Merhaba arkadaşlar, 10 Şubat 2017 tarihinde Steam üzerinden Brawlhalla isimli bir oyunun DLC'si olan Collector's Pack'i almayı denedim. Fiyat 149.00 TL idi ve benim banka kartı ile satın alım işlemim başarısız oldu. Yani DLC hesabıma gelmedi, neyse diyip geçtim. Bir gün hesap hareketlerimi incelerken farkettim ki 149.00 TL hesabımdan çekilmiş. Ben de ilk olarak Steam Support'a bir ticket yollayarak durumu belirttim onlar da bana bu işlemle ilgili ellerine para geçmediğini paranın yüksek ihtimalle banka tarafından beklemeye alınmış olabileceğini söylediler. Bunun üzerine banka ile görüştüm ve banka bana bu paranın Steam tarafından kabul edildiğini ve herhangi bir şekilde bana geri dönüşü olamayacağını söyledi ve paranın hesabımdan kesildiğine dair makbuzu mail olarak gönderdi. Makbuzla birlikte durumu Steam'e izah ettim ve bana tekrar aynı cevabı verdiler kesinlikle para onların eline geçmediği için yapabilecekleri bir şey olmadığını söylediler. Ben bu durumda tüketici olarak mağdur duruma düştüm, bankaya bir itiraz formu doldurup yolladım fakat yine geri dönüş yapılmadı. Ne yapacağımı bilmiyorum 149.00 TL param buhar olup uçtu resmen. Tavsiyelerinizi alabilir miyim?
bu durum ülkemizde bulunan bankaların muhasebeleştirme sisteminden kaynaklanıyor genel olarak. ödeme yaptığınız kart bankamatik miydi?