Şimdi Ara

Şu piyasada f/p oranı yüksek araba

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
46
Cevap
0
Favori
6.197
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2. Elden alabileceğimiz f/p oranı yüksek araba var mı



  • Abi hepsi boş bunların. 2 gün önce 1.4 t-jet linea aldım. Uzun yol deneyimim de oldu, şehir içi de oldu. Full paket olması bir yana, 120hplik 1.4 turbo benzin motora sahip bir araç. Piyasadaki bir çok dizeli, atmosferik benzinliyi silip süpürür. Fiyat ortalaması da benzer motora sahip araçlara nazaran (1.4 tsi araçlar gibi) daha makul. Parçaları da standart linea işte, her yerde mevcut bulunan parçalar. Motor ise 1.4 fire (atmosferik) motorun japon "IHI" markalı turbosu ile güçlendirilmiş versiyonu. Turbosu küçük ve sorunsuz bir turbo. Lpg ile uyumu da sorunsuz.
    Piyasada pek kıymeti bilinmemiş bir motor olması sebebiyle etraftan ciddi tepkiler alacaksınız. Ama inanın buna değer. Düzgün, bakımlı bir turbo benzin; hem dizelden, hem atmosferik benzinden daha çok keyif verecektir.


    Bazı gözlemlerimi aktarayım:

    Erzurum-Köprüköy arasında 150-160 gibi hızlarda kullandım. 5. Vites ve 2500 devirde iken 120yi görüyoruz. 3000 devirde ise ibre 140lara gelmiş oluyor. O hızlarda giderken ortalama tüketim 7.0 idi fakat sonradan kötü yollara gelip de devirsiz kullanım başlayınca 8.4e kadar çıktı ama daha da yukarı çıkmadı. Yolculuk bitiminde ortalama hızım 75km/h, sürüş süresi 3 saat 9 dakika, toplam mesafe 238km idi. Ortalama tüketim de 8.4lt. (Lpg'yi 3.5dan aldım. Bu da yaklaşık km başına 30krş falan yapıyor.)
    Not: Yol boyunca otomatik klima 18℃'ye ayarlıydı.
    100-110km/h'ye kadar virajlarda çok aşırı sorun yaşanmıyor. Ama sonrası ciddi anlamda sıkıntı arz ediyor. Araçta esp yoksa anında taklacısın.
    0-100 denemesi yapmadım. Ama zaten bu her araç için farklı değer verecektir. Fakat 80-150 arasını 5.5 saniyede kapattı. Turbo burada çok önemli faktör. Devrini yakaladığı anda yapıştırıyor, hiç affetmiyor.
    Kısaca; sakin kullanımda ekonomisi iyi, performans istediğinde ise sonuna kadar hakkını veren, milletin "1.4 gitmez, rampada çekmez" demesine karşılık, 1.6 heş di ay, 1.5 di si ay, 1.6 ti di ay gibi dizelleri rampada tokatlama zevkini yaşatan bir şaka makinesi.
    "Yok efenim, ben linea mı kullanacağım" diyorsanız eğer, size 1.4 multiair bravo da önerebilirim. Türünün nadir örneklerinden bir hot-hatch olur kendileri.
    Sanırım yeteri kadar anlatabildim. Sürç-ü lisan ettiysek affola. Kafanıza bir şey takılırsa sorun, cevaplayalım.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Fiyat Performans Oranı Yüksek Arabalar 2023

    Günümüzün zorlu piyasa koşullarında, hem uygun fiyatlı hem de kaliteli bir araç bulmak zor olabilir. Ancak f/p (fiyat/performans) oranı yüksek arabalar sayesinde bu iki özelliği bir arada elde edebilirsin.

    F/p arabalar, uygun fiyatlarıyla öne çıkarken, performansları ve özellikleriyle de dikkat çekerler. Bu arabalar, bütçenizi zorlamadan güvenilir ve keyifli bir sürüş deneyimi sunar.

    Fiyat performans oranı yüksek arabalar 2023 yılında da popülerliğini sürdürüyor. İşte dikkat etmen gereken bazı modeller:

    • Hyundai i10: Kompakt ve uygun fiyatlı bir şehir arabası olan i10, yakıt verimliliği ve çevikliğiyle bilinir.
    • Kia Picanto: i10'un rakibi olan Picanto, benzer özellikler sunarken daha geniş bir iç mekana sahiptir.
    • Ford Fiesta: Küçük ama eğlenceli bir hatchback olan Fiesta, sportif sürüşü ve teknolojik özellikleriyle öne çıkar.
    • Toyota Yaris: Sağlam ve güvenilir bir seçenek olan Yaris, yakıt verimliliği ve geniş iç hacmiyle dikkat çeker.
    • Honda Civic: Kompakt sedanlar arasında f/p oranıyla öne çıkan Civic, itibarlı bir markanın kalitesini uygun bir fiyatla sunar.

    F/p arabalar seçerken, ihtiyaçlarını ve bütçeni dikkate almayı unutma. Yukarıda sıralanan modeller, farklı ihtiyaçlara ve bütçelere hitap eden çeşitli seçenekler sunar. Bu sayede hem uygun fiyatlı hem de performanslı bir araç bulabilir, keyifli ve ekonomik bir sürüş deneyimi yaşayabilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Yok
  • 508-latitude- c5
  • kia sorento 2.5, ford mondeo 2.0 tdci, passat 2008 - 2009 2.0 tdi, 2.0 c5 hdi
  • sonofisiris2 kullanıcısına yanıt
    +1
  • geç kaldınız. artık öyle bir araba yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: martı jonathan liv.

    geç kaldınız. artık öyle bir araba yok.
    Valla hocam illaki vardır birşey alacağız
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kangoo 1.5 dizel 2007-2011 arası Mercedes kullandığı motorlar 40-50 arası temizleri fiyat performans, daha yüksek modelleri var ama pahalı, 2008 modeli Şahin'e doğana göre oldukça yüksek
  • Şu dönem öyle bir dönem ki bayilerde araç yok, sipariş alamıyorlar. İkinci el piyasası zaten belli 0 dan pahalı. Kişisel fikrim bu aralar araç alınmaz varsa eldekinin kıymeti bilinir, bakımları yapılır binilir.
  • Eskiden rapid toledo falan vardı

    Artık yok
  • Benim gibi 94 95 nesli cok şansiz eğer babada araba yoksa.Bizden öncekiler zevkini aldi arabalarin.Şimdi araba al yetmez bide üstune koyup daha iyisini al:D yerse.
  • Motorsuz el arabası.
    Õtv, vergi, sigorta, kasko yok.Bu piyasada en uygunu bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 23 Temmuz 2020; 21:4:14 >
  • otomobil kısmına sorduğumuz soruya bak gelen cevaplara bak geyik forum olmuş herkes mizahşör

    bizde farkındayız arkadaşlar piyasa uçmuş gitmiş tutanı yok ama bizde en uygununu arıyoruz işte
  • Wjéasz kullanıcısına yanıt
    Hyundai Elentra,Sonata, Kia Magentis, Opirus.
  • Cruze.
  • Kesinlikle civic diyorum
  • 508
    C5
    Mondeo
    Grand Vitara
  • Abi hepsi boş bunların. 2 gün önce 1.4 t-jet linea aldım. Uzun yol deneyimim de oldu, şehir içi de oldu. Full paket olması bir yana, 120hplik 1.4 turbo benzin motora sahip bir araç. Piyasadaki bir çok dizeli, atmosferik benzinliyi silip süpürür. Fiyat ortalaması da benzer motora sahip araçlara nazaran (1.4 tsi araçlar gibi) daha makul. Parçaları da standart linea işte, her yerde mevcut bulunan parçalar. Motor ise 1.4 fire (atmosferik) motorun japon "IHI" markalı turbosu ile güçlendirilmiş versiyonu. Turbosu küçük ve sorunsuz bir turbo. Lpg ile uyumu da sorunsuz.
    Piyasada pek kıymeti bilinmemiş bir motor olması sebebiyle etraftan ciddi tepkiler alacaksınız. Ama inanın buna değer. Düzgün, bakımlı bir turbo benzin; hem dizelden, hem atmosferik benzinden daha çok keyif verecektir.


    Bazı gözlemlerimi aktarayım:

    Erzurum-Köprüköy arasında 150-160 gibi hızlarda kullandım. 5. Vites ve 2500 devirde iken 120yi görüyoruz. 3000 devirde ise ibre 140lara gelmiş oluyor. O hızlarda giderken ortalama tüketim 7.0 idi fakat sonradan kötü yollara gelip de devirsiz kullanım başlayınca 8.4e kadar çıktı ama daha da yukarı çıkmadı. Yolculuk bitiminde ortalama hızım 75km/h, sürüş süresi 3 saat 9 dakika, toplam mesafe 238km idi. Ortalama tüketim de 8.4lt. (Lpg'yi 3.5dan aldım. Bu da yaklaşık km başına 30krş falan yapıyor.)
    Not: Yol boyunca otomatik klima 18℃'ye ayarlıydı.
    100-110km/h'ye kadar virajlarda çok aşırı sorun yaşanmıyor. Ama sonrası ciddi anlamda sıkıntı arz ediyor. Araçta esp yoksa anında taklacısın.
    0-100 denemesi yapmadım. Ama zaten bu her araç için farklı değer verecektir. Fakat 80-150 arasını 5.5 saniyede kapattı. Turbo burada çok önemli faktör. Devrini yakaladığı anda yapıştırıyor, hiç affetmiyor.
    Kısaca; sakin kullanımda ekonomisi iyi, performans istediğinde ise sonuna kadar hakkını veren, milletin "1.4 gitmez, rampada çekmez" demesine karşılık, 1.6 heş di ay, 1.5 di si ay, 1.6 ti di ay gibi dizelleri rampada tokatlama zevkini yaşatan bir şaka makinesi.
    "Yok efenim, ben linea mı kullanacağım" diyorsanız eğer, size 1.4 multiair bravo da önerebilirim. Türünün nadir örneklerinden bir hot-hatch olur kendileri.
    Sanırım yeteri kadar anlatabildim. Sürç-ü lisan ettiysek affola. Kafanıza bir şey takılırsa sorun, cevaplayalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kuş Kafası -- 24 Temmuz 2020; 0:30:22 >




  • iyi de bütçe ne kadar ?

    30 bine mi bakıyorsun 130 bine mi 230 bine mi?
  • Geçen ay vardı. 150.000 tl ye Citroen C3 Aircross live 110 bg SS manuel.

    ben aldım. piyasada arç bulabildiğim tek yer citroen oldu.sonra araç bir daha gelmedi.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.