Şimdi Ara

Stalkerlar fazla mı güçlü?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.335
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Oyunu çıktığı gün aldım ve o günden beri multide zerg olarak oynuyorum,oyunda genel olarak denge iyi kurulmuş diyebilirim yalnız protossların stalkerları cidden biraz abartı olmuş gibi.Başta movement speed leri oldukça yüksek ve buna ek olarak blinkleri var,yani yenileceğini anladığı anda çok rahat kaçırabiliyor stalkerları oyuncu.İkinci olarak hem yer hemde hava ünitelerine saldırabiliyor olması ve bunların attack speed ve damage i cidden çok fazla,yani benim görüşüm ciddi ciddi protoss oyuncusu sadece stalker basarak oyun kazanabilir yönünde ki böyle yapanları çok gördüm,sadece stalker basıyor ve bu ünitelerin gereğinden fazla güçlü olması sebebiyle oyunu rahat kazanıyolar.Zerglinglere bile kite yapabiliyor stalkerlar hızı sayesinde,blink ile fazla damage almış stalkerları hemen geriye çekiyor falan,sizce de bu üniteler biraz abartı olmamış mı?

    birde şöyle bi gözlemim oldu zerg ile oynarken ne roach ne hydralisk ne de mutalisk 1 e 1 de stalkerı alamıyor,yani karşıda 10 tane stalker varsa bizim bunları yenmek için en az 20 roach,hydralisk veya mutalisk e ihtiyacımız var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sargeist -- 1 Ağustos 2010; 14:24:05 >







  • Nabza göre şerbet vericeksin o halde :) Bodoslama dalmak yerine taktiksel olarak dalmalısın. Mesela haritanın her yerinde toprağa zergling gizleyip (onları radar olarak kullanmak) sana gelmek üzereyken adamın baze' ine mutalisklerle dalabilirsin. Ya da baneling gizleyip üstünden geçerlerken patlatabilirsin. Tek bir birim çıktıkları için genelde böyleleri çok rahat yenilebilir. Tabi oyun başında devamlı adamın baze ini kontrol etmek lazım nasıl bir gelişim sağlıyor diye. Özellikle hızlı koşan zerglinglerle. Roachlarla yer altından da gidebilirsin. 2 vuruş yapıp tekrar sokarsın falan filan. Oyun gayet dengeli bence. Yayılmacı bir zerg olursanda kolay kolay yenilmezsin. O senin tek bir baze ini yıkarken 2 baze inden çıkardığın mutalisklerle adamın baze ini ondan çok daha önce yıkarsın emin ol. Yani bunlar şimdilik benim aklıma gelenler. Başkalarının da önerileri olur heralde.
  • Roach da Hydra da Stalker'dan ucuz üniteler. 1e1'de alamamaları normal. Stalkerlardaki blink karşılığı Zerg'de burrow var. Mutalisk daha pahalı ama zaten 1e1 için ünite değiller. Kalabalık olduklarında kalabalık ordulara karşı kullanışlılar.
  • bence oyundaki en güçlü birim protosslardaki etrafı mavi çemberli yaratık...hem hava hemde yere çok kuvvetli vuruş yapıyor... 3-5 tane yanyana gezdirirseniz fena güçlü üstelik 350 de zırhı var :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GTXgamer

    bence oyundaki en güçlü birim protosslardaki etrafı mavi çemberli yaratık...hem hava hemde yere çok kuvvetli vuruş yapıyor... 3-5 tane yanyana gezdirirseniz fena güçlü üstelik 350 de zırhı var :)


    Bence hava ünitesi olarak carrier'in işlevi çok iyi.

    Hem etrafına havadayken bastığı Interceptor'lar da çok hızlı ve iyi koruma sağlıyorlar.

    Yanlarınada void ray bastın mı fazlasıyla sağlam oluyorlar.

    Sonuçta 2 gemide hava ve yer saldırısı yapabiliyor.

    Hatta yerden de stalker ve zealot gönderirsen olay tamamdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoodooRush

    Roach da Hydra da Stalker'dan ucuz üniteler. 1e1'de alamamaları normal. Stalkerlardaki blink karşılığı Zerg'de burrow var. Mutalisk daha pahalı ama zaten 1e1 için ünite değiller. Kalabalık olduklarında kalabalık ordulara karşı kullanışlılar.

    açıkcası 1 e 1 de zerg ve protoss kapışırken zerg ın burrow unun tamamen kullanışsız olduğunu düşünüyorum,1 tane observer tüm yere gömülmüş üniteleri görmeye yetiyor,ama blink hala blink.
  • Starcraft 2'de en çok merak ettiğim birlik, ilk oyundaki favori silahım olan Terran Battle Cruiser'dı. Terran'ların bu birliği ile Zerg'lerin saldırı taktiklerini birleştirince oyunda yenilmez bir armadanız olabiliyor. Senaryo görevlerinde düşman bölgesine aynı anda en fazla 18 TBC gönderebildim ve Zerg'lerin haritanın her yerinden geldiği en zorlu görevlerde bile sıkıntı çekmeden etrafı temizleyebiliyorsunuz. Ancak filoyu elle kullanmakta fayda var zira kendi başına bırakırsanız her gemi kendi kafasına göre bir birliğie saldırıyor, oysa tüm düşman birliklerine tek tek topluca ateş açtığınız zaman etkisi inanılmaz oluyor. Yamato Cannon da sağolsun düşmanın en güçlü ve özel birliği veya binası bile karşınızda 5-6 saniyeden fazla dayanamıyor. İlk oyundaki TBC'yi kırpmamalarına, aksine daha da güçlendirmiş olduklarına (bkz. Defensive Matrix) çok sevindim ancak filoyu oluşturana kadar sağlam bir savunma yapılması da şart.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sargeist


    quote:

    Orijinalden alıntı: VoodooRush

    Roach da Hydra da Stalker'dan ucuz üniteler. 1e1'de alamamaları normal. Stalkerlardaki blink karşılığı Zerg'de burrow var. Mutalisk daha pahalı ama zaten 1e1 için ünite değiller. Kalabalık olduklarında kalabalık ordulara karşı kullanışlılar.

    açıkcası 1 e 1 de zerg ve protoss kapışırken zerg ın burrow unun tamamen kullanışsız olduğunu düşünüyorum,1 tane observer tüm yere gömülmüş üniteleri görmeye yetiyor,ama blink hala blink.

    Fungal Growth diyorum sana bu durumda :)
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sargeist


    quote:

    Orijinalden alıntı: VoodooRush

    Roach da Hydra da Stalker'dan ucuz üniteler. 1e1'de alamamaları normal. Stalkerlardaki blink karşılığı Zerg'de burrow var. Mutalisk daha pahalı ama zaten 1e1 için ünite değiller. Kalabalık olduklarında kalabalık ordulara karşı kullanışlılar.

    açıkcası 1 e 1 de zerg ve protoss kapışırken zerg ın burrow unun tamamen kullanışsız olduğunu düşünüyorum,1 tane observer tüm yere gömülmüş üniteleri görmeye yetiyor,ama blink hala blink.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GTXgamer

    bence oyundaki en güçlü birim protosslardaki etrafı mavi çemberli yaratık...hem hava hemde yere çok kuvvetli vuruş yapıyor... 3-5 tane yanyana gezdirirseniz fena güçlü üstelik 350 de zırhı var :)


    Archon diyorsun sanırım. Bir Ghost'un Emp'si ile bitiyor işi, 10 life'ı var arkadaşın :)
  • stalkerın ilacı marauder
  • @voodoorush

    evet archon...doğru kalkan etkisi olmayınca 10 can pek dayanmıyor
  • minarel ve gas cok istiyor ama birazcık iyi olması normal.

    Onu indirecek olanda maruder . (ya arkadaşlar o maruder nasıl konuşuyor öyle kesin icinde zenci bir asker var)
  • zerg oynuyorsan zaten sürekli queenle oraya buraya o yerdeki zımbırtıyı yaymak zorundasın yoksa adam Hydralisklerini şopara çevirebilir. Zerg en hızlı hareket isteyen ve sürekli olarak birşeyler yaptığın ırktır oyunda. Bekleme zamanın yok. Expand al, Queenleo yerdeki şeyi yay, kurtçuk bas, birim bas onu yap bunu yap, git expandlere overlordlarla balçık fırlat hede hödö :D

    Hydraların önüne roach koy, burrow upgrade ini yap. Roacklar yerdeyken ilerleyebiliyolar. Hydraların önüne etten bir duvar örsünler, zergling veya banelingle önden curcuna yarat, arkada Hydraliskler işi bitirsin. İyi micro management şart.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sargeist

    Başta movement speed leri oldukça yüksek ve buna ek olarak blinkleri var,yani yenileceğini anladığı anda çok rahat kaçırabiliyor stalkerları oyuncu.İkinci olarak hem yer hemde hava ünitelerine saldırabiliyor olması ve bunların attack speed ve damage i cidden çok fazla,yani benim görüşüm ciddi ciddi protoss oyuncusu sadece stalker basarak oyun kazanabilir yönünde ki böyle yapanları çok gördüm,sadece stalker basıyor ve bu ünitelerin gereğinden fazla güçlü olması sebebiyle oyunu rahat kazanıyolar.

    Zerglinglere bile kite yapabiliyor stalkerlar hızı sayesinde,blink ile fazla damage almış stalkerları hemen geriye çekiyor falan,sizce de bu üniteler biraz abartı olmamış mı?


    Zerglinglere karşı nasıl kite yapıyor? Hele Speedlinglere karşı? yemez! yukarı aşşa Blinkler, ama doğru yerde yakalarsan Aynı parayla yaptığın Speedling ve Stalker savaşında Speedlinglerin yarısı artar (gaza da para vermezsin)(+zerglingler tier 1 unite, meele damage ye upgrade de yaptınmı koşan speedlingleri uzaktan görünce orduyu kontrol etmeyi bırakır, gatewaylerinde zealot çıkartmaya başlar ! )




  • stalkerla oyun bıtıren hemen hemen hıc bır oyunda (veya replayde) karsılasmadım. 1v1 oynuyosan marine + hellion rush dene. detaylı bılgıyı ınternetten bulabılırsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ElektronicWolf

    minarel ve gas cok istiyor ama birazcık iyi olması normal.

    Onu indirecek olanda maruder . (ya arkadaşlar o maruder nasıl konuşuyor öyle kesin icinde zenci bir asker var)

    Kaboom baby
  • Maruder forever
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.