Şimdi Ara

Subaru BRZ,Scirocco,Astra GTC hangisini tavsiye edersiniz (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
2.862
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pi0gga

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kahlenberg68

    İçlerinden BRZ bir adım önde. imkanınız da varmış madem hiç düşünmeyin. BRZ

    BRZ ve RCZ olabilir RCZ nin egzoz larını ayırabilirsem RCZ alırım fiyatda ucuz aradaki fark ile bir kısım değişiklik yapabilirim.Şayet olmazsa BRZ olur gibi tabii bir kaç hafta düşünüp ve iki kişilik aile kurulunu toplayıp kararımı vereceğim.Teşekkürler.

    GT 86 kullanıcısı olarak ben seçimimi BRZ'den yana yapardım, yaptım da. Harika bir yol tutuş (Scirocco'da, RCZ'de, Astra GTC'de bulunamayacak), ve boxer motor keyfi bekler BRZ'de. Ama sadece dümdüz yolda basmak için alıyorsanız arabayı, BRZ'yi önermem. Önden çekiş ve turbo beslemeli araçlar daha mantıklı olur o durumda. BRZ tam olarak bir keyif arabası, arabayı kullandığınız her an yüzünüzde tebessüm olur Sormak istediğiniz bir soru olursa cevaplayabilirim BRZ hakkında. Ayrıca fazla dikkat çekiyor caddelerde, en azından Konya için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Firienholt -- 23 Ocak 2014; 0:39:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: pi0gga

    VRX STI bir kaç galeride gördüm almayı heveslendim fakat baktığım araçlar hep hor kullanılmış.Kısaca parası var fakat apaçi arabası gibi.Doğan şahin kullanmıyorlarda Bunu kullanıyorlar.Ondan ötürü kafamdan direk sildim.

    Zaten 0 düşünüyorum 2.el alma gibi bir hatayı babam yapmıştı baya bi süründürmüştü araç bizi o yüzden 2.ele pek sıcak bakmıyorum.

    O zaman kesinlikle BRZ..

    Yada BRZ den daha yüksek performans + sıfır araç istiyorsanız şunu önereyim.

    2 ay kadar önce bir yakınım 120 bin lira civarına Subaru Forester XT aldı. (Sıfır)

    2 litre Turbo 250 beygir (8 ileri CVT otomatik f1 şanzıman)

    http://www.motortrend.com/oftheyear/suv/1312_2014_suv_of_the_year_subaru_forester/







    Forester spor araba mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • BRZ nin malzeme kalitesi iyimidir.Bir şey daha soracağım Camlar karartılmış olarak gelmiyor galiba doğrumudur.
  • Brz nin yaninda bunlarin adi gecmesi bile cok kotu bir durum dusunmeden brz opel ve pejo da neymis subarunun yaninda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pi0gga

    BRZ nin malzeme kalitesi iyimidir.Bir şey daha soracağım Camlar karartılmış olarak gelmiyor galiba doğrumudur.

    Malzeme kalitesi için çok çok iyi denemez, ama tatmin edecek düzeyin üzerinde. Kapıda birkaç yerde sert plastik kullanılmış (ön kelebek camın alt tarafı), bunun dışında yumuşak malzemeler kullanılmış. Kapıda ve orta konsolun yan-alt taraflarında kırmızı dikişli deri bölümler var, resimlerden görebilirsiniz. Orta konsoldaki parlak siyah (BRZ'de beyaz) kısım çizilmeye müsait gibi görünse de, anahtarla vs ile çizmedikçe çizilmez. Koltukların alacantra döşemeleri kaliteli ve koltuk iyi sarıyor sürücüyü. Camlarda karartme yok




  • hocam spor sürüş karakteri olarak brz saydıklarınız arasında kesinlikle size o karakteri en kuvvetli yaşattıracak araç.Tam bir zevk arabası ve mükemmel yol tutuyor:)
  • BRZ'nin yanına megane 3 RS yazılır anlarım da spor araba diye gtc, şirokko ve rcz yazılması ayıptır, hakarettir. O kadar testler yapıldı edildi, keyifle izledik. İzmir autoshow'da içine bindim, inceledim. Aracın öyle bir el freni var ki resmen gel çek beni bi drift at dercesine. Malzeme kalitesi gayet iyi, oturuş pozisyonu filan güzel, bir gün de deneme şansımız olur inşallah. Bu arada manuelini toyota ile görüşürseniz getirtme şansınız olur.
  • BRZ.
  • Lancer evo x düşünün bence
  • Bence sıralama şöyle olmalı:

    Özel, seçkin, dikkat çeken, vay anasına be! dedirtecek bir araç istiyorsan parayıda gözden çıkarabilirsen: BRZ en uygun seçimdir, inanılmaz bir araç, kullanmayı bırak koltuğuna binen veya yakından gören bile ne kadar şahına münhasır bir araç olduğunu kolaylıkla anlayabilir.

    Lancer evo'yu da değerlendirebilisiniz: Fazla söze gerenk yok fiyat, yakıt haricinde arka spoiler veya arka kanat ve modifiyeli görünümünden dolayı polislerle cebelleşmeyi göze alıyorsan kesinlikle kaçırılmayacak bir araç.

    Evo ve Brz olmaz; pahalı diyorsanız asıl alternatifin Astra GTC olmalı, HB kasada en iyi tasarımlardan birine sahip, araca binmeme rağmen perforrmansının limitlerini deneme fırsatım olmadı. Arkadaşım Araçtan memnun. Üstelik fiyatı uygun, güzel ve performasnı aşağı yukarı tatmin edici bir araç.

    RCZ: Araç hakında değerlendirme yapabilecek kadar bilgiye sahip değilim; fakat takip ettiğim kadarıyla Araç degilerinin editörleri yere göğe sığdıramadığı bir araç, ancak kullanıclardan hevesle alıp kısa sürede satışa çıkaranlar olduğu gibi aracın eşsiz bir tasarım ve performans abidesi olduğunu düşünen kullanıclarda mevcut.

    Scriocco alınma ihtimali en sona bırakılması gereken araç, çünkü tasarım gerçekten kötü, arkası tabanına basılmıs kundurayı andıran bir araç araç popülar olduğu dönemlerde bile Alfa Brera ve Mazda RX8 gibi rakiplerinin altında eziliyordu. Bir RX8 varken niye bir Scirocco alınır? sadece yakıt tüketimi için




  • Ben RCZ önerirdim.Sportif bir araç ama evo serisini beğenmedim.Öncekiler daha şık duruyordu.Scirocco önermem artık herkeste var , GTC 180'lik de olabilir.FN2 Type-R de olabilir.GT86 hakkında çok iyi şeyler duymadım.Performans olarak oto.vitesleri yavaş kalıyormuş.Manuel modelleri sanırım biraz daha hızlıdır.
  • BRZ bu sayılanlardan bir gömlek üstün bir araç. Aslında kulvar olarak da farklı. BRZ'nin karşılaştırılacağı araçlar bana sorarsan EVO, M3, M5 ve WRX'dir. Gerisi faso fiso.

    Dediğim gibi BRZ'de sınıf farkı var. Astra GTC, RCZ, Scirocco ise aşırı performans beklentisi olmayan, dikkat çekici bir görselliğe ve spor sürüş duygusunu gündelik kullanılabilecek bir araçla verme amacındaki araçlardır. Karşılaştırmayı bu yönde mantıklı olur. Ben de özellike RCZ ve scirocco arasında kalmıştım. Tercihimi görüntü ve iç dizayn olarak bariz öne çıkan RCZ'den yana kullandım. Gerçekten çok dikkat çekici ve kendi sınıfındaki araçlar için oldukça kaliteli bir araç olduğunu söyleyebilirim. Ben de THP 156 bg'lik otomatik vites versiyonu var. Araç benim isteklerimi sonuna kadar karşılıyor. Dikkat çekiyor, iyi bir performans ve yol tutuşu var. Aynı zaman da gündelik kullanımda da sıkıntı yaratmıyor. Araç 180 km süratle giderken sanki 100 - 110 la gidiyormuş gibi stabil bir şekilde yol alıyor. Yüksek süratlerde kesinlikle tedirgin olmuyorsunuz. Yol tutuşu ise çok iyi. Tabi bunda aktif kanadın payı büyük.

    Dediğim gibi BRZ'yi saf dışı bırakırsak benim tercihim RCZ olur; ki öyle de yaptım. RCZ ile sormak istedikleriniz olursa cevaplayabilirim. Diğer araçları kullanmadığım için performansları hakkında bir bilgim yok.




  • tigger_agc T kullanıcısına yanıt
    Bu gün brz için test sürüşü yapmak istediğimi belirttim gün verdiler.rcz içinde brz den sonra isteyeceğim.
    Sorum şu RCZ alacak olursam egzozların yerini değiştirmek istiyorum.Alırken ikiside sol tarafda geliyor galiba ben bunun bir tanesini sağa aktarmak istiyorum.Bu istediğim halde gelen bir alma seçeneği varmı yoksa standart değişmiyormu? Teşekkrler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    BRZ'nin yanına megane 3 RS yazılır anlarım da spor araba diye gtc, şirokko ve rcz yazılması ayıptır, hakarettir. O kadar testler yapıldı edildi, keyifle izledik. İzmir autoshow'da içine bindim, inceledim. Aracın öyle bir el freni var ki resmen gel çek beni bi drift at dercesine. Malzeme kalitesi gayet iyi, oturuş pozisyonu filan güzel, bir gün de deneme şansımız olur inşallah. Bu arada manuelini toyota ile görüşürseniz getirtme şansınız olur.

    Akıl tutulması yaşanabiliyor bazen
  • Boxer motoruyla kendine has ve enfes motor sesi, mükkemmel 4x4 aktarım sistemi ile BRZ diyorum. Yada aynı paraya İmpreza STİ da alabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    Boxer motoruyla kendine has ve enfes motor sesi, mükkemmel 4x4 aktarım sistemi ile BRZ diyorum. Yada aynı paraya İmpreza STİ da alabilirsiniz.

    BRZ 4 çeker değil hocam. Ayrıca ikisinin arasında 100.000 tl'ye yakın bir fiyat farkı var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-73181344B -- 23 Ocak 2014; 12:18:23 >
  • BRZ tercih edilecekse ki mantıklı olan bence o, kesinlikle manuel bulmaya çalışın otomatik çok törpülüyor performansı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ST4LK3R

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    Boxer motoruyla kendine has ve enfes motor sesi, mükkemmel 4x4 aktarım sistemi ile BRZ diyorum. Yada aynı paraya İmpreza STİ da alabilirsiniz.

    BRZ 4 çeker değil hocam. Ayrıca ikisinin arasında 100.000 tl'ye yakın bir fiyat farkı var.

    Brz nın ederı nekadar ?
  • Brz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    quote:

    Orijinalden alıntı: ST4LK3R

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    Boxer motoruyla kendine has ve enfes motor sesi, mükkemmel 4x4 aktarım sistemi ile BRZ diyorum. Yada aynı paraya İmpreza STİ da alabilirsiniz.

    BRZ 4 çeker değil hocam. Ayrıca ikisinin arasında 100.000 tl'ye yakın bir fiyat farkı var.

    Brz nın ederı nekadar ?

    Brz'nin fiyatı 128.000 civarı
    Sti'ın fiyatı ise 240.000 tl idi sonra kampanya! yaptılar 210.000 tl civarına düştü sanıyorum. Şuan tabi satış ve stok yok.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.