler.anladığım kadarıyla kronik sıkıntı varmış..ama aklım halen daha sanyongda..yakıtı vergisi nasıl bir araç kullanan daha iyi bilir mantığından yola cıkıyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ben de bir süre inanamadım gerçekten. Üstelik mailde sadece ismim yazıyordu. Telefon numaramı falan yazmamıştım.Çok şaşırdım. Çok da mutlu oldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail_yilmaz61

    Bende sanyong araştırması yapmıştım..250 dizel mercedes motoru kullanıyordu,4×4 cift kabin pikabında, bu bilgi doğrumudur..araç hakkında bilgi ala bilirmiyiz..birde sıbap kaynaması yapıyor dediler.anladığım kadarıyla kronik sıkıntı varmış..ama aklım halen daha sanyongda..yakıtı vergisi nasıl bir araç kullanan daha iyi bilir mantığından yola cıkıyorum..

    Biz de iki araç var.ikisi de ssangyong. Biri 2008 actyon sport biri de tivoli.Kullanmanızı tavsiye ederim. Kullanmadan anlatmakla olmuyor.bizim iki arkadaşta bizim arabaları kullanınca karar verdi.actyon sport bizim 4*2 ve evet mercedes motor var.Çok memnunuz gerçekten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BacaIsmail

    Yunus abi sen misin?

    kırıldık gülmekten.evdeki herkes
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp8700

    Csb gibi duruyor

    Csb ne

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • doğrudur.Bende geçen Henry Ford a email attım.Abi dedim bu nasıl direksiyon kutusu.değiştir değiştir servis bile bıktı.Baktım telefon çaldı açtım Henry .2 hoş beşten sonra ya ahmetçim dedi adresini ver sana direksiyon kutusunu amerikadan yollatayım.Verdim adresi 5 gün sonra kapıyı açtım kargo getirmiş.açtım telefon Henry açtı abi dedim sağolasın kutu geldi.Ahmetçim dedi ne zaman ne lazım olursa bir telefon kadar uzağındayım.Hiç servisle falan uğraşma bana bir telefon kralını yollatırım gözüm.Tamam abi dedim.Bundan beridir forddan başka araç almam.Tüm sülalemede ford aldırdım rahatım.bir durum oldumu direk Henry abiye ulaşıyorum sağolsun elini taşın altına kor.

    Not:Kusura bakmayın hocam dayanamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spirited

    doğrudur.Bende geçen Henry Ford a email attım.Abi dedim bu nasıl direksiyon kutusu.değiştir değiştir servis bile bıktı.Baktım telefon çaldı açtım Henry .2 hoş beşten sonra ya ahmetçim dedi adresini ver sana direksiyon kutusunu amerikadan yollatayım.Verdim adresi 5 gün sonra kapıyı açtım kargo getirmiş.açtım telefon Henry açtı abi dedim sağolasın kutu geldi.Ahmetçim dedi ne zaman ne lazım olursa bir telefon kadar uzağındayım.Hiç servisle falan uğraşma bana bir telefon kralını yollatırım gözüm.Tamam abi dedim.Bundan beridir forddan başka araç almam.Tüm sülalemede ford aldırdım rahatım.bir durum oldumu direk Henry abiye ulaşıyorum sağolsun elini taşın altına kor.

    Not:Kusura bakmayın hocam dayanamadım.

    sıradaki arkadaş tesla derse şaşırmam




  • Otomotiv sektörü ve böylesine alışık olmadığımız bir ilgi. Gerçekten şaşırtıcı bir durum.
  • buralarda bi laf vardır joe,,,,, no ss no güven...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BOLDVIPER -- 14 Ekim 2015; 0:23:52 >
  • gecen gün vw ceosuyla oturuyoruz dediki yahu şu emisyonalri bir turlu dusuremiyoruz gucu dusurmemiz lazim dedi.hop dedim zaten aracalriniz gucsuz kimse almaz dedim .dogru diyosun napsak acaba dedi elini ayagini opeyim didibi el at .dedim gel sen benle sanayide bi chip yazilim attiririz ondan sonra mis gibi olur.aldi yazilimi denedik passatta mis.dedim servise giderken sifirlatta git mutlaka danke danke dedi gitti.

    gecende istifa etmiş dedim ben ona sifirlat diye dinlememis herhal.

    hyundai e geccem falan diyodu zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi INTRUDERTR -- 14 Ekim 2015; 0:26:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spirited

    doğrudur.Bende geçen Henry Ford a email attım.Abi dedim bu nasıl direksiyon kutusu.değiştir değiştir servis bile bıktı.Baktım telefon çaldı açtım Henry .2 hoş beşten sonra ya ahmetçim dedi adresini ver sana direksiyon kutusunu amerikadan yollatayım.Verdim adresi 5 gün sonra kapıyı açtım kargo getirmiş.açtım telefon Henry açtı abi dedim sağolasın kutu geldi.Ahmetçim dedi ne zaman ne lazım olursa bir telefon kadar uzağındayım.Hiç servisle falan uğraşma bana bir telefon kralını yollatırım gözüm.Tamam abi dedim.Bundan beridir forddan başka araç almam.Tüm sülalemede ford aldırdım rahatım.bir durum oldumu direk Henry abiye ulaşıyorum sağolsun elini taşın altına kor.

    Not:Kusura bakmayın hocam dayanamadım.

    Yalan soyluyor beyler. Ford'un yol tutusu mukemmel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • CSB
  • CSB midir değil midir bilmem ama Ssangyong Korando Sports kullanıcısı olarak arkadaşa katılıyorum biraz. Servisi de distribitörü de bence gayet ilgili çalışıyorlar. Zamanında periyodik bakımlarımızı kampanya ile 1 kuruş almadan yaptılar, daha ne olsun yahu.
  • Sizin yaptığınız doğru değil. Karşıdaki adam iyi niyetliymiş sizi ciddiye almış ilgilenmiş. Ben olsam servisin numarasını verir kapatırdım.

    Ne alaka ya? Bir araç satın alınca marka sizin mi oldu? Servisi arardınız onlar çözmezse bir üstüne başvururdunuz. Bu böyledir. Hiyerarşi diye bir şey var. Adamlar her iş için boşuna mı ayrı birim oluşturuyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batarya zayıf -- 14 Ekim 2015; 7:41:50 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.