Şimdi Ara

Start&stop sistemi dsg ömrünü artırır mı ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
3.102
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • o deel de powershift şanzımanı p ye almadan bagajın açılmayacağını bugün avm güvenliği öğretti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orcnd kullanıcısına yanıt
    Servis söylediği gereksiz yere Vitesi boşa (N) almamak gerekiyor. Onun yerine Auto Hold aktif bir şekilde araç kullanmak lazım. Araç için daha sağlıklı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    "Önemli olan gereksiz yere kavrama yaptırmamak"

    yazmışsınız.

    İyi de Kardeşim ben tüketiciyim. Bunu düşünecek olan ben değilim "Mühendisler"dir.
    Ben aracı evden çıkıp D'ye alırım vardığım da P'ye alır çıkarım.

    Bitti. Bu kadar.

    Yok manuel kullan. Yok ışıklarda N'ye al. Yok trafikten kaçın. Yok frene tam bas vs vs

    Bu ne ya ? Şaka mı bu ? Mühendisliğin temel kuralı nedir ? Oluşabilecek en kötü senaryoyu hesaplamaktır yani burda en yoğun kullanımı hesaplamaktır.

    O zaman üretmeyeceksin kardeşim. ya da üzerine ibare koyacaksın trafiğe girmek bu şanzımanda önerilmemektedir diye.

    Alıntıları Göster
    tamam düşünmüşler işte, araçta bulunan auto hold sizin yerinize bunu sağlıyor. üstüne siz de dinleniyorsunuz, dururken frene bile basmıyorsunuz.




  • Kalsiyum 17 kullanıcısına yanıt
    Hocam teşekkürler bilgiler için,

    Bende yılların manuelcisi fakat artık yeni bir dsg kullanıcısı olarak bir şeyi merak etmekteyim ama istediğim yanıtı bulamadım. Aracımda auto hold ve start&stop var. durunca auto hold şanzumana negatif bir etki yapıyormu diye arıyordum ve sizin yanıtınız beklediğim cevabı verdi. Yani dediğinize göre frene basınca auto hold aktif olunca devirin 1000'in altına inmesi, rölanti devrine (600-800) gelmesi gerek değil mi?

    Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KALJOJO

    Hocam teşekkürler bilgiler için,

    Bende yılların manuelcisi fakat artık yeni bir dsg kullanıcısı olarak bir şeyi merak etmekteyim ama istediğim yanıtı bulamadım. Aracımda auto hold ve start&stop var. durunca auto hold şanzumana negatif bir etki yapıyormu diye arıyordum ve sizin yanıtınız beklediğim cevabı verdi. Yani dediğinize göre frene basınca auto hold aktif olunca devirin 1000'in altına inmesi, rölanti devrine (600-800) gelmesi gerek değil mi?

    Teşekkürler
    eğer "autohold" var ise ve devreye girdiyse evet, devir nerede olması gerekiyorsa oraya iniyor. yarı kavrama durumunda kalmaz, plaklaları / kavramayı aşındırmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kalsiyum 17

    eğer "autohold" var ise ve devreye girdiyse evet, devir nerede olması gerekiyorsa oraya iniyor. yarı kavrama durumunda kalmaz, plaklaları / kavramayı aşındırmaz.

    Alıntıları Göster
    hocam çok sağolun, aracı 0 aldım. fakat tam olarak çözemediğim bir durum yaşıyorum. nette baktığımda bu konuda hiç bir şey yok maalesef. şöyleki:
    klima ve Auto hold açıkken durunca ve frenden ayağı çekince Devir saati 1000de kalıyor. Fakat klima kapalıyken ve Auto hold açıkken 800lere iniyor. klima açıkken de klima kapalı hali gibi devrin rölanti devirlerine yani 800lere inmesi gerekmiyor mu? 1000 devirde kalması kavrama ayrılmıyor, kendini ileri atmaya çalışıyor mu demek? 
    Yok klima açık diye 1000 devirde kalıyor fakat kavrama ayrılıyor, yarı kavrama durumunda kalmıyor yani şanzımana zarar yoksa önemli değil ama rölanti devri 800 civarı değil mi? 1000 devirde kalması çok bana çok doğru gelmedi ki klima kapalıyken 800lere inmesi rölanti devrinin 800ler olduğunu düşündürdü bende. Bu konuda tek bulduğum şey 1.0 tsilarda rölanti devrinin 1000 devir olduğunu yazmışlar ama 1.5 tsi hakkında böyle bir bilgi bulamadım.

    bazı yerlerde frene iyice basmanız gerek demişler ( auto hold olmayan arabalar için) fakat frene iyice basssam dahi klima açıksa gene 1000 devirde kalıyor.

    dediğim gibi kavrama aşınmıyorsa kaç devirde olduğu önemli değil, ki auto hold varken mantıken kavramanın ayrılmasını beklerim ama 1000 devirde kalıyor olması durumunu o kadar borca girip aldığım yeni arabada yaşamak canımı sıktı maalesef.

    çok sağolun.




  • valla ben de jetta var 6 yıl oldu bir sorun yaşamadım, start-stop yok. Kayınpeder de Superb var, onda start-stop var o da 6 yıllık. arada onu kullanıyorum bir fark göremedim şanzıman bakımından.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KALJOJO

    hocam çok sağolun, aracı 0 aldım. fakat tam olarak çözemediğim bir durum yaşıyorum. nette baktığımda bu konuda hiç bir şey yok maalesef. şöyleki:
    klima ve Auto hold açıkken durunca ve frenden ayağı çekince Devir saati 1000de kalıyor. Fakat klima kapalıyken ve Auto hold açıkken 800lere iniyor. klima açıkken de klima kapalı hali gibi devrin rölanti devirlerine yani 800lere inmesi gerekmiyor mu? 1000 devirde kalması kavrama ayrılmıyor, kendini ileri atmaya çalışıyor mu demek? 
    Yok klima açık diye 1000 devirde kalıyor fakat kavrama ayrılıyor, yarı kavrama durumunda kalmıyor yani şanzımana zarar yoksa önemli değil ama rölanti devri 800 civarı değil mi? 1000 devirde kalması çok bana çok doğru gelmedi ki klima kapalıyken 800lere inmesi rölanti devrinin 800ler olduğunu düşündürdü bende. Bu konuda tek bulduğum şey 1.0 tsilarda rölanti devrinin 1000 devir olduğunu yazmışlar ama 1.5 tsi hakkında böyle bir bilgi bulamadım.

    bazı yerlerde frene iyice basmanız gerek demişler ( auto hold olmayan arabalar için) fakat frene iyice basssam dahi klima açıksa gene 1000 devirde kalıyor.

    dediğim gibi kavrama aşınmıyorsa kaç devirde olduğu önemli değil, ki auto hold varken mantıken kavramanın ayrılmasını beklerim ama 1000 devirde kalıyor olması durumunu o kadar borca girip aldığım yeni arabada yaşamak canımı sıktı maalesef.

    çok sağolun.

    Alıntıları Göster
    Klima çalışıyorken, durma halinde motorun daha yüksek devir çevirmesi normali, olması beklenen. Aracın üzerindeki diğer tüm elektronikler gibi (akü dahil) klima da gücünü nihayetinde motordan alıyor. İçten yanmalı tüm araçlar için bu aynı şekilde.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.