Şimdi Ara

Subaru Legacy kullanıcıları buraya

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
1
Favori
24.496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Subaru konularını incelediğimde, İmpreza ağırlıklı konuları gördüm onun için bu başlığı açma gereği duydum.

    Subaru Legacy tanışmamızdan bahsedeyim biraz: Önceki aracımızı satıp (Lada Vega 1997) Legacy almamızla başladı, İki araçtan başka araç kullanmadığımdan farklardan biraz bahsedeyim: Öncelikle Kullandığımı araç 1991 model ve Subaru'nun 4x2 versiyonu Araçta Abs yok ama Yokuş kalkış desteği( Düz vites), klima, sürücü koltuk krikosu var. Aracın arka süspansiyon sistemi çok noktadan bağlantılı tip bu da yoldaki darbeleri yüzeye dağıtarak daha konforlu bir yolculuk sağlıyor, tabi bu yol tutuşu da etkiliyor.

    Önemli bilgiler: Aracın balatası biterse yokuş kalkış sistemi çalışmıyor.
    Bujiler pek bulunmuyor bu yüzden diğer araçların bujileri takılabiliyor buna dikkat edin ilk çalıştırmada geç çalışmasına neden oluyor.
    Aklıma geldikçe yaacağım.



    www.cargurus.com
    1991 Subaru Legacy - Pictures - CarGurus
    http://www.cargurus.com/Cars/1991-Subaru-Legacy-Pictures-c3511#pictureId:27628612




    http://performancecarmagazine.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2010/05/Subaru-Legacy-RSK-34-PC-150-fq-690x459.jpg

    www.kaliteliresimler.com
    HugeDomains.com - KaLiteLiresImler.COM is for sale (Ka Lite Lires Imler)
    http://www.kaliteliresimler.com/img13374.htm


    http://www.arabaresimleri.biz/Subaru-resim_subaru_legacy_2010_3.jpg-Resimi-12.html


    Araçlarınızı paylaşırsanız konuyu daha iyi yöne getirebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tubejh -- 10 Mayıs 2014; 11:51:15 >







  • bende subaru legacy ile ilgili başlığın çok eksik olduğunu gördüm sanırım impreza piyasada daha çok biliniyor
    ben çorum kentindeyim aslen eskişehirliyim ve eskişehire gittiğimde hiç karşılaşmadım subaru legacy ile çorum şehrinde ise hiç yok legacy gittiğim bir çok şehirde bile hiç karşıma çıkmıyor haliyle insanların dikkatini çekiyor :) aracımdan oldukça memnunum 4 aydır kullanıyorum aldığımda 45bin di şimdi 60 bin oldu 50 bin bakımını yaptırdım sıra 62500 bakımına geldi bu arada hiç bir sorunla karşılaşmadım özellikle vites geçişleri muhteşem
    tek bir arıza oluştu bu arada o da cruise control kendi kendine hata vermeye başladı önce eskişehir sonra ankara servislerine bu konuyu ilettim arabayı incelediler ve yazılımla ilgili olduğunu söylediler eskişehir yeni yazılımı yükledi fakat yola çıktığımın 20. km sinde yine hata yaptı( cruise yanıp sönmeye başladı ve birdaha aktif hale gelmedi)
    bu yüzden ankara servisiyle görüştüm en son yazılımının yüklü olduğunu söylediler ama benim için japonyadan daha yeni biryazılımı yollayacaklarını bu hatanın yakıttan kaynaklandığını belirttilerr
    normalde 97 oktan yakmam gerekirken olduğum yerde 97 olmaması yüzünden 95 oktan kullanıyorum arada
    tek sıkıntım bu idi. fakat ne zaman sürekli 95 oktan kullanmaya başladım cruise kendi kendine düzeldi yaklaşık 5000 km dir hata yapmıyor bu da sevindirici bir olay benim için
    sormak istedikleriniz olursa cevap verebilirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdaruz

    bende subaru legacy ile ilgili başlığın çok eksik olduğunu gördüm sanırım impreza piyasada daha çok biliniyor
    ben çorum kentindeyim aslen eskişehirliyim ve eskişehire gittiğimde hiç karşılaşmadım subaru legacy ile çorum şehrinde ise hiç yok legacy gittiğim bir çok şehirde bile hiç karşıma çıkmıyor haliyle insanların dikkatini çekiyor :) aracımdan oldukça memnunum 4 aydır kullanıyorum aldığımda 45bin di şimdi 60 bin oldu 50 bin bakımını yaptırdım sıra 62500 bakımına geldi bu arada hiç bir sorunla karşılaşmadım özellikle vites geçişleri muhteşem
    tek bir arıza oluştu bu arada o da cruise control kendi kendine hata vermeye başladı önce eskişehir sonra ankara servislerine bu konuyu ilettim arabayı incelediler ve yazılımla ilgili olduğunu söylediler eskişehir yeni yazılımı yükledi fakat yola çıktığımın 20. km sinde yine hata yaptı( cruise yanıp sönmeye başladı ve birdaha aktif hale gelmedi)
    bu yüzden ankara servisiyle görüştüm en son yazılımının yüklü olduğunu söylediler ama benim için japonyadan daha yeni biryazılımı yollayacaklarını bu hatanın yakıttan kaynaklandığını belirttilerr
    normalde 97 oktan yakmam gerekirken olduğum yerde 97 olmaması yüzünden 95 oktan kullanıyorum arada
    tek sıkıntım bu idi. fakat ne zaman sürekli 95 oktan kullanmaya başladım cruise kendi kendine düzeldi yaklaşık 5000 km dir hata yapmıyor bu da sevindirici bir olay benim için
    sormak istedikleriniz olursa cevap verebilirim
    Sizin aracınız kaç model ? Aracın cruze kontrolünün yakıttan bozulcanı pek sanmıyorum; araçlar hız, km bilgilerini Vites'den alır. Elektronik oldu için hata olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tubejh

    Sizin aracınız kaç model ? Aracın cruze kontrolünün yakıttan bozulcanı pek sanmıyorum; araçlar hız, km bilgilerini Vites'den alır. Elektronik oldu için hata olabilir.

    Alıntıları Göster
    aracım 2008 model sanırım en full olan modeli birtek direksiyondan vites sistemi yok
    bana servisin söylediği buda onların bilebileceği birşey sanıyorum
    tek yaptıkları laptop a bağladılar arızayı buldular sildiler ve tamam dediler ama tekrar tekrar başıma geldi
    egsoz manifoldundaki algılayıcı muşurdan kaynaklanabilir diye söylediler yakıt çıkışındaki okumayla alakalı diye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdaruz

    aracım 2008 model sanırım en full olan modeli birtek direksiyondan vites sistemi yok
    bana servisin söylediği buda onların bilebileceği birşey sanıyorum
    tek yaptıkları laptop a bağladılar arızayı buldular sildiler ve tamam dediler ama tekrar tekrar başıma geldi
    egsoz manifoldundaki algılayıcı muşurdan kaynaklanabilir diye söylediler yakıt çıkışındaki okumayla alakalı diye

    Alıntıları Göster
    Abi çogu sistem ecu bağlı oldu için bazen böyle şeyler olabiliyor yeni yazılım sorunu giderebilir. Veya müşürlerde sorun olabilir çıkmış bir kabloda olabilir, ama hararet müşürünü bir kontrol ettirin, bizim eski arabamızda hararet müşüründen ibreler kafayı yemişti, değiştirince sorun çözüldü servisteki ustalar daha iyi bilir tabiki.

    Bu arada sizinki son kasada bir önceki sanırım o kasa en sevdim legancy modeli diyer araçlardan farklı oldunu hemen gösteriyor zaten, Performan olarak nasıl menmunmusunuz ? Ani hızlanma ve durmada nasıl ? periyodik bakımları ne kadara yaptırdınız ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tubejh

    Abi çogu sistem ecu bağlı oldu için bazen böyle şeyler olabiliyor yeni yazılım sorunu giderebilir. Veya müşürlerde sorun olabilir çıkmış bir kabloda olabilir, ama hararet müşürünü bir kontrol ettirin, bizim eski arabamızda hararet müşüründen ibreler kafayı yemişti, değiştirince sorun çözüldü servisteki ustalar daha iyi bilir tabiki.

    Bu arada sizinki son kasada bir önceki sanırım o kasa en sevdim legancy modeli diyer araçlardan farklı oldunu hemen gösteriyor zaten, Performan olarak nasıl menmunmusunuz ? Ani hızlanma ve durmada nasıl ? periyodik bakımları ne kadara yaptırdınız ?

    Alıntıları Göster
    evet bende kesinlikle bu kasadan yanayım yeni kasanın cam çıtaları işi bozmuş. yani olmamış performans açısından kalkmada ilk gaza yüklenmede biraz bir bekleme var ama otomatik ve 4 vites olduğu için kesinlikle diğer araçları geçmekte çünkü diğer araçların vites geçiş sürelerinde bu araç hala o vitesi koruyor 3. viteste 190 km hızı gördüm ama daha sonra hız sınırı var sanırım en fazla 215 görebildim .
    durmada hiç bir problem yaşamadım oldukça güven verici frenlere sahip arabanın dengesi harika özellikle hızlı virajlarda araba çok fazla güven veriyor virajdan çıkarken gaza biraz daha yüklenince daha bir güzel yol alıyor
    ben 45 binde aldım aracı 2. el olarak ilk elden bakımlarını istanbulda yaptırmış ama arabayı ankara subaru dan almış şaşmaz da bir ustası var sanırım bayi ona yaptırmış sonra istanbulda periyodiklerini yaptırmış
    bende eskişehirde 50 binde yaptırdım çok fazla para tutmadı sanırım 170lira gibi bir para ödedim çünkü yağı değişti yağ filtresi değişti
    ama 62500 bakımı yaklaştı aracın şu an 60 bin oldu
    sanırım bujiler değişecek fren balataları değişcek bilmiyorum ama bakım için fiyat aldığımda yaklaşık 290 lira gibi bir rakam çıkardılar
    ama ben ekstradan yağmur sileceklerini orta kol arkasındaki bardaklık kırıktı bu gibi parçaları değiştirdim
    bardaklığın fiyatı 160 liraydı
    şu an ise geçen hafta yavaş seyirde arkadan bir arabaya çarrptım ve sol far ile ön panjur kırıldı kaskodan yaptıracağım araştırmalara göre tek farın fiyatı 1000 lira civarında toplam 2000 lira gibi bir masrafı olacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdaruz

    evet bende kesinlikle bu kasadan yanayım yeni kasanın cam çıtaları işi bozmuş. yani olmamış performans açısından kalkmada ilk gaza yüklenmede biraz bir bekleme var ama otomatik ve 4 vites olduğu için kesinlikle diğer araçları geçmekte çünkü diğer araçların vites geçiş sürelerinde bu araç hala o vitesi koruyor 3. viteste 190 km hızı gördüm ama daha sonra hız sınırı var sanırım en fazla 215 görebildim .
    durmada hiç bir problem yaşamadım oldukça güven verici frenlere sahip arabanın dengesi harika özellikle hızlı virajlarda araba çok fazla güven veriyor virajdan çıkarken gaza biraz daha yüklenince daha bir güzel yol alıyor
    ben 45 binde aldım aracı 2. el olarak ilk elden bakımlarını istanbulda yaptırmış ama arabayı ankara subaru dan almış şaşmaz da bir ustası var sanırım bayi ona yaptırmış sonra istanbulda periyodiklerini yaptırmış
    bende eskişehirde 50 binde yaptırdım çok fazla para tutmadı sanırım 170lira gibi bir para ödedim çünkü yağı değişti yağ filtresi değişti
    ama 62500 bakımı yaklaştı aracın şu an 60 bin oldu
    sanırım bujiler değişecek fren balataları değişcek bilmiyorum ama bakım için fiyat aldığımda yaklaşık 290 lira gibi bir rakam çıkardılar
    ama ben ekstradan yağmur sileceklerini orta kol arkasındaki bardaklık kırıktı bu gibi parçaları değiştirdim
    bardaklığın fiyatı 160 liraydı
    şu an ise geçen hafta yavaş seyirde arkadan bir arabaya çarrptım ve sol far ile ön panjur kırıldı kaskodan yaptıracağım araştırmalara göre tek farın fiyatı 1000 lira civarında toplam 2000 lira gibi bir masrafı olacak

    Alıntıları Göster
    Sahibinde.com 'da 2004 ve 2005 model legacy ilanlarına bakarken 20.000 Lira ve 20.900 Lira ilanarını gördüm, 20.900 de tanponu hasarlı yandan da ezikler düzeltilmiş gibi gördüm. Bu aracın piyasası 24.000 lira 30.000 Lira arası değilmi? ( 2004 ve 2005 modeller için ) bu fiyatlarda satılma sebepleri neler olabilir ? Çünkü resimlere bakınca pek bişey anlaşılmıyor.

    Bu arada 2009 modellerini incelerken aracın ön far, arka far, ızgara gibi değişimlere gidilmiş yani makyajlanmış Sadece dıştan mı değişim oluyor bunlar yoksa Haberlerinide sıkça duydumuz motor iyileştirmeleride beraber getiriyormu, yani motor vites sistemi gözden geçirilerek daha az yakıt sarfiyatı.


    Bu arada araç kullanıcıları lütfen beğendikleri ve beğenmedikleri noktalarını yazsın yeni araç alacaklara yol göstersin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tubejh

    Sahibinde.com 'da 2004 ve 2005 model legacy ilanlarına bakarken 20.000 Lira ve 20.900 Lira ilanarını gördüm, 20.900 de tanponu hasarlı yandan da ezikler düzeltilmiş gibi gördüm. Bu aracın piyasası 24.000 lira 30.000 Lira arası değilmi? ( 2004 ve 2005 modeller için ) bu fiyatlarda satılma sebepleri neler olabilir ? Çünkü resimlere bakınca pek bişey anlaşılmıyor.

    Bu arada 2009 modellerini incelerken aracın ön far, arka far, ızgara gibi değişimlere gidilmiş yani makyajlanmış Sadece dıştan mı değişim oluyor bunlar yoksa Haberlerinide sıkça duydumuz motor iyileştirmeleride beraber getiriyormu, yani motor vites sistemi gözden geçirilerek daha az yakıt sarfiyatı.


    Bu arada araç kullanıcıları lütfen beğendikleri ve beğenmedikleri noktalarını yazsın yeni araç alacaklara yol göstersin.

    2009 da degil 2007 de degisti benim bilgigim farlar ve stoplar. 2008de de icerde bazi degisimler var. Disi degismis ici degismemis bir kac tane gordum daha once ilginc hakkaten. neyse konuya gelirsek makyajli olanlar spec B olarak adlandiriliyor. Motorda bildigim kadariyla bir degisiklik yok ama Spc Blerin AWD sisteminde bazi degisikler var. 3 teker boslukta olsa bile tek tekerden cekerek yola devam edebildigi iddia ediliyor. Fakat bu sistem 2.0 motorda var mi emin degilim.

    Ben bu araci Amerikada 1-1.5 yil kadar kullandim. Cok memnundum gercekten. BEnim memnun olmadigim tek nokta donanimdi. Benim arac cok bostu. Turkiyedekiler daha dolu. Bir de yuksek hizlarda cercevesiz camlar ruzgar sesi aliyor. Fakat o goruntu icin deger.

    Arac bence yeterli konforu sunuyor ici de yeterli. En begendigim yonu tabiiki AWD. KAr kis buz demeden her yere gittim. Islak zeminde de asiri bir guven veriyor, gaza yuklenseniz bile patinaj cekmeden arac ileri firliyor.

    Ama tabiiki ben bu arabayi alirken hakkinda hic bir sey bilmiyordum. Gorunusune hayran kaldim, 5 dk test surusu yaptim, parayi odeyip aldim:) Sonra da pisman olmadim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    quote:

    Orijinalden alıntı: tubejh

    Sahibinde.com 'da 2004 ve 2005 model legacy ilanlarına bakarken 20.000 Lira ve 20.900 Lira ilanarını gördüm, 20.900 de tanponu hasarlı yandan da ezikler düzeltilmiş gibi gördüm. Bu aracın piyasası 24.000 lira 30.000 Lira arası değilmi? ( 2004 ve 2005 modeller için ) bu fiyatlarda satılma sebepleri neler olabilir ? Çünkü resimlere bakınca pek bişey anlaşılmıyor.

    Bu arada 2009 modellerini incelerken aracın ön far, arka far, ızgara gibi değişimlere gidilmiş yani makyajlanmış Sadece dıştan mı değişim oluyor bunlar yoksa Haberlerinide sıkça duydumuz motor iyileştirmeleride beraber getiriyormu, yani motor vites sistemi gözden geçirilerek daha az yakıt sarfiyatı.


    Bu arada araç kullanıcıları lütfen beğendikleri ve beğenmedikleri noktalarını yazsın yeni araç alacaklara yol göstersin.

    2009 da degil 2007 de degisti benim bilgigim farlar ve stoplar. 2008de de icerde bazi degisimler var. Disi degismis ici degismemis bir kac tane gordum daha once ilginc hakkaten. neyse konuya gelirsek makyajli olanlar spec B olarak adlandiriliyor. Motorda bildigim kadariyla bir degisiklik yok ama Spc Blerin AWD sisteminde bazi degisikler var. 3 teker boslukta olsa bile tek tekerden cekerek yola devam edebildigi iddia ediliyor. Fakat bu sistem 2.0 motorda var mi emin degilim.

    Ben bu araci Amerikada 1-1.5 yil kadar kullandim. Cok memnundum gercekten. BEnim memnun olmadigim tek nokta donanimdi. Benim arac cok bostu. Turkiyedekiler daha dolu. Bir de yuksek hizlarda cercevesiz camlar ruzgar sesi aliyor. Fakat o goruntu icin deger.

    Arac bence yeterli konforu sunuyor ici de yeterli. En begendigim yonu tabiiki AWD. KAr kis buz demeden her yere gittim. Islak zeminde de asiri bir guven veriyor, gaza yuklenseniz bile patinaj cekmeden arac ileri firliyor.

    Ama tabiiki ben bu arabayi alirken hakkinda hic bir sey bilmiyordum. Gorunusune hayran kaldim, 5 dk test surusu yaptim, parayi odeyip aldim:) Sonra da pisman olmadim.

    Alıntıları Göster
    Sizin yazınızı okudum, deneyimleriniz gerçekten katkısı olmadı değil. 1991 model araç bile yoldaki bozuklu hissetirmiyor. Hidrolik direksiyon, klima en önemlisi arka sisteminin çok noktadan bağlantılı olması savrulmayı minimuma indiriyor, sürücü koltuğunda krikosu var ki bazı firmalar yeni koyyorlar Bu gün arabayı 6000 devirin üstüne çıkardım banamısın demiyor, Daha önce lada vega da 4000 devire çıktımda motor yırtılcakmış gibi oluyordu Yeni versiyonlarda bunun kat be kat üstü olacağını düşünüyorum 2004 modellerinde 2.0 motor 150 bg güç üretiyor, 4*4 , Arka süspansiyonu daha geliştirilmiş dış görünüş daha modern, Bizdeki araç 103 bg lpg de çalışınca gücü 96bg olarak ölçülüyor, 1500kg bir ağırlık var biraz hızlanması beni menmun etmiyor bazen yokuşlarda durdumu kalkmıyor Ankaranın mahalle arası yokuşları çok dik bununda katkısı yok değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tubejh

    Sizin yazınızı okudum, deneyimleriniz gerçekten katkısı olmadı değil. 1991 model araç bile yoldaki bozuklu hissetirmiyor. Hidrolik direksiyon, klima en önemlisi arka sisteminin çok noktadan bağlantılı olması savrulmayı minimuma indiriyor, sürücü koltuğunda krikosu var ki bazı firmalar yeni koyyorlar Bu gün arabayı 6000 devirin üstüne çıkardım banamısın demiyor, Daha önce lada vega da 4000 devire çıktımda motor yırtılcakmış gibi oluyordu Yeni versiyonlarda bunun kat be kat üstü olacağını düşünüyorum 2004 modellerinde 2.0 motor 150 bg güç üretiyor, 4*4 , Arka süspansiyonu daha geliştirilmiş dış görünüş daha modern, Bizdeki araç 103 bg lpg de çalışınca gücü 96bg olarak ölçülüyor, 1500kg bir ağırlık var biraz hızlanması beni menmun etmiyor bazen yokuşlarda durdumu kalkmıyor Ankaranın mahalle arası yokuşları çok dik bununda katkısı yok değil.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bende 1990 subaru legacy kullanıcısıyım yaklasık 3 aydır kullanıyorum benım bu aracdakı tek şıkayetım yakıt konusu ş. içi olcumlerım çok abartılı çıktı yaklaşık km de 470 cıktı bu aracık kullanan arkadaslardan rıcam bu konuda bana yardımcı olmaları bu aracın ş.içi ve ş.dışı yakıt tuketımımım normalşı nedır yanı km ne yakması gerekır. tşklr




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahil46

    arkadaşlar bende 1990 subaru legacy kullanıcısıyım yaklasık 3 aydır kullanıyorum benım bu aracdakı tek şıkayetım yakıt konusu ş. içi olcumlerım çok abartılı çıktı yaklaşık km de 470 cıktı bu aracık kullanan arkadaslardan rıcam bu konuda bana yardımcı olmaları bu aracın ş.içi ve ş.dışı yakıt tuketımımım normalşı nedır yanı km ne yakması gerekır. tşklr

    ben şehir içinde lpgde 30 kuruş yakıyorum ve hep soğuk motorda çalışıyor araba günde en fazla 10 km yapıyorum..ilk önce lpg sistemi bakımlarını tam yapmanız ayar,filtre değişimi v.s. ateşleme sistemine baktırmanız buji kabloları,bujiler,bobinler. ve diğer rutin bakımları zamanında yaptırmanız aracın çekişi ve yakışını önemli ölçüde değiştirir.Benim bu aralar şikayetim şanzıman ile ilgili.uğultu ve titreme var.bunu çözemedim bir türlü. çıkma temiz şanzıman arıyorum bilginize




  • Konuyu tekrarliyim dedim. Ben de legacy hayraniyim. Fakat toyota avensisle legacy arasinda kaldim. İkisi de ayni donanimlara sahip. Ayni guc motorlar. 2004-2006 legacy. Avensis de aynen 2003-2007 kasa. İkisi de 2.0 otomatik. Gorunum acisindan legacy icime en cok sinen. Bakim ve ikinci el piyasa olayi korkutuyor. Yoksa legacy tek ve ilk tercihim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahtim11

    Konuyu tekrarliyim dedim. Ben de legacy hayraniyim. Fakat toyota avensisle legacy arasinda kaldim. İkisi de ayni donanimlara sahip. Ayni guc motorlar. 2004-2006 legacy. Avensis de aynen 2003-2007 kasa. İkisi de 2.0 otomatik. Gorunum acisindan legacy icime en cok sinen. Bakim ve ikinci el piyasa olayi korkutuyor. Yoksa legacy tek ve ilk tercihim
    Legacy ile aynı donanımlara sahip olması mümkün değil, lakin birinde Simetrik 4 çeker mevcut karda, kışta , çamurda kumda gider...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erceerce

    Legacy ile aynı donanımlara sahip olması mümkün değil, lakin birinde Simetrik 4 çeker mevcut karda, kışta , çamurda kumda gider...

    Alıntıları Göster
    95 model civarı legacy ler de parça ve usta sıkıntısı var mıdır? ankarada yaşıyorum
    mazda 626 lara da bakıyorum
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-sahibinden-subaru-legacy-195800749/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-satilik-asvalt-canavari-195896237/detay

    bu da baktırmayı düşündüğüm guzu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarK PaSSenGeR

    95 model civarı legacy ler de parça ve usta sıkıntısı var mıdır? ankarada yaşıyorum
    mazda 626 lara da bakıyorum
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-sahibinden-subaru-legacy-195800749/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-satilik-asvalt-canavari-195896237/detay

    bu da baktırmayı düşündüğüm guzu

    Alıntıları Göster
    Mazda da Subarunun pek parça sıkıntısı çıkarcağını düşünmüyorum ikiside sağlam araçlar biz 1991 model aracı 3 yıldır kullanıyoruz ve baskı balata, lastik, fren balatası dışında hiç birşey değiştirmedik ama fiyat istiyorsanız 1 sene önce arka kanpana balatalarını 180 TL değiştirmiştik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarK PaSSenGeR

    95 model civarı legacy ler de parça ve usta sıkıntısı var mıdır? ankarada yaşıyorum
    mazda 626 lara da bakıyorum
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-sahibinden-subaru-legacy-195800749/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-satilik-asvalt-canavari-195896237/detay

    bu da baktırmayı düşündüğüm guzu



    ankarada argos ve tork garaj var, bunlar ile iletişime geç, merak ettiklerinizi ordan sorabilirsin.




  • Arkadaslar selamlar uzun suredir siteye girmiyodum aracimi yeniledikten sonra yine kapisini asindirmaya basladim:) benim birkac sorum olacak 2004 model legacy aldim su anda serviste kismetse carsamba almayi planliyorum genel bakim vs binmeden garanti olsun diye periyodik bakima soktum bu araclarda camlar ve senroof (yanlis yazmis olabilirim) kumandadan kapanirmi ve sehir ici yakit durumu nedir tupte bu arada isteyen olursa 1 aya kadar sustali anahtar kabi siparisi verdim yurt disindan isteyene gelis fiyatindan verebilirim birini tabii:))
  • Merhaba bende legacy 2004 model bir araç buldum araçla ilgili yakıt,parça konusundaki yorumlarınızı bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OsmanSerhatGuney

    Merhaba bende legacy 2004 model bir araç buldum araçla ilgili yakıt,parça konusundaki yorumlarınızı bekliyorum.
    Parça konusunda ben bir şey diyemem ama bana göre en güzel kasalarından biri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tubejh

    Parça konusunda ben bir şey diyemem ama bana göre en güzel kasalarından biri

    Alıntıları Göster
    Merhabalar,

    Satılık 2010 Model Subaru Legacy'm var. 140000 km de, Araçda Lpg mevcut. İlgilenen arkadaşlar detaylı bilgi almak için beni arayabilir.
    05069980525
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.