Şimdi Ara

STATİON MURAT 124 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
2.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • fiat 124 sw'nin lisanslı üretimidir. 1.5 77 bg motoru vardır, yani burdaki murat 124'lerden farklıdır motoru, şanzımanı vs. şimdi nasıl bilmiyorum ama benim sahibi olduğum yılda (94 yılı, 92 modeldi benimki) parçası çok kolay bulunuyordu. çelik motor dışında pazarda bulgaristan göçmenlerinden de temin edilebiliyordu:
    -içi-dışı murat 124 gibi aynen
    -motorun çekişi çok iyi. en dik yokuşta bile bana mısın demeden kalkar
    -vitesi oyuncak gibi, geçişleri çok hissiz
    -direksiyonu modern direksiyonlardan farklı bir yapıda olduğu için çok kısa sürede boşluk yapar. eğer yaptırmazsan yarım tura kadar çıkar. alıştığım için yarım tur boşlukla dahi kullanabiliyordum. yaptırıyordum, kısa sürede yine boşluk
    -rotil başları çok kolay kırılıyor. ilk seferinde aks kırıldı sanmıştım. çok ucuz bir parça ancak kırıldı mı yolda bırakır.
    -sinyalleri otomatik kapatmıyor (veya aynen samara'da olduğu gibi kronik bozulan bir parçaydı, o kadarını hatırlayamıyorum)
    -kaloriferi samara gibi çok iyi. klasik rus.
    -parça kalitesi malesef düşük

    yalnız bu araca baktım şimdi ve farları yuvarlak. orijinal fiat 124 olabilir bu. ruhsatında yazar zaten ne olduğu. ayrıca kafalık vardı lada sw'de. bunda yok. lada sw dediğimiz araç bu:

    http://www.icrahaberleri.net/hasarli-lada-samara-1500-sw-bordo-91887-km.html

    (ilanda samara denmiş ancak samara değil. rakamlı bir kodu vardı lada XXXX bişeydi).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    fiat 124 sw'nin lisanslı üretimidir. 1.5 77 bg motoru vardır, yani burdaki murat 124'lerden farklıdır motoru, şanzımanı vs. şimdi nasıl bilmiyorum ama benim sahibi olduğum yılda (94 yılı, 92 modeldi benimki) parçası çok kolay bulunuyordu. çelik motor dışında pazarda bulgaristan göçmenlerinden de temin edilebiliyordu:
    -içi-dışı murat 124 gibi aynen
    -motorun çekişi çok iyi. en dik yokuşta bile bana mısın demeden kalkar
    -vitesi oyuncak gibi, geçişleri çok hissiz
    -direksiyonu modern direksiyonlardan farklı bir yapıda olduğu için çok kısa sürede boşluk yapar. eğer yaptırmazsan yarım tura kadar çıkar. alıştığım için yarım tur boşlukla dahi kullanabiliyordum. yaptırıyordum, kısa sürede yine boşluk
    -rotil başları çok kolay kırılıyor. ilk seferinde aks kırıldı sanmıştım. çok ucuz bir parça ancak kırıldı mı yolda bırakır.
    -sinyalleri otomatik kapatmıyor (veya aynen samara'da olduğu gibi kronik bozulan bir parçaydı, o kadarını hatırlayamıyorum)
    -kaloriferi samara gibi çok iyi. klasik rus.
    -parça kalitesi malesef düşük

    yalnız bu araca baktım şimdi ve farları yuvarlak. orijinal fiat 124 olabilir bu. ruhsatında yazar zaten ne olduğu. ayrıca kafalık vardı lada sw'de. bunda yok. lada sw dediğimiz araç bu:

    http://www.icrahaberleri.net/hasarli-lada-samara-1500-sw-bordo-91887-km.html

    (ilanda samara denmiş ancak samara değil. rakamlı bir kodu vardı lada XXXX bişeydi).

    lada 2102 yada 1200 ikisinide googleye yazınca bu araç çıkıyo hocam. tam bir rus keçisi diyosunuz yani :) hocam arabayı incelerken neresine ne şekilde bakmamı önerirsiniz yani kilit noktaları nedir bu aracın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yegenoglu92


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    fiat 124 sw'nin lisanslı üretimidir. 1.5 77 bg motoru vardır, yani burdaki murat 124'lerden farklıdır motoru, şanzımanı vs. şimdi nasıl bilmiyorum ama benim sahibi olduğum yılda (94 yılı, 92 modeldi benimki) parçası çok kolay bulunuyordu. çelik motor dışında pazarda bulgaristan göçmenlerinden de temin edilebiliyordu:
    -içi-dışı murat 124 gibi aynen
    -motorun çekişi çok iyi. en dik yokuşta bile bana mısın demeden kalkar
    -vitesi oyuncak gibi, geçişleri çok hissiz
    -direksiyonu modern direksiyonlardan farklı bir yapıda olduğu için çok kısa sürede boşluk yapar. eğer yaptırmazsan yarım tura kadar çıkar. alıştığım için yarım tur boşlukla dahi kullanabiliyordum. yaptırıyordum, kısa sürede yine boşluk
    -rotil başları çok kolay kırılıyor. ilk seferinde aks kırıldı sanmıştım. çok ucuz bir parça ancak kırıldı mı yolda bırakır.
    -sinyalleri otomatik kapatmıyor (veya aynen samara'da olduğu gibi kronik bozulan bir parçaydı, o kadarını hatırlayamıyorum)
    -kaloriferi samara gibi çok iyi. klasik rus.
    -parça kalitesi malesef düşük

    yalnız bu araca baktım şimdi ve farları yuvarlak. orijinal fiat 124 olabilir bu. ruhsatında yazar zaten ne olduğu. ayrıca kafalık vardı lada sw'de. bunda yok. lada sw dediğimiz araç bu:

    http://www.icrahaberleri.net/hasarli-lada-samara-1500-sw-bordo-91887-km.html

    (ilanda samara denmiş ancak samara değil. rakamlı bir kodu vardı lada XXXX bişeydi).

    lada 2102 yada 1200 ikisinide googleye yazınca bu araç çıkıyo hocam. tam bir rus keçisi diyosunuz yani :) hocam arabayı incelerken neresine ne şekilde bakmamı önerirsiniz yani kilit noktaları nedir bu aracın

    benden alan kaportası çürük mü, motor üflüyor mu ona baktı. pek anlamam doğrusu bu işlerden, birinin vasıtasıyla almıştım.

    benimki 92 modeldi, ilandaki 84 model. tipi o yüzden farklı olabilir. belki motoru da farklıdır. 1.5 motor gayet iyiydi. 121bin lira bence çok fazla 84 model bir araç için.92-94 modelleri ne kadar ki bu aracın?




  • bulgar lada yada BA3 (VAZ)
    çocukluğumda çokça mevcuttu
    köylerde tütün sepetlerini taşıyordu millet
    hayvan gibi araçtır, köye, balığa, dağa, taşa, pikniğe, asfaltı olmayan yollarda sehayat için idealdır.
    fantazi olsun diye alınabilir
    yalnız araç temizmiş
    sitenin önünde 2-3 tane lada var bu yılların modellerinde araçlar çürüdü
    resmen :)

    edit:
    gebzede memmet usta var
    evinin altında tamiranesi var
    ladacı mehmet abi diye bilinir.
    adam 60 yaşında 20 yaşından beri ladanın içinde
    komunizm ve rus ekolinden gelme (bulgaristan göçmeni)
    işin düşerse bağlantı kurmana yardımcı olabilirim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hbasaran82 -- 9 Şubat 2017; 9:25:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hbasaran82

    bulgar lada yada BA3 (VAZ)
    çocukluğumda çokça mevcuttu
    köylerde tütün sepetlerini taşıyordu millet
    hayvan gibi araçtır, köye, balığa, dağa, taşa, pikniğe, asfaltı olmayan yollarda sehayat için idealdır.
    fantazi olsun diye alınabilir
    yalnız araç temizmiş
    sitenin önünde 2-3 tane lada var bu yılların modellerinde araçlar çürüdü
    resmen :)

    edit:
    gebzede memmet usta var
    evinin altında tamiranesi var
    ladacı mehmet abi diye bilinir.
    adam 60 yaşında 20 yaşından beri ladanın içinde
    komunizm ve rus ekolinden gelme (bulgaristan göçmeni)
    işin düşerse bağlantı kurmana yardımcı olabilirim..


    Teşekkürler hocam istanbuldanda bi tane ustasını buldum oda 60 yaşlarında bi bulgar göçmeniymiş :)) zaten fantezi olsun diye düşünüyorum araç gayet orjinal ve temiz duruyo hele bagaj portuyla tadından yenmez tek çekincem şuan arıza verme yolda bırakma durumları ve motorunun diriliği. Malum bu araçlarda motor ömrü günümüz araçlarından farklıdır

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: yegenoglu92


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    fiat 124 sw'nin lisanslı üretimidir. 1.5 77 bg motoru vardır, yani burdaki murat 124'lerden farklıdır motoru, şanzımanı vs. şimdi nasıl bilmiyorum ama benim sahibi olduğum yılda (94 yılı, 92 modeldi benimki) parçası çok kolay bulunuyordu. çelik motor dışında pazarda bulgaristan göçmenlerinden de temin edilebiliyordu:
    -içi-dışı murat 124 gibi aynen
    -motorun çekişi çok iyi. en dik yokuşta bile bana mısın demeden kalkar
    -vitesi oyuncak gibi, geçişleri çok hissiz
    -direksiyonu modern direksiyonlardan farklı bir yapıda olduğu için çok kısa sürede boşluk yapar. eğer yaptırmazsan yarım tura kadar çıkar. alıştığım için yarım tur boşlukla dahi kullanabiliyordum. yaptırıyordum, kısa sürede yine boşluk
    -rotil başları çok kolay kırılıyor. ilk seferinde aks kırıldı sanmıştım. çok ucuz bir parça ancak kırıldı mı yolda bırakır.
    -sinyalleri otomatik kapatmıyor (veya aynen samara'da olduğu gibi kronik bozulan bir parçaydı, o kadarını hatırlayamıyorum)
    -kaloriferi samara gibi çok iyi. klasik rus.
    -parça kalitesi malesef düşük

    yalnız bu araca baktım şimdi ve farları yuvarlak. orijinal fiat 124 olabilir bu. ruhsatında yazar zaten ne olduğu. ayrıca kafalık vardı lada sw'de. bunda yok. lada sw dediğimiz araç bu:

    http://www.icrahaberleri.net/hasarli-lada-samara-1500-sw-bordo-91887-km.html

    (ilanda samara denmiş ancak samara değil. rakamlı bir kodu vardı lada XXXX bişeydi).

    lada 2102 yada 1200 ikisinide googleye yazınca bu araç çıkıyo hocam. tam bir rus keçisi diyosunuz yani :) hocam arabayı incelerken neresine ne şekilde bakmamı önerirsiniz yani kilit noktaları nedir bu aracın

    benden alan kaportası çürük mü, motor üflüyor mu ona baktı. pek anlamam doğrusu bu işlerden, birinin vasıtasıyla almıştım.

    benimki 92 modeldi, ilandaki 84 model. tipi o yüzden farklı olabilir. belki motoru da farklıdır. 1.5 motor gayet iyiydi. 121bin lira bence çok fazla 84 model bir araç için.92-94 modelleri ne kadar ki bu aracın?

    Hocam piyasa şartları öyle bi hale geldiki 84 model araç için 12 bin fiyatı görünce sıcak fırsat diyoruz :) hele bide klasik otomobil kategorisinde olsaydı 12 den daha yükseğe bile konuluyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yegenoglu92


    quote:

    Orijinalden alıntı: hbasaran82

    bulgar lada yada BA3 (VAZ)
    çocukluğumda çokça mevcuttu
    köylerde tütün sepetlerini taşıyordu millet
    hayvan gibi araçtır, köye, balığa, dağa, taşa, pikniğe, asfaltı olmayan yollarda sehayat için idealdır.
    fantazi olsun diye alınabilir
    yalnız araç temizmiş
    sitenin önünde 2-3 tane lada var bu yılların modellerinde araçlar çürüdü
    resmen :)

    edit:
    gebzede memmet usta var
    evinin altında tamiranesi var
    ladacı mehmet abi diye bilinir.
    adam 60 yaşında 20 yaşından beri ladanın içinde
    komunizm ve rus ekolinden gelme (bulgaristan göçmeni)
    işin düşerse bağlantı kurmana yardımcı olabilirim..


    Teşekkürler hocam istanbuldanda bi tane ustasını buldum oda 60 yaşlarında bi bulgar göçmeniymiş :)) zaten fantezi olsun diye düşünüyorum araç gayet orjinal ve temiz duruyo hele bagaj portuyla tadından yenmez tek çekincem şuan arıza verme yolda bırakma durumları ve motorunun diriliği. Malum bu araçlarda motor ömrü günümüz araçlarından farklıdır

    muhacir ladacı bulduysan motorun önünden girer arkasından çıkar merak etme
    bu tipte araçlar alıcam diyorsan hepsinin motoru supheli olur
    al gitsin çıksın aradan :)

    ah ulan 2000 lı yılların basında honda kendi fabrikla çalışanlarına eskiyi getir yeniyi % bilmemkaç indirimli al kampayasından ne kazık atmışti bizim muhacirlar hondaya :) o zamanlar 1 bucuk 2 milyara satılamayan arabalar 4 5 ten yükseye gitti hondaya
    resmen evrim atladılar ladaları sayesinde :))




  • Araba çok güzelmiş ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yegenoglu92


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: yegenoglu92


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    fiat 124 sw'nin lisanslı üretimidir. 1.5 77 bg motoru vardır, yani burdaki murat 124'lerden farklıdır motoru, şanzımanı vs. şimdi nasıl bilmiyorum ama benim sahibi olduğum yılda (94 yılı, 92 modeldi benimki) parçası çok kolay bulunuyordu. çelik motor dışında pazarda bulgaristan göçmenlerinden de temin edilebiliyordu:
    -içi-dışı murat 124 gibi aynen
    -motorun çekişi çok iyi. en dik yokuşta bile bana mısın demeden kalkar
    -vitesi oyuncak gibi, geçişleri çok hissiz
    -direksiyonu modern direksiyonlardan farklı bir yapıda olduğu için çok kısa sürede boşluk yapar. eğer yaptırmazsan yarım tura kadar çıkar. alıştığım için yarım tur boşlukla dahi kullanabiliyordum. yaptırıyordum, kısa sürede yine boşluk
    -rotil başları çok kolay kırılıyor. ilk seferinde aks kırıldı sanmıştım. çok ucuz bir parça ancak kırıldı mı yolda bırakır.
    -sinyalleri otomatik kapatmıyor (veya aynen samara'da olduğu gibi kronik bozulan bir parçaydı, o kadarını hatırlayamıyorum)
    -kaloriferi samara gibi çok iyi. klasik rus.
    -parça kalitesi malesef düşük

    yalnız bu araca baktım şimdi ve farları yuvarlak. orijinal fiat 124 olabilir bu. ruhsatında yazar zaten ne olduğu. ayrıca kafalık vardı lada sw'de. bunda yok. lada sw dediğimiz araç bu:

    http://www.icrahaberleri.net/hasarli-lada-samara-1500-sw-bordo-91887-km.html

    (ilanda samara denmiş ancak samara değil. rakamlı bir kodu vardı lada XXXX bişeydi).

    lada 2102 yada 1200 ikisinide googleye yazınca bu araç çıkıyo hocam. tam bir rus keçisi diyosunuz yani :) hocam arabayı incelerken neresine ne şekilde bakmamı önerirsiniz yani kilit noktaları nedir bu aracın

    benden alan kaportası çürük mü, motor üflüyor mu ona baktı. pek anlamam doğrusu bu işlerden, birinin vasıtasıyla almıştım.

    benimki 92 modeldi, ilandaki 84 model. tipi o yüzden farklı olabilir. belki motoru da farklıdır. 1.5 motor gayet iyiydi. 121bin lira bence çok fazla 84 model bir araç için.92-94 modelleri ne kadar ki bu aracın?

    Hocam piyasa şartları öyle bi hale geldiki 84 model araç için 12 bin fiyatı görünce sıcak fırsat diyoruz :) hele bide klasik otomobil kategorisinde olsaydı 12 den daha yükseğe bile konuluyor

    iyi de ben daha 1 yıl önce 2005 model full stilo'yu 19'a güç bela sattım. bu rakamları koyuyorlar ama satabildiklerini sanmam.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.