Şimdi Ara

SsanYong Korando Sports ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
152
Cevap
0
Favori
10.898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhabalar

    Hem ticarette hemde kullanmak üzere hemde hafta sonları v.s ailece kullanmak üzere bir araba almayı planlıyoruz.

    ssangyong korando sports oldukca cezbetti bizi....
    cevremizde oldukca SSanyong sahibi var. gerek acyton sports gerek kryon jeep kullanıcısı var ve hepsi araclarından oldukca memnun...

    SsangYong kullananlar, herhangi bir sorun yaşayanlar bilgilerini paylaşırsa seviniriz.

    ve hicbir yerde korando sports kullanan görmedik forumda kullanıcısı varsa ve paylaşımlarda bulunursa seviniriz.

    Ben birkac video ve resim paylaşayım

     SsanYong Korando Sports ?

     SsanYong Korando Sports ?

     SsanYong Korando Sports ?

     SsanYong Korando Sports ?

     SsanYong Korando Sports ?

     SsanYong Korando Sports ?

     SsanYong Korando Sports ?

     SsanYong Korando Sports ?



    Test eden kişi aracı kullanırken sanki arabanın sesi kayıt edilmiyormuş gibi anlaşılıyor ama test eden kişi konuşurken aynı zamanda arabanın seside geliyor kayda velhasıl araba ses geçirmiyor içeri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadirekinci -- 5 Mayıs 2012; 15:32:09 >







  • Ek olarak aracın fiyatı 40,000 lira
  • 2010 mayıs ayında sıfır 4x2 manuel olanını almıştım.
    -Binek araçlara yakın yol konforu vardır
    -iç mekana giren ses 120den sonra c sınıfındaki araclardan azdır.
    -arka diz mesafesi bora kadardır.
    -plastik kalitesi 2000-2004arası üretilen c sınıfı araclar kadardı suanki araca daha binmedim.
    -motorun sürekli devirli gitmeyi isteyen bir yapısı var-ne kadar rampa olsun fark etmez 5.viteste cıkar-
    170km hıza kadar cok rahat cıkar,ön camın yapısından dolayı hızı hissetmezsiniz.
    -4x2nin yıllık vergisi 1200 tl civarıdır.
    -yıllık muayenesi vardır,bölünmüs yollarda hız sınırı 93km'dir.
    -devasa bagajına ragmen fazla yüke gelmez.
    -arkada beş noktadan baglantılı süspansiyon sayesinde sınıfındaki en iyi yol
    tutuşa sahiptir.
    -kışın buzlu zeminde 4x2'lerde gaza ani basarsanız veya gazdan ani ayagınızı cekerseniz araç 8 çiziyor
    (denemeyin bence)
    -şehir dışı 7,5lt,şehirdışı 10-11lt civarı tüketimim vardı.
    -2010'da 36,300 e aldıgım aracı 2012De 29000bine galeriye sattım.
    -Kışın -40ları gören bir memlekette iseniz yakıt deposunu ve mazot filtresini izocamla kapattırın
    (satma sebebim)

    artısı eksisi ile aklıma gelenler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    2010 mayıs ayında sıfır 4x2 manuel olanını almıştım.
    -Binek araçlara yakın yol konforu vardır
    -iç mekana giren ses 120den sonra c sınıfındaki araclardan azdır.
    -arka diz mesafesi bora kadardır.
    -plastik kalitesi 2000-2004arası üretilen c sınıfı araclar kadardı suanki araca daha binmedim.
    -motorun sürekli devirli gitmeyi isteyen bir yapısı var-ne kadar rampa olsun fark etmez 5.viteste cıkar-
    170km hıza kadar cok rahat cıkar,ön camın yapısından dolayı hızı hissetmezsiniz.
    -4x2nin yıllık vergisi 1200 tl civarıdır.
    -yıllık muayenesi vardır,bölünmüs yollarda hız sınırı 93km'dir.
    -devasa bagajına ragmen fazla yüke gelmez.
    -arkada beş noktadan baglantılı süspansiyon sayesinde sınıfındaki en iyi yol
    tutuşa sahiptir.
    -kışın buzlu zeminde 4x2'lerde gaza ani basarsanız veya gazdan ani ayagınızı cekerseniz araç 8 çiziyor
    (denemeyin bence)
    -şehir dışı 7,5lt,şehirdışı 10-11lt civarı tüketimim vardı.
    -2010'da 36,300 e aldıgım aracı 2012De 29000bine galeriye sattım.
    -Kışın -40ları gören bir memlekette iseniz yakıt deposunu ve mazot filtresini izocamla kapattırın
    (satma sebebim)

    artısı eksisi ile aklıma gelenler

    devasa bağajına rağmen fazla yüke gelmez derken

    yani başka hangi arac kadar yük alır

    mesela bir l200ün taşıdığı yük kadar taşıyabilir mi?




  • l200 kadar imkanı yok yük almaz hocam.
    yol tutusu arttırmak için arkada birden fazla amarsitör vardır l200 ve diğerleri
    makaslı oldugundan yüke daha dayanıklıdır.Arazide l200ün daha başarılı
    olmasının sebebi de budur.
    Birbaşka deyişle ssangyongun Asvaltta binek araç konforu hissettirmesinin sebebi
    arkada süspansiyon sistemidir.
    700 kilo istiap haddi var diye hatılıyorum ama katoluguna tekrar bakmak lazım.

    Bikaç ilave ile arazide de güzel işler başarıyor kullanan arkadaşlar.
  • Ben bu arabadan bolca görmek istiyorum yollarda. Ben de hayran oldum arabaya. Bayiye gidip inceledim kalite yeterli bence.

    Birazdan Fatih nickli arkadas gelir ve gerekli açıklamayı yapar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    Ben bu arabadan bolca görmek istiyorum yollarda. Ben de hayran oldum arabaya. Bayiye gidip inceledim kalite yeterli bence.

    Birazdan Fatih nickli arkadas gelir ve gerekli açıklamayı yapar.



    geç bile kaldı..

    Aklıma nedense Epica nickli arkadaş geldi




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SsangYong Korando
    4 yıl önce açıldı
    SsangYong Rexton
    17 yıl önce açıldı
    YENİ RENAULT GRAND KOLEOS
    6 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    Ben bu arabadan bolca görmek istiyorum yollarda. Ben de hayran oldum arabaya. Bayiye gidip inceledim kalite yeterli bence.

    Birazdan Fatih nickli arkadas gelir ve gerekli açıklamayı yapar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    l200 kadar imkanı yok yük almaz hocam.
    yol tutusu arttırmak için arkada birden fazla amarsitör vardır l200 ve diğerleri
    makaslı oldugundan yüke daha dayanıklıdır.Arazide l200ün daha başarılı
    olmasının sebebi de budur.
    Birbaşka deyişle ssangyongun Asvaltta binek araç konforu hissettirmesinin sebebi
    arkada süspansiyon sistemidir.
    700 kilo istiap haddi var diye hatılıyorum ama katoluguna tekrar bakmak lazım.

    Bikaç ilave ile arazide de güzel işler başarıyor kullanan arkadaşlar.



    ilave derken?
  • Profilden ve arkadan hala çok çirkin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    l200 kadar imkanı yok yük almaz hocam.
    yol tutusu arttırmak için arkada birden fazla amarsitör vardır l200 ve diğerleri
    makaslı oldugundan yüke daha dayanıklıdır.Arazide l200ün daha başarılı
    olmasının sebebi de budur.
    Birbaşka deyişle ssangyongun Asvaltta binek araç konforu hissettirmesinin sebebi
    arkada süspansiyon sistemidir.
    700 kilo istiap haddi var diye hatılıyorum ama katoluguna tekrar bakmak lazım.

    Bikaç ilave ile arazide de güzel işler başarıyor kullanan arkadaşlar.



    ilave derken?

    -getlerle aracı yükseltiyorlar bir ara yetkili servislerde yaparız diyorlardı.
    -tuzladaki servis lsd kilit takıyor diye duydum.
    -ön tarafa vinç ve güzel bir at lastik taştamam işte alsana off road aracı




  • benim de beğendiğim bir araç ama tek hava yastıklı (sürücü) olduğu için forumda eleştirenler çok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    Profilden ve arkadan hala çok çirkin.

    zevkler ve renkler tartışılmaz ancak bu aracın tasarımı bana göre cok güzel harika olmuş eskisine baktğımda actyon sportsu almak gelmiyor ama bu arac her cepheden harika olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    Profilden ve arkadan hala çok çirkin.

    çirkin araç yoktur az votka vardır

    bu eskisinin yanında bizim oraların tabiri ''yunmuş yıkanmış''
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    benim de beğendiğim bir araç ama tek hava yastıklı (sürücü) olduğu için forumda eleştirenler çok.

    maalesef sadece hava yastığı değil bircok özellik suanki donanımlarda yok. ki şahsuvaroğlu bundan cok kaybediyor herkes yüksek donanımlı korando sports bekliyor bakalım ne olacak suanki donanımı bende almam zaten

    bazı arkadaşlar actyon sportsu bitirmek için donanım getirilmediğini söylediler bakalım zaten fazla stok oldugunu sanmıyorum kısa zamanda getirirler daha iyi donanımlı aracları....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    benim de beğendiğim bir araç ama tek hava yastıklı (sürücü) olduğu için forumda eleştirenler çok.

    maalesef sadece hava yastığı değil bircok özellik suanki donanımlarda yok. ki şahsuvaroğlu bundan cok kaybediyor herkes yüksek donanımlı korando sports bekliyor bakalım ne olacak suanki donanımı bende almam zaten

    bazı arkadaşlar actyon sportsu bitirmek için donanım getirilmediğini söylediler bakalım zaten fazla stok oldugunu sanmıyorum kısa zamanda getirirler daha iyi donanımlı aracları....

    inşallah bakacağız artık :)




  • ikinci eline gelirsek mesela su aracın ikinci eli gercekten cok iyi bir rakam....

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-ssangyong-sifir-degil-ama-sifirdan-farksiz-67335983/detay
  • bu tarz kamyonetleri sevsem de büyük şehirlerde sıkıntı bir de güvenlık açısından çok kötü
    bu sınıfda ford ranger dan başkasını düşünmezdim 5 yıldız almıstı euro ncap dan .
  • Bence çok iyi bir seçim.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.